goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top , probleem super opgelost.\r\nZeer geweldige service.dank je wel.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reden van bezoek is nieuwe Mini gekocht en auto ingeruild. Bij binnenkomst om de auto op te halen niet eens begroeten of een hand geven. Vervolgens komen wij er via de site achter wat een ongeloofelijk verschil onze auto te koop aan word geboden.\r\n\r\nSCHANDALIG!\r\n\r\n\r\n\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf IK heb in december 2017 een auto gekocht bij SDL muzenlaan. Na onderhandelingen konden we de auto meenemen om te kijken of het de auto wordt en nu rijd ik met veel plezier in mijn auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede mix van auto’s staan, goede service en lekkere koffie

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen, topdeal gemaakt met Frank. \r\nOnder het genot van een bakje koffie een prima prijs overeen gekomen. \r\nPrachtige auto hier gekocht, helemaal tevreden!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb problemen met de airco. Het bleek een elektronische storing te zijn. Lastig om de juiste oorzaak te vinden. Is toch gelukt! De kostprijs die in rekening werd gebracht viel 200 procent mee. Ik ben zeer te reden de deur uit gegaan!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes behandeld.\r\nGoede service.\r\nDuidelijk in wat wel en niet kan.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben hier een gebruikte auto gehaald en jammer genoeg hebben we de kleine onderhoudsbeurt ook hier laten doen. Helaas konden ze van te voren niet zeggen hoeveel het ging kosten, wat erg jammer is want we kwamen tot verassingen toen we de uiteindelijke prijs hoorde. Bij elke merk dealer en erkende service bedrijven (anwb en/of kwikfit) hebben ze vaste prijzen wat betreft de specifieke onderhoudsbeurten. Wij zullen onze auto hier nooit meer brengen, het is belachelijk dat ze dagenlang de auto hadden en niets over de prijs konden zeggen totdat wij moesten afrekenen. We waren erg verrast over de prijs, gezien ik later nog bij een erkende servicebedrijf voor dezelfde onderhoudsbeurt de prijs vroeg, dit scheelde meer dan 100 euro!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon een goed eerlijk bedrijf dat focussed op het voorkomen van fouten in combinatie met efficiënt werken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk beste auto bedrijf van Nederland

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon een super bedrijf met goede service! Heel blij met me nieuwe Mercedes Cla! Dank aan dhr elbers!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen met Van den Nieuwenhuijzen Auto\'s. Zowel privé als zakelijk heb ik meerdere personen auto\'s en bedrijfswagens aangekocht, ingeruild en in onderhoud bij deze garage. Ik ben klant sinds 2009 en heb meerdere mensen doorverwezen naar deze garage. Voor zover nog geen negatieve punten.. 9/10 score omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb n Mercedes E200 gekocht . Dik tevreden. Nieuwe banden en alarm erop gekregen. Stond.vermeld dat dit er op zat, bleek niet zo te zijn. Bij deze er alsnog op gezet