Betaalbare fietsreparaties Berpolder

Vakmanschap en top service. Plus ze zoeken steeds betaalbare oplossing als het kan.Zeer tevreden ik kom hier zeker terug vriendelijk personeel.

Altijd professionele hulp bij het kopen van een fiets

Voor ons dochtertje nu een nieuwe fiets gekocht en als deze weer te klein wordt dan komen we graag hier terug voor een nieuwe te kopen.

Goed advies

Fijn geholpen

Buitengewoongoed

Zeer vriendelijk geholpen goede uitleg gewoon goed nemen de tijd voor de klant Als we weer een fiets nodig hebben gaan we zeker terug

Je wordt er goed en deskundig geholpen

Deskundig advies en goede reparatiewerkplaats

Ongelooflijk goede service.

Al jaren trouw klant bij Kuijpers Tweewielers. Het is moeilijk om met de geleverde service, advies en prijs-kwaliteit om dat niet te blijven.

Ik heb een fiets gekocht

Verkoopman heeft ons goede advies gegeven.

Top informatie en keuzes geven en t/m aflevering

De informatie over de keuzes bij elektrische fietsen wordt heel goed en overzichtelijk gegeven. Het bestellen en informatie / aflevering is uitstekend. Vriendelijk, zeer servicegericht, vertrouwd adres voor tweewielers. Wij komen er al jaren en ook de "after-sales-service" is zeer vriendelijk, deskundig en heel goed. Fijn familiebedrijf! Absolute aanrader

Gastvrij Behulpzaam Vriendelijk Prima Service

Beste Familie Kuysters Een echt familiebedrijf. Die altijd voor je klaar staan. Goede service en klantvriendelijk. Een nieuwe fiets gekocht. Erg blij mee. Dank zij het advies van John (ny). Hij weet alles van een fiets. Hij neemt te tijd. Gewoon een afspraak maken. Ook nog proefritten gemaakt. En zo de keuze gemaakt. Nogmaals bedankt voor de goede service. Groetjes van Claudia

Goede hulp

Vriendelijk personeel en veel keuze in kinderfietsen

Goed geholpen en goede uitleg gekregen over de fiets die ik er heb gekocht

Kennis en kunde over alle fietsen staan hier op nr 1. De uitleg over de aan te schaffen fiets was uitgebreid en compleet. Ook de service rondom de aanschaf en verzekeringen was helder. Er is meegedacht voor onze gezinssituatie wat de juiste keuze fiets zou zijn. Wij zijn heel tevreden!

Prima service en informatie

Aantal proefritten gemaakt zo de juiste fiets kunnen kiezen die bij mij past. Duidelijke informatie en prijsopgave. Ik ben blij met mijn aankoop, kan weer jaren vooruit!

Fijne winkel, prima uitleg en ruime keuze!

Ik heb hier een fijne fiets gekocht voor mijn zoon, veel uitleg gekregen over de verschillende opties. Proefritje geen probleem. Kortom gewoon een hele fijne winkel.

Goed, vriendelijk

Fijne ervaring. Vriendelijk en duidelijk geholpen. Helaas lang op mijn fiets moeten wachten. Maar dit kwam door de producent. Zeker aan te raden

Top winkel

Ik heb een elektrische fiets gekocht, heel aardig mensen en ben ik goed geholpen.

Zeer servicegericht

Zeer goed en uitgebreid te woord gestaan. Goede service! Aanrader!

In korte tijd goede informatie gekregen en daarop een fiets gekocht

Goed persoonlijk advies en uitleg. Prima service werkplaats.

Ik heb hier al eerder een fiets gekocht en was daar zeer tevreden over. Service van de werkplaats is uitstekend. Bij de zoektocht naar een nieuwe e-bike goed advies gekregen om tot een juiste keuze te komen en op dingen attent gemaakt waar we zelf niet aan gedacht zouden hebben, Men neemt hier nog echt de tijd voor de klant. Ook kan er eerst testrit gedaan worden met de fiets van jou keuze.

Mooi winkel ,fantastische mensen,

Goede advies en uitleg gekregen. Ben tevreden met mijn aankoop.

Goede service en communicatie!

Gewoon goed.

Top zaak

Behulpzaam en vriendelijk

Ze luisteren en proberen mee te denken.

Top geholpen

Goede service en vriendelijke mensen.

Heistraat 2 G

5701HN Helmond