oplossingen zoeken en plaatsen, TOP !!!

ze hebben voor mij de perfectie bus gezocht (was niet makkelijk doordat hij aan veel dingen/wensen moest voldoen). maar Erwin heeft er 1 gevonden, maar ik heb een Genny rolstoel en die schoof heel erg tijdens het rijden(ik stap over op de bestuurdersstoel). nu hebben ze dit perfect voor mij opgelost hij verschuift nu echt niet meer thanks Patrick de bus is nu echt PERFECT !!

• Totale tevredenheid

Geweldige service en professionele medewerkers

Wij hebben onze nieuwe bus (onze tweede) door Bierman laten ombouwen. Prachtig resultaat. Zelfs complimenten gekregen van de dealer waar de bus is gekocht, ze vonden de ombouw ook prachtig uitgevoerd.

zeer tevreden

Wij hebben in november 2020 een aangepaste bus gekocht bij de fa. Bierman. Voor de koop konden wij bij onze "eigen " garage de bus laten keuren. Dit hebben wij gedaan en 2 kleine dingen zijn voor de aflevering gemaakt. Ook zijn er nog wat extra aanpassingen gedaan aan de bus i.v.m. andere maten e.d. Dit alles was snel en goed gedaan. Nadien zijn er toch nog een paar problemen aan het licht gekomen. Maar deze problemen zijn zonder mankeren en heel vlot gemaakt. Een melding moest door mijn eigen garage worden gerepareerd i.v.m. tijdsdruk. Na mijn melding bij de fa. Bierman is zonder problemen de factuur aan de desbetreffende garage betaald. Ik ben zeer tevreden over hoe alles wordt opgepakt en afgehandeld. Ik zou ook zeker deze de fa. Bierman aanbevelen als je op zoek bent naar een bus die geschikt is voor aangepast vervoer. Wij hebben een half jaar Bovag garantie en gelukkig is dat bij de fa. Bierman ook echt geen loze belofte en is/worden alle problemen snel verholpen

• Totale tevredenheid

Hele prettige ervaring en vriendelijke service.

Vanaf het begin tot dat de aangepaste auto thuis is afgeleverd is alles keurig geregeld. Mijn complimenten voor het Bedrijf Biermans die alle tijd ervoor neemt om mee te denken. Afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen. Bij dit bedrijf is "De klant Koning" en alle hulp geboden door vakkundige monteurs qua aanpassing auto.

• Totale tevredenheid

Er was niets op aan te merken. Ze gaven mij zeer veel informatie over de BPM en regelden alles. Werd ook goed op de hoogte gehouden.

• Totale tevredenheid

De bus werd keurig afgeleverd. Met nieuwe APK, volle tank met diesel en later is de stoelhoogte nog netjes aangepast. Ook is het contact met Bierman erg prettig, er wordt goed naar je geluisterd en overleg gepleegd

Absoluut een topbedrijf!

Goede auto en service, snel, professioneel, vakkundig, vriendelijk en grondig. Nog nooit meegemaakt dat de dealer zo keurig de auto afleverde. Personeel is professioneel, keurig en snel. Zeker een aanrader!

• Totale tevredenheid

Direct probleem verholpen. Geen kosten. Terwijl auto niet bij Bierman is gekocht.

Super service

De verkoper kwam bij ons op locatie voor een proefrit(volgens de covid-19 regelgeving) Afspraken werden nagekomen en auto werd op onze eigen locatie netjes afgeleverd.

prima betrouwbaar bedrijf

na wat gezoek op internet terechtgekomen bij Bierman autobedrijf. wij waren op zoek naar een aangepaste bus. deze moest voldoen aan div. aanpassingen (side by side) opstelling. na afspraak gemaakt te hebben vonden met behulp van de vtw een zeer mooie Ford transit. Na een proefrit en een inspectie beurt bij onze eigen garage waren we het best snel eens over de aankoop. goede voorwaarden. Alle nog gemaakte afspraken/aanpassingen werden keurig en op tijd gedaan. We zijn inmiddels een paar maanden verder en zijn zeer tevreden over Bierman en zeker over onze bus. Ik zal ook iedereen Bierman aanraden.

gewoon goed !

inmiddels mijn 5de auto gekocht , dat zegt genoeg !!

• Totale tevredenheid

Professioneel en zeer klantgericht!

Bierman, bedankt voor de fijne dienstverlening tijdens een defect met mijn aangepaste auto. Een snelle ophaalservice met vervangend vervoer en dat met beperkte bezetting. Klasse!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Totale tevredenheid

Keurig bedrijf met nette correcte mensen!

Onze VW Transporter is recentelijk door Biermann autoaanpassingen omgebouwd tot rolstoelbus. Het resultaat is prachtig, mede doordat Dominic uitgebreid de tijd heeft genomen om alle wensen en eisen in kaart te brengen. Erg blij mee! George

• Totale tevredenheid

Top bedrijf met vakkundige mensen die ook moeilijkere uitdagingen aan gaan

Voor mij echt nooit meer een ander bedrijf om een aangepaste auto(bus) te kopen. Ze zoeken de perfecte(of maken hem perfect) binnen de financiële mogelijkheid die je hebt. Erwin, het duurde wel even maar je heb toch de ideale/perfecte bus voor ons gezocht/aangepast !!!! We hebben ook 2 x een leenauto meegekregen toen de oude niet reed en de nieuwe nog niet klaar was!!! de vorige bus heb ik ook bij hun gekocht en helaas had ik pech na de garantie tijd maar ze hebben het toen toch super opgelost

• Totale tevredenheid

Uitmuntend bedrijf weten waar ze over praten

Zeer nette ontvangst en weten waar ze over praten en aan de hand van jou gegevens adviseren ze je heel deskundig welke wagen het beste bij je past, ik werk ook met de bus dus navigatie is een must, ik wilde internetaansluiting en stroom achter in hebben voor mijn laptop en een heuse werkplek terwijl ik gereden wordt mijn werk kunnen doen en dat hebben zij gerealiseerd op zeer vakkundige wijze en wat ze zelf niet konden hebben zij aan een bedrijf uit besteed die daar nog veel meer ervaring mee had, Kortom ik doe graag zaken met Bierman en zou nooit meer een ander bedrijf willen , ze halen je bus op voor service en onderhoud en brengen hem weer netjes thuis etc.

In één woord: geweldig!

We zijn ontzettend goed geholpen. De expertise is overduidelijk. Goede adviezen, duidelijke uitleg van mogelijkheden, meedenken om de bus geschikt te maken voor het hele gezin. We zijn tijdens het proces van het ombouwen van de bus goed op de hoogte gehouden en kregen foto's toegestuurd. Daardoor leef je echt mee met het gehele proces. We zijn dankbaar voor alle hulp vanuit Bierman en kunnen hen van harte aanbevelen!!

Van A-Z top service!

Voor onze zoon waren op zoek naar een vervangende rolstoelbus. In de zoektocht bij diverse bedrijven op bezoek geweest. Bij Bierman in contact gekomen met Maurits Jansen die ons geïnformeerd heeft naar de mogelijkheden. Wat me het meeste aansprak is het inlevingsvermogen in onze persoonlijke situatie en de professionele manier van werken waardoor we voor Bierman gekozen hebben ondanks dat dit ver uit onze regio lag. De afwerking van de aanpassingen waren een stuk beter dan we in onze toenmalige rolstoelbus hadden. Uiteindelijk hebben we het complete opdracht bij Bierman neer kunnen leggen, de aankoop van een bus het inruilen van de oude bus en de aanpassing in de nieuwe bus en de daarbij behorende keuringen. Het contact verliep op een snelle en prettige manier. Een aanrader dus!

• Totale tevredenheid

Bij Bierman konden wij kiezen uit een groot aantal aangepaste auto's, zijn wij prettig benaderd, uitstekend voorgelicht en heel tevreden over de aankoop van een gebruikte aangepaste Kangoo.

Fijne service

Hadden 1 van de 4 contact punten voor het vast zetten van de rolstoel kapot. Zonder kosten binnen 48 uur een nieuw onderdeel geleverd zodat wij weer op pad kunnen met onze dochter. Erg fijne snelle service

• Totale tevredenheid

Prima. zie mijn ervaring.

Wij hebben Bierman ervaren als een kundig en uitstekend bedrijf. In de gesprekken luisteren ze naar je en denken mee om voor jou de juiste oplossing te vinden. Het moet wel erg gek gaan wil je hier niet kunnen slagen voor hetgeen u wil hebben. kort samen gevat UITSTEKEND. In een vorige beoordeling had ik hun maar 2 sterren gegeven maar dat was een fout van mij dus moet u daar niet op letten sorry,

de service is geweldig

Ik bestel wel eens onderdelen omdat ik in het oosten des lands woon. De mensen zijn altijd even vriendelijk en nemen de moeite om alles zo goed mogelijk te regelen voor jouw.

• Totale tevredenheid

Erg net en professioneel autobedrijf

We zijn bij autobedrijf Bierman netjes ontvangen en geïnformeerd. Na de koop is er duidelijk mail verkeer geweest en zijn de gegevens keurig doorgemaild. De auto werd thuis afgeleverd en uitgebreide uitleg gekregen over de auto en het gebruik van het rolstoelgedeelte. Zeer te spreken over dit autobedrijf.

• Totale tevredenheid

heel goede service ook na de garantieperiode

Ik heb via Bierman een aangepaste Renault Kangoo aangeschaft. Tijdens het aankoopproces kreeg ik goede voorlichting over welke auto het beste bij mij en zeker bij mijn vrouw het beste paste. De service bij aflevering en ook tijdens de garantieperiode is uitstekend. En nu na de garantieperiode is de service nog steeds van hoge kwaliteit.

• Totale tevredenheid

Gedreven,Eerlijk,Deskundig en Behulpzame leiding en medewerkers.

• Totale tevredenheid

Zeer vriendelijk en gastvrij bedrijf

Wij kwamen geen auto kopen maar wilde graag een kijkje nemen bij het bedrijf waar de aangepaste rolstoelbus vandaan komt. Nou dat mocht! We werden hartelijk ontvangen en kregen een uitgebreide rondleiding! Zeer vriendelijk en gastvrij familie bedrijf.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Pesetaweg 16 2153PJ Nieuw vennep