• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf autobedrijf VD Nieuwenhuijzen heeft ons perfect geholpen met het vrijwaren van de auto die in 2016 gekocht hadden, alle problemen zijn opgelost door de mark scheepers,voor de volgende auto gaan we zeker nog een keer langs bij van de Nieuwenhuijzen auto\'s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop en zal zeker andere vrienden/kennis deze auto dealer aanbevelen. Bedankt Majid Safari voor de top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden in de afhandeling van de gekochte auto klant vriendelijk en alles wordt goed geregeld.transperant bedrijf laten zien wat ze belofen en doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk ontvangst. Nemen alle tijd voor je, geen gehijg in je nek.... Toeval was dat er precies de auto stond waar we naar op zoek waren. Ondanks dat de auto op de 1ste verdieping stond was het absoluut geen probleem om deze meteen klaar te zetten voor een proefrit: een geslaagde proefrit!! En.. een prima prijs terug gekregen voor onze inruilauto. Na de koop nog een rondleiding en een uitgebreide uitleg gekregen. Chapeau, we hebben er een goed gevoel aan over gehouden en gaan vol vertrouwen van onze Kia genieten\r\n

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kregen een lease auto via het werk.\r\nEen kia picanto.\r\nOnze auto in ruilen was geen probleem er zou 1250e voor worden gegeven.\r\nEen twee keer terug gekomen en toen werd er maar 450e voor gegeven, na onderhandelen zou het 750e worden.\r\nBij het ophalen van de lease auto met de heer frans nefkens gesproken over onze ontevredenheid over de verschillen.\r\nHet antwoord was, oh dat was mijn collega en die is nu op vakantie, hij zou het bespreken en dan zouden wij van frans over een week horen.\r\nDit is nu 5 weken geleden.\r\nOns beeld van vdn is dat het een onbetrouwbaar bedrijf.\r\nAls de deal rond is dan ben je niet meer interessant.\r\n\r\n2e ervaring,\r\nMijn schoonouders zochten een opel meriva en bij vdn stond er een.\r\nZe vroegen de hoofdprijs, waren opdringerig.\r\nZe moesten meteen tekenen want dit gelde alleen voor die dag.\r\nMijn schoonvader is op leeftijd en liet zich niet gek praten.\r\nLater vonden ze een betere en duizenden euros goedkoper.\r\nJammer dan men daar oude mensen onder druk zet om een auto duur te verkopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke benadering. Service gericht. Vriendelijke ontvangst bij werkplaats. Professionele afhandeling. Alles bij elkaar opgeteld wekken de medewerkers vertrouwen op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na uitgebreid zoeken en vergelijken van 1 merk/type auto uitgekomen bij v.d. Nieuwenhuizen. Op de online chat vraag over beschikbaarheid (zaterdag) werd pas maandagmiddag gereageerd. Uit nieuwsgierigheid betreffende zaterdag toch gebeld en het telefonisch contact ( met de heer Elbers) verliep zeer prettig. S’middags bezichtiging gedaan en maandag de proefrit. Zoals verwacht helemaal happy

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn super vriendelijk ontvangen en geholpen! \r\nWij waren voor het eerst op de autoboulevard in Helmond en wilde een groot aantal garage bedrijven bezoeken om te kijken wat we terug kregen voor onze auto. \r\nMaar we zijn niet verder gekomen dan v d Nieuwenhuijzen. Meteen de geschikte auto gevonden. Bij het ophalen van de auto kregen we een bos bloemen en een dinerbon. \r\nNog nooit meegemaakt!🌺💐

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service , tweedehands auto gekocht , na een week gezien dat er een paar kleine deukjes inzaten , was geen probleem auto gebracht en netjes opgeknapt weer als nieuw , complimenten aan Esli Elbers

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede service, buiten de garantie periode keurig coulance ontvangen ondanks dat ik het bedrijf eigenlijk niet eens kans had gegeven om een (te laat) bekend olieprobleem van 1.8TFSI motoren (Audi VW, Skoda) op te laten lossen, dit bedrijf verdiend een dikke plus vanwege deze zeer nette afhandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top , probleem super opgelost.\r\nZeer geweldige service.dank je wel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reden van bezoek is nieuwe Mini gekocht en auto ingeruild. Bij binnenkomst om de auto op te halen niet eens begroeten of een hand geven. Vervolgens komen wij er via de site achter wat een ongeloofelijk verschil onze auto te koop aan word geboden.\r\n\r\nSCHANDALIG!\r\n\r\n\r\n\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf IK heb in december 2017 een auto gekocht bij SDL muzenlaan. Na onderhandelingen konden we de auto meenemen om te kijken of het de auto wordt en nu rijd ik met veel plezier in mijn auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede mix van auto’s staan, goede service en lekkere koffie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen, topdeal gemaakt met Frank. \r\nOnder het genot van een bakje koffie een prima prijs overeen gekomen. \r\nPrachtige auto hier gekocht, helemaal tevreden!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb problemen met de airco. Het bleek een elektronische storing te zijn. Lastig om de juiste oorzaak te vinden. Is toch gelukt! De kostprijs die in rekening werd gebracht viel 200 procent mee. Ik ben zeer te reden de deur uit gegaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes behandeld.\r\nGoede service.\r\nDuidelijk in wat wel en niet kan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben hier een gebruikte auto gehaald en jammer genoeg hebben we de kleine onderhoudsbeurt ook hier laten doen. Helaas konden ze van te voren niet zeggen hoeveel het ging kosten, wat erg jammer is want we kwamen tot verassingen toen we de uiteindelijke prijs hoorde. Bij elke merk dealer en erkende service bedrijven (anwb en/of kwikfit) hebben ze vaste prijzen wat betreft de specifieke onderhoudsbeurten. Wij zullen onze auto hier nooit meer brengen, het is belachelijk dat ze dagenlang de auto hadden en niets over de prijs konden zeggen totdat wij moesten afrekenen. We waren erg verrast over de prijs, gezien ik later nog bij een erkende servicebedrijf voor dezelfde onderhoudsbeurt de prijs vroeg, dit scheelde meer dan 100 euro!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon een goed eerlijk bedrijf dat focussed op het voorkomen van fouten in combinatie met efficiënt werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk beste auto bedrijf van Nederland

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon een super bedrijf met goede service! Heel blij met me nieuwe Mercedes Cla! Dank aan dhr elbers!

Over v.d. Nieuwenhuijzen Auto's

Filter op Taal