Een tien met een griffel

Een plotseling leeglopende band ..... Mijn dealer zat 30 km verderop. Ik bel Ben. Hij had net die dag 5 van de 6 monteurs afwezig wegens cursus, vrije dagen etc. Gebeurt nooit, maar toevallig nu wel. Ben zegt: "We regelen het wel." En inderdaad....het leek wel eem vorm van toveren. Na een vriendelijke ontvangst met een kop koffie én koekje reed ik binnen no time weer richting afspraak. In één woord: HULDE!

Menselijkheid en goed advies gaan hier hand in hand!

Wij zijn heel fijn geholpen en zijn super blij met de service en het goede advies. Ben van Tilburg bedankt.

Goed garage en leuke mensen werken hier

Vakmanschap

Bij aanname van een grote klus een duidelijk én reeël beeld schetsen, zodat de klant weet waar hij aaan toe is

opnieuw goed

Al verschillende auto's bij Ben gekocht, maar ik ben toch elke keer weer verrast hoe Ben de auto aflevert. Ook dit keer weer completer dan afgesproken. Een auto kopen kan bij alle garages, maar het persoonlijke van Ben en vooral de aftersale blijft uniek. Hier kunnen veel garages van leren! Op nieuw bedankt Ben!!

snelle service

donderdag einde van de dag met een probleem naar de zaak gekomen. hadden de auto het weekend weer nodig op de zaak en ze zouden kijken wat ze voor ons konden doen. vrijdag aan het einde van de dag was hij klaar en hebben ze hem bij ons voor de deur gezet omdat we toch in de buurt wonen. super service

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Erg goede service

Op en top service!

Wij zijn al jaren klant bij Ben van Tilburg. Wat ons zo aanspreekt is de “down to earth” mentaliteit, het persoonlijke i.p.v. het commerciële praatje om z.s.m. een auto te kunnen verkopen. Ze geven goede adviezen en zoeken graag met je mee naar de beste en meest geschikte auto. Prijstechnisch gezien ook top in orde en er valt altijd te onderhandelen. En de service… 24/7 maar dan ook echt 24/7 staan ze voor je klaar om te helpen! Onlangs problemen gehad met onze Niro en in dezelfde avond nog van alles kunnen regelen zodat een monteur de auto kwam halen om te kijken wat er mee aan de hand was. Dat is iets wat enorm waardevol is en er voor zorgt dat je je klanten behoudt. Ga zo door jongens! Jullie leveren echt topwerk! Wij blijven graag nog heel lang klant bij Ben van Tilburg!

Van A tot Z top

Vanaf de eerste ontmoeting een klik met Ben. Eerlijke en oprechte man met passie voor zijn bedrijf en de klant. Uitstekend geholpen en aan al onze wensen voldaan. Erg blij met onze auto. Fijn bedrijf om klant van te zijn.

Super goed

Een autobedrijf wie zich aan de afspraak houd en super service heeft

alles gewoon naar tevredenheid, zeer aan te bevelen

x

Klant gericht bedrijf.

Hun motto: wij doen alles voor uw auto.Dit maken zij waar.

de ervaring is hel goed

mijn er ervaring is heel is heel goed

Mijn ervaring is bijzonder goed te noemen.

Vriendelijke ontvangst en goede afhandeling en uitleg over mijn probleem.

Een garage met een warm hart

Eerder dit jaar een andere auto gekocht bij van Tilburg. Met boodschappen doen werd er tegen de auto aangereden. Na een stroeve en moeizame discussie is het aanrijdingformulier ingevuld. Maar even naar van Tilburg gereden voor een eerste controle van de auto. Vervolgens een afspraak gemaakt voor taxatie en meteen een klein probleempje aan de auto kenbaar gemaakt. Het probleempje is onder garantie gerepareerd en ontving ik een taxatierapport voor de verzekering. En dit allemaal gratis. Ook de koffie was weer uitstekend. Een garage bezoek heeft meestal een geld kostende reden, maar bij van Tilburg zou je haast een reden verzinnen, om even langs te kunnen gaan.

Persoonlijke benadering, ontzorgend

Uitstekende service na aankoop

Na aankoop van onze Mini Cooper bleek de aandrijfas defect te zijn. Deze was zeer snel en als garantie vervangen onder het extra bovag pakket.

Top product geleverd en ook nog eens snel geïnstalleerd.

Kort de vraag gesteld of er een cruisecontrol in onze camper ingebouwd kon worden. Nog geen week later is deze geïnstalleerd.

goede service

Garage waar de menselijke maat nog leidend is, service gericht en kwaliteit!

Zeer tevreden.

klantvriendelijk

bij de aankoop van mijn nieuwe auto ben ik goed geholpen.

Prima bedrijf

Eigen garage deed offerte voor rep. hitteschild. Schrok van de hoge prijs. Heb bij dit bedrijf een "second opinion" gedaan. Zij kwamen met een veel betere offerte en heb daar de rep. uit laten voeren. Vriendelijke mensen die meedenken en nog aandacht hebben voor de klant. Dat is bij de grote bedrijven helemaal weg..... Ik denk dat zij er een nieuwe klant bij hebben! Top.

Zeer goede garage met uitstekende service!

Zeer goed!

professioneel met een fijne menselijke maat

Ik heb een occasion bij Ben van Tilburg gekocht en mijn Opel Combo bij hun ingeruild. De service was erg goed. De gekochte Toyota Auris ziet er pico bello uit en werd netjes afgeleverd. Er werd echt de tijd genomen voor de aflevering. Hele fijne persoonlijke benadering. Zeer positieve ervaring!

Heel fijn Contact, super behulpzaam.

Deze week Garage Ben van Tilburg gebeld, hij had een auto staan die we zochten. Aan de telefoon al een zeer goede indruk. proefrit gemaakt, en ook daarna alles super afgehandeld. ze hebben dat daar prima voorelkaar. Ben, en team, hartelijk dank voor de service.

Oosteinde 12

8316 BL Marknesse