Lekker gelopen

Goede opleidingsschool welke met goede en gezellige instructeurs werkt die je op je gemak stellen waardoor je de vanaf het eerste moment meteen een plezierige start maakt van je opleiding. Lambert, Dank je wel voor je goede tips en gezellige praat onderweg en wie weet tot de volgende ronde.

Super goede instructrice

Hele fijne en duidelijke communicatie en uitleg. Heel erg aardig en vriendelijk. Door de zenuwen helaas de eerste keer niet gehaald, maar de 2de keer wel!

Prettige instructeurs

Fijne rijschool, heb mijn beroeps chauffeurs opleiding hier gedaan en dat zeer prettig en professioneel ervaren. Van theorie tot praktijk wordt je goed begeleid. Mijn vervolg opleiding ga ik hier dus zeker ook volgen

Communicatie was goed en reageerde snel

Goede rijschool alles netjes geregeld!

Alles netjes geregeld!

Toples gekregen met een goed en snel resultaat

Betrokken instructeur (Bert) met goed materiaal (Kawasaki), in een ontspannen sfeer. Als je goed motor wilt leren rijden: zeker doen bij Kees de Vaan!

Goede begeleiding en een fijne instructeur!

We kregen goede begeleiding voor het examen en goede tips, het was heel leerzaam. En ook nog gezellig met elkaar. En alle drie geslaagd!

Prettige instructeurs!

Er wordt vlot gepland en aangepast, eerlijk bedrijf en fijne instructeurs, leuk en leerzaam. Hele goede theorie lessen gehad voor de examens, praktijk veel aan gehad, team van Kees de Vaan, Bedankt

Uiterst tevreden over deze rijschool

Ik kan met zekerheid zeker dat deze rijschool bestaat uit zeer gedreven mensen, welke de cursisten echt “ bijstaan “ Vandaag mijn C rijbewijs gehaald. Dank aan alle instructeurs !

Kostbare tijd optimaal benut.

Theorie dag gevolgd, direct geslaagd. Praktijkdag , smiddags geslaagd. Door optimale planning in korte tijd het beste resultaat

Prima geregeld

De ééndaagse C1 opleiding en examen is prima geschikt voor de wat meer ervaren bestuurder.

Professionele uitleg en goed materieel

Ik heb de dagopleiding BE ervaren als een goed georganiseerde dag met professionele les van een zeer aardige instructrice. Je wordt erg goed voorbereid op het uiteindelijke examen, waarbij genoeg ruimte voor individuele aanpassingen van de lesstof (bij mij veel oefenen van het bochtje achteruit,…) Bedankt Marjo voor de goede les en je geduld!

Uitstekend!

Duidelijk, snel en fijne app.

Goede lessen en leuke begeleiding

Ik heb mijn T-rijbewijs gehaald bij de Vaan en dit is positief bevallen. Erg leuke en leerzame lessen in een goed praktijkgebied. Aanrader!

Super vriendelijk en goed geregeld.

Mijn instructeur Gio was super heel rustig in de uitleg en nam overal de tijd voor. Alle materialen goed verzorgd en uiteindelijk geslaagd voor mijn b-e rijbewijs. Fantastisch

goed !

De afspraak maken ging al soepeltjes, en de dag van het examen ging ook prima. Alles zoals afgesproken, top!

Snel geregelde 1/2 dagcursus C1 met aansluitend examen.

Dankzij uitstekende instructrice geslaagd voor C1 Rustige uitleg en doeltreffende instructie. In 'n paar uur genoeg bijgeleerd voor het examen. Vriendelijke examinator ook. Corrine, hulde en dank... Groeten uit Zandvoort.

Geweldige mensen

Fijne mensen alles goed voor mekaar

Fijne persoonlijke begeleiding

Zelf had ik moeite met mijn rijexamens maar dankzij de manier van lesgeven en de persoonlijke aanpak heb ik mijn rijbewijs gehaald. Ik ben zeer tevreden over de lessen en theoriecursus van de instructeurs

Volledige ontzorging vanaf dag 1!!

Vanaf dag 1 dat Mike de Vaan is begonnen met het inplannen van de theorie tot en met mijn C examen van vandaag was alles tot in de puntjes georganiseerd. Dank daarvoor en ik ga zeker bij Kees de Vaan verder met CE en code 95.

Goede begeleiding BE

Goed geregeld, duidelijke communicatie. BE-rijbewijs in één en een beetje dag. De verdeling (1,5u dag 1, 6,5u dag 2) kan beter. Twee gelijke dagdelen was prettiger geweest. Goede instructeur, veel (maar niet teveel) aandacht voor details.

Super geregeld, geen tips

Alles is vlekkeloos gegaan. Als ik even geen tijd had kon ik gemakkelijk mijn les verzetten of aanpassen. Alles word je tot in de puntjes aan of afgeleerd. Top bedrijf!

Aanrader!

Ze hebben mij geholpen voor mijn brommer-rijbewijs. In 1x gehaald! Ondanks dat je in een groepje rijdt, geven ze je goede persoonlijke feedback. Tot over een half jaar, dan stap ik graag in een van jullie lesauto’s in ;)