Super blij!!

Nog iets te vroeg voor een nieuwe auto....maar ineens stond hij daar. Toeval of geluk? Vanwege de aanleg van een nieuwe vloer in de showroom, stonden alle auto's buiten. En juist op dat moment kwam ik tanken. Snel naar huis om met mijn man te overleggen. Het was al bijna 18.00 uur toen we belden en Geert heeft de auto meteen voor ons gereserveerd. Het was geen probleem dat we pas 2 dagen later kwamen proefrijden. Temidden van een verhuizing, allebei moe en niet goed in onderhandelen, kregen we een prachtig aanbod van Geert. Helaas dachten wij...krijgen we de auto nog niet mee. Want we waren de papieren voor het vrijwaren van de oude auto kwijt. Maar ook dit was geen enkel probleem. We mochten de auto ophalen en later de papieren inleveren. Bij het ophalen van de auto zag ik dat de nieuwe vloer in de showroom klaar was. Deze is prachtig geworden. Alhoewel het ook handig is om auto's buiten te zetten. Zonder de verbouwing had ik deze auto gemist. De ene na de andere verrassing. Maar nog niet de laatste. Op kosten van Esgee mochten we een Nederlands instructie boekje bestellen. En behalve prachtige bloemen bij aflevering, hield Geert nog opruiming , ik kreeg sokken, een megafles van 1,5 liter wijn en nog een fles rode wijn mee . En de nieuwe auto: Kia Ceed, rijd fantastisch! Ik kan iedereen deze garage aanraden.

• Faciliteiten wachtruimte

Super vriendelijk en goede service

Zaterdag kwamen we kijken voor een Kia Rio. We kregen een super vriendelijk ontvangst door Geert. Neemt al de tijd voor je onder een genot van een bakje koffie met wat lekkers. En ook alle tijd voor een proefrit. Vandaag konden we de auto al ophalen. Kregen een prachtig boeket bloemen. Heel erg bedankt Geert. We raden jullie zeker aan. Roel en Chantal

• Faciliteiten wachtruimte

Vlot, duidelijk en vriendelijk.

Vriendelijk ontvangst en meteen duidelijkheid over de “courantheid” van mijn inruil. Toen bleek dat er een gat zat tussen aanbod en prijs werd een stap in mijn richting gedaan waardoor e.e.a. haalbaar werd.

Een dikke tien!

Wat een ontzettend fijne auto heb ik gekocht bij vakgarage Esgee. Vriendelijk, eerlijk en verstand van zaken. Dank voor de prettige verkoop, de heerlijke koffie en de prachtige bloemen en natuurlijk de betrouwbare auto! Super tevreden!

• Faciliteiten wachtruimte

Heerlijke koffie! En een goeie auto voor een goeie prijs gekocht! Eerlijke verkoper

• Faciliteiten wachtruimte

Fantastisch bedrijf met erg lieve mensen.

Vandaag onze Peugeot 2008 gehaald. Geert heeft ons super geholpen en was erg gezellig.Fijn dat er nogsteeds zulke mensen zijn. Dank je wel voor jullie hulp en koffie

Geweldig geholpen!

Ik heb mijzelf op Valentijnsdag verwend met een prachtige Kia Picanto. Ben met de trein vanuit Almere naar Garage Esgee in Harlingen gereisd. Daar werd ik vriendelijk ontvangen door Geert, of zoals hijzelf zegt, de knapste man van Harlingen. Geert. Zijn humor, ik hou ervan! Samen een proefrit gemaakt en ik was gelijk enthousiast! Onder het genot van een kopje koffie hebben we alles geregeld en kon ik met de mooie Kia terug naar Almere rijden. Geert, bedankt voor de goede service en onze fijne gesprekken. Ik wens Garage Esmee nog veel goede zaken. Deborah (de knapste vrouw van Almere :-)

Goed en vriendelijk geholpen

Mijn auto voor een onderhoudsbeurt gebracht terwijl ik naar de tandarts ben geweest. In overleg met Franco Scholten stond de auto op het afgesproken tijdstip weer voor mij klaar, en zelfs de extra werkzaamheden waren uitgevoerd, enorm tevreden! Bedankt Franco!!

Heel erg tevreden!

Duidelijk, snel, hartelijk en een prachtauto.

Tevreden over dit bedrijf

Goed advies van Franco Scholten gekregen en hij legt duidelijk uit wat er gedaan is aan onze auto, ook was de auto volgens afspraak om de juiste tijd klaar. Voortaan gaan we hier heen. Ga zo door Franco!

• Faciliteiten wachtruimte

Geert beste aanwinst van het bedrijf. :-)

Super sociaal normaal en fijn.. super goed geholpen en heerlijk spontaan. Geert is zeker een aanwinst voor het bedrijf met hem word het heerlijk gewoon.. in de zeer positieve zin van het woord. Thanks topper sterk hem in je zak.

Fijne mensen

Goede service fijne verkoper

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Siemkje, Wat fijn om te horen dat alles zo goed verlopen is! Ons hele team wens u superveel mooie kilometers in uw nieuwe Peugeot. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Esgee

Geweldige service!

Op de overzichtelijke website van Vakgarage Esgree hebben mijn zoon en ik een mooie Opel Agila gevonden. We zijn spontaan naar Harlingen gereisd voor een proefrit, waar wij zeer vriendelijk en geduldig werden ontvangen. De auto is gekocht. Geert is erg klantvriendelijk, alle afspraken worden snel en vakkundig nagekomen. De auto is perfect afgeleverd!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Stella, Bedankt voor uw positieve review, wij wensen uw zoon superveel mooie kilometers in de stoere Opel Agila! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Esgee

Goed advies, geduldig en betrokken - ter zake kundige verkoper.

"Zal ik het doen, of zal ik het niet doen." Tja, ik twijfelde. Geen probleem, de auto werd gereserveerd voor mij en ik mocht er even over nadenken. Geert Hofstra is een ter zake kundige en enthousiaste verkoper, die tijd neemt voor zijn klant en die met plezier uitlegt wat de mooie kanten zijn van de auto's die hij te koop heeft en wat misschien de mindere kanten zijn. Een vakman, die uitstraalt dat 'ie plezier heeft in z'n vak, die verstand heeft van auto's en van mensen. Hij luistert goed, denkt mee en is recht door zee.

• Faciliteiten wachtruimte

Hallo Fulco, Bedankt voor je review, wat fijn om te horen dat de ervaring bij ons zo goed is geweest! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Esgee

Prima service!

Ik was al een tijdje op zoek naar een andere auto Deze gevonden bij auto Esgeé en kon gelukkig gereserveerd worden. Na een goeie ontvangst en proefrit de auto gekocht. Op de dag van ophalen kregen we nog uitgebreid een uitleg over alle opties van de aangekochte auto. Bij thuiskomst bleek er toch een klein mankement te zijn en na telefonisch contact kon ik de volgende dag langskomen om te kijken wat er aan de auto mankeert. Het onderdeel moest besteld maar er is keurig meteen een afspraak gemaakt en ik ga er vanuit dat dit netjes opgelost word. Al met al tevreden met de gang van zaken

Fijn bedrijf

Goed en professioneel geholpen door Geert. Bij het ophalen van de auto kregen we nog een mooie bos bloemen en een flinke slok benzine in de tank om de terugreis te kunnen maken. Prima geregeld allemaal!! Nog bedankt Geert voor de service.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw positieve aanbeveling. We hopen dat de dorstige auto veel kilometers mag maken! Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Esgee

Vriendelijke mensen

Je kan alles vragen word goed uitgelegd

• Faciliteiten wachtruimte

Prettig en vlot geholpen bij de aankoop van mijn auto

Vakkundige verkoper die ruim de tijd geeft om over de aankoop na te denken en de auto te beoordelen. Ik ben blij met mijn bijna nieuwe gebruikte auto.

Goede service!

Wordt netjes geholpen, uitleg over de factuur wat er gedaan is aan onderhoud. Verder goede service beurten aan de auto.

• Showroom N.v.t.

Zeer goed geholpen

APK op het laatste moment mee aangekomen. Ik mocht hem neerzetten en ze zouden hun best doen. In de middag werd ik meteen al gebeld dat het klaar was. Dit was mijn eerste ervaring met vakgarage Esgee. Dus nu klant. Ga zo door

Snel weer op weg

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen door Franco Scholten. Hij heeft mij direct geholpen zodat ik gelijk weer verder kon.

Prettige omgang en service

In december een auto gekocht. Dit ging vlot en soepel. De verkoper heeft voor ons ook extra winter velgen geregeld en deze er alvast onder gezet. Warm ontvangst en goede service.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Excellente service!

Bij mijn eerste ervaring met Esgee vakgarage en kennismaking met Geert, kreeg ik direct een vertrouwd gevoel, hij neemt de tijd en de service die werd geboden is uitmuntend. Niet alleen bij de verkoop goed advies gekregen, maar ook in de nazorg bij mankementen. Meedenken en zoeken naar een gepaste oplossing dat kan Geert als de beste. Hij heeft aandacht voor de mens en kijkt niet alleen vanuit zakelijk oogpunt. Het gaf mij een zeer tevreden gevoel als klant. Mocht je opzoek zijn naar een betrouwbare garage, dan kan ik iedereen aanraden naar Geert te gaan in Harlingen. Bedankt voor de lekkere koffie Geert :-) en heel veel succes met je zaak.