perfect

prima service , denken echt met de zakelijke rijder mee , om tot een prima overeenkomst te leiden

Gewoon een goede allround garage

Wij hebben de afgelopen jaren diverse auto's gekocht bij Pheifer. Fijne wagens met een eerlijk verhaal en prima informatie van Eelco Wester. Gemaakte afspraken worden nagekomen. De service is uitstekend. Het onderhoud gedegen.

Net autobedrijf, komt afspraken na.

Eerst telefonisch contact gehad ivm de reisafstand. Daardoor een en ander kort kunnen sluiten. Eenmaal aangekomen stond de auto al klaar voor een proefrit. Geen heen en weer gepingel met inruilwaardes. Gewoon recht door zee. Geen verkooppraatjes er om heen. Netjes te woord gestaan, en binnen enkele minuten was de koop rond. Zeer tevreden met de gekochte auto!

Duidelijk en eerlijk

Positief

Dik voor mekaar!

Net bedrijf, goed geholpen! Service gericht

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Op 8 januari zag in op de website van Pheifer de auto van mijn dromen. Precies wat is zocht; de juiste uitvoering, de juiste kleur en een redelijke vraagprijs. Meteen telefonisch contact gezocht. Op basis van foto's en gegevens van mijn inruil auto deed Pheifer mij een voorstel en maakte we een afspraak voor een proefrit. Ik woon 200 km van Sneek maar dat was geen probleem want de auto werd naar Vught gebracht voor een vrijblijvende "Proefrit aan huis". Op vrijdag 10 januari was het al zover. De auto was keurig gepoetst, had net een beurt gehad en een nieuwe APK, stond op nieuwe banden en werd afgeleverd met een halfjaar garantie. De proefrit beviel zo goed dat we meteen tot aankoop van de auto hebben besloten. Super tevreden over Pheifer, Bedrijfsleider Marcel Schutte en Johannes die de auto naar Vught bracht en onze inruiler meenam naar Sneek.

Prima autobedrijf met kundig en vriendelijk personeel

Zie hierboven

Zeer klantvriendelijk

Zeer mooi Mercedes gekocht met weinig kilometers op de teller. Goede inruil prijs terug gekregen voor eigen auto. Enorm attente en vriendelijke verkopers zowel via de mail als persoonlijk. Laagdrempelig bedrijf waar je je gelijk thuis voelt als je binnenstapt!

Nette auto gekocht en een mooie inruilprijs gekregen.

De gekochte auto was in prima staat en de prijs was redelijk. Ik heb een goede inruilprijs voor auto gekregen.

Goede en snelle service..aardige mensen

Goede auto’s voor een scherpe prijs.

Mooie auto’s voor een scherpe prijs. Eerlijk en goed advies.

Deskundig en vriendelijk

Vriendelijk geholpen en geen gedoe over inruilauto, gewoon direct een redelijk inruilbedrag voorgesteld.

Erg mee denkend bedrijf dat vertouwt voelt

Mijn ervaring bij Pheifer omschrijf ik als erg goed. Eelco (de verkoper) heeft zeer goed meegedacht en was erg vriendelijk.

Ga eens langs.

Auto gekocht naar tevredenheid. Vriendelijk en correcte verkoper. Afspraken zijn goed nagekomen. Auto loopt nog in de garantieperiode maar verwacht geen problemen. Ga er zeker langs voor aanschaf van een eventuele andere auto.

Heel klantvriendelijk

Wij hadden een afspraak om voor een auto te kijken, maar waren later ivm het verkeer en daar maakten ze totaal geen probleem over en waren heel vriendelijk, ook toen we binnen kwamen, goede uitleg gekregen en de auto was boven verwachting goed en mooi. Zijn heel blij met de aankoop en zeker over deze zaak.

Super service!

Super service! De auto kon niet gelijk mee ivm een reparatie dus kreeg ik zomaar aangeboden een leenauto te mogen gebruiken. Helemaal super was dat mijn auto naar mijn huis werd gebracht en zo kon de leenauto weer mee naar Sneek. Wij zijn zeer tevreden over autobedrijf Pheifer!

goede benadering

alleen bij aflevering was de tweede sleutel niet ingelezen en zat er en kras op het rechter achterspatbord de sleutel mag ik kosteloos laten uitlezen bij bedrijf uit de buurt

Een heel net bedrijf die de klant zich koning laat voelen

Binnen een half uur een keurige offerte en een nette prijs voor mijn inruilauto Een klasse auto aan de BMW 218 active tourer Ben dik tevreden en geef de verkoper een9.5

Perfect geholpen door verkoper Eelco

Vandaag onze auto opgehaald Deze was top afgeleverd dank jullie wel Er word bij deze garage gekeken naar de beste oplossing voor de klant en niet naar wat voor de garage het meeste oplevert. Een betrouwbare garage die haar woord nakomt en een redelijke prijs bied bij inruil

Top geholpen door verkoper Eelco

Een mooi autobedrijf goede afspraken kunnen maken gewoon een top bedrijf

Vandaag onze auto opgehaald zeer keurig afgeleverd dank jullie wel team pheifer een dikke pluim

Nette zaak vriendelijk personeel niet opdringerig vóór mij voor herhaling vatbaar

Prima ontvangen door Eelco, vriendelijke benadering goede uitleg. Netjes alles afgehandeld. Top.