Betrouwbare garage, helaas niet volledig aan mijn vraag voldaan

Meerdere keren bij deze garage geweest en de beste garage uit de regio voor zover mij bekend. Echter toch een kanttekening. Van tevoren contact gehad met de garage dat ik financieel erg moeilijk had in de wintermaanden wegens minder werk. Hierop heb ik als antwoord gehad dat ze alleen de noodzakelijke onderdelen zouden vervangen. Achteraf op het factuur zie ik meerdere omschrijvingen staan die niet samengaan met eerder gemaakte afspraak. Zo is er ruitenvloeistof en olie in rekening gebracht, terwijl ik deze vloeistoffen zelf regelmatig controleer en aanvul. Ik heb de vloeistoffen zelfs in mijn auto aanwezig. Ook worden er afmeldkosten in rekening gebracht, terwijl ik niet afgemeld heb. Tot slot is er €225,- aan arbeidskosten in rekening gebracht. Dit klinkt als wel erg veel.

Beste Remon, jammer om te horen dat het contact de afgelopen keer niet naar wens is verlopen. U had inderdaad aangegeven kosten te willen besparen. Er waren echter dusdanig veel kilometers gereden dat de auto ruim over de onderhoudsinterval was, vandaar ons advies om het onderhoud toch uit te voeren. Hier is, zoals gebruikelijk, vooraf telefonisch contact over geweest. Onderdeel van het onderhoud is het verversen van de motorolie (dus niet alleen aanvullen) en het aanvullen van de overige vloeistoffen. De afmeldkosten zijn de kosten voor het afmelden voor de APK bij de RDW. De APK is gratis, de afmeldkosten worden in rekening gebracht. Neem voor verdere toelichting gerust contact met ons op.

Goede service betrouwbaar

Goed geholpen en coulant

Uitstekend goed bedrijf goed en vriendelijk personeel

Uitstekend goed bedrijf goed en vriendelijk personeel

Super garage staan altijd voor je klaar

Super garage , zowel zakelijk als prive aan te raden

Perfecte service

Onze rolstoelbus loopt na een onderhoudsbeurt weer als een zonnetje. Vriendelijk en uiterst deskundig personeel!

Transparant en eerlijk handelen

Tweedehands auto gekocht, waarbij we vriendelijk en transparant geholpen werden. Geen verborgen of schimmige kosten, maar een eerlijke weergave. En de auto is zoals we al verwachtten top.

Ontspannen aankoop

Realistisch bod op de inruil auto vooraf, totaal geen druk op de aankoop van een auto, goede en heldere afspraken en bovenal de aangekochte auto voldoet aan de verwachting.

tijdens gesprekken en aflevering

tijdens gesprekken en aflevering een fijne ervaring wellicht gaat dit ook zo tijdens het monteren van de trekhaak 13-02-2024 bij u

Al jaren lang een door ons gewaardeerd bedrijf

Fijn bedrijf waar op positieve wijze wordt meegedacht over aanschaf en onderhoud van onze auto’s

prettige mensen en gemoedelijke sfeer

We werden gastvrij ontvangen tijdens onze bezoeken aan de firma Pater. We kregen objectieve en prima antwoorden op de vragen die we stelden. Geen opdringerige verkoper, maar iemand die mee wilde denken. Prima after sales service. Al met al een aanrader om hier ook eens te gaan kijken als je een auto zoekt.

Prettig, klantvriendelijk en vakkundig!

Fijn geholpen door Gerhard! Klantvriendelijk, neemt de tijd voor je en is professioneel in zijn vak. Meedenkend en snelle reacties op mails/ vragen etc. Kortom Aanrader!

205 km enkele reis rijden voor deze garage zegt genoeg

Auto gezocht en bij autobedrijf Pater gevonden. Vanaf eerste telefoongesprek tot verkoop verliep alles vlotjes. Iedereen doet en denkt mee. Fantastisch, het bestaat nog.

Heel tevreden, auto is weer prima, goede service

Heel tevreden, auto is weer prima, goede service en je word altijd vriendelijk geholpen.

Duidelijk antwoord op mijn vragen en goed telefonisch contact met de werkzaamheden.

Voortreffelijke aankoop!

De aankoop van onze Range Rover Sport is uitstekend verlopen. De aflevering was tot in de puntjes verzorgd, de auto is als nieuw en rijdt tot volle tevredenheid. Het was goed om zaken te doen met de verkoopafdeling van Gert Pater. De goede afspraken die we gemaakt hadden zijn meer dan nagekomen. Een voortreffelijke aankoop!

Fijn geholpen

Wij hebben auto ingeruild voor een andere. Gesprek en onderhandelingen verliepen erg prettig. Beide partijen tevreden.

verstand van zaken en eerlijk advies

Ik kom hier al jaren. Altijd vriendelijk geholpen en als er dingen zijn, dan wordt netjes overlegd en advies gegeven. Aanrader.

Van receptie, werkplaats en verkoop is alles uitstekend.

Familie is al jaren vaste klant. Dan ga je ook niet snel overstappen naar een andere Garagebedrijf.

Service en aandacht die tegenwoordig niet vanzelf sprekend meer is!

Onlangs een Volkswagen Golf GTE aangeschaft bij Gert Pater. Naar volle tevredenheid te woord gestaan en geholpen door Gerhard en Kees-Peter. Na een uitgebreide proefrit en zoveel mogelijk beantwoorde vragen was de deal snel gesloten. Zelf leg ik de lat altijd hoog als het om service gaat omdat ik graag geholpen wil worden zoals ik dit zelf ook doe in mijn werk. Autobedrijf Gert Pater heeft dit feilloos door en uitstekend opgepakt en uitgevoerd. Kortom hebben jullie een nieuwe tevreden klant erbij. Dank jullie wel voor de ervaringen tot nu toe.

Mooie auto's, goede inruil, eerlijk verhaal.

Online foto's van mijn Volvo XC40 aangeleverd waarop ik een inruil bod kreeg dat beter was dan bij de dealer. Proefrit gemaakt met de nieuwe XC40 die uit Italië geïmporteerd was. Er werdt keurig verteld waar de auto vandaan kwam en hoe ze auto's importeren. Koop was snel gesloten want het inruil bod werdt niet meer ter discussie gesteld. Nadat ik de auto had opgehaald, bleek bij thuiskomst de vorige (Italiaanse) eigenaar nog gekoppeld te zijn aan het Infotainmentsystem, maar dit werd binnen no-time opgelost. Auto nog een aankoopkeuring laten ondergaan bij mijn eigen Volvo dealer, maar zoals verwacht was de auto helemaal oké. Dus prima ervaring met dit garagebedrijf en zijn verkoper.

Eerlijk en open

Prettige ontvangst, eerlijke inruil, fijne auto gekocht, zeer goede en persoonlijke service.

Hier is de klant nog koning

Begin dit jaar een auto gekocht die ons toch niet helemaal beviel (dit lag aan ons niet aan de auto). De auto waar liever naar toe wilden hadden ze toen niet op voorraad, een half jaar later kregen we keurig bericht dat er een auto aan kwam en we konden deze als eerste komen bekijken. Na de proefrit meteen een mooie deal kunnen maken en we zijn super blij! Of het nou voor verkoop is of voor de werkplaats wij zijn hier heel tevreden.

Uitstekende service; mooie auto

Goede service. Eerlijke inruil. Mooie auto's. Ik heb dezelfde bloedgroep als Kees-Peter! Ik kom graag weer terug bij jullie. Bedankt, J

Gert Pater voor een auto voor nu en later!!

Goede, snelle service. Geweldig advies. Perfecte afhandeling.

We worden altijd netjes geholpen

Klantvriendelijk Deskundig bedrijf