Hele fijne ervaring

Iets langer dan een maand geleden heb ik een tweedehands Hyundai i30 aangeschaft bij Pheifer, Van te voren even gebeld of de auto nog beschikbaar was omdat ik ongeveer 1,5 uur moest rijden voor een proefrit. Aangekomen bij Autobedrijf Pheifer zag je meteen hoe mooi schoon en bijgehouden de auto's & het bedrijf was. De auto stond al klaar en schoongemaakt voor een proefrit en na de rit al snel besloten de auto te kopen. Gelukkig heb ik niet nog een keer 1,5 uur hoeven rijden want de Auto werd prachtig afgeleverd door Lucas, Hij wist vrijwel alles te vertellen over de auto en hij was netjes en beleefd. Na een maand rijd de auto nog steeds heerlijk, Bedankt voor de fijne ervaring tot nu toe!

prima service

auto bij jullie gekocht, waar ik natuurlijk helemaal blij mee ben, super geholpen door Eelco en een prima deal gesloten. ook nog netjes gewassen en tank benzine, dat is pas service.

Super vriendelijk ontvangen en goed geholpen

Kort en krachtig

Bij het eerste contact vriendelijk en ook zakelijk ontvangen. Met vertrouwen een proefrit kunnen maken om daarna met het zakelijke gedeelte te beginnen, met een cappuccino in de hand. Ze staan open voor het onderhandelen, met het gevolg dat er snel een deal gemaakt is. Mijn beoordeling voor het Autobedrijf Pheifer B.V. is dan ook, Kort en krachtig!

Gewoon top! Trekhaak onder mijn auto kunnen zetten alles snel geregeld en nog bij mij afgeleverd en de inruil mee genomen!

Prima bedrijf

Om onze alfa achter te laten na 7 trouwe jaren was lastig! Maar we hebben er nu zo’n mooie nieuwe model Alfa Romeo voor terug kunnen kopen. Omdat we een goede deal hebben kunnen maken. Wij zijn heel blij en rijden nu de wereld rond met een lach op ons gezicht!❤️ Bedankt mensen ! Fam Bakker

Vriendelijk en zeer klantgericht

Bedankt voor de correcte en nette afhandeling van de zaken.

Professioneel en vriendelijke werkwijze

Een auto kopen is een actie waar emotie een rol speelt, en daar waar je een afscheid neemt van een auto na 20 jaar en deze dan gaat inruilen wellicht een nog grotere stap. Dan de juiste benadering en openheid te ontvangen van de verkoper is een warm welkom. Mijn ervaring met de firma Pfeiffer is zeer positief en ik wil deze en met name Eelco Wester dan ook graag aanbevelen.

Prima geholpen. Eerlijke prijs en inruil. Nette auto en houden zich keurig aan de afspraken! Vriendelijk personeel, top!

Vlotte handel ,goeie inruil

Ze zijn vlot ,geven een redelijke prijs ,zeer vriendelijk, vlotte afhandeling

Klantgericht bedrijf

Occasion gekocht die nog steeds uitermate voldoet. Professioneel bedrijf.

Helemaal Top!

Online een auto kopen van a t/m z top!!

Vriendelijk en professioneel

Uiterst vriendelijk en professioneel ben ik geholpen met de aanschaf van een gebruikte elektrische auto. De auto stond gereed om een proefrit in te maken. Bij terugkomst onder het genot van een kop koffie alles doorgenomen en de koop gesloten. De auto is perfect afgeleverd en bij het halen ontvingen we een smakelijke attentie. We zijn zeer tevreden.

Makkelijk een auto kopen

Wij hebben voor de 2e keer een auto gekocht en zeer tevreden. Makkelijk met een proefrit aan huis. Er wordt goed meegedacht met alles. Fijn bedrijf

Correct optreden en afhandeling.

Een goed contact, ook na de koop. Bezorging auto bij ons en uitleg van de werking van de elektrische ZOE was voor ons duidelijk. We zijn tot nu toe heel tevreden!

Fantastische service, snel geregeld!

Een aantal dagen voor de koop via whatsapp contact gehad, zelfs in de avond uurtjes zeer snelle vriendelijke reacties. Op de afgesproken ochtend stond de auto gewassen en al klaar voor een proefritje. De keuze was snel gemaakt, wat een top auto! Tijdens een bakje koffie werd alles in orde gemaakt, en na de afronding mocht de auto zelfs nog aan de snellader terwijl mijn vriendin en ik het centrum even in gingen. Super service!

Vriendelijk en uitstekend geholpen

We zijn super goed geholpen door Lukas Bijlsma. Zijn manier van adviseren en meedenken is erg prettig en dan ook de reden dat we ja hebben gezegd na de proefrit. Autobedrijf Pheifer heeft aan hem een waardevolle collega in huis.

Vriendelijk en gastvrij!

Vorige week zaterdagochtend de stoute schoenen aangedaan om twee Audi’s Q3 te gaan bekijken, als eerste kwam ik bij Pheifer/ Eelco als verkoper terecht. Bij binnenkomst zie je gelijk hoe serieus het bedrijf zijn voertuigen presenteren. Eelco heeft duidelijk uitleg gegeven over de historie van de Q3 en dat schept gelijk een band. Met Eelco de afspraak gemaakt dat ik na het zien van de andere Q3 rond de middag weer zal verschijnen. Na het bekijken van de andere Q3 kwam ik al snel tot de conclusie dat die het niet ging worden. Bij binnenkomst bij autobedrijf Pheifer waren beide verkopers druk met klanten bezig. Ik heb toen een verse bak koffie gekregen en met een kwartier zijn we met beide tevredenheid tot een koop overeenkomst gekomen. Vanmorgen zijn we de Q3 gaan halen en we waren zeer tevreden met de aflevering. Bij binnenkomst in de showroom viel mijn oog op een elektrische auto, welke wij als tweede auto bij de deur zouden willen hebben. Bij thuiskomst heb ik een aantal foto’s doorgestuurd naar Eelco en met goed vertrouwen zijn we tot de tweede aanschaf overgegaan. Dit gaat om wederzijds vertrouwen… Dat kan ook met z, n goed en betrouwbare bedrijf. Aankomende zaterdag word aan huis onze nieuwe auto afgeleverd, dat noem ik nog eens service. Ik zou zeggen, ga zo door … Ik zeg Santé

uitstekend

Uitstekende service. Prettige behandeling. Tevreden klant.

Niets dan lof over autobedrijf Pheifer!!

We kunnen alleen maar zeggen dat we heel tevreden zijn met hoe alles is gegaan. Ze namen, onder het genot van een kopje koffie, alle tijd voor ons. Na het maken van een proefrit met de BMW X1 alles even doorgepraat. We hebben toen, nadat we een mooi bod op onze Citroën C4 Picasso Grande kregen, de schitterende BMW gekocht. Ook goede tekst en uitleg gehad over de bediening van de auto. We zijn super blij met onze aankoop.

Mijn ervaring met dit autobedrijf is echt uitstekend, zeer betrouwbaar !!!

Na een wat mindere, zeer kostbare, start in het buitenland met onze "nieuwe" auto, nog net binnen de garantie, en de daarop volgende karige afhandeling van het garantie bedrijf, werden wij blij verrast door het oplossingsgericht meedenken en de tegemoetkoming van Autobedrijf Pheifer B.V. (Eelco Wester) die daarmee het vertrouwen voor de volle 100% heeft hersteld. Ik durf dit bedrijf aan iedereen aan te bevelen. Wij hebben er in ieder geval alle vertrouwen in. Helemaal blij met onze aanschaf!

Top behandeling

Afgelopen week mn bmw besloten in te gaan ruilen. Proefrit aan huis bracht me eerst nog even aan twijfelen (loslaten vd bmw is even lastig geweest) maar na wat communicatie zijn we tot een deal gekomen. De persoonlijke benadering en het meedenken bracht me tot deze keuze. Dat maak ik bij andere bedrijven wel eens anders mee. Gewoon n helder verhaal met duidelijke afspraken maakt dat ik uitzie naar het rijden in de Peugeot GTI die ik heb aangeschaft met autotrust garantie. Bedankt voor jullie aanpak!

Gastvrij en vriendelijk

Na een telefoontje of de auto er nog was, stond de auto al klaar voor een proefrit toen we aan kwamen. Na de proefrit, onder het genot van een kopje koffie, hebben we wat zaken door gesproken. Niets werd ons opgedrongen of druk opgezet. Na een kleine beurt hebben we de auto opgehaald. Alles top bedankt Hugo.

Afspraak is afspraak

Zakelijk en correct. Goede aflevering. Conform afspraak. Wij zijn tevreden.

Open en prettige ontvangst ,en tijd

Na een bezoek in de showroom,is de intresse gebleven,en door prettige ontvangst. Is mijn aanschaf van de nieuwe auto,gebaseerd op een gun factor.