Filters

10

Bierman een zeer klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend bedrijf.

Bij het eerste kontakt met Bierman gelijk al het gevoel van zo hier is de klant nog konlng en echt dat maak je niet vaak meer mee. De medewerkers zijn zo klantvriendelijk,meedenkend en behulpzaam òok met papierwerk invullen, zelfs voor de tijd van het ombouwen van de bus een vervangende auto mogen gebruiken van Bierman. Ik kan alleen maar zeggen een 10 plus voor Bierman zal het bedrijf ook zeker aanbevelen en de koffie is er ook lekker. Nogmaals bedankt voor alles, Met vriendelijke groet F.c Beck

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Prima bedrijf.

Bij Bierman een auto gekocht. Zeer over de aanpassingen en de auto te spreken. Na 8 maanden servicelampje van de auto gaan branden. Is lokaal opgelost en factuur naar Bierman gegaan (onder garantie). Top service, ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
7

Goede service

Alles was naar tevredenheid. Puntje van verbetering: de auto had bij aflevering best schoongemaakt mogen worden. Met name van binnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
1

GEEN SERVICE OF GARANTIE NA KOOP OP VAKANTIE

Wat een slecht BOVAG bedrijf is dit!! Ze komen gemaakte afspraken niet na KOOP een VITO VOOR €56000 (eerst het voertuig gehuurd en kreeg bij koop 1 maand gratis) laat een radio inbouwen €1200 (het dubbele van wat andere reken) zwart op wit staat dat er diverse zaken in orde gemaakt dienen te worden zoals parkeersensoren wat deukjes en lakschade, apk en beurt staan standaard als uit te voeren bij koop op toegestuurd document (MENSEN LAAT DAT HIER DOEN VOORDAT U BETAALD EN CONTROLEER OF ZE HET GOED HEBBEN GEDAAN WANT HET ZIJN EEN STEL PRUTSERS BIJ BIERMAN!!!!) had afgesproken 1 week voor het hele gebeuren na die week ik bel en men heeft men een expert laten komen voor de Parkeersensors nog even geduld na anderhalve week ik bel men is nog aan het wachten op een kabeltje voor de radio na 2 weken en 2 dagen is de Vito eindelijk terug. We gaan kijken en tot onze verbazing werkt de radio niet met stuurwielbediening en ook de verlichting van de radio doet niets! De Parkeersensors slaan nog steeds op hol De deukjes en Lakschade zijn niet bijgewerkt! APK is niet uitgevoerd! Ik bel boos terug en na overleg geef ik ze nog een week om de boel af te handelen (had al meteen de koop ongedaan moeten maken) Na die week (ik he al contact gehad met de Bovag geschillencommissie) is de radio en parkeersensoren nog steeds niet opgelost (bierman meld dat de radio niet met de stuurwielbediening overweg kan en dat de verlichting niet kan werken) en ze hebben geen problemen geconstateerd met de Parkeersensors. Ik naar een radio inbouwer op eigen kosten met verstand van zaken die ziet dat er slecht werk is geleverd en lost se zaak op en ALLES WERKT!!! Tevens heb ik op eigen kosten ook het probleem van de Parkeersensors laten oplossen En vraag de BOVAG GESCHILLENCOMMISSIE €600 TERUG Die ik zowiezo teveel aan bierman heb betaald voor de radio DE REACTIE VAN BIERMAN. er is nog een openstaande verhuur factuur! We verrekenen het daarmee

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Uitstekende service, snelle reactie op vragen en verzoeken!

Mijn vraag over de gordel fixaties was snel en duidelijk beantwoord, erg fijn! Ook mijn verzoek tot rolstoel bus stickers kreeg ik ook snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Uitstekend

Bierman heeft alles precies volgens afspraak gemonteerd. Duidelijker kan het niet. Bij een volgende auto is de keuze niet moeilijk waar de aanpassingen moeten gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Uitstekende service en klantgerichtheid

We zijn erg blij met de service die wij gekregen hebben bij het uitzoeken van een rolstoel bus en het regelen van alles rond de aankoop van onze Citroën Jumper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Uitstekende en menselijke service

Dankzij Erwin en zijn collega’s de auto van onze dromen gevonden en gekocht. De auto is deels gefinancierd dankzij een heleboel lieve mensen via een crowdfunding en deels door fondsen. Tijdens het begin van dit proces in contact gekomen met Bierman en Erwin en vanaf dat moment veel geholpen en geadviseerd tot aan de aflevering toe. Dit bedrijf snapt de situatie als je een rolstoelbus moet aanschaffen en heeft snel en duidelijk antwoord en denkt graag mee. Daarnaast zijn ze gedurende het gehele proces ook heel erg transparant over alles, dat maak je niet vaak mee bij autoverkopers. Tot slot is ons contact nog niet voorbij, de after-service is ook top. Een gelukkig gezin uit Amsterdam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Mijn ervaring was geweldig!

De ervaring was uitermate positief: vanaf het eerste, oriënterende, bezoek tot aan de aflevering van de auto met aanpassingen voerden deskundigheid bij de adviezen en vriendelijkheid de boventoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Heel tevreden

In 2021 bij ABBierman een aangepast Ford gekocht. Proefrit op locatie werd heel erg gewaardeerd. Bij en na aankoop was de service ook heel goed. Op een stoel zat geen armleuning, die zijn ze op lokatie komen maken. Onze volgende zal ook via ABBierman gaan. Dank je wel Erwin en team.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

KLANTVRIENDELIJK en niet alleen met een hoofdletter K

Echt een super goede ervaring i.v.m. de aanschaf van een aangepaste bus. Ze nemen de tijd en begrijpen dat veel dingen nieuw voor je kunnen zijn. Maar dat leggen ze haarfijn uit of ze regelen het dan voor een groot deel voor je. GEWELDIG !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Vakmensen en service en oplossing gericht

Goed advies gesprek, veel keuzes. Gericht op klant tevredenheid. Auto binnen een paar dagen geleverd inclusief APK keuring en 4 nieuwe banden. Onderhoud beurt moet nog worden uitgevoerd maar kan ook in eigen woonplaats (heel prettig) Ook met regelgeving staan ze je bij! Ik heb wel het gevoel dat de prijzen wel wat hoger liggen, al zijn alle afwijkende invalide auto's overal flink aan de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Zeer goed!

Enorm goede ervaring. Zeer klantvriendelijk je merkt dat ze hun job super graag doen! Een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Prima, al 45 jaar zeer tevreden klant bij Bierman

Sinds 1978 ben ik klant bij Bierman. Ik heb daar al diverse aangepaste auto's gekocht met altijd dezelfde ervaring: a. duidelijke informatie b. afspraken worden nagekomen c. uitstekende service d. medewerkers luisteren goed naar de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Beste aanpassingsbedrijf dat er is

Inmiddels hebben wij onze zesde aangepaste auto/bus aangeschaft

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Geweldig !!!

Goede service. Hulp aangeboden zonder te hoeven vragen, over zaken die voor mij onbekend waren. Gemakkelijk in het contact via WhatsApp en email.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Doen wat ze beloven! Keurig bedrijf die we iedereen zouden aanbevelen.

Onlangs bij Bierman een auto aangeschaft. Prima bedrijf die ik iedereen zou willen aanbevelen. Ze komen hun afspraken goed na en doen wat ze beloven. Ook keurig advies m.b.t. procedure WMO en fondsaanvraag. Je betaald wat, maar dan krijg je ook wat! Wij zijn er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
8

Prettig, kundig, servicegericht

Hulp bij het kiezen van de juiste auto verliep prettig. De voors en tegens werden eerlijk benoemd. Ook in de garantieperiode zijn we prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Firma Bierman, Top bedrijf met top medewerkers !.

Onze moeder had op 17 januari een beroerte dankzij de firma Bierman konden we heel snel een Renault rolstoel auto aanschaffen en snel moeder van uit het ziekenhuis naar huis halen. Door de firma Bierman heeft ons moeder 92 jaar weer zin in het leven en de kans is groot dat ze weer gaat lopen omdat haar verlamde been het weer na 3 maanden is gaan doen door de juist fysio van Wilma van der Werf. We zijn Wilma en de firma Bierman dan ook eeuwig dankbaar wat ze voor ons gedaan hebben !. Ze verdienen dan ook een dikke 10 plus, De familie Clemens van Eeden Lisserbroek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
1

Schandelijk

Mijn moeder is bij dit bedrijf 3000 euro lichter gemaakt. Ze had voor mijn invalide vader een aangepaste Renault Kangoo aangeschaft voor maar liefs een bedrag van 11.950 euro. Als dit voertuig in orde zou zijn geen probleem! Echter heeft deze 3 maanden van de 5 maanden in de Renault garage te Breda gestaan. Tot de dag van vandaag weten ze nog steeds niet wat er met deze wagen aan de hand is. Ja, ik vindt dit schandelijk dat dit bedrijf uiteindelijk mijn ouders een slecht voertuig hebben verkocht waar ze amper of niet mee hebben kunnen rijden. Ook doordat ze geen andere betaalbare voertuig bij dit bedrijf kon vinden en met spoed zo snel mogelijk een andere voertuig nodig had heeft ze van het bedrag van 11.950 euro, maar 9000 euro teruggekregen. Dit is SCHANDELIJK en dit noem ik misbruik maken van mensen met een invaliditeit. GEEN WOORDEN HIERVOOR!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid

Reactie van het bedrijf

Beste Barbara, Jammer dat we uw moeder niet tevreden hebben kunnen stellen. Onze intentie is om altijd maximale service te bieden. Helaas blijkt dat we niet iedereen gelukkig kunnen maken. In geval van uw moeder was er inderdaad een probleem met haar auto. Wij hebben aangeboden dat ze dit lokaal bij haar Renault dealer om de hoek mocht laten repareren (onder garantie). Helaas stond dit onderdeel in back-order. Dit betekend dat Renault pas uitlevert als het onderdeel op voorraad is. In dit geval konden Renault Frankrijk geen datum noemen. Ik hoop niet dat u dit ons verwijt, alwaar dit buiten onze macht ligt. Om uw moeder toch van mobiliteit te kunnen voorzien hebben haar gratis een andere rolstoelauto als vervangend vervoer aangeboden. Hiervan heeft ze ook volop gebruik van gemaakt. Ze heeft dus niet zonder vervoer gezeten! Uiteindelijk heeft uw moeder besloten om de auto vrijwillig met een verlies aan ons terug te verkopen. Dit is haar eigen keuze geweest. Wij hebben hier aangeboden om de auto voor het volledige bedrag terug te kopen; wanneer wij haar een andere rolstoelauto konden aanbieden. Maar hier was geen praten over. Dan houdt het voor ons ook op. Nogmaals, we betreuren dat er een gebrek met de auto was. Helaas was ons de tijd niet gegund om de auto te repareren. Overigens is de auto momenteel hersteld en rijdt deze gewoon weer. Ofwel, het heeft iets langer geduurd, maar het probleem is uiteindelijk verholpen. We hopen dat uw moeder elders meer geluk heeft. Bierman

10

Passie voor het vak

Ik heb een positieve ervaring met Bierman, ik liet Bierman mijn splinternieuwe Mercedes-Benz bus aanpassen. Nadat Bierman mij met open armen had ontvangen gaven zij mij een duidelijk eerste gesprek over alle mogelijkheden. Na een bouwtekening van het interieur van de rolstoelbus wist ik precies hoe het er uit zou gaan zien. Niks was te gek, alles wat je maar kon bedenken konden ze maken. Er werd heel ijverig gewerkt door de vakmannen van bierman, ze hadden 3 hele dagen nodig om de standkachel te bouwen. 3 dagen hard werken! Ze hebben passie voor het vak. Zij gingen net zo lang door totdat het eindresultaat perfect was. Wij werden van begin tot eind, van A tot Z geholpen door Alexander Wijntjes. Ik kon door een groep whatsapp met Bierman het bouwproces van begin tot eind volgen en zo stond ik achteraf niet met verassingen, het bedrijf is heel betrouwbaar. Ik had Alexander Wijntjes een internetlink gestuurd voor sidebars en hij had de sidebars besteld en hij heeft er echt iets heel moois van gemaakt. Alexander Wijntjes had ook al het papierwerk voor de belastingdienst geregeld zodat ik zonder stress kwam te zitten. Ook een pluspunt was dat ze mijn oude Renault trafic rolstoelbus over hadden genomen. Er zijn in Nederland een paar aanpassingbedrijven en ik vind dat Bierman de beste is. Als mensen hun bus willen laten aanpassen dan moeten zij naar Bierman gaan. Bedankt nogmaals voor jullie fantastische werk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
9

Heel tevreden over de aanschaf van een aangepaste rolstoelauto.

Nadat wij op de site een occasion rolstoelauto hadden gezien waarin mijn vrouw ook voorin kan zitten met haar rolstoel contact gehad met Bierman. Kort daarna kon er al een passing aan huis plaatsvinden. Erg prettig dat Bierman na aanschaf al het papierwerk verzorgde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Vakmanschap en service

Bierman leverde mijn prachtige aangepaste rolstoelbus waarin ik zelf kan rijden met de nodige aanpassingen. Vervolgens werd ik van achteren aangereden... Tot mijn grote vreugde nam Bierman mij het hele traject inclusief overleg met verzekeraars uit handen. Ik heb alleen het schadeformulier ingevuld en de schade aangemeld bij de verzekeraar. Vervolgens werd de bus bij mij thuis opgehaald en een maand later in gefikste toestand weer afgeleverd door Bierman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Uitstekende service kwaliteit verhouding.

Vriendelijk ontvangst en heeft verstand van zaken. Komt afspraken na, en is daarin zeer meedenkend. Ik raad een ieder aan die een aangepast voertuig nodig heeft deze dealer te bezoeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid
10

Keurig netjes geholpen

Keurig netjes geholpen met de keuze voor een bus ford custum keurig bij ons thuis kunnen bezichtigen Zou iedereen dit aan bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Totale tevredenheid

Bedrijfsgegevens

Pesetaweg 16

2153PJ Nieuw vennep

252210611

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.