goede service en klant vriendelijk

Zeer klantvriendelijk en Zakelijk eerlijk personeel

Sowieso ben ik altijd welkom en neemt men ook tijd voor mij als persoon in de vorm van een praatje/belangstelling enz. Als ik de garage met mijn Kia Niro verlaat, kan ik er van op aan, dat de onderhoudsbeurt goed gedaan is, en rijd ik met een veilig gevoel terug naar huis tot de volgende onderhoudsbeurt. Toppie.

prima service en klantvriendelijk personeel

Deskundig personeel, kleine mankementen kunnen direct verholpen worden zonder afspraak. Auto kan bij een beurt thuis gehaald en teruggebracht worden.

Onze auto wordt ‘s ochtends opgehaald bij huis en ‘s middags weer teruggebracht. Bij een reparatie wordt vooraf overlegd.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goede klantenservice. Vakkundige monteurs.

Klantvriendelijke garage.

Als ik langs kom met de auto, wordt ik altijd goed geholpen en bij vragen geven ze een goede uitleg, en ook met de onderhoudsbeurt van de auto hebben ze dat prima gedaan.

Persoonlijke zorg

Persoongerichte aandacht

Altijd goed Altijd goede service,

Snelle en correcte reparatie

Altijd de koffie klaar. Altijd tijdig bellen, wanneer de auto klaar is. Altijd een nota die meevalt.

Klant is koning!

Uitstekend!

Top team.

Dit auto bedrijf staat in voor haar klanten!

Uitstekende service en kwaliteit. Vakmanschap.

Fijn autobedrijf

Uiterst vriendelijke en bekwame mensen.

Onovertroffen!

Staat bij vragen altijd klaar. Snelle en deskundige service. Prettig contact.

Alleen maar goede ervaringen, topbedrijf!!

Hele goede service, vriendelijk en behulpzaam

Zoals altijd gastvrij, goede uitleg en top service

Betrouwbare goede garage, prettig contact.

Afspraak maken via de website heel eenvoudig, contact via de mail en per telefoon altijd goed en werkzaamheden worden volgens afspraak uitgevoerd. Al jaren zeer tevreden.

Een tien met een griffel

Een plotseling leeglopende band ..... Mijn dealer zat 30 km verderop. Ik bel Ben. Hij had net die dag 5 van de 6 monteurs afwezig wegens cursus, vrije dagen etc. Gebeurt nooit, maar toevallig nu wel. Ben zegt: "We regelen het wel." En inderdaad....het leek wel eem vorm van toveren. Na een vriendelijke ontvangst met een kop koffie én koekje reed ik binnen no time weer richting afspraak. In één woord: HULDE!

Menselijkheid en goed advies gaan hier hand in hand!

Wij zijn heel fijn geholpen en zijn super blij met de service en het goede advies. Ben van Tilburg bedankt.

Goed garage en leuke mensen werken hier

Vakmanschap

Bij aanname van een grote klus een duidelijk én reeël beeld schetsen, zodat de klant weet waar hij aaan toe is

opnieuw goed

Al verschillende auto's bij Ben gekocht, maar ik ben toch elke keer weer verrast hoe Ben de auto aflevert. Ook dit keer weer completer dan afgesproken. Een auto kopen kan bij alle garages, maar het persoonlijke van Ben en vooral de aftersale blijft uniek. Hier kunnen veel garages van leren! Op nieuw bedankt Ben!!

Oosteinde 12 8316 BL Marknesse