Excellent service

Trustworthy and excellent service provided by them. Highly recommended to contact them if you need a car in the future!

Goede service gastvrij

Wij hebben hier onze Kia Sportage gekocht. We werden zeer gastvrij ontvangen door Frank Bogaars met een kopje koffie. Heeft ons zeer goed geïnformeerd over de auto en er voor gezorgd dat onze auto helemaal compleet is nageken en waar nodig onderdelen laten vervangen. Ondanks dat deze autodealer niet direct in de buurt van onze woonplaats zit was het zeker de moeite waard om naar een goede en betaalbare occasion te gaan kijken. Zeer goede service waarvoor onze hartelijke dank.

Moet de auto nog halen, maar nu al een 10

Ik vergelijk al jaren de paardenhandel en de autohandel met elkaar, beide niet te vertrouwen. Maar nu moet ik toch echt mijn ongelijk toegeven. Hoewel mijn auto afgeleverd moet worden, is de 10 al verdiend. Niets is hier teveel. Ik kan niet wachten tot de auto klaar is. Het kan niet anders dan dit goed moet komen.

Top dealer

Ik heb inmiddels al weer mijn derde auto gekocht bij vdns, te weten de tweede Suzuki Vitara en tussendoor een Kia Stonic. Ik koop mijn auto's hier ondanks dat deze dealer niet direct in de buurt van mijn woonplaats ligt (Landgraaf) vanwege de deskundige en professionele medewerkers, dit geldt voor werkplaats alsook de afdeling verkoop. Ook zijn de over het algemeen faire inruilprijzen een motivatie om hier mijn auto's aan te schaffen. Ook belangrijk is dat de prijzen van het onderhoud altijd van te voren bekend en kloppen deze ook altijd.

Ik heb geen ervaring

Ik heb bedrijf Lease auto

Goede service en gastvrijheid

Ik had op zondagavond gereageerd op een Suzuki die te koop stond. Maandagochtend kreeg ik al een telefoontje van Esli, en hebben we een afspraak gemaakt om te komen kijken en een proefrit te maken. Ik werd gastvrij ontvangen met een kopje koffie en hebben een fijne onderhandeling gehad. Auto werd compleet nagekeken en waar nodig onderdelen vervangen. In de tussentijd nog contact gehad tot ik de auto op kon komen halen. vd nieuwenhuijzen vind ik een betrouwbare en eerlijke autodealer en zeker aan te raden!

Zeer goede ervaring, vriendelijk en meedenkend

We werden gastvrij ontvangen door Majid zijn manier van zaken doen was vriendelijk en helder. Hij heeft zich echt ingezet en doorgezocht en daarom rijd ik nu in de Swift van mijn dromen.

Fantastisch fijne mensen en altijd behulp zaam

Goed een aanrader

Geweldige service 👍👍👍

👍👍👍👍👍

Goede garage Heb nu op tijd van 10 jaar mijn 3de auto gekocht Goede service en komen beloftes na Fam hollanders uit maastricht

Fijne ervaring

Hier een Kia gekocht, werd vanaf het moment dat ik binnenliep goed ontvangen. Verder is heel het aankoopproces fijn gelopen.

Erg klantvriendelijk, prima service

Begin maart een 2 jaar oude auto gekocht. De aankoop verliep erg prettig.. Tijdens onze vakantie half september ging, net buiten de garantie, het elektrisch paneel van het schuifdak kapot. Dit werd kostenloos vervangen.

autobedrijf VD Nieuwenhuijzen heeft ons perfect geholpen met het vrijwaren van de auto die in 2016 gekocht hadden, alle problemen zijn opgelost door de mark scheepers,voor de volgende auto gaan we zeker nog een keer langs bij van de Nieuwenhuijzen auto\'s

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop en zal zeker andere vrienden/kennis deze auto dealer aanbevelen. Bedankt Majid Safari voor de top service!

Zeer tevreden in de afhandeling van de gekochte auto klant vriendelijk en alles wordt goed geregeld.transperant bedrijf laten zien wat ze belofen en doen.

Vriendelijk ontvangst. Nemen alle tijd voor je, geen gehijg in je nek.... Toeval was dat er precies de auto stond waar we naar op zoek waren. Ondanks dat de auto op de 1ste verdieping stond was het absoluut geen probleem om deze meteen klaar te zetten voor een proefrit: een geslaagde proefrit!! En.. een prima prijs terug gekregen voor onze inruilauto. Na de koop nog een rondleiding en een uitgebreide uitleg gekregen. Chapeau, we hebben er een goed gevoel aan over gehouden en gaan vol vertrouwen van onze Kia genieten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij kregen een lease auto via het werk. Een kia picanto. Onze auto in ruilen was geen probleem er zou 1250e voor worden gegeven. Een twee keer terug gekomen en toen werd er maar 450e voor gegeven, na onderhandelen zou het 750e worden. Bij het ophalen van de lease auto met de heer frans nefkens gesproken over onze ontevredenheid over de verschillen. Het antwoord was, oh dat was mijn collega en die is nu op vakantie, hij zou het bespreken en dan zouden wij van frans over een week horen. Dit is nu 5 weken geleden. Ons beeld van vdn is dat het een onbetrouwbaar bedrijf. Als de deal rond is dan ben je niet meer interessant. 2e ervaring, Mijn schoonouders zochten een opel meriva en bij vdn stond er een. Ze vroegen de hoofdprijs, waren opdringerig. Ze moesten meteen tekenen want dit gelde alleen voor die dag. Mijn schoonvader is op leeftijd en liet zich niet gek praten. Later vonden ze een betere en duizenden euros goedkoper. Jammer dan men daar oude mensen onder druk zet om een auto duur te verkopen.

Persoonlijke benadering. Service gericht. Vriendelijke ontvangst bij werkplaats. Professionele afhandeling. Alles bij elkaar opgeteld wekken de medewerkers vertrouwen op.

Na uitgebreid zoeken en vergelijken van 1 merk/type auto uitgekomen bij v.d. Nieuwenhuizen. Op de online chat vraag over beschikbaarheid (zaterdag) werd pas maandagmiddag gereageerd. Uit nieuwsgierigheid betreffende zaterdag toch gebeld en het telefonisch contact ( met de heer Elbers) verliep zeer prettig. S’middags bezichtiging gedaan en maandag de proefrit. Zoals verwacht helemaal happy

Wij zijn super vriendelijk ontvangen en geholpen! Wij waren voor het eerst op de autoboulevard in Helmond en wilde een groot aantal garage bedrijven bezoeken om te kijken wat we terug kregen voor onze auto. Maar we zijn niet verder gekomen dan v d Nieuwenhuijzen. Meteen de geschikte auto gevonden. Bij het ophalen van de auto kregen we een bos bloemen en een dinerbon. Nog nooit meegemaakt!🌺💐

Goede service , tweedehands auto gekocht , na een week gezien dat er een paar kleine deukjes inzaten , was geen probleem auto gebracht en netjes opgeknapt weer als nieuw , complimenten aan Esli Elbers

Super goede service, buiten de garantie periode keurig coulance ontvangen ondanks dat ik het bedrijf eigenlijk niet eens kans had gegeven om een (te laat) bekend olieprobleem van 1.8TFSI motoren (Audi VW, Skoda) op te laten lossen, dit bedrijf verdiend een dikke plus vanwege deze zeer nette afhandeling

• Deskundigheid N.v.t.

Top , probleem super opgelost. Zeer geweldige service.dank je wel.