Zeer klantvriendelijk bedrijf en veel keuze

Zeer klantvriendelijk personeel en snel geholpen. Een rolstoelbus gekocht na proefrit en bij het afleveren is alles perfect geregeld en uitgelegd. Kreeg zelfs een bloemetje mee. Na een paar dagen terug voor iets maar ik kon dezelfde middag langs komen. Dat is perfect verholpen. Helemaal blij met de bus, ook omdat mijn man naast mij zit in zijn rolstoel.

Een bedrijf dat je op een zeer goed begeleid

Het is de tweede auto die ik daar koop. En je word van begin tot het afleveren van de auto zeer goed begeleid. En ook als je later nog aanpassingen wil zal er altijd gekeken worden of dat de juist voor jou is. Ze nemen echt de tijd voor je, om een zo goed mogelijke auto te adviseren. Ook wordt er voor de toekomst mee gedacht. Het is een super team

men denkt met je mee

je krijgt eerlijk advies en zoals gezegd men denkt met je mee. een goede tot zéér goede service van de werkplaats als ook en de shop

Zeer tevreden klant !!

Ondanks dat de aankoop van de Turney stoel "op afstand" geregeld is ben ik een zeer tevreden klant. Prachtig staaltje van techniek. Stoel voldoet geheel aan verwachtingen.

Vriendelijk personeel

Alles wordt goed uit gelegd ook wat betreft de WMO de mogelijk heden die er zijn wat dat betreft. Het geduld wat jullie met de klanten hebben is zeer prettig te ervaren.

supper behandeld

alles naar wens afgewerkt klant vriendelijke zeer goede service

Geweldig geholpen

Ik heb nadat ik een gebruikte auto zocht besloten een systeem in mijn mercedes Glc in te laten bouwen zodat mijn vrouw niet achter mij maar naast mij zou zitten omdat ze gehandicapt is. Ze kan zonder te hoeven staan zo van de gekochte “rolstoel” via een ingenieus systeem zonder problemen naast mij plaatsnemen. Aanvankelijk moest de software nog door Bierman worden aangepast maar het werkt nu meer dan prima. Bierman zei eerst Uw auto is hiervoor niet geschikt maar ze hebben het voor elkaar gekregen. Geweldige complimenten voor de inbouw en geweldige service. Ik kan eenieder dit prachtige systeem aanbevelen. Bierman is een geweldig servicegericht bedrijf. Geweldig!

Ik ben heel goed en prettig geholpen, goed geadviseerd. De extra service in het helpen van een verzekering afsluiten was heel fijn.

• Totale tevredenheid

Zeer netjes geholpen!! Onze nieuwe bus is perfect afgeleverd!!

• Totale tevredenheid

Zeer ervaren mensen, verstaan hun vak. 3 geleden een aangepaste auto gekocht bij hen, tot op heden geen klachten. Vandaag nog een vraag over veiligheid m.b.t. bevestiging van de rolstoel, kreeg binnen 10 minuten al een reactie met een passende oplossing. Super !!!

• Totale tevredenheid

Van top tot teen geweldig. Maurits nam de tijd voor een gezellig praatje en de rest ging van zelf.

• Totale tevredenheid

Super advies van Erwin wijntjes gehad.Auto mooi en strak af gewerkt.

• Totale tevredenheid

Top garage! Goed advies. Ben heel erg blij met mijn aangepaste auto.

• Totale tevredenheid

E Wij zijn erg tevreden over de onderhandelingen met de verkopers naar het zoeken van een voor ons geschikte auto. Ook over de nazorg hebben wij niets dan lof.

• Totale tevredenheid

Prima, veel aandacht, klantgericht.

• Totale tevredenheid

Zeer tevreden over de aanpassingen en de begeleiding in het gehele proces van aanvraag via de gemeente tot het klaar was. Ze hebben veel geduld denken echt mee zijn heel prettig naar de klanten toe. En behulpzaam en bruikbare adviezen!

• Totale tevredenheid

Bereidwillig om mensen te helpen, overleg vooraf, kosten vooraf duidelijk.

• Totale tevredenheid

zeer vriendelijk, en goede uitleg en mee denken naar de wensen van de klant, en nemen alle tijd er voor.

• Totale tevredenheid

Ging om een stoelaanpassing in mijn eigen auto. Mijn contact persoon was Paul Herrebrugh en deze man heeft mij uitstekend geholpen met veel aandacht en zorg. Goede service en zeer prettige om mee samen te werken en op zoek te gaan naar een oplossing op maat.

• Totale tevredenheid

een zeer fijne en prettige ervaring met bierman voor alles hebben zij wel een oplossing zover in hun kunnen ligt om in een woord te beschrijven toppie

• Totale tevredenheid

Super goede ervaring! Bierman nam alle tijd om tot een bus te komen die geschikt is bij onze situatie. Het was ons een paar keer een afstand rijden/met de trein, maar dat was het zeker waard.

• Totale tevredenheid

1e keer klant bij BiermanAB. Bierman heeft groot aanbod en ik(wij) hebben gevonden wat we zochten. Prettig contact, zeer klantvriendelijk, snelle reacties en uitstekende service. Prijs/kwaliteit is zonder meer goed.

• Totale tevredenheid

Goede informatie, en je kunt aangepaste auto\'s uitproberen met je (elektrische) rolstoel.

• Totale tevredenheid

Een bedrijf waar service en het belang van de klant voorop staat, iets wat je zelden ziet bij andere bedrijven.