Fijn, zo persoonlijk !

Iedere keer als we voor een controle of beurt naar Alblas in Papendrecht komen is dat een bijzonder aangename afspraak. De behandeling en de service is prima OK. Zo'n garagebedrijf vind je nog nauwelijks in ons land. De kleinschaligheid is subliem en de relatie tussen ons en het bedrijf is in een woord: persoonlijk !

Alles volgens afspraak verlopen.

Tevreden

Goed en snel

Goede service en je wordt er ondanks jaren ook herkend en dat geeft een vertrouwd gevoel

Goed service

Goede Service

Goede service voor een redelijke prijs

zeer goed

Direct goed geholpen

Goed geholpen door aardig personeel

Houden bij voor je wanneer je auto gekeurd of een Servicebeurt nodig hebt Je wordt er prettig geholpen en er staat altijd een leenauto voor je klaar Prima garage

Prima communicatie en service

Vakspecialisten, klantvriendelijk, snelle service en vak kennis

top

Al 30 jaar service, betrouwbare adviezen, fijne medewerkers,

Goede ervaring

Ga zo door

Super goed geholpen

Zeer fijne eigenaar, erg goed geholpen, denkt mee! Super fijne dealer!

Altijd vriendelijk

Vriendelijk behandeld. Altijd gratis leenfiets mee. Denken mee. Rekening via mail.

Geweldige garage met een uitstekende service

Geweldige garage met een uitstekende service Heel vriendelijk personeel Staan altijd voor je klaar om te helpen

De garage is in de beurt dat is fijn ik kon worden thuis gebracht , kwam vd apk en kleine beurt ,er werd telefonisch overlegd welke reparaties nodig waren , op mijn verzoek ook de kosten hiervan besproken , er kon mij ook verteld worden op dat moment waneer de auto na de toegestemde reparaties etc klaar zou zijn . Dit klopte ook werd gebeld dat de man eraan krammer de auto en ik kon de man terugbrengen ,tevreden en wel .

zeer behulpzaam a la minuut en snelle afhandeling de andere dag.

Zeer prettig en vakkundig

Er werd echt de tijd voor me genomen ondanks dat ze omkwamen in het werk. Personeel is echt heel erg vriendelijk en kundig, wat je van eem dergelijk bedrijf mag verwachten, maar bij conculega's zeker heel anders is. Ben blij dat ik hier terecht ben gekomen voor de aankoop van mijn 500c en verdere service. Ik raad Auto Alblas zeker aan iedereen aan.

Vriendelijke mensen en je wordt altijd uitstekend geholpen!

Al jaren komen we bij Alblas Auto’s en de auto wordt prima onderhouden! Ook zijn de werknemers altijd heel aardig. Ik zal iedereen aanraden om daarheen te gaan.

Fijne garage

Jarenlang ben ik klant bij Garage Alblas, persoonlijk contact en kleinschalig. Ik hoop nog lang van hun diensten gebruik te kunnen maken.

Prima ontvangst en goede indruk van dit auto bedrijf

De aankoop en de informatie rond de aankoop verliep prima. Auto is conform de afspraken pico bello afgeleverd. Top!

Geweldig service

De mensen staan gelijk voor je klaar en een geweldige service. Zaterdag andere auto opgehaald en rij maandagochtend een lekke band kom bij de garage en de reparatie was service dus gratis. Doen net dat stapje extra.

Werkzaamheden goed uitgevoerd, rekening achteraf wasminder

Bandenwissel goed uitgevoerd. Op de rekening stonden de kosten voor een kapje, jammer dat dit niet is medegedeeld. Dit is de 2e keer, dat er een kapje bij de bandenwissel sneuvelt en dat ik deze moet betalen, jammer

Super service

Super service

prima verzorging altijd mee denken naar oplossingen heel fijn.

snel gehandeld

werd snel gehandeld en goed

Een goed gevoel bij dit bedrijf!

Bij binnenkomst konden we rustig rondkijken en werden we vervolgens op een prettige manier geholpen. In twee verschillende auto's een proefritje gemaakt. We hebben op dezelfde dag nog de knoop doorgehakt en een auto gekocht. Ik rijd er nu een paar dagen mee, tot nu toe nog steeds erg blij met deze aankoop.

Kelvinring 84 A

2952BG Alblasserdam