Zeer vriendelijk en gastvrij bedrijf

Wij kwamen geen auto kopen maar wilde graag een kijkje nemen bij het bedrijf waar de aangepaste rolstoelbus vandaan komt. Nou dat mocht! We werden hartelijk ontvangen en kregen een uitgebreide rondleiding! Zeer vriendelijk en gastvrij familie bedrijf.

fantasties ge holpen

we waren bijzonder tevreden hoe wij geholpen zijn.

• Totale tevredenheid

Sinds ik bierman binnenkom, behandelt het personeel je heel goed.

Toen ik voor het eerst naar Berman ging, hielp de heer ERWIN WIJNTJES ons en deed er alles aan om een ​​rolstoelbus te krijgen, en die hebben we gekregen en we zijn erg dankbaar en ook de heer Dominic Verbeek heeft ons heel goed geholpen. Heel erg bedankt en ik raad iedereen aan om naar Aanpassingsbedrijf Bierman te gaan.

• Totale tevredenheid

Geweldig bedrijf die zich inzet voor iedereen

Een paar weken geleden bleek dat mijn huidige bus dusdanig op was dat hij vervangen moest worden. Een vriendin bracht me in contact met Erwin die bij Bierman werkt. We hebben telefonisch alles besproken wat mijn wensen waren voor een nieuwe bus en nadat er een bus bleek te zijn die aan mijn wensen voldeed zijn we er naar toe gegaan. Er waren nog een paar punten die aangepast moesten worden zoals o.a. een ander soort vloerbedekking, een aanpassing aan de lift etc. Niets is teveel gevraagd en er word gekeken dat alles helemaal naar wens is voor je. De bus werd ook voorzien van een nieuw APK en een grote onderhoudsbeurt. Nu kan ik eindelijk zelfstandig op pad met een bus waar alles in zit wat ik nodig heb. Contact loopt goed, alles is laagdrempelig en er word goed meegedacht en meegeleefd in de situatie waar je in zit.

Een auto gekocht via internet bij Aanpassingsbedrijf Bierman

mijn ervaring is alleen digitaal geweest met dit prachtig bedrijf. Via deze site een auto gekocht en mijn auto ingeruild. Ik had vertrouwen in Bierman Aanpassingsbedrijf. Een paar keer heen en weer alleen het was voor elkaar. Super. Wel hebben ze de auto bij mij thuis gebracht, de papieren in orde gemaakt en ze namen de inruil auto mee terug. Super gewoon, ik moet wel vertellen ik geen auto mag rijden, dus daarom hebben we dit zo gedaan. KLASSE!!

• Totale tevredenheid

Geweldige service, behulpzaam en betrouwbaar!

Bij het uitzoeken van een rolstoelauto voor de eerste keer weet je niet goed waar je op moet letten. De deskundigheid van Bierman, de vriendelijke en betrouwbare uitstraling hebben ons direct gerustgesteld. In alles hebben we goede uitleg gekregen en zijn we fair behandeld.

• Totale tevredenheid

Hulp zonder enige aarzeling of voorwaarden

We kregen problemen met de belastingdienst na het overlijden van onze dochter. Bierman ab was meteen bereid te helpen. Ze deden dat uiterst professioneel en volstrekt belangenloos. We zijn er geweldig mee geholpen. Heel erg bedankt.

• Totale tevredenheid

Er was een bout van m'n rolstoellift afgebroken. Na telefonisch overleg richting het bedrijf gegaan waar ik zeer vlot en correct ben geholpen.

Honderd procent klantvriendelijk.

Vrijdagsmiddags een probleem met de lift in de auto. Ondanks vakantie en het laten tijdstip werd ik geholpen door heel behulpzaam personeel en kan ik de lift weer gebruiken, anders waren wij behoorlijk onthand geweest in het wiekend. Wij voelen ons heel bevoorrecht met het bedrijf Bierman die ons altijd behulpzaam is !!! Hartelijke groeten, Gerbrand Elkerbout.

Een geweldig bedrijf.

Bij eerste oriëntatie: men neemt ruim de tijd, geeft uitgebreide informatie over diverse modellen. Bij passing: komt met eenzelfde type model naar woonplaats, voert een proefrit uit en geeft aanvullende informatie over het systeem. Na besluit tot koop over te gaan werd de aanpassing binnen een week gerealiseerd. Bij aflevering: wederom een proefrit, met nogmaals een heldere toelichting op de belangrijkste systemen van de auto en het gebruik van het rolstoelsysteem. En dit alles in de zomervakantie 2020.

• Totale tevredenheid

Super ervaringen op het gebied van aankoop, verkoop en reaparatie.

Super ervaringen met Bierman, vriendelijke en professionele mensen met verstand van zaken en bereidheid mee te denken. Hele positieve ervaringen op het gebied van aankoop, verkoop en reparaties van mijn aangepaste rolstoelbus.

Geweldige service

Een fotootje gestuurd van het missende onderdeel en direct per post afgeleverd!

Uitstekend bedrijf

Wij zijn verschillende keren bij het bedrijf geweest. Bij binnenkomst word je al vriendelijke begroet. De koffie word ook meteen aangeboden in de koffiehoek. Wij zijn super goed behandeld als klant. De service is prima. Wij hadden onze 1ste auto verleden jaar november 2019 bij hen gekocht,maar kwamen vorige maand tot de conclusie dat het toch niet de auto voor ons was en hebben met de verkoper naar een andere oplossing gezocht en zijn hier ook keurig uit gekomen. Top !!!!!

Zeer slechte communicatie

Wij hebben bij dit bedrijf onze auto laten ombouwen. Als ik alles van te voren wist, had ik hier nooit naartoe gegaan. De communicatie is bijzonder slecht te noemen. Inmiddels is door het bedrijf toegegeven dat de zaken niet gegaan zijn zoals had gemoeten en is er een compensatie gedaan, wat gewaardeerd wordt. Echter hadden wij liever gezien dat dit allemaal niet nodig was geweest, want het veranderd ons gevoel over dit bedrijf niet. De ombouw is prima, maar service en communicatie is minstens zo belangrijk.

Geweldige service!!

Onze ervaring is in 1 woord super! Hele goede service, klantvriendelijk,word goed meegedacht,onze bus voldoet aan alle wensen!

• Totale tevredenheid

Zo behulpzaam en vriendelijk.

Je komt in een wereld terecht waar alles nieuw en verdrietig is. Bierman denkt mee en vooral snel. Mail en afspraken gaan snel. En in deze wereld van afhankelijk zijn van is dit zo fijn! Zij zeiden bij aflevering we zien jullie wel terug, want meestal moet er nog iets aangepast worden. Ik dacht dat kan niet. Zoveel ruimte. Maar wel en binnen een uur weer antw op de mail en met 3 dagen een afspraak. Echt geweldig en wij zijn zeer tevreden

Klantvriendelijkheid

Oprecht betrokken en veel moeite doen om een ander te helpen met een vraag zonder dat diegene klant is of in verwachting er iets mee te winnen is dat wat een gevoel van dankbaar zijn achterlaat maar ook veel zegt. Dan sta je echt gemeend eerlijk en warm tegenover een ander en zijn deze woorden meer dan verdient. Nogmaals dank voor uw hulp meneer Wijntjes.

• Totale tevredenheid

Auto Aanpassingsbedrijf Bierman munt uit in klant-, service gericht werken naar de klant.

Op aanraden van een vriend van mij ben ik in 2019 naar een open dag van auto aanpassingsbedrijf Bierman geweest. Vanwege mijn benen, is mijn zitpositie achter het stuur wat ingewikkeld. Qua zitpositie achter het stuur werd de onderste steen (auto) boven gebracht om de best betaalbare zitpositie achter het stuur te vinden, met uiteindelijk zo min mogelijk aanpassingen (kosten). Deze eerste ervaring met Bierman waren voor mij zo prettig, dat ik in 2020 opnieuw contact met dit bedrijf heb opgenomen, maar nu met een concrete vraag, en een budget dat niet tot in de hemel reikt. Op al mijn wensen/vragen heeft Bierman een passend en betaalbaar antwoord weten te vinden! Oók in service aan huis heeft Bierman bewezen een bedrijf te zijn waar ik op kan vertrouwen, en dat stelt mij, als het erop aankomt, als de klant enorm gerust. Op diverse fronten levert Bierman ook nazorg. Hier werd ik bij de aflevering van mijn auto op attent gemaakt. Uit principe geef ik zelden tot nooit een 10, maar Bierman is hier een prettige uitzondering op. Auto Aanpassingsbedrijf Bierman kan ik daarom warm aanbevelen!

Prima geholpen

Deal was snel beklonken

• Totale tevredenheid

Ik had snel een onderdeel nodig in het buitenland

Er ging een gastrekveer stuk van mijn oprijplaat in het buitenland . Ik belde en de volgende morgen is het al verzonden ! Prima service !

prima service en klantvriendelijk

zou vrienden doorverwijzen.

• Totale tevredenheid

Eigenlijk past er maar 1 woord . . . "Geweldig"

Tussen de koop en aflevering zat maar 36uur. Ze zijn keurig aan huis gekomen voor een proefrit en de auto is daags daarna thuis afgeleverd. Ook de voorlichting bij de proefrit alswel bij het afleveren is zéér goed te noemen.

een goede evaring rijker

een fijne gedachte dat men zich kan inleven in een ander en dat we elkaar hierin goed tegemoet kwamen

Goede prijs/kwaliteit!

Zeer positief. Gastvrij en eerlijk geholpen.

Betrokken, persoonlijk oplossingsgericht.

Zeer goed bedrijf, goed, kwaliteit, betrokken en oplossingsgericht. Natuurlijk goed in het verkopen van hun product. Niet zo maar een bedrijf die zich gespecialiseerd heeft in aanpassingen van minder valide gebruikers. Ze doen alles om die klant van dienst te zijn, goed te adviseren wat voor de klant het best zou zijn en houden bij alles het belang van de klant in het oog. TOPbedrijf.

Pesetaweg 16

2153PJ Nieuw vennep