Goed bedrijf doet wat je vraagt

Alles volgens de verwachtingen

Betrouwbaar en alert

Ze zijn bereid je een plezier te doen en kunt afspraken maken, die staan

Super geregeld. Als je stil komt te staan helpen ze je heel snel.

Snelle service, ook als je stil komt te staan. Had mijn auto binnen 1 dag weer terug.

Prima service!

Mijn ervaring is prima. Goede service !

Vriendelijk geholpen en goede service

Uitstekende en snelle service

In december werd mijn electrische aixam d-truck geleverd. Bestelling en bestickering is via garage vink snel en vakkundig verlopen. Ook een storing of probleem wordt er snel opgelost. Ik ben een tevreden klant

Goede service, prettige bediening

Weinig klantvriendelijk en prijzig

Beetje kille bedoeling vwb klantvriendelijkheid. Mijns inziens na zelfonderzoek zijn de duurste onderdelen gebruikt mogelijk. Wat ik raar vond was dat de vervangen ruitenwissers slechter wisten dan voorheen en waren vorig jaar ook al vervangen en weinig gebruikt in winterse omstandigheden. De reparatie is verder goed uitgevoerd lijkt me. Het was me zelf te verwijten dat ik laat was met de apk maar dat werd me ook nadrukkelijk verteld.

Prima geholpen

Ondanks klein communicatie probleempje prima geholpen met servicebeurt

Goed en snel geholpen. Twee dagen later stond de auto klaar om op te halen.

snelle deskundige service

mijn garage al 25 jaar tot volle tevredenheid.

Zeer vriendelijk zowel telefonisch als via Whatsapp en komen alle afspraken na. Ook in goed overleg met calamiteiten die ze tegen kwamen bij mij even een belletje voor akkoord. Ophalen en terugbrengen word ook in prima overleg geregeld.

altijd eerlijk, altijd afspraken nakomen, fijn familiebedrijf

Garage Vink is een goed functionerend familiebedrijf, waar duidelijkheid, vriendelijkheid en eerlijkheid hoog in het vaandel staat. Het geniet al jaren mijn vertrouwen en ik hoop er nog vaak te komen.

Zeer goede service

Goede service !!

Goede service snelle levering

Goede service en snelle levering contact goed verlopen

Brommobiel een kleine beurt gehad De monteur had toch weer kleine dingen gemaakt Hij rijd weer tip top Bedankt Garage Vink

mijn ervaring is dat ik prma wordt geholpen

Afspraak maken makkelijk, kom er al jaren

Klant vriendelijk ,service ok

Geven door wat er aan mankeert voordat ze gaan maken. Snelle service. Toppie

Supertevreden. Zowel over mijn Aixam als over de service van dit bedrijf.

Als je niet meer mag rijden ivm gezondheidsklachten en de enigste optie die je nog hebt is het vervoer met een 45-km auto dan zou ik zeggen: doen! Je doet jezelf tekort als je het níet doet. Ik kocht mijn nieuwe Aixam een klein jaar geleden bij Garage Vink en ben er superblij mee. Het zit én rijdt voortreffelijk en ik kan me weer verplaatsen. Daarbij komt, en dat vind ik ook belangrijk, dat Chris Vink en zijn echtgenote supervriendelijke mensen zijn en je op een goede en snelle manier wordt geholpen. Een goede service dus! Garage Vink van mij krijgen jullie een dikke TIEN!!

Ik ben zo als altijd zeer tevreden!!!!

altijd zeer tevreden!!!!

Fijne service met een persoonlijke tint

Goede service, goed werk en goed overleg. Afspraken goed nagekomen en ze bellen altijd eerst over komende kosten

zeer goed

viendelijke medewerkers en goede service .

APK weer goed en snel afgewerkt

APK weer goed en snel afgewerkt