Murat top instructeur!

Kees de Vaan is een zeer goede rijschool. Alles goed geregeld en Murat was top! C1 rijbewijs in 1 dag gehaald!

Alles goed geregeld (ook vooraf na inschrijving), je weet precies waar je aan toe bent. Top bedrijf met goede instructeurs en instructrices.

Goed geregeld

Goed begeleid door Toine, alles was goed geregeld en op tijd

Top ervaring

Super goed les gehad waardoor ik nu ben geslaagd voor C. Met dank aan Marc en Lambert en Mike natuurlijk voor het regelen van de lessen en het examen. Dank jullie wel !

Ze stellen je zeer op je gemak

Super opleiding. Vak mensen

Prijs-kwaliteit perfect.

no-nonsense, duidelijke opleiding en prima service in het geval dit nodig is.

Enorm leerzame dag

Vandaag de BE cursus in 1 dag gedaan onder begeleiding van Herman. Ontzettend veel geleerd en een zeer positieve ervaring gehad. Echt een aanrader!

Prima persoonlijke begeleiding

Een goede rijschool met prima rij instructeurs. Je wordt goed voorbereid op het examen.

Goed geregeld

Prettige mensen duidelijk en goed

Word goed veel uitgelegd en onder het rijden veel tips en tops gegeven

Goede ervaring word veel naar je om gekeken en word goed en genoeg uitgelegd.

Goede ondersteuning van de instructeur en goede uitleg

Zeer ervaren instructeurs

Gewoon goede begeleiding naar het examen toe. Duidelijk wat je moet kennen en goede uitleg wat je fout doet.

Fijn contact

Fijne rijschool waarbij goed contact hoog in het vaandel staat!

Bromfiets rijbewijs in the pocket!

Bedankt voor de leuke lessen en goede uitleg.

Communicatie laat zeer te wensen over!

Voor ons geen Kees de Vaan meer! Qua communicatie en klantvriendelijkheid kan deze rijschool nog wel wat leren. Zeer onvriendelijk en niet meedenkend.

Heldere uitleg met een duidelijke focus om in 1x te slagen

Instructeur Murat legt je de fijne kneepjes uit van het besturen van een vrachtwagen. Vergis je niet, want het is een groot verschil met het besturen van je dagelijkse personenauto. Duidelijke tussentijdse (om het uur) evaluaties: wat doe je goed en waar moet je echt nu op gaan letten. Hele gerichte aanwijzigingen tijdens het rijden: zorg dat je recht staat, want anders heb je geen zicht op het verkeer. Focus op je spiegels, let op je snelheid, etc., etc. Soms heel irritant als iets 'nog' steeds niet goed doet, maar deze aanwijzigingen heb je echt nodig om te slagen. Murat spreekt uit jaren lange ervaring en dat draagt hij ook over. Super blij met de duidelijke uitleg. Met al gevolg geslaagd!

Helemaal top!

Super fijne rijschool! Niks is teveel voor Mike, zelfs niet als je tig keer je lessen om wil gooien. En in 1 keer geslaagd voor m’n C rijbewijs! Bedankt allemaal!

Geduldig en zeer professionele begeleiding

Het was een pittige dagcursus voor de aanhanger voor BE. De snuffelles van een paar weken daarvoor is erg nuttig om je alvast voor te bereiden. Ik vond dat de dagcursus steeds meer een automatisme gaf, al is die wel pittig. Zeer positieve ervaring met de vakkundige instructeurs.

Super goed geregeld

Ik heb met plezier gereden bij de kees de vaan en ze leren je de goede dingen aan.

Vriendelijke mensen die je op een fijne manier alles leren

Grandioos

Samen na een aantal lessen in 1 keer geslaagd , op naar E achter C . Super instructeur en super rijschool !

Super goede rijschool

Fijne dagcursussen en Goede instructeurs en fijn persoonlijk contact tussen de rijschool en mij. Snelle planning en het word goed geregeld.

Fijne en duidelijke opleiding gehad

Veel theorie en praktijk op een dag, goed te doen . Hele fijne ervaring gehad met een geweldige uitslag!

Snel en persoonlijke aandacht

Bij de inschrijving, via stap budget, ging iets mis, Kees heeft dit prima voor mij opgelost.

zeer goed

mijn ervaring was geweldig ik ben goed geholpen en vriendelijk personeel