Super snelle en goede service

De heren van Scootercity werken snel en goed en zijn beleefd. Hele goede service.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Nieuwe piaggio heeft panne vanaf eerste uur

Piaggio Liberty Sport E5 Brom 4T Grigio op 10 februari aangeschaft. Vanaf begin blijkt dit model onbetrouwbaar! Wij willen de brommer ruilen voor een ander model. Talloze pogingen gedaan! We worden maar niet serieus genomen!

Super!!

Ervaren werkplaats en zeer vriendelijke verkopers.

• Bereikbaarheid

Scootercity will damage your vehicle and overcharge you for it

I was a longtime happy customer of Scootercity in IJburg. After they recently went out of business, I figured that I'd try the Scootercity in Amsterdam Zuid. Big mistake! I should have read the Internet reviews first, and I would have realized what I was getting myself into. I brought in both my e-bike (which worked fine, except for the brake pads needing replacement) and my scooter (which also worked fine) for routine winter maintenance (aka a "grote buurt".) The first thing that they tried to do was upsell me expensive extra work that I didn't want. I said that I wasn't interested, and the sales guy (a heavily tattooed guy) didn't seem very happy with me. He told me to come back before closing to pickup my two vehicles. My e-bike was returned broken. The brake pads were replaced, but the gears were skipping and I could no longer use my e-bike at all in the 6th and 7th gears. I brought my e-bike to a different bicycle shop for fixing, and they told me that no maintenance AT ALL had been done on my e-bike. Scootercity charged me 112 Euros for this "buurt". After seeing the condition of my e-bike, I decided to bring my scooter into a different scooter shop, to double-check their work. Same story - they told me that absolutely NO maintenance had been done on my scooter. They gave me back a filthy filter (that Scootercity charged me for replacing) and an onboard computer that had been partially damaged by a saw(!!!) as evidence of what Scootercity had (not) done with my scooter. Absolutely bizarre. Scootercity charged me 287 Euros for this so-called "maintenance". One thing is clear: I will never go back there. Any former customers of Scootercity IJburg should find another scooter shop, and check the Internet reviews first! Please don't make the same mistake as I did!

• Bereikbaarheid

Had er veel van verwacht, maar werd een grote ellende.

Begin juli een fiets gekocht in de C Trooststraat. Dat ik hem ophaalde zat de lader er niet bij, zou worden gebracht. Bij het eerste rondje fietsen bleken er een behoorlijk aantal problemen. De fiets werd op gehaald en zou worden gemaakt. Ik haalde de fiets op en kwam al snel tot de conclusie dat er niks mee was gedaan, wel had ik een lader mee gekregen. Voor de duidelijkheid mijn achterrem was zo lek dat de olie er uit spoot, niet iers wat je als monteur over het hoofd ziet. Gezien het feit dat mijn klacht niet al te serieus werd genomen, heb ik besloten de fiets naar de Overtoom te brengen. Daar deden ze hun best, maar het duurde zolang dat ik de koop wilde ontbinden. Mede door de tussenkomst van de importeur heb ik een nieuwe fiets gekregen. Dit alles heeft bij elkaar ander halve maand geduurd. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Oplichterij

Heel duur en maken gretig misbruik van klanten zonder 'technische kennis'. Scooter viel uit nadat deze was omgevallen. Nu blijkt dat alleen de accu stekker los was geraakt. Twee schroefjes losmaken en stekker weer vastzetten : €130... - Voor reparaties van max. 1 uur worden er 2 uur gerekend. - Voor bijv. één simpele inbusbout wordt €21,- gerekend (exc. arbeidsloon van €66 p.u.). - Voor een 20.000km beurt werd een bedrag van minimaal €900 genoemd. Dit heb ik bij een andere garage voor €450 laten doen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Keurig bedrijf

Een bedrijf welke gemaakte afspraken nakomt en als het niet lukt, oplossingsgericht denkt. Super!!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

scooter gekocht, binnen een jaar een probleem, 140 EUR armer voor vervangen accu

Tja, wat moet je daar nou van zeggen. Tijdens regen doet de scooter steeds vaker raar (elektronica en motor vallen uit). Blijkbaar is dit alles terug te leiden naar een probleem met de accu, kosten vervangen voor klant want accu heeft geen "garantie". Uiteraard moet je dan ook betalen voor alle andere kosten die ze maken, ophalen scooter met chauffeur om naar ander filiaal te brengen om de foutmeldingen te resetten. Dan is er nog een vochtprobleem in de koplamp, Het water laten ze lekker er in zitten en een drain moet het oplossen. Voorlopig zit ik nog met een natte koplamp. Heerlijke service. Bij commentaar over de hoge kosten reageren ze alsof ik een lastige klant ben die nergens wat van snapt. Want ja, ze hadden er heel veel werk aan gehad dus dat moest wel betaald worden en zij waren niet de eigenaar... Maar ze waren wel blij dat ze mij als klant kwijt waren, want zo hoeft het voor hen niet. Dit ging overigens via de vestiging IJburg maar helaas is de service en klant contact in Cornelis Troost niet veel beter.

• Bereikbaarheid

Naar alle tevredenheid geholpen grotendeels telefonisch

Ik heb mijn scooter telefonisch besteld een kleine aanbetaling gedaan. Heb div assosoarissen erop laten zetten heb een afhaal datum afgesproken met Omar. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik naar alle tevredenheid geholpen ben. Eén dingetje waren ze vergeten Omar belde me daar zelf over op ,een dag later alsnog gedaan. Blijf zeker bij hun voor onderhoud.

• Bereikbaarheid

Een geweldige e-bike gekocht van een uiterst klantgerichte medewerker. Heerlijk ontspannen sfeer heerst in het bedrijf. Ik beveel het iedereen aan hier een fiets te kopen! Praktisch ingesteld, betrouwbaar, goede informatie en snelle levering. Helemaal top.

Snel, efficient en vriendelijk

Ik heb hier een nieuwe e-bike gekocht. Kreeg goede een duidelijk uitleg over de verschillende merken. En toen ik mijn keuze had gemaakt werd er ook voor gezorgd dat hij zo snel mogelijk rijklaar was. Helemaal top!

Uitstekende winkel met topservice

Ik kocht hier een urban arrow. Bij binnenkomst werd ik direct vriendelijk begroet. Er werd uitvoerig de tijd genomen voor mij als klant en mij uitstekend advies gegeven over de verschillende soorten bakfietsen. Hierdoor kreeg ik het idee dat ze ook wisten waar ze het over hadden anders dan bij sommige andere winkels die alleen geïnteresseerd zijn in zoveel mogelijk verkopen. Erg kundig en professioneel personeel die er voor de klant is en niet andersom. Kortom een fijne winkel waar ik zeker nog terug kom en iedereen kan aanbevelen.

Netjes en snel geregeld

Er wordt snel gereageerd, duidelijk gecommuniceerd kortom alles snel en netjes volgens afspraak geregeld. Top!

Heerlijk kopje koffie en prima service! Harvey

Heerlijk kopje koffie en prima service! Harvey

Vakkundig en vriendelijk

Hier een nieuwe E bike gekocht. Er werd echt de tijd genomen om mij goed te informeren en verschillende ebikes uit te proberen. Ik heb hierdoor een weloverwogen keuze kunnen maken waar ik nog geen seconde spijt van heb gehad. Ik kan deze winkel bij iedereen aanbevelen.

• Bereikbaarheid

Goeie communicatie en service!

Moest even wachten want er zat een enorm lange levertijd op de Move citycar. Maar uiteindelijk ben ik super blij met mijn elektrische karretje. Accu deed het niet goed. Er werd meteen een nieuwe besteld en erin gezet. Heel fijn :)

• Bereikbaarheid

Snelle afhandeling en vervanging van m'n gestolen regenscherm

Snelle afhandeling met de verzekering en vervanging van m'n gestolen regenscherm voor de urban arrow.

• Bereikbaarheid

Bedankt voor de mooie review! Erg fijn om te horen dat we u van dienst konden zijn. Graag tot ziens!

Zeer prettig!

Medewerkers hebben verstand van zaken, zijn flexibel, blijven altijd vriendelijk, werken snel en denken mee naar een oplossing (in overleg). De zaak is goed bereikbaar, zowel de werkplaats als de verkopers, langs komen met een vraag of dingetje is ook nooit een probleem. Wij spreken nogmaals onze dank uit, het geduld dat ze met ons hebben gehad en zijn blij dat we met dit vakkundig bedrijf mogen samenwerken.

• Bereikbaarheid

Heel veel dank voor deze mooie review, de waardering is wederzijds. We zijn u graag weer van dienst.

Erg goed en klantvriendelijk

Erg goed en behulpzaam

• Bereikbaarheid

Dankjewel Janneke! Fijn om te horen dat we je van dienst konden zijn.

Ze hebben goed behandeld na me klacht foute. Kunnen gemaakt worden sorry

• Bereikbaarheid

Dit is een zeer onterechte en niet representatieve review. Ik verzoek u deze te verwijderen. Allereerst hebben wij u, ondanks de uitgevoerde werkzaamheden, uw geld terug gegeven omdat u niet voor reden vatbaar was en we geen zin hadden in verdere discussies. U dient daarom uw review aan te passen of te verwijderen. Daarnaast stellen wij het niet op prijs dat u de naam van onze verkoopspecialist publiceert. En de toon van uw review laat ook al duidelijk zien op welk niveau u zit....

Razendsnelle service

Reparatie van scooter razendsnel ter plekke uitgevoerd, zonder afspraak meteen geholpen tijdens lockdown.

Dramatisch

2 maanden geleden langs geweest voor een grote beurt bij de locatie in Ijburg. Vroeg in de ochtend heb ik mijn scooter langs gebracht en mijn scooter was pas laat in de middag klaar, waardoor ik een dag moest wachten. Ze kunnen hun beloftes dus niet nakomen. Mijn scooter had nog steeds startproblemen na de servicebeurt. Uit een second opinion blijkt dat mijn accu te zwak was, en dat terwijl mijn oude accu tijdens de grote zou zijn ‘vervangen’ door een nieuwe. Daarnaast blijkt dat er meerdere problemen zijn die tijdens een grote beurt verholpen moeten worden. Gelukkig zijn de problemen nu verholpen. Jammer dat de service door de jaren heen erg verslechterd is bij Scootercity. Gelukkig zijn er genoeg scootercenters in Amsterdam.

Top winkel!!!!

Super goed geholpen, echt gevoel dat ze hier weten waar ze het over hebben! Gaan ook met hun tijd mee, ze verkopen inmiddels veel elektrische scooters en elektrische fietsen (urban arrow enzo), maar voor mij blijft het even bij mijn Piaggio MP3 motorscooter :-)

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, maar traag, duur en matige communicatie.

Mijn motor heeft bijna anderhalve week bij Scootercity gestaan, erg lang. Ik heb zelf 3-4 keer moeten bellen over de voortgang. Ik zou daar over gebeld worden, dit is niet gebeurd. Factuur zeer hoog, heel veel uren arbeidsloon en hoog uurtarief. De hoofdprijs voor de onderdelen. Wel vriendelijke mensen en volgens mij is de kwaliteit v/h werk ook goed.

• Bereikbaarheid

Niet de moeite nemen om simpele vragen te beantwoorden

Volgens Scootercity staat mijn scooter klaar inclusief de onderdelen die ik heb besteld. Bij aankomst kan men mij niet vertellen wat er precies is gebeurd qua reparatie en verwijst naar het factuur. Wanneer ik zelf besluit te co tropeeën wat er op papier staat, kom ik er achter dat een onderdeel ontbreekt en niet op is gezet terwijl ik er wel voor heb betaald. Als ik vervolgens vraag om een handeling uit te voeren die bij de vorige servicebeurt wel gebeurde, weet men niet hoe het moet en wordt het ook niet uitgezocht

• Bereikbaarheid

Over Amsterdam's Scootercity B.V.

Amsterdam's Scootercity is dé tweewieler specialist van Amsterdam en verkoopt onder de naam Urban E-Bikes elektrische fietsen van hoge kwaliteit, zoals Urban Arrow, QWIC en Riese & Müller. Zoekt u een Vespa scooter of een elektrische scooter? Wij verkopen alle A-merken scooters en elektrische scooters zoals NIU. We zijn aangesloten bij de BOVAG en RDW erkend. We hebben een grote voorraad en drie vestigingen in Amsterdam, zodat u snel op pad kunt met uw nieuwe (motor)scooter of e-bike. Niet in de gelegenheid langs te komen? In onze webshop bestelt u gemakkelijk en veilig wat u nodig heeft. Ook het gehele occasions/tweedehands aanbod staat online.