Super ervaring om hier je auto te kopen.

Ik heb vandaag mijn nieuwe auto opgehaald bij vakgarage Esgee. Prettig telefoon gesprek gehad afgelopen week. Vandaag de auto bewonderd en een proefrit gemaakt. Geert is erg vriendelijk en gastvrij en bekwaam. Wij hebben met plezier een auto gekocht. Ik ben blij met mijn auto. Bedankt Geert.

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn 1e ervaring met Vakgarage Esgee.

Vandaag heb ik voor de 1e keer een auto gekocht van dit garagebedrijf. En ik moet zeggen dat de ontvangst aller vriendelijk was en ik veel informatie kreeg over de door mij aan te schaffen auto. Samengevat verkoper is een kei in zijn vak en klantgericht. We hebben samen heerlijk koffie gedronken en ben meer als tevreden huiswaarts gereden. Kortom een garage om aan te bevelen.

snel goed en vriendelijk

hadden een mooie auto gezien op de site en besloten te bellen de afspraak voor een testrit was snell en makkelijk gezet werden zeer vriendelijk ontvangen en hebben even geproken toen in de klaargemaakte auto weggereden mooi stukje gereden on toen we terug kwamen nog even gesproken en ze hebben goed advies gegeven toen de autogekocht

Verkopen mooie auto's

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe auto. Erg vriendelijke mensen en goed geholpen Erg gastvrij. Snelle reactie op mijn email. Gemakkelijk een afspraak kunnen maken. Goede service. Auto perfect afgeleverd.

• Faciliteiten wachtruimte

Een mooie zaak met vriendelijk personeel

De auto gevonden via de site van Esgee. Vervolgens een afspraak gemaakt om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Werd vriendelijk ontvangen met een bakje koffie, behulpzame medewerkers. Ik kon rustig in de auto stappen en heb er vervolgens een mooi stuk mee gereden. Toen ik terug kwam met de auto en had besloten deze te kopen, hebben we nog even rond de tafel gezeten om de details te bespreken. Daarna de zaken afgerond en elkaar de hand geschud.

• Faciliteiten wachtruimte

Ontzettend blij met de aankoop van onze nieuwe auto bij Esgee vakgarage. De lange rit vanuit Brabant was het zeer zeker waard. Vriendelijk en deskundig geholpen. Een pracht aan auto’s in de showroom en lekkere koffie. Zeer vriendelijk personeel en ons zoontje van 3 vond het ook leuk.

Super bedankt

Met mijn auto in een binnenbocht bovenop de keien gereden bij de lidl in harlingen. Auto wilde niet meer voor en achteruit Gelukkig was de werkplaats in de buurt en heeft een vriendelijke monteur de auto opgekrikt en de auto eraf gereden. Omdat ze het sneu voor mij vonden hoefde ik niet af te rekenen Dank jullie wel voor deze super service.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Fijne ervaring, vriendelijk en behulpzaam personeel

5-5-‘22: Via de site had ik een afspraak gemaakt. Tenminste, dat dacht ik. Toen wij aankwamen bleek de afspraak nog niet goed gekeurd te zijn. Gelukkig werden we ondanks dat vriendelijk verwelkomd door Geert, die een gezellig praatje met ons hield onder het genot van een bakje koffie. Geert was vol lof over de auto die ik gezien had en hij heeft geen woord te veel gezegd, hij wist echt waar hij het over had. Af en toe dacht ik: wat praat hij veel! Maar mijn man vond dat juist gezellig en vindt dat dat erbij hoort als je een auto koopt..na een geslaagde proefrit konden we na betaling de auto zo meenemen. Eindelijk een eigen auto. Omdat de auto uit 2006 kwam zat er geen garantie op, dus toen ik eenmaal thuis kwam en een ritje met mijn dochtertje wilde doen moest ik wel even slikken. Ik had een auto nodig om mijn dochtertje te kunnen vervoeren naar de oppas, maar nu was de gordel te kort! Geen garantie, opgezocht wat een nieuwe gordel kostte en m’n rot geschrokken.. want ja hoe los ik dit nou op.. uiteindelijk maar een base voor de autostoel gekocht, zodat ik haar toch mee kon nemen. Tip voor het bedrijf: als iemand aangeeft dat de auto bedoeld is voor het vervoeren van een baby, controleer dan even of de gordel lang genoeg is. Zelf had ik hier nooit aan gedacht en ben ik dus een beetje opgestroopt, maar jullie krijgen vast vaker jonge moeders. Voor de rest zijn wij erg tevreden!

Professioneel en klantvriendelijk

Ik heb hier een andere auto gekocht en mijn eigen auto ingeruild. Het is een professionele garage en je wordt als klant erg goed ontvangen. Er wordt de tijd genomen om je goed te helpen. Na het rond maken van de deal heeft de garaga achteraf vrijwillig nog een donatie gedaan voor het goede doel. In dit geval Stichting Kika. Al met al heb ik een goede ervaring met dit bedrijf en zou er in de toekomst zeker weer terugkomen.

• Service N.v.t.

Super ervaring

Via MP contact gehad met Gerard, gelijk antwoorden en kwam vertrouwd over. Dus ik gelijk de auto bekeken, was ook daadwerkelijk een mooie auto goed en vertrouwd. Met veel plezier rij ik in mijn nieuwe Peugeot 208 de garage uit. Super klant vriendelijk en behulpzaam. Esther van Zandbergen

• Faciliteiten wachtruimte

daar stond ie mijn droomauto

Vandaag mijn droomauto gekocht bij Esgee. Super goed geholpen door Geert. Professioneel ,Serieus en vakkundig. Met een vleugje humor een heerlijke cappuccino en absoluut geen gehaast. Nog even wat kleine dingetjes kunnen regelen .en met een mooie bos bloemen een goed gevoel en uiteraard mijn droomauto de deur weer uit. Geert bedankt. Kom zeker weer terug

Een prima auto gehaald in Harlingen Friesland

Ik kom uit Limburg Venlo om een auto te halen in Harlingen had de auto op het web gezien en de foto*s bekeken zag er goed uit, gebeld met de firma Esgee over en weer gepraat betreffende de auto een afspraak gemaakt en richting Harlingen gegaan bij aankomst trof ik een grote stevige man aan die mij een zeer stevige handdruk gaf en mij beleefd te woord stond en alles over de auto vertelden wat van belang was dus ik wist gelijk dat ik met een vak man stond te praten proef ritje gemaakt in de auto die er nog beter als op de foto uit ziet. en de auto gekocht de man maakte alles netjes in orde bij een bakje koffie en handelde het netjes en beleefd af heb er een mooie en goede auto gekocht die super rijd en dan vraag je jezelf af vanuit Limburg naar Harlingen voor een auto je zeker hij is het waard omdat het een topgarage is veel succes ESGEE EN DE GROETJES VAN UIT VENLO

• Faciliteiten wachtruimte

Een zeer prettige ervaring met deze garage

• Service N.v.t.

geweldige service

Altijd denken ze met je mee en staan voor je klaar. Heel schappelijke prijzen.

• Showroom N.v.t.

Auto gekocht

Anderhalve week geleden heb ik mijn auto gekocht hier. Super vriendelijk geholpen, heel erg blij met mijn Skoda!!

• Faciliteiten wachtruimte

top, geweldige auto, geweldig bedrijf, eerlijk no nonsens

je hebt wel eens een goed gevoel als je iets aanschaft, dat hadden wij bij de aanschaf van deze Captur, mooie wagen, rijdt heerlijk. De uitleg en behandeling door Geert was hartverwarmend en eerlijk. Het afhandelen ging perfect en we hebben ook een fijn gevoel dat hij bij Hielke en zijn Collega in onderhoud blijft. Kortom een Super team, groet ria en wim.

Top verkoper!!

Vorige week gingen wij kijken voor een andere auto. De auto waarvoor wij kwamen was voor ons niet geschikt. De verkoper, Geert, dacht enorm met ons mee! Hij liet ons andere mogelijkheden zien puur voor ons om te kijken wat dan wel passend voor ons zou kunnen zijn. Uiteindelijk kwam een hele andere, maar een auto stukken beter voor ons in beeld. Geert gaf ons ruimte en tijd om de opties te overwegen! We zijn super blij met onze aankoop! Dankjewel!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Klantvriendelijk en mooie auto's

Afgelopen week mijn Volvo V70 ingeruild voor een nieuwer type V70. Vriendelijke verkoper en alles keurig en snel afgehandeld. Heel blij met m'n nieuwe aanwinst.

Aandacht voor de klant

Een prima garage zonder opsmuk, vriendelijk en enthousiast geholpen door Geert.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben prettig geholpen in de zoektocht naar mijn nieuwe auto. Alles werd goed uitgelegd en was goed voorbereid.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig met een vrolijke kant

Zo’n 25 jaar geleden kwam ik in harlingen wonen en werd Esgee mijn garage. Altijd super geholpen, en nu dan een auto gekocht. Ik wilde een auto met ruimte maar ook charme en sexy afwerking. Deze Italiaan heeft het allemaal. Ik ben er super blij mee. Geert heeft me eerlijk en heel vriendelijk geholpen, omdat hij geïnteresseerd in jouw verhaal is waarom je een auto zoekt kan hij je juist zo goed helpen. Hij is grappig en vakkundig tegelijk. De auto blijft hier zeker in onderhoud!

Prima en snelle ervaring

We hadden onze vorige auto in onderhoud bij garage Esgee maar na 22 jaar trouwe dienst gaf de auto na een paar stuiptrekkingen toch echt de geest. Door de ANWB naar Esgee gesleept, zaterdag dus de werkplaats was dicht maar goed Geert ving ons goed op. Maandagochtend een afspraak gemaakt en maandagmiddag konden we al wegrijden in een nieuwe auto. Keurig en eerlijk geholpen en tegemoet gekomen. Prettige garage waar wij onze nieuwe auto ook weer in onderhoud brengen. Michael en Astrid

• Faciliteiten wachtruimte

Dit is een ervaring waar ik U tegen mag zeggen. Het is algemeen bekend dat mensen uit Friesland vriendelijk zijn maar wauw. Ik heb het mogen mee maken. Wij hebben vanaf begin tot eind contact met de verkoop adviseur. Met zenuwen reden wij vanuit Zuid-Holland naar Harlingen. (wat kwamen ze niet langs?) nee hoor een ritje daar naar toe is GEWELDIG!! Wij werden zo warm uitgenodigd And Guess What? Mijn nieuwe schatje (auto natuurlijk) stond al splinterschoon en klaar voor mij. Ik weet niet hoe meer ik Team Esgee maar vooral Dhr G moet bedanken. P.s. verkoopadviseur die lekkere koffie maakt (daar moet je toch heen) *Toettoet* Fijne Jaarwisseling en heel veel Geluk toegewenst

Geweldig geholpen

Na veel wikken en wegen toch maar de VW UP gekocht we zijn bij esgee geweldig geholpen door Franko en Timo jongens bedankt voor de geweldige afwikkeling.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service, eerlijke handel, passievolle verkoper

Ivm de komst van een leaseauto konden wij afstand doen van onze privé auto’s. Via een verkoopbemiddelaar terecht gekomen bij Esgee. Aimabele verkoper Geert Hofstra van Esgee heeft ons goed en eerlijk hierbij geholpen. Beide auto’s werden ter plaatse direct overgemaakt en overgeschreven, zonder verdere rompslomp. Tip van de dag.. Geert heeft een zwak voor vrouwen met de “Jutta Leerdam look”, wellicht helpt het nog wat met de inruil of verkoop van uw auto ;-)

Kimswerderweg 27

8862 TR Harlingen