Zeer prettige communicatie en service

Sinds een jaar heb ik mijn auto in onderhoud bij autobedrijf G. Pater. Aangeraden door een goede bekende die al jaren met veel plezier klant is. De prettige communicatie en duidelijke afspraken zijn erg fijn. De werkzaamheden worden netjes uitgevoerd. Goede service!

Duidelijk over noodzakelijke reparatie

Bij de APK en onderhoudsbeurt bleek een ingrijpende reparatie aan de remmen noodzakelijk. Vooraf werd duidelijk gecommuniceerd wat er gedaan moest worden en wat de kosten waren. Wel een dure reparatie, maar vooraf duidelijkheid daarover.

goede service, fijn contact.

na prettige kennismaking en proefrit auto gekocht, en keurig volgens afspraken op korte termijn naar volle tevredenheid afgeleverd.

Pater denkt met je mee!

Problemen worden direct verholpen Vakkennis

Keurig bedrijf!

Wij zijn netjes geholpen en een fijne auto gekocht. Vriendelijke verkoper en alle tijd voor ons. Tevreden klanten!

Betrouwbaar bedrijf

Erg tevreden hoe het is verlopen met inruil en aankoop van andere auto.

Fantastisch geholpen door Ruud zelf.

Mijn koelvloeistof lekte weg in de vakantie in Zwitserland. Bij terugkomst ging ik naar Ruud met het probleem. Meteen de auto op de brug en zoeken. Het was uiteindelijk de waterpomp. Misschien goed om ook de distributieriem te vervangen als we toch bezig zijn, meende Ruud. De auto mocht blijven, omdat ik de maandag erop weer op vakantie ging. Ik kreeg een fijne leenauto mee. Anderhalve dag verder: de auto was TUSSENDOOR gerepareerd. Niets dan lof! (Schrok wel van de rekening!)

Prima auto gekocht, overal is aangedacht en auto rijdt perfect

auto met electrische trekhaak zelfs witte kentekenplaat + verloopstekker 13 naar 7 polig netjes meegeleverd

correct en vriendelijk

Peugeot 3008 gekocht en oude Audi A4 ingeruild. Afspraak kon dezelfde dag na telefoontje. Keurige uitziende zaak. Correcte en vriendelijke ontvangst en uitleg. Bod op inruilauto redelijk. proefritje gemaakt. Koop direct gesloten. leverbaar in 4 dagen. Betaling en papierwerk snel geregeld. Uitleg hoe alles werkt en klaar.

Goed uitleg gekregen we zijn zeer tevreden nog niet terug geweest voor service maar wij denken dat dat ook zeer correct gaat

Hele goede service

Een eerlijke en vriendelijke garage ,sta je met pech komt de service auto gelijk start de auto niet dan wordt er gelijk leenauto neergezet en je auto meegenomen,ik ben een zeer tevreden klant .

Zeer goede communicatie, vakmensen.

Prettige communicatie door alle medewerkers. Goede uitleg van de werkzaamheden.

Zoals altijd uitstekend

Vriendelijk en deskundige hulp.

Punctueel, keurig en vakbekwaam

Ik word hier altijd keurig behandeld, men is heel punctueel en vakbekwaam. Ondank de afstand ga ik voor onderhoud naar Gert Pater.

Goede communicatie, een leenauto, verstand van zaken. Je weet altijd waar je aan toe bent!

Uitstekende service en goede communicatie

Wij hebben vorige maand een auto gekocht bij autobedrijf Gert Pater. Bij dit bedrijf is de communicatie en de service goed in orde. Ook achteraf, na de aankoop. Complimenten en nogmaals bedankt!!

betrouwbaar en goed

betrouwbaar

Prima werk

Altijd behulpzaam en vriendelijk geholpen

Goede service, eerlijk verhaal en warme ontvangst bij receptie

Prima. Bellen ook na mbt isssue met Volvo app op telefoon. Allemaal netjes.

Zoals altijd gewoon goed

Zoals altijd gewoon goed. Goed overleg wat ze gaan doen en wat de kosten zijn vooraf. Ga zo door.

Klantvriendelijk, denken mee en snelle service!

Klantvriendelijk, denken mee en snelle service!

Zoals altijd prima geïnformeerd, vooraf opgave wat er gebeuren moet en als ze onverwachts toch wat tegenkomen, dan bellen ze eerst om te overleggen

Vriendelijk, deskundig en kwaliteit

Fijne garage

Een goede klantvriendelijke service, waarbij ik voor mijn probleem met de auto, gerust even langs kon komen. Ondanks dat het druk was werd de tijd genomen en was het probleem ook nog eens verholpen. Complimenten!

Prima contact altijd duidelijke communicatie.