Uitstekende en menselijke service

Dankzij Erwin en zijn collega’s de auto van onze dromen gevonden en gekocht. De auto is deels gefinancierd dankzij een heleboel lieve mensen via een crowdfunding en deels door fondsen. Tijdens het begin van dit proces in contact gekomen met Bierman en Erwin en vanaf dat moment veel geholpen en geadviseerd tot aan de aflevering toe. Dit bedrijf snapt de situatie als je een rolstoelbus moet aanschaffen en heeft snel en duidelijk antwoord en denkt graag mee. Daarnaast zijn ze gedurende het gehele proces ook heel erg transparant over alles, dat maak je niet vaak mee bij autoverkopers. Tot slot is ons contact nog niet voorbij, de after-service is ook top. Een gelukkig gezin uit Amsterdam!

• Totale tevredenheid

Mijn ervaring was geweldig!

De ervaring was uitermate positief: vanaf het eerste, oriënterende, bezoek tot aan de aflevering van de auto met aanpassingen voerden deskundigheid bij de adviezen en vriendelijkheid de boventoon.

Heel tevreden

In 2021 bij ABBierman een aangepast Ford gekocht. Proefrit op locatie werd heel erg gewaardeerd. Bij en na aankoop was de service ook heel goed. Op een stoel zat geen armleuning, die zijn ze op lokatie komen maken. Onze volgende zal ook via ABBierman gaan. Dank je wel Erwin en team.

• Totale tevredenheid

KLANTVRIENDELIJK en niet alleen met een hoofdletter K

Echt een super goede ervaring i.v.m. de aanschaf van een aangepaste bus. Ze nemen de tijd en begrijpen dat veel dingen nieuw voor je kunnen zijn. Maar dat leggen ze haarfijn uit of ze regelen het dan voor een groot deel voor je. GEWELDIG !!!

• Totale tevredenheid

Vakmensen en service en oplossing gericht

Goed advies gesprek, veel keuzes. Gericht op klant tevredenheid. Auto binnen een paar dagen geleverd inclusief APK keuring en 4 nieuwe banden. Onderhoud beurt moet nog worden uitgevoerd maar kan ook in eigen woonplaats (heel prettig) Ook met regelgeving staan ze je bij! Ik heb wel het gevoel dat de prijzen wel wat hoger liggen, al zijn alle afwijkende invalide auto's overal flink aan de prijs.

Zeer goed!

Enorm goede ervaring. Zeer klantvriendelijk je merkt dat ze hun job super graag doen! Een echte aanrader!

Prima, al 45 jaar zeer tevreden klant bij Bierman

Sinds 1978 ben ik klant bij Bierman. Ik heb daar al diverse aangepaste auto's gekocht met altijd dezelfde ervaring: a. duidelijke informatie b. afspraken worden nagekomen c. uitstekende service d. medewerkers luisteren goed naar de klant

• Totale tevredenheid

Beste aanpassingsbedrijf dat er is

Inmiddels hebben wij onze zesde aangepaste auto/bus aangeschaft

Geweldig !!!

Goede service. Hulp aangeboden zonder te hoeven vragen, over zaken die voor mij onbekend waren. Gemakkelijk in het contact via WhatsApp en email.

• Totale tevredenheid

Doen wat ze beloven! Keurig bedrijf die we iedereen zouden aanbevelen.

Onlangs bij Bierman een auto aangeschaft. Prima bedrijf die ik iedereen zou willen aanbevelen. Ze komen hun afspraken goed na en doen wat ze beloven. Ook keurig advies m.b.t. procedure WMO en fondsaanvraag. Je betaald wat, maar dan krijg je ook wat! Wij zijn er blij mee.

Prettig, kundig, servicegericht

Hulp bij het kiezen van de juiste auto verliep prettig. De voors en tegens werden eerlijk benoemd. Ook in de garantieperiode zijn we prima geholpen.

• Totale tevredenheid

Firma Bierman, Top bedrijf met top medewerkers !.

Onze moeder had op 17 januari een beroerte dankzij de firma Bierman konden we heel snel een Renault rolstoel auto aanschaffen en snel moeder van uit het ziekenhuis naar huis halen. Door de firma Bierman heeft ons moeder 92 jaar weer zin in het leven en de kans is groot dat ze weer gaat lopen omdat haar verlamde been het weer na 3 maanden is gaan doen door de juist fysio van Wilma van der Werf. We zijn Wilma en de firma Bierman dan ook eeuwig dankbaar wat ze voor ons gedaan hebben !. Ze verdienen dan ook een dikke 10 plus, De familie Clemens van Eeden Lisserbroek.

Schandelijk

Mijn moeder is bij dit bedrijf 3000 euro lichter gemaakt. Ze had voor mijn invalide vader een aangepaste Renault Kangoo aangeschaft voor maar liefs een bedrag van 11.950 euro. Als dit voertuig in orde zou zijn geen probleem! Echter heeft deze 3 maanden van de 5 maanden in de Renault garage te Breda gestaan. Tot de dag van vandaag weten ze nog steeds niet wat er met deze wagen aan de hand is. Ja, ik vindt dit schandelijk dat dit bedrijf uiteindelijk mijn ouders een slecht voertuig hebben verkocht waar ze amper of niet mee hebben kunnen rijden. Ook doordat ze geen andere betaalbare voertuig bij dit bedrijf kon vinden en met spoed zo snel mogelijk een andere voertuig nodig had heeft ze van het bedrag van 11.950 euro, maar 9000 euro teruggekregen. Dit is SCHANDELIJK en dit noem ik misbruik maken van mensen met een invaliditeit. GEEN WOORDEN HIERVOOR!!!

• Totale tevredenheid

Beste Barbara, Jammer dat we uw moeder niet tevreden hebben kunnen stellen. Onze intentie is om altijd maximale service te bieden. Helaas blijkt dat we niet iedereen gelukkig kunnen maken. In geval van uw moeder was er inderdaad een probleem met haar auto. Wij hebben aangeboden dat ze dit lokaal bij haar Renault dealer om de hoek mocht laten repareren (onder garantie). Helaas stond dit onderdeel in back-order. Dit betekend dat Renault pas uitlevert als het onderdeel op voorraad is. In dit geval konden Renault Frankrijk geen datum noemen. Ik hoop niet dat u dit ons verwijt, alwaar dit buiten onze macht ligt. Om uw moeder toch van mobiliteit te kunnen voorzien hebben haar gratis een andere rolstoelauto als vervangend vervoer aangeboden. Hiervan heeft ze ook volop gebruik van gemaakt. Ze heeft dus niet zonder vervoer gezeten! Uiteindelijk heeft uw moeder besloten om de auto vrijwillig met een verlies aan ons terug te verkopen. Dit is haar eigen keuze geweest. Wij hebben hier aangeboden om de auto voor het volledige bedrag terug te kopen; wanneer wij haar een andere rolstoelauto konden aanbieden. Maar hier was geen praten over. Dan houdt het voor ons ook op. Nogmaals, we betreuren dat er een gebrek met de auto was. Helaas was ons de tijd niet gegund om de auto te repareren. Overigens is de auto momenteel hersteld en rijdt deze gewoon weer. Ofwel, het heeft iets langer geduurd, maar het probleem is uiteindelijk verholpen. We hopen dat uw moeder elders meer geluk heeft. Bierman

Passie voor het vak

Ik heb een positieve ervaring met Bierman, ik liet Bierman mijn splinternieuwe Mercedes-Benz bus aanpassen. Nadat Bierman mij met open armen had ontvangen gaven zij mij een duidelijk eerste gesprek over alle mogelijkheden. Na een bouwtekening van het interieur van de rolstoelbus wist ik precies hoe het er uit zou gaan zien. Niks was te gek, alles wat je maar kon bedenken konden ze maken. Er werd heel ijverig gewerkt door de vakmannen van bierman, ze hadden 3 hele dagen nodig om de standkachel te bouwen. 3 dagen hard werken! Ze hebben passie voor het vak. Zij gingen net zo lang door totdat het eindresultaat perfect was. Wij werden van begin tot eind, van A tot Z geholpen door Alexander Wijntjes. Ik kon door een groep whatsapp met Bierman het bouwproces van begin tot eind volgen en zo stond ik achteraf niet met verassingen, het bedrijf is heel betrouwbaar. Ik had Alexander Wijntjes een internetlink gestuurd voor sidebars en hij had de sidebars besteld en hij heeft er echt iets heel moois van gemaakt. Alexander Wijntjes had ook al het papierwerk voor de belastingdienst geregeld zodat ik zonder stress kwam te zitten. Ook een pluspunt was dat ze mijn oude Renault trafic rolstoelbus over hadden genomen. Er zijn in Nederland een paar aanpassingbedrijven en ik vind dat Bierman de beste is. Als mensen hun bus willen laten aanpassen dan moeten zij naar Bierman gaan. Bedankt nogmaals voor jullie fantastische werk!

• Totale tevredenheid

Heel tevreden over de aanschaf van een aangepaste rolstoelauto.

Nadat wij op de site een occasion rolstoelauto hadden gezien waarin mijn vrouw ook voorin kan zitten met haar rolstoel contact gehad met Bierman. Kort daarna kon er al een passing aan huis plaatsvinden. Erg prettig dat Bierman na aanschaf al het papierwerk verzorgde!

• Service N.v.t.

Vakmanschap en service

Bierman leverde mijn prachtige aangepaste rolstoelbus waarin ik zelf kan rijden met de nodige aanpassingen. Vervolgens werd ik van achteren aangereden... Tot mijn grote vreugde nam Bierman mij het hele traject inclusief overleg met verzekeraars uit handen. Ik heb alleen het schadeformulier ingevuld en de schade aangemeld bij de verzekeraar. Vervolgens werd de bus bij mij thuis opgehaald en een maand later in gefikste toestand weer afgeleverd door Bierman.

• Totale tevredenheid

Uitstekende service kwaliteit verhouding.

Vriendelijk ontvangst en heeft verstand van zaken. Komt afspraken na, en is daarin zeer meedenkend. Ik raad een ieder aan die een aangepast voertuig nodig heeft deze dealer te bezoeken.

Keurig netjes geholpen

Keurig netjes geholpen met de keuze voor een bus ford custum keurig bij ons thuis kunnen bezichtigen Zou iedereen dit aan bevelen

• Totale tevredenheid

Kan niet anders zeggen wat een geweldig bedrijf

Wij hebben als Redeemer Maastricht een bus aangeschaft bij Aanpassingsbedrijf Bierman, om deze te doneren aan een kerk in Polen. Deze bus wordt nu ingezet om hulpgoederen en vluchtelingen over de grens te krijgen van Ukraine en Polen. - De bus is meer dan tip top in order gemaakt - Bierman heeft een flinke korting gegeven - Zelfs nieuwe banden en wat deukjes verwijdert Als ik iets mag zeggen over Bierman, Ze verdienen echt het beste... Met vriendelijke groet Dennis van Ginkel https://www.redeemermaastricht.nl

• Totale tevredenheid

Grote mate van expertise en ervaring

Heel fijn ontvangen, duidelijk gesprek gehad over alle mogelijkheden. Vanuit ons verhaal geadviseerd naar wat nodig is om een bus aan te passen. Duidelijk en eerlijk over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Na een vervolg gesprek en het vinden van een passende bus meteen actie. Ondanks de drukte op de locatie altijd goed geholpen, wachten met een kopje koffie is geen probleem. Daarna neemt men ook alle tijd die je nodig hebt.

• Totale tevredenheid

Excellente begeleiding bij het vinden van de juiste auto.

Het was een prettige ontvangst. Goede hulp en respectvolle begeleiding van René bij het zoeken naar de juiste auto. Duidelijke afspraken over de aankoop en aflevering. We proefden een goede sfeer in het bedrijf. Steven heeft ons met veel geduld en humor perfect begeleid bij het leren kennen van de nieuwe auto. We wachten nu alleen nog even op een documentje waarin u verklaart dat de kosten van aanpassing van de nieuwe auto 15.000 euro bedragen. We hebben dit nodig i.v.m. de belastingaangifte. Alle hulde voor jullie bedrijf!

Uitstekende bedrijf en personeel

Zoek je een aangepaste Rolstoelauto of Rolstoelbus hebben ze uit voorraad leverbaar , zeer grote assortiment, maar wil je een auto of bus ombouwen kan ook , informeer goed naar welke type auto je moet aanschaffen voor dat je iets koopt. Tot slot zeer betrouwbare bedrijf, dit is de grootste in nederland.

Super bedrijf

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Alexander! Daar komend om met ons te kijken naar een rolstoelbus, binnen 2 maanden waren wij in bezit van een rolstoelbus welke Alexander tegen kwam. Aanpassingen ging super snel en de communicatie was zeer fijn. Alleen maar lovend over het bedrijf en hoe ze je helpen. Een aanrader om te gaan kijken mochten je aanpassingen in je vervoer nodig hebben of juist een vervoermiddel nodig heeft!

• Totale tevredenheid

Van A tot Z professioneel geholpen.

Wij hadden geen ervaring met Bierman maar wij kopen onze volgende auto weer dit bedrijf. Ze hebben overal een oplossing voor en vinden het fijn dat ze naar je luisteren en meedenken.

Geweldig bedrijf

Goed geholpen bij auto keuze. En prima omgebouwd zoals afgesproken . Wij zijn dik tevreden