scooter gekocht, binnen een jaar een probleem, 140 EUR armer voor vervangen accu

Tja, wat moet je daar nou van zeggen. Tijdens regen doet de scooter steeds vaker raar (elektronica en motor vallen uit). Blijkbaar is dit alles terug te leiden naar een probleem met de accu, kosten vervangen voor klant want accu heeft geen "garantie". Uiteraard moet je dan ook betalen voor alle andere kosten die ze maken, ophalen scooter met chauffeur om naar ander filiaal te brengen om de foutmeldingen te resetten. Dan is er nog een vochtprobleem in de koplamp, Het water laten ze lekker er in zitten en een drain moet het oplossen. Voorlopig zit ik nog met een natte koplamp. Heerlijke service. Bij commentaar over de hoge kosten reageren ze alsof ik een lastige klant ben die nergens wat van snapt. Want ja, ze hadden er heel veel werk aan gehad dus dat moest wel betaald worden en zij waren niet de eigenaar... Maar ze waren wel blij dat ze mij als klant kwijt waren, want zo hoeft het voor hen niet. Dit ging overigens via de vestiging IJburg maar helaas is de service en klant contact in Cornelis Troost niet veel beter.

• Bereikbaarheid

Naar alle tevredenheid geholpen grotendeels telefonisch

Ik heb mijn scooter telefonisch besteld een kleine aanbetaling gedaan. Heb div assosoarissen erop laten zetten heb een afhaal datum afgesproken met Omar. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik naar alle tevredenheid geholpen ben. Eén dingetje waren ze vergeten Omar belde me daar zelf over op ,een dag later alsnog gedaan. Blijf zeker bij hun voor onderhoud.

• Bereikbaarheid

Een geweldige e-bike gekocht van een uiterst klantgerichte medewerker. Heerlijk ontspannen sfeer heerst in het bedrijf. Ik beveel het iedereen aan hier een fiets te kopen! Praktisch ingesteld, betrouwbaar, goede informatie en snelle levering. Helemaal top.

Snel, efficient en vriendelijk

Ik heb hier een nieuwe e-bike gekocht. Kreeg goede een duidelijk uitleg over de verschillende merken. En toen ik mijn keuze had gemaakt werd er ook voor gezorgd dat hij zo snel mogelijk rijklaar was. Helemaal top!

Uitstekende winkel met topservice

Ik kocht hier een urban arrow. Bij binnenkomst werd ik direct vriendelijk begroet. Er werd uitvoerig de tijd genomen voor mij als klant en mij uitstekend advies gegeven over de verschillende soorten bakfietsen. Hierdoor kreeg ik het idee dat ze ook wisten waar ze het over hadden anders dan bij sommige andere winkels die alleen geïnteresseerd zijn in zoveel mogelijk verkopen. Erg kundig en professioneel personeel die er voor de klant is en niet andersom. Kortom een fijne winkel waar ik zeker nog terug kom en iedereen kan aanbevelen.

Netjes en snel geregeld

Er wordt snel gereageerd, duidelijk gecommuniceerd kortom alles snel en netjes volgens afspraak geregeld. Top!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Heerlijk kopje koffie en prima service! Harvey

Heerlijk kopje koffie en prima service! Harvey

Vakkundig en vriendelijk

Hier een nieuwe E bike gekocht. Er werd echt de tijd genomen om mij goed te informeren en verschillende ebikes uit te proberen. Ik heb hierdoor een weloverwogen keuze kunnen maken waar ik nog geen seconde spijt van heb gehad. Ik kan deze winkel bij iedereen aanbevelen.

• Bereikbaarheid

Goeie communicatie en service!

Moest even wachten want er zat een enorm lange levertijd op de Move citycar. Maar uiteindelijk ben ik super blij met mijn elektrische karretje. Accu deed het niet goed. Er werd meteen een nieuwe besteld en erin gezet. Heel fijn :)

• Bereikbaarheid

Snelle afhandeling en vervanging van m'n gestolen regenscherm

Snelle afhandeling met de verzekering en vervanging van m'n gestolen regenscherm voor de urban arrow.

• Bereikbaarheid

Bedankt voor de mooie review! Erg fijn om te horen dat we u van dienst konden zijn. Graag tot ziens!

Zeer prettig!

Medewerkers hebben verstand van zaken, zijn flexibel, blijven altijd vriendelijk, werken snel en denken mee naar een oplossing (in overleg). De zaak is goed bereikbaar, zowel de werkplaats als de verkopers, langs komen met een vraag of dingetje is ook nooit een probleem. Wij spreken nogmaals onze dank uit, het geduld dat ze met ons hebben gehad en zijn blij dat we met dit vakkundig bedrijf mogen samenwerken.

• Bereikbaarheid

Heel veel dank voor deze mooie review, de waardering is wederzijds. We zijn u graag weer van dienst.

Erg goed en klantvriendelijk

Erg goed en behulpzaam

• Bereikbaarheid

Dankjewel Janneke! Fijn om te horen dat we je van dienst konden zijn.

Ze hebben goed behandeld na me klacht foute. Kunnen gemaakt worden sorry

• Bereikbaarheid

Dit is een zeer onterechte en niet representatieve review. Ik verzoek u deze te verwijderen. Allereerst hebben wij u, ondanks de uitgevoerde werkzaamheden, uw geld terug gegeven omdat u niet voor reden vatbaar was en we geen zin hadden in verdere discussies. U dient daarom uw review aan te passen of te verwijderen. Daarnaast stellen wij het niet op prijs dat u de naam van onze verkoopspecialist publiceert. En de toon van uw review laat ook al duidelijk zien op welk niveau u zit....

Razendsnelle service

Reparatie van scooter razendsnel ter plekke uitgevoerd, zonder afspraak meteen geholpen tijdens lockdown.

Dramatisch

2 maanden geleden langs geweest voor een grote beurt bij de locatie in Ijburg. Vroeg in de ochtend heb ik mijn scooter langs gebracht en mijn scooter was pas laat in de middag klaar, waardoor ik een dag moest wachten. Ze kunnen hun beloftes dus niet nakomen. Mijn scooter had nog steeds startproblemen na de servicebeurt. Uit een second opinion blijkt dat mijn accu te zwak was, en dat terwijl mijn oude accu tijdens de grote zou zijn ‘vervangen’ door een nieuwe. Daarnaast blijkt dat er meerdere problemen zijn die tijdens een grote beurt verholpen moeten worden. Gelukkig zijn de problemen nu verholpen. Jammer dat de service door de jaren heen erg verslechterd is bij Scootercity. Gelukkig zijn er genoeg scootercenters in Amsterdam.

Top winkel!!!!

Super goed geholpen, echt gevoel dat ze hier weten waar ze het over hebben! Gaan ook met hun tijd mee, ze verkopen inmiddels veel elektrische scooters en elektrische fietsen (urban arrow enzo), maar voor mij blijft het even bij mijn Piaggio MP3 motorscooter :-)

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, maar traag, duur en matige communicatie.

Mijn motor heeft bijna anderhalve week bij Scootercity gestaan, erg lang. Ik heb zelf 3-4 keer moeten bellen over de voortgang. Ik zou daar over gebeld worden, dit is niet gebeurd. Factuur zeer hoog, heel veel uren arbeidsloon en hoog uurtarief. De hoofdprijs voor de onderdelen. Wel vriendelijke mensen en volgens mij is de kwaliteit v/h werk ook goed.

• Bereikbaarheid

Niet de moeite nemen om simpele vragen te beantwoorden

Volgens Scootercity staat mijn scooter klaar inclusief de onderdelen die ik heb besteld. Bij aankomst kan men mij niet vertellen wat er precies is gebeurd qua reparatie en verwijst naar het factuur. Wanneer ik zelf besluit te co tropeeën wat er op papier staat, kom ik er achter dat een onderdeel ontbreekt en niet op is gezet terwijl ik er wel voor heb betaald. Als ik vervolgens vraag om een handeling uit te voeren die bij de vorige servicebeurt wel gebeurde, weet men niet hoe het moet en wordt het ook niet uitgezocht

• Bereikbaarheid

Mijn gemak is dicht in buurt heb je ook snelle service

Gewoon prima

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

zeer goed

goede service en aandacht voor de persoonlijke situatie

• Bereikbaarheid

Eerlijk, betrouwbaar en zeer vriendelijk

Goede service, eerlijk advies en geen verkooppraat.

Geweldig als een Hollandse Nieuwe Haring

Prima PMC En vakkundig Personeel zowel =verkoop Vooral=Werkplaats= Deskundigheid -en doelgericht=snel vakkundig=verhelpen=probleem=oplossen

• Bereikbaarheid

Goede service, vriendelijk geholpen en goed advies

Motor scooter voor eerste service beurt gebracht. Snel geholpen en kreeg bij ophalen nog allerlei service tips mee. Fijn bedrijf!

Top service

Scooter gebracht voor schade super snel afgehandeld

Prima !

Prima hulp, wanneer er problemen optreden worden er in oplossingen gedacht dat is altijd fijn.

• Bereikbaarheid

Over Amsterdam's Scootercity B.V.

Amsterdam's Scootercity is dé tweewieler specialist van Amsterdam en verkoopt onder de naam Urban E-Bikes elektrische fietsen van hoge kwaliteit, zoals Urban Arrow, QWIC en Riese & Müller. Zoekt u een Vespa scooter of een elektrische scooter? Wij verkopen alle A-merken scooters en elektrische scooters zoals NIU. We zijn aangesloten bij de BOVAG en RDW erkend. We hebben een grote voorraad en drie vestigingen in Amsterdam, zodat u snel op pad kunt met uw nieuwe (motor)scooter of e-bike. Niet in de gelegenheid langs te komen? In onze webshop bestelt u gemakkelijk en veilig wat u nodig heeft. Ook het gehele occasions/tweedehands aanbod staat online.