Goed geregeld. Communiceren goed.

Gewoon goed geregeld. De zaak is ook netjes en schoon etc. En de communicatie is heel goed. Arjan is een leuke gozer

• Instructeur
  • Met welke opleiding heb je ervaring? N.v.t.
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Goed

aardig en goede helpende instructeur

Ik ben tevreden.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Ik ben tevreden.

Iedere les is al een feestje voor mij!

Enthousiast en met een veilig gevoel weer op de motor opgestapt na 15 jaar niet meer gereden te hebben.. Geen stress voor examen, maar wel het plezier en goede coaching. De lessen worden vakkundig en opbouwend gegeven. Veiligheid en plezier staan voorop bij mij!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Positief en klantvriendelijk

Goede feedback en begeleiding

Dave, top

Goeie ervaring door de inzet van Dave.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Ruim voldoende

Tot dusver prima geregeld

De kennismaking met het motorrijden liep soepel. De instructie is duidelijk. De motoren prima verzorgd. Planning in goed overleg. Tot dusver zeer tevreden.

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Prima

Goede uitleg, geduld en veel plezier

Fijne begeleiding en een goede uitleg! in 1 x geslaagd!

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Goed

Gewoon een hele goeie ervaring

De lessen waren duidelijk met ruimte voor vragen van mijn kant, en geduld van de instructeur. Tijdens de lessen ook ruimte voor gezellige gesprekjes Maar bovenal super fijn om het zelfvertrouwen te krijgen, door vallen en opstaan, dat je kan rijden. Ik zou de rijschool zeker aanraden bij mensen. Bedankt!!

Goede nuttige lessen

Ze leren je een volgorde van spiegel kijken aan, ze rijden over de wegen die je ook op je examen krijgt (in zoetermeer natuurlijk) voor de rest alles is goed ook hoge slagingskans. Ik deed les met 2 andere dus veel aandacht individueel en iedereen is geslaagd.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Top

Goeie uitleg, ze helpen als je iets fout doet. En geven je complimenten als je iets goed doet.

Fijn,goed.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Fijn

Fantastisch geholpen met alles wat ik nodig had.

Ik ben uitstekend geholpen met alles wat ik nodig had om mijn scooterrijbewijs te halen. Makkelijk en snel te bereiken als ik vragen had en fijne lessen van een aardige instructeur.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Duidelijk en snel

BE rijles en examen. Duidelijke uitleg & vriendelijk.

Ik had les vas René, Na intake besloten om 2 dagdelen te lessen en vervolgens af te rijden voor examen. Na de eerste Rijlessen veel tips en adviezen gekregen om aan te werken. Bij de tweede les verder uitgewerkt en er na geslaagd in 1 keer. Alles op een laagdrempelige maar duidelijke communicatie.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? goed

Fijne ervaring gehad

Blij dat ik op het laatste voor mijn praktijkexamen Bettina Gillet kreeg. Fijne 5 lessen met haar gehad. Geeft goede en duidelijk uitleg, neemt de tijd voor je, en heeft geweldige tips. De tips die voor mij zelf hebben geholpen zijn: hardop denken/praten tijdens lessen, het oefenen vanaf het CBR en de tip om niet je hand van stuur te halen als je richting aanwijzer aanzet haha.

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? N.v.t.

Mijn ervaring was behoorlijk zenuwslopend!

Ik voelde mij op mijn gemak bij Piet in de auto, ik leerde snel en reed gauw al redelijk zelfstandig. in de lessen kwam het woord examen toch redelijk vaak voor, en ieder keer verstijfde ik.. iedere les leerde Piet mij zelfverzekerder te rijden en dat deed ik, ik wist ook dat ik kon rijden inmiddels.. maar het examen kwam en de spanning was dramatisch! De tussentijdse toets vond ik ook behoorlijk spannend maar kreeg vrijstelling! De trilling in mijn linkerbeen ging totaal zijn eigen weg en had er geen controle meer over.. ging niet best! Gezakt.. En zou weer 3 maanden moeten wachten tot ik het volgende examen kon afrijden.. faalangstexamen zal het gaan worden.. 3 lange maanden wachten tot ik weer examen zal moeten gaan afleggen.. of er nou faalangst voor staat of niet.. ik heb behoorlijk wat zenuwen uit gepuft! De laatste lessen van Piet even gauw alles opnieuw herhaald en verduidelijkt, en toen mocht ik afrijden.. onzekerheidje.. de trilling was er maar ik kon het redelijk controleren.. dat is dubbel knap!.. focussen op het verkeer, controle van de auto en een trillend been in bedwang houden.. !! Ik kan het nog steeds niet geloven!.. en besef nog half niet hoe blij ik ben!! Maar ben geslaagd!!

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? N.v.t.

Goede instructie met een empatische aanpak.

Een rijschool voor iedereen die echt goed leren rijden en niet alleen het roze pasje wil. Je leert het autorijden stap voor stap waardoor je de kans krijgt dingen meteen goed aan te leren en je niet overweldigd of onzeker hoeft te worden. Mijn instructeur Piet was empatisch in zijn begeleiding en gaf me ook de ruimte om fouten te maken, juist zodat ik ervan kon leren en meer inzicht in het verkeer kreeg. Piet blijft altijd rustig en helpt je met zelfvertrouwen aan het verkeer deel te nemen.

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Vriendelijk en duidelijk

Ontspannen en kundige instructeur

Prettige ontvangst, goede uitleg, deskundige instructie en dus in 1 keer geslaagd

Niet mogelijk in 1 zin te verwoorden

Ik heb de rijlessen met Arjan zeer prettig ervaren, ik voelde mij op mijn gemak achter het stuur. Ik heb een hoop geleerd. Arjan was zeer geduldig...dat had ik wel nodig.

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Prima

Ik heb een hele leuke tijd gehad met het leren van het autorijden. Aardig en lieve instructeur! Helemaal perfect

Leuk

Ik heb hier heel leuk gelest. Arjan had ik als rij instructeur hij legde alles goed uit en stelde mij op mijn gemak tijdens het rijden. Ik stapte elke keer met plezier in de auto en keek er naar uit naar mijn volgende rijles. Heel erg bedankt dankzij jullie heb ik hem in 1 keer gehaald!!!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Auto
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Prettig

Uitstekende rijschool met ervaren instructeurs.

k heb de motor rijschool van Verkeerscentrum Zoetermeer bezocht en kan zonder twijfel zeggen dat het een geweldige ervaring was. Dave, de instructeur, is geweldig. Hij legt alles duidelijk uit en is altijd bereid om extra tijd te besteden aan de dingen waar je moeite mee hebt. Hij heeft me geholpen mijn rijvaardigheid te verbeteren en mijn zelfvertrouwen op de weg te verhogen. Dave is echt een topinstructeur en ik zou hem aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een betrouwbare rijschool. Verkeerscentrum Zoetermeer zelf is ook geweldig. Het is een professionele en efficiënte rijschool met een goede structuur en een fijne leeromgeving. Ik kan het iedereen aanraden!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Motor
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Uitstekend.

Informatief en voorral erg leuk!

Hele fijne instructeurs met kennis van zaken en brengen dit op een leuke manier over zodat je het goed onthoudt. Heel fijn!

Zeer goede ervaring

Communicatie was duidelijk, iedereen was erg vriendelijk! Ik heb veel gehad aan de rijlessen en ben daarmee ook in 1x geslaagd!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Brommer
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Goed, snelle reacties. Heel vriendelijk

Duidelijk uitleg en het boekje geven goede handvatten

Het boekje geeft al een duidelijk uitleg en op deze manier weet je ook wat je moet verwachten wanneer je het gaat oefenen. Mijn instructeur gaf ook hele duidelijk uitleg, wat het oefenen nog makkelijker maakte. De auto reedt ook erg fijn.

• Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? N.v.t.

Kies voor kwaliteit, kies voor VerkeersCentrum Zoetermeer!

Hoewel niet in de buurt, toch gekozen voor deze rijschool. Echte aandacht, oog voor je leerpunten en daarnaast gewoon heel plezierig in het contact en ook tijdens de lessen. Twijfel niet, neem die proefles of start hier met je cursus en gegarandeerd dat jij binnen no-time zult slagen!

• Met welke opleiding heb je ervaring? Aanhanger
  • Hoe heb je het contact met onze rijschool ervaren? Zeer prettig

Fijne rijschool, met een duidelijke instructeur

Een fijne rijopleiding, met een duidelijk stappenplan en een goede voorbereiding voor het examen