Volledige ontzorging vanaf dag 1!!

Vanaf dag 1 dat Mike de Vaan is begonnen met het inplannen van de theorie tot en met mijn C examen van vandaag was alles tot in de puntjes georganiseerd. Dank daarvoor en ik ga zeker bij Kees de Vaan verder met CE en code 95.

Goede begeleiding BE

Goed geregeld, duidelijke communicatie. BE-rijbewijs in één en een beetje dag. De verdeling (1,5u dag 1, 6,5u dag 2) kan beter. Twee gelijke dagdelen was prettiger geweest. Goede instructeur, veel (maar niet teveel) aandacht voor details.

Super geregeld, geen tips

Alles is vlekkeloos gegaan. Als ik even geen tijd had kon ik gemakkelijk mijn les verzetten of aanpassen. Alles word je tot in de puntjes aan of afgeleerd. Top bedrijf!

Aanrader!

Ze hebben mij geholpen voor mijn brommer-rijbewijs. In 1x gehaald! Ondanks dat je in een groepje rijdt, geven ze je goede persoonlijke feedback. Tot over een half jaar, dan stap ik graag in een van jullie lesauto’s in ;)

Uitstekende begeleiding

Heb C1 rijbewijs in 1 dag gehaald. Hele goede ervaringen met deze rijschool, planning en communicatie waren vlot en helder. Instructeur Murat was zeer ervaren en vriendelijk en heeft me uitstekend voorbereid op het examen. Zal deze rijschool zeker aan anderen aanbevelen!

Goede lessen en aardig personeel

Fijn gelest daar en binnen 2 weken me trekker rijbewijs gehaald

Geweldige instructeur

Goed begeleid

Hele prettige ervaring!

In 1 dag mijn C1 rijbewijs behaald. Goede instructeur, duidelijke uitleg en fijne locatie om af te rijden.

Alles is duidelijk

aardige instructeurs, alles wordt duidelijk uitgelegd

Uitmuntende rijschool. Prettig en persoonlijk! Warm aanbevolen!

Ik heb van tevoren best wel opgezien tegen het lessen en vooral het examen. Dat was gelukkig totaal niet nodig. De rijinstructeur was prettig in de omgang, en had daarnaast veel geduld. Dankzij de goede en gedegen voorbereiding heb ik mijn rijbewijs C in één keer gehaald. Kortom, ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

zeer prettig en aandachts vol..

een zeer prettige begeleiding, met volop aandacht en luisterend oor voor vragen.. een dag vol met aanwijzingen. En goed gericht voor het examen

Her was een leuke leerzame dag en met succes

Het begon in de vroegemorgen en het was weer leerzaam om naar 32 jaar les te krijgen Gewoon een leukedag en geslaagd top

Fijne opleiding in 1 dag

Erg fijn om in 1 dag je opleiding en rijbewijs C1 te kunnen doen. Instructie was prettig en ook zo goed om dus meteen te kunnen slagen

Alles goed gegaan

Super te vreden

Prettige dagopleiding BE gehad

Persoonlijke aandacht, gericht op details/verbeterpunten tijdens het rijden.

Fijne rijschool

Super support!!

Vandaag mijn theorie examen voor de vrachtwagen gehaald …… na 1 dag training in Veen bij Mike de Vaan ! Heel veel informatie….ook snel …..blijkt de sleutel tot succes te zijn om bij het CBR te slagen ! Kan het iedereen aanraden ! Mije bedankt ! Nu verder met de rijlessen !

Top instructeurs en fijn materiaal om mee te rijden.

Kees de Vaan is overduidelijk een ervaren rijschool. Ze beschikken over goede instructeurs. Helaas is het tegenwoordig ook erg lastig om goed personeel te vinden en te houden. Het kwam bij mij 1x voor dat er een inval-instructeur werd ingezet, maar dat was ook een prima vent. Wel merk je dat de rijschool wat groter is en dat veel mensen hem weten te vinden. Af en toe duurt de communicatie daardoor wat langer. Het materiaal waar mee gereden wordt is ook goed en er wordt netjes mee omgegaan.

Het was een super dag goeie uitleg en daardoor geslaagd. Bedankt voor alles

Vriendelijke mensen

Fijne rijschool met goede begeleiding

Bij Kees de Vaan heb ik recent mijn taxi chauffeurskaart behaald. Lessen werden zeer goed verzorgd en het examen was goed gepland. Vriendelijke medewerkers maken het helemaal af.

Leuk was het om met Bert te werken en met de Vaan was alles goed geregeld!

Geslaagde ervaring!

goede opleidingen

code95 lessen zouden meer praktijk mogen zijn en minder wachten. zonde van de tijd. goede instructeurs, flexibel met tijdsindelingen

Top rijschool! In 1 x geslaagd dankzij top instructeur Lambert.

De opleidingstijd van 6 uur is kort, maar dankzij de uitstekende instructie van Lambert gewoon in 1 keer geslaagd!

Prima rijschool, goede voorbereiding op examen BE

Na een intensieve trainingsdag meteen examen BE gedaan. De voorbereiding was goed, professioneel en prettig. Het resultaat was: Geslaagd!!

Grote kerkstraat 35 4261BB Wijk en aalburg