Prettig en correcte samenwerking.

Het contact met Eelco, autogarage bedrijf Pheifer heb ik als als zeer prettig en correct ervaren. De auto is in tip top conditie, als mede ook de presentatie en de proefrit. De service is prachtig, de auto werd bij mij thuis gebracht. Met goede uitleg. tevens nog een mooie garantie erbij geleverd van Autotrust. Het kopen van een auto, heb ik hier als bijzonder fijn ervaren, ben blij met deze aankoop bij Eelco en garage bedrijf Pheifer.

Mooi bmw 4 serie gekocht. Top afgeleverd en top auto!! Top service en uitstekend geholpen.

Uitstekend!!

Na het vinden van de auto die we graag zouden willen hebben dmv de website, had ik sochtends gebeld om een proefrit aan te vragen. Dit ruim 200km van het auatobedrijf vandaan, kon dezelfde dag nog waarna we vervolgens dezelfde middag nog besloten hebben om de auto te kopen! Dus voor ons was het een geweldige service en een vlotte maar vriendelijke afhandeling!

Helemaal top

Super mooie auto gekocht voor een goede prijs, zeer vriendelijk behandeld. Proef rit gemaakt zonder gedoe Eerlijke inruil prijs gekregen voor mijn eigen auto.

Netjes geholpen, fijne sfeer en goede service!

Vriendelijjk, behulpzaam, duidelijk en correct

Voldoende ruimte gekregen om eerst zelf op onderzoek te gaan. Vervolgens goed geïnformeerd en gefaciliteerd met het uitproberen en bekijken van de auto. Duidelijke vervolgafhandeling. Geen enkel moment een onaangenaam gevoel gehad wat ik bij andere autohandelaren wel eens had. Mocht het zo lopen dan kom ik hier zeker weer terug.

Goede service.

Wij hebben goede service ontvangen, en zijn erg blij met onze nieuwe auto die we bij pheifer in Sneek hebben gekocht.

Relaxte sfeer, luisteren naar de klant.

De verkoper was niet opdringerig en luisterde goed naar ons. Zeer positieve ervaring met de verkoper en het autobedrijf. Ben zeer blij met onze nieuwe auto!!!

Voor APK afspraak gemaakt en kon wachten op de werkzaamheden. Lekker bakje koffie gehad en APK was keurig uitgevoerd. Gewoon klasse.

Wij hebben - ongeveer 6 maanden geleden - een Audi G-tron gekocht bij Autobedrijf Pheifer. Wij zijn hier uitstekend bij geholpen, de service was echt top. Ook na de koop contact gehouden over de auto, voornamelijk Eelco Wester heeft ons altijd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Echt een topper! Wij zijn ook zeer tevreden met de auto, prima koop bij een topbedrijf! Een echte aanrader. Alleen maar lof! Keep up the good work. Gr. Amin

Uitstekende service.

BMW 320D gekocht bij Pheifer. Prima inruilprijs op de vorige gekregen, auto is professioneel gecleand en heeft bij aflevering nog een beurt gekregen. Eelco wist naar tevredenheid alle vragen te beantwoorden en wij komen hier zeker terug!

Een geweldige ervaring

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto kwam ik terecht bij Autobedrijf Pheifer. En bij dit bedrijf hebben ze de zaken keurig voor elkaar. Vragen werden via Whatsapp snel beantwoord en je proeft aan alles dat de mensen die bij het bedrijf werken trots zijn op het bedrijf en de auto's die ze verkopen. Kwaliteit en service zijn begrippen die je moet ervaren. Bij Pheifer gaan voor goed onderhouden occasions en leveren deze met af met de service en garanties die je verwacht bij een top occasion.

Fantastisch

Het contact via de email en telefoon verliep heel goed. Korte lijnen en heldere afspraken. De auto werd keurig voor de deur afgeleverd, een rit van 2 uur. Een prachtige auto en in het echt nog mooier dan op de foto. Eelco bedankt voor de goede service!

Keurig, netjes geholpen en tevreden naar huis

Keurig volgens afspraak geleverd

Fijn contact, goed autobedrijf.

Positieve ervaring, tevreden met onze aankoop! Auto werd afgeleverd zoals afgesproken.

Gewoon TOP !

We wilden onze oudere Ford Galaxy graag vernieuwen en kwamen op internet een nieuwere uitvoering tegen met net wat meer luxe bij Autobedrijf Pheifer. Gezien we in het zuiden van Noord-Brabant wonen, waren we blij verrast door de proefrit-aan-huis service. Na een vlot contact via Whatsapp, kwamen we snel tot een afspraak en een overeenkomst voor de inruil van de oude auto, die door de sympathieke chauffeur Harry na een succesvolle proefrit weer werd teruggereden naar Friesland. Deze service vinden we echt geweldig en zien weer een hele hoop leuke kilometers tegemoet in onze fijne nieuwe auto !

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf, helemaal top!

Je zou er bijna wantrouwend van worden. Zoveel service en medewerking rond de aanschaf en inruil van een auto. Het bestaat dus nog! Geen onzin en verkoop praatjes maar gewoon alle medewerking en eerlijkheid en een volle tank benzine voor mijn terugreis naar Noord Holland. Dan vergeet ik mijn zonnebril en wordt deze op mijn verzoek per post keurig nagezonden. Ik ben een zéér tevreden klant!

Zeer betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam.

Onze zoveelste auto gekocht bij Autobedrijf Pheifer. Mijn eerste kennismaking met dit bedrijf is al een aantal jaren geleden. Marcel heeft ons toe een prachtige Mercedes c180 sport verkocht. Vervolgens deze weer ingeruild op een Mercedes c300h en vorige week deze ingeruild voor een BMW i3. Tussendoor nog een extra auto gekocht bij Eelco, een Renault megane. Tegenwoordig zoek ik niet op internet naar een passende auto, maar 1 telefoontje met de beide heren lost mijn zoektocht vrijwel direct op. Dank nogmaals en ik kom terug!!! Met een hartelijke groet, Machiel J. de Boer

perfect

prima service , denken echt met de zakelijke rijder mee , om tot een prima overeenkomst te leiden

Gewoon een goede allround garage

Wij hebben de afgelopen jaren diverse auto's gekocht bij Pheifer. Fijne wagens met een eerlijk verhaal en prima informatie van Eelco Wester. Gemaakte afspraken worden nagekomen. De service is uitstekend. Het onderhoud gedegen.

Net autobedrijf, komt afspraken na.

Eerst telefonisch contact gehad ivm de reisafstand. Daardoor een en ander kort kunnen sluiten. Eenmaal aangekomen stond de auto al klaar voor een proefrit. Geen heen en weer gepingel met inruilwaardes. Gewoon recht door zee. Geen verkooppraatjes er om heen. Netjes te woord gestaan, en binnen enkele minuten was de koop rond. Zeer tevreden met de gekochte auto!

Duidelijk en eerlijk

Positief

Dik voor mekaar!

Net bedrijf, goed geholpen! Service gericht

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Op 8 januari zag in op de website van Pheifer de auto van mijn dromen. Precies wat is zocht; de juiste uitvoering, de juiste kleur en een redelijke vraagprijs. Meteen telefonisch contact gezocht. Op basis van foto's en gegevens van mijn inruil auto deed Pheifer mij een voorstel en maakte we een afspraak voor een proefrit. Ik woon 200 km van Sneek maar dat was geen probleem want de auto werd naar Vught gebracht voor een vrijblijvende "Proefrit aan huis". Op vrijdag 10 januari was het al zover. De auto was keurig gepoetst, had net een beurt gehad en een nieuwe APK, stond op nieuwe banden en werd afgeleverd met een halfjaar garantie. De proefrit beviel zo goed dat we meteen tot aankoop van de auto hebben besloten. Super tevreden over Pheifer, Bedrijfsleider Marcel Schutte en Johannes die de auto naar Vught bracht en onze inruiler meenam naar Sneek.

Prima autobedrijf met kundig en vriendelijk personeel

Zie hierboven