Goede ervaring

Kland vriendelijk goede servers heel goed te vreden de

Geweldig geholpen

Mijn auto total los geweldig geholpen om alles goed op te lossen met verloop van schade verzekering ben erg tevreden

Goede service!

Na een ongeluk meteen dezelfde dag dat ik belde brommobiel opgehaald. Brommobiel helemaal top terug gekregen! Alle schade gerepareerd en achterstallig onderhoud gedaan. Volgende onderhoudsbeurt zeker weer bij deze garage!

Zeer correct

Goed ontvangst,goeie service en duidelijke uitleg en afwikkeling, alles wat je mag verwachten.

Voelt betrokken, vertrouwd en bij aflevering een glanzende brommobiel

Vanuit Almere zitten we voor de brommobiel bij garage Vink. Contact is altijd via korte lijnen. Fijn dat de brommobiel opgehaald en gebracht kan worden. Wij zijn zeer tevreden.

4 sterren...

...is dat niet duidelijk genoeg?

Prettig zaken doen Snelle uitstekende service

Super te vrede

Vriendelijke en snelle service !

zeer tevreden over de apk service! Snel contact wanneer iets besproken moest worden.

Heel fijne garage!!!!

De reparatie die nodig was aan mijn auto was Heel snel gemaakt. En de rekening viel mee!! Heel vriendelijk geholpen!!

Klantgericht, vriendelijk en vakkundig

Gewoon goed. Afspraak maken, auto neerzetten en bericht krijgen als hij weet klaar is. Standaard onderhoudsbeurt, geen verrassingen. Lekkere koffie, overigens!

Altijd eerlijk en goed

Bij vink is het altijd goed Als er iets niet goed is met mijn wagentje weten ze hem daar te maken zoals het hoort dus echt een aanrader

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Klein maar fijn!

Mijn ervaringen met garage Vink zijn vanaf het eerste contact positief. Vriendelijk, deskundig, eerlijk en meedenken bij mijn vragen. Zeer recent nog stond ik met pech in Frankrijk en belde ik de garage op met een omschrijving van de klacht (koppeling). Op grond van de "diagnose-op-afstand" ben ik onmiddellijk gestopt met de reis en heb ik de ANWB gebeld en is het een en ander ter plaatse verholpen. Niets anders dan lof voor de familie Vink!

vakkundige monteur

Ben netjes geholpen mijn brommobiel zag er weer mooi uit was daar blij mee meteen een onderhoudsbeurt ik ben erg tevreden

Fijne uitleg. Goede service en hulpvaardig. Staan altijd klaar.

Prima en snelle service

Ondanks een groot defect (versnellingsbak) aan onze (bedrijfs) brommobiel , reparatie toch snel opgepakt en uitgevoerd. Onze werknemer kon snel weer op karwei met zijn auto. Wij zijn tevreden!

Prima garage

Ik ben tevreden over de garage en de service die geboden wordt.

Goede service en duidelijk

Mijn eerste auto bij garage Vink gekocht. Ze zoeken alles goed uit en geven duidelijk advies. Er is nog een nieuwe distributieriem opgezet en ik ben blij met mijn nieuwe auto!

Tot heden alles goed, schakelen is nog even wennen

Zeer goede service!

Het deurraam van onze Brommobiel ging niet meer dicht. Na contact met garage Vink is onze brommobiel meteen opgehaald! Het raammechanisme en de bedieningsschakelaar zijn vervangen. Na de reparatie is onze brommobiel weer netjes thuis afgeleverd! Top service!

Fantastic

De service die geleverd word met de mankementen is super de lach aan de deur bij het ophalen en terug brengen is magisch . Dank u wel

Ik ben al bijna 24 jaar klant

Ik heb in al die jaren nooit een slechte ervaring gehad aankopen altijd 100% goed reparatie 100% goefklant vriendelijkheid 100% en lastbest de prijs 100% goed ga zo door ik hoop nog lang klant te blijven en de servies 100%

Gewoon duidelijk en goed.

Ging eerst altijd naar een andere garage,maar die is ermee gestopt. Garage Vink gebeld voor het keuren van mijn auto. Kon auto er avond van tevoren al neerzetten. De volgende dag kreeg ik een appje of ik even kon bellen of dat ze me konden bellen. Heb ik ze even teruggebeld kreeg te horen dat ereen paar kleinigheidjes aan waren. Die hebben ze netjes gemaakt. Daarna kreeg ik een bericht dat de auto klaar was en heb ik hem opgehaald en kom meteen via de pin betalen makkelijk snel en correct.

Al jaren ben ik een tevreden klant!

leuk familiebedrijf met vriendelijk personeel. Het bedrijf is betrouwaar ze leverende goede kwaliteit en service!

Heesakkerweg 22

5721 KP Asten