staan altijd voor je klaar

Je wordt altijd goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed, zoals je dit verwacht

top

Ze zijn erg duidelijk en eerlijk. Komen hier zeker terug.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede gebruikte auto's voor een redelijke prijs.

Vrij recent een auto gekocht, die in de showroom stond. Goede informatie kunnen lezen op de website, het informatie blad bij de auto en aanvullende informatie gekregen via het kundige personeel. Vriendelijk personeel, al jaren overigens!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage, denken mee met de klant

Voor de tweede keer met deze auto bij pech goed geholpen. Voor de officiële openingstijd mijn auto gebracht voor een geheel onverwachte reparatie, binnen 10 minuten reed ik weer weg met een leenauto, die overigens vrij goedkoop was om te huren voor 1 dag.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen, tussendoor, zonder resultaat

Motorstoring, welje alleen door de dealer gereset kan worden. Gelukkig kan ik meestal tussendoor terecht. Helaas geen aanwijsbare oorzaak gevonden. Wel vreemd dat er hiervoor een factuur wordt verzonden. Immers kan het niet anders dan door een dealer worden uutgelezen en gereset.

Zeer tevreden!

Vakwerk en klantvriendelijk. Zeer tevreden al vele jaren.

Betrouwbare garage

In overleg met de garage laat ik mijn auto onderhouden. Laat aan de garage over wat er moet gebeuren. Het heeft mij nog nooit een ongemakkelijk gevoel op geleverd.

Heel blij mee

Snel met afspreken. De tijd nemen om naar de klant te luisteren. Uitgevoerde werkzaam heden zijn top.

Gewoon gaan

Al jaren dik tevreden over Auto Alblas

Uitstekend Bedrijf

Prima garagebedrijf. Je wordt er netjes geholpen en te woord gestaan. En onderhoud, reparatie worden goed uitgevoerd .Top

Altijd een goede ervaring

Zeer positief over deze garage. Afspraken zijn snel gemaakt, kwaliteit van werkzaamheden zijn altijd goed, Prijs/kwaliteit zijn in verhouding. Zelf voor een spoed controle of reparatie ben je hier aan het goede adres.

• Faciliteiten wachtruimte

Is oké, keurig vooraf geïnformeerd over wat er moest gebeuren Apk en kleine beurt prima uitgevoerd

Geweldige garage

Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Indien mogelijk wordt het probleem direct opgelost

• Faciliteiten wachtruimte

Snel en deskundig geholpen.

Er werd duidelijk uitgelegd wat het probleem was. Overlegd met deskundige hoe of wat er aan gedaan kon worden, en de eventuele andere oplossing. De prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd snel en goed geholpen

Ik heb mijn Fiat al heel wat jaren en hij wordt bij elke beurt of als er iets kapot is door mijn overbuurman meegenomen en dezelfde dag weer teruggebracht. Altijd prima in orde.

• Locatie N.v.t.

Goed en prettig

Prima service vriendelijk personeel

• Faciliteiten wachtruimte

weet ik niet want ik weet niet wat er aan de auto gebeurt is en ben benieuwd naar de kosten.ik

ik kan nu nog niet oordelen want ik weet nog niets

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Prima.

Ik werd direct en goed geholpen toen er in de auto een waarschuwingslampje ging branden.

Tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Zo betrokken en gelukkig kleinschalig

Onze Fiat TIPO heeft op vrijdag 3 november een 'grote' beurt ondergaan. Tevens zijn de winterbanden gemonteerd en is de APK keuring verricht. Op donderdagmiddag 2 oktober hebben we de auto al mogen brengen en toen hebben we een 'leenauto' meegekregen naar onze woonplaats Breda. Die auto kreeg helaas een kapot voorlicht. Jammer. We mochten echter de volgende dag al meteen weer onze eigen Fiat TIPO komen ophalen tussen 13.00 en 14.00 uur. Zo konden we weer op tijd onze mantelzorg-plicht vervullen in Rotterdam. Eind goed- al goed ! Fijn, dat het allemaal zo goed en snel is opgelost. Het resultaat is werkelijk prima. Vakgarage ALBLAS is en blijft onze garage !

• Faciliteiten wachtruimte

Een geweldige vakgarage waar mensen met een hart werken.

Bijna 15 jaar geleden kocht ik een spik splinternieuwe Fiat 500. Elke dag opnieuw word ik blij van deze fijne en leuke auto. Met pijn in mijn hart heb ik mijn auto ingeruild voor een 5 jaar oude Fiat 500. Ik had er nog wel 15 jaar in willen rijden, maar het risico er meer kosten aan te krijgen ( wat ik onlangs al had ) wilde ik toch voor zijn. Nu had ik nog al wat wensen. De nieuwe versies vind ik niet leuk. Ik vond een leuke roomwitte anniversary met roomwitte velgen. Gijs van Alblas auto heeft de auto aangekocht en ik heb de auto zonder gezien te hebben gekocht. Nooit gedacht zoiets te doen. Ik ging mn nieuwe snoepje ophalen. Hij leek wel nieuw! Ze hadden er een mega strik op gedaan, wat het niet alleen feestelijk maakte maar ook voelde het als dat er aandacht aan besteed. De zilveren spiegels zaten er nog op, maar omdat ik die foei lelijk vind zijn ze terplekke gewisseld. Kortom het ging allemaal heel soepel en even extra foto s maken van mijn oude en nieuwe snoepjes naast elkaar was ook geen probleem. Want daar hadden ze begrip voor!! Waar vind je dat nog! Dus ik ben weer blij met mn nieuwe aanwinst en hoop ik weer 10 jaar inbraak deze te rijden en tegen die tijd in te wisselen voor hopelijk weer een leuke uitvoering.

Helemaal goed

Alles volgens afsprak geregeld

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn dat ik dezelfde dag geholpen kon worden zodat ik met een gerust hart de andere dag naar Heerhugowaard kon rijden.

• Faciliteiten wachtruimte

Werk aan mijn voertuig is snel en goed verholpen.

• Locatie N.v.t.