Vakkundig en persoonlijk

Bijna 10 jaar klant bij dit bedrijf. Eerst met 2 Fiat Punto's, nu alweer bijna vier jaar met een Ford Focus. Persoonlijk en leuk contact met de medewerkers. Ze kennen je auto aan de hand van de persoon en niet andersom. Mijn Ford met gecompliceerde motor is bij hen in goede handen. Er zijn goedkopere garages, maar ik waardeer hun vakmanschap, persoonlijk contact en flexibiliteit zeker en gun ze mijn klussen.

Keurige zaak en vlotte behulpzame medewerkers

De mensen van dit autobedrijf staan achter hun product en service. Denken met je mee en geven eerlijk advies.

Nette personeelsleden en goede service

Vriendelijke mensen, goede service en redelijke prijzen.

Geweldig.

Er wordt geluisterd naar de vraag en men doet wat gevraagd wordt. Hier is de klant iemand en niet een nummer. Een 10

Volgens afspraak.

Vriendelijke vakmensen, die er voor zorgen dat wij al jarenlang zorgeloos Panda rijden. Klein minpuntje waardoor het net geen 5 sterren werden, dat er ruitensproeiervloeistof in rekening is gebracht terwijl het ik het tankje tot aan de vuldop gevuld had.

Zoals altijd keurig geholpen

Uitstekend en zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen en begeleid bij het kopen van een andere auto tevens tijdens het wachten daarop een gratis leenwagen gehad als service voor ons als vaste klant in 1 woord geweldig, deze garage met het personeel is aan te raden.

Heeel goed!!

Zeer klantvriendelijk hulpvaardig en mee denkend!!

Eerlijk en betrouwbaar

Ze hebben perfect geholpen bij het aanschaffen van mij nieuwe auto

Goed gevoel bij aankoop auto

Fijne benadering. Voelde je daar direct op je gemak.

Direct, snel en goed geholpen.

Hoewel ik onverwachts met een autoprobleem bij de garage kwam werd ik direct, snel en goed geholpen.

Prettige garage

Een erg aardige en professionele garage. Je voelt je erg welkom. Ook weten ze precies over welke auto het gaat. Wat erg fijn is.

Gewoon lekker verlopen

Snelle soepele afwerking

Staan altijd voor je klaar in noodgevallen

Goede communicatie en overleg bij APK en reparaties

Eerlijke en open werkplaats medewerkers met dito verkoopadviseurs.

Diverse malen geconstateerd dat medewerkers naar klant toe (ben er zelf een van) een open en eerlijke verantwoording afleggen. Klein bedrijf met een geweldig grote uitstraling.

klantgericht en duidelijk

Occasion gekocht van een ander merk. Keurig behandeld en afspraken gemaakt die probleemloos werden nagekomen. Plezierig personeel

Goede Service en mooie prijs voor de auto

Ik goed geholpen door een vriendelijke verkoper! Alles heeft die duidelijk uit gelegd van de auto en wat er allemaal mogelijk was met de prijs van de auto. En tot een hele mooie prijs uit gekomen!

Prima geholpen.

Goede voorlichting.

goede service

goede service, gewoon top bedrijf

Fijne garage,vriendelijk personeel en als je even op je auto moet wachten is er koffie.

Goede en vakkundige service.

Goede en vakkundige service en advies.

VAKgarage!

Met monteur vriendelijk contact, snel opgelost. Bedankt!

Nog nooit een klacht gehad en ik ben al vele jaren klant!

Nog nooit een klacht gehad en ik ben al vele jaren klant!

Vriendelijke mensen op de werkvloer.

Via mijn zoon in contact gekomen met deze garage, die voor mij de winterbanden plus velgen hebben verzorgd voor mijn auto.

Tevreden over onze dealer

Goede relatie met onze dealer