Excellente service!

Bij mijn eerste ervaring met Esgee vakgarage en kennismaking met Geert, kreeg ik direct een vertrouwd gevoel, hij neemt de tijd en de service die werd geboden is uitmuntend. Niet alleen bij de verkoop goed advies gekregen, maar ook in de nazorg bij mankementen. Meedenken en zoeken naar een gepaste oplossing dat kan Geert als de beste. Hij heeft aandacht voor de mens en kijkt niet alleen vanuit zakelijk oogpunt. Het gaf mij een zeer tevreden gevoel als klant. Mocht je opzoek zijn naar een betrouwbare garage, dan kan ik iedereen aanraden naar Geert te gaan in Harlingen. Bedankt voor de lekkere koffie Geert :-) en heel veel succes met je zaak.

Fijne verkoop

Eind november mijn peugeot opgehaald. Fijne en vlotte verkoop met deskundig advies. Aanrader!

Vriendelijk en betrouwbaar

Vandaag mijn golf opgehaald. Niet alleen als klant vertrouwen in de verkoper. Maar de verkoper ook zeker vertrouwen in de klant ivm afspraken . Super goed en fijn geholpen door Geert! Zeker een aanrader. Tevreden met ons aankoop en de manier waarop wij geholpen zijn. Geert komt zijn woorden na en geeft goede service aan zijn klant

• Faciliteiten wachtruimte

Goede ervaring, betrouwbaar bedrijf.

Onlangs een Fiat 500 hier aangeschaft, mooie auto,, goede prijs en goed afgeleverd. Na aankoop nog een aantal kleine mankementen gehad maar helemaal naar tevredenheid opgelost. Ik raad dit bedrijf aan..

• Faciliteiten wachtruimte

Heb een goeie ervaring gekregen bij Esgee ,goeie service mooi bos bloemen gekregen bij de aangekochte auto en natuurlijk willen wij Geerd niet vergeten heeft ons prima geholpen ons dank daar voor.

Een super ervaring

We hadden geen afspraak gemaakt en moesten even wachten omdat Geert nog met een andere klant bezig was Dit was niet erg, met een lekker kop koffie in de hand hadden alle tijd om auto’s te bekijken. We hadden ons oog laten vallen voor twee auto’s. Toen de vorige klant weg was heeft Geert alle tijd genomen om ons te informeren over de gekozen auto’s. De voor-en nadelen van deze auto’s werden op deskundige en informele manier uitgelegd. Door deze inzicht hebben we uiteindelijk voor een andere auto gekozen. Na een proefrit waren we ook meteen verkocht.

Snelle zaken

Via via kwam ik bij Esgee terecht voor een auto. Ik ben geholpen door Geert, Geert is een vriendelijke verkoper en is recht door zee. Door de goede service en het snelle zaken doen zijn wij beide tot een snelle koop/verkoop gekomen. Verder een goed en net bedrijf!!

Een goede vakgarage

Wij hebben vrijdag 30 september een auto gekocht bij Esgee. We werden zeer vriendelijk ontvangen met koffie en alles werd goed afgehandeld door een aardige man (Geert)met een vlotte maar ook een deskundige babbel en we kregen ook nog een bosje bloemen mee. Verder vinden de service uitstekend die wij mochten ontvangen. We zijn zeer bij met de aankoop van deze auto en hopen er veel rijplezier van te mogen hebben.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel geholpen

Ik kwam naar een auto kijken waar ik interesse in had gekregen. Omdat ik niet uit Friesland kom, heeft Geert ervoor gezorgd dat ik niet een andere keer terug hoefde te komen en de auto gelijk mee kon nemen. Vriendelijk geholpen. Geert heeft zelfs een andere afspraak moeten afzeggen om dit in orde te maken.

super behandeling

vandaag Toyota Aygo gekocht. geholpen door Geert. mooie nette auto. snel overeen gekomen. alles naar wens afgehandeld. Geert bedankt. je bent een goede verkoper en in plaats van bloemetje de benzine gekregen. Helemaal Toppie. vriendelijke groet J.molter

Kimswerderweg 27 8862 TR Harlingen