Erg klantvriendelijk, prima service

Begin maart een 2 jaar oude auto gekocht. De aankoop verliep erg prettig.. Tijdens onze vakantie half september ging, net buiten de garantie, het elektrisch paneel van het schuifdak kapot. Dit werd kostenloos vervangen.

autobedrijf VD Nieuwenhuijzen heeft ons perfect geholpen met het vrijwaren van de auto die in 2016 gekocht hadden, alle problemen zijn opgelost door de mark scheepers,voor de volgende auto gaan we zeker nog een keer langs bij van de Nieuwenhuijzen auto\'s

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop en zal zeker andere vrienden/kennis deze auto dealer aanbevelen. Bedankt Majid Safari voor de top service!

Zeer tevreden in de afhandeling van de gekochte auto klant vriendelijk en alles wordt goed geregeld.transperant bedrijf laten zien wat ze belofen en doen.

Vriendelijk ontvangst. Nemen alle tijd voor je, geen gehijg in je nek.... Toeval was dat er precies de auto stond waar we naar op zoek waren. Ondanks dat de auto op de 1ste verdieping stond was het absoluut geen probleem om deze meteen klaar te zetten voor een proefrit: een geslaagde proefrit!! En.. een prima prijs terug gekregen voor onze inruilauto. Na de koop nog een rondleiding en een uitgebreide uitleg gekregen. Chapeau, we hebben er een goed gevoel aan over gehouden en gaan vol vertrouwen van onze Kia genieten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij kregen een lease auto via het werk. Een kia picanto. Onze auto in ruilen was geen probleem er zou 1250e voor worden gegeven. Een twee keer terug gekomen en toen werd er maar 450e voor gegeven, na onderhandelen zou het 750e worden. Bij het ophalen van de lease auto met de heer frans nefkens gesproken over onze ontevredenheid over de verschillen. Het antwoord was, oh dat was mijn collega en die is nu op vakantie, hij zou het bespreken en dan zouden wij van frans over een week horen. Dit is nu 5 weken geleden. Ons beeld van vdn is dat het een onbetrouwbaar bedrijf. Als de deal rond is dan ben je niet meer interessant. 2e ervaring, Mijn schoonouders zochten een opel meriva en bij vdn stond er een. Ze vroegen de hoofdprijs, waren opdringerig. Ze moesten meteen tekenen want dit gelde alleen voor die dag. Mijn schoonvader is op leeftijd en liet zich niet gek praten. Later vonden ze een betere en duizenden euros goedkoper. Jammer dan men daar oude mensen onder druk zet om een auto duur te verkopen.

Persoonlijke benadering. Service gericht. Vriendelijke ontvangst bij werkplaats. Professionele afhandeling. Alles bij elkaar opgeteld wekken de medewerkers vertrouwen op.

Na uitgebreid zoeken en vergelijken van 1 merk/type auto uitgekomen bij v.d. Nieuwenhuizen. Op de online chat vraag over beschikbaarheid (zaterdag) werd pas maandagmiddag gereageerd. Uit nieuwsgierigheid betreffende zaterdag toch gebeld en het telefonisch contact ( met de heer Elbers) verliep zeer prettig. S’middags bezichtiging gedaan en maandag de proefrit. Zoals verwacht helemaal happy

Wij zijn super vriendelijk ontvangen en geholpen! Wij waren voor het eerst op de autoboulevard in Helmond en wilde een groot aantal garage bedrijven bezoeken om te kijken wat we terug kregen voor onze auto. Maar we zijn niet verder gekomen dan v d Nieuwenhuijzen. Meteen de geschikte auto gevonden. Bij het ophalen van de auto kregen we een bos bloemen en een dinerbon. Nog nooit meegemaakt!🌺💐

Goede service , tweedehands auto gekocht , na een week gezien dat er een paar kleine deukjes inzaten , was geen probleem auto gebracht en netjes opgeknapt weer als nieuw , complimenten aan Esli Elbers

Super goede service, buiten de garantie periode keurig coulance ontvangen ondanks dat ik het bedrijf eigenlijk niet eens kans had gegeven om een (te laat) bekend olieprobleem van 1.8TFSI motoren (Audi VW, Skoda) op te laten lossen, dit bedrijf verdiend een dikke plus vanwege deze zeer nette afhandeling

• Deskundigheid N.v.t.

Top , probleem super opgelost. Zeer geweldige service.dank je wel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Reden van bezoek is nieuwe Mini gekocht en auto ingeruild. Bij binnenkomst om de auto op te halen niet eens begroeten of een hand geven. Vervolgens komen wij er via de site achter wat een ongeloofelijk verschil onze auto te koop aan word geboden. SCHANDALIG!

IK heb in december 2017 een auto gekocht bij SDL muzenlaan. Na onderhandelingen konden we de auto meenemen om te kijken of het de auto wordt en nu rijd ik met veel plezier in mijn auto.

• Service N.v.t.

Goede mix van auto’s staan, goede service en lekkere koffie

Goede mix van auto’s staan, goede service en lekkere koffie

Vriendelijk geholpen, topdeal gemaakt met Frank. Onder het genot van een bakje koffie een prima prijs overeen gekomen. Prachtige auto hier gekocht, helemaal tevreden!

Ik heb problemen met de airco. Het bleek een elektronische storing te zijn. Lastig om de juiste oorzaak te vinden. Is toch gelukt! De kostprijs die in rekening werd gebracht viel 200 procent mee. Ik ben zeer te reden de deur uit gegaan!

• Deskundigheid N.v.t.

Netjes behandeld. Goede service. Duidelijk in wat wel en niet kan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

We hebben hier een gebruikte auto gehaald en jammer genoeg hebben we de kleine onderhoudsbeurt ook hier laten doen. Helaas konden ze van te voren niet zeggen hoeveel het ging kosten, wat erg jammer is want we kwamen tot verassingen toen we de uiteindelijke prijs hoorde. Bij elke merk dealer en erkende service bedrijven (anwb en/of kwikfit) hebben ze vaste prijzen wat betreft de specifieke onderhoudsbeurten. Wij zullen onze auto hier nooit meer brengen, het is belachelijk dat ze dagenlang de auto hadden en niets over de prijs konden zeggen totdat wij moesten afrekenen. We waren erg verrast over de prijs, gezien ik later nog bij een erkende servicebedrijf voor dezelfde onderhoudsbeurt de prijs vroeg, dit scheelde meer dan 100 euro!

Gewoon een goed eerlijk bedrijf dat focussed op het voorkomen van fouten in combinatie met efficiënt werken.

Klant vriendelijk beste auto bedrijf van Nederland