Filters

10

Toonaangevend in Europa, wat een klantgerichtheid en wat een kwaliteit!

Afgelopen jaar mijn vierde Riese & Muller aangeschaft bij de E - Bike Store in Hoorn! Ik blijf het fantastisch vinden wat de mensen hier doen. Zo vriendelijk, geen gehaast, goede koffie en onwijs goede kwaliteit in brede zin. Zowel in de werkplaats als in de winkel worden mijn vrouw en kinderen altijd goed geholpen. Als uitspringer is Franz Redelmacher toch wel de meest vriendelijke man die mij altijd het meeste plezier geeft met zijn humor en geduld. Ga zo door mannen en dame! Vriendelijke groet, Hans Hendriks

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Super!
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Geweldig
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Hans, Bedankt voor je enthousiaste reactie over onze dienstverlening. Veel plezier met je prachtige e-bike! Team E-bike Store

10

Beste service en heel klantvriendelijk

Onze Carqon bakfiets was vertraagd qua levering en wij hebben tot die tijd een leenbakfiets gekregen, super! Ook werd de definitieve bakfiets aan huis bezorgd en het leen exemplaar meteen weer meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed! Alle uitleg gekregen en de tijd om de bakfiets te testen.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Laura, Ontzettend veel plezier met de prachtige Qarqon bakfiets! Het was idd lang wachten, maar hopelijk wordt het lange wachten beloont met deze prachtige aanwinst. Hou ons op de hoogte wat jullie ervaring is na een aantal maanden rijden op deze nieuwe e-bakfiets. Groeten, Team E-bike Store

8

Goed

Uiterst vriendelijk en geduldig en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Rein, Frans, Rens, Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Nierop, Wat een leuke reactie. Heel veel plezier met uw nieuwe e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Prettige aankoopervaring

Kerstwens van dochter was een e-bike bakfiets en een voorkeur voor een type. Na een week op proef van E-Bike Store, wat een uitstekende service en goede marketing is, nog enthousiaster geworden over de bakfiets. Gebeld met de winkel in Alkmaar en zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan door Lorenz. Goede adviezen over uitvoering, opties en levertijd. Een heel prettig gesprek wat resulteerde in de aankoop van de bakfiets. I.v.m. de Covid restricties heeft de winkel de bakfiets voor Kerst thuis afgeleverd. Kortom, een hele prettige ervaring om zaken te doen met deze onderneming.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via social media

Reactie van het bedrijf

Beste Willem, Wat een prachtig kerstcadeau voor uw dochter! Hier zal ze super blij mee zijn. Fijn dat we jullie goed hebben kunnen helpen met deze prachtige Urban Arrow bakfiets. Groeten, Team E-bike Store

10

Mooie winkel, vriendelijk, vakkundig personeel

Mooie winkel met gezellige coffeecorner, goede uitstraling en vriendelijk te woord ge- staan met duidelijke uitleg over de Verschillende fietsen. Terug geweest ivm een “knerpend” geluid in vermoedelijk het trapstel of de motor. Monteur Rens heeft zich er overgebogen en is ook mee gefietst. Heeft getracht euvel te verhelpen maar is niet gelukt. Zal dus nog terug moeten.Graag nog even contact. Las dat euvel Boschmotor voor 2013 bekend was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Johan, We gaan contact met je opnemen om het probleem van de motor op te lossen. Groeten, Team E-bike Store

10

super service

ik ben zeer tevreden over jullie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? heel goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Paul, Wat een fijne reactie. We wensen je heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

9

Deskundig en vriendelijk geholpen

Ruime keuze aan fietsen. Vriendelijk geholpen en deskundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Nog geen ervaring
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Perfect !

Dik voor elkaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Klantgericht, behulpzaam

Vertrouwd adres, mooie showroom, gespecialiseerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Goede en betrouwbare service

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Vriendelijk, deskundig en uitstekende service.

Ze nemen de tijd voor je, goede adviezen en zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Vertouwen & Vlot zakendoen.

Mooie en verzorgde winkel. Vlotte bediening. Fiets keurig afgeleverd. Ook after-sales goed voor elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Leon
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
8

Het was een makkie voor de verkoper.

We kwamen even kijken en 5 minuten later hadden we al een fiets gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Erg goede service

Zeer aardig en professioneel personeel. Goede service om de bakfietsen een week te kunnen testen. Wat problemen met de levering de nieuwe regenhuif maar dit is heel goed opgelost door een huif te mogen lenen! Flexibel en klantgericht! Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? 3x
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Goede service

Goede service maar wel een lange wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Nvt
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Goed, vooral Sharita altijd heel vriendelijk

Ik kreeg een “leenfiets”mee, ook een E-Bike. Een( veel) ouder model, zonder Bel........ De remmen stonden ook in een vreemde stand.. Gelukkig niet aangehouden door Politie....

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Nauwelijks gesproken
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
8

Heb prima service ervaren

Met een lekke band naar binnen en met een nieuwe binnenland er weer uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
6

showroom onvoldoende, werkplaats top.

Was reeds eerder in de winkel geweest om informatie te vragen over de inruil van een fiets. Mij werd aangeraden met de fiets naar de winkel te komen om dat gekeken moest worden naar de fiets. dinsdag 24 november met de fiets naar de winkel gegaan. De verkoper heeft niet eens naar de fiets gekeken, een cortina bij Ebike Hoorn aangeschaft in 2018 en 700 km mee gereden, ziet er als nieuw uit. Als ik een Gazelle met midden motor zou kopen gaf hij 450 euro voor de oude fiets. Er was van alles mee aan de hand waarom hij niet meer waard was. De accu zou niet goed zijn enz. De verkoper kwam irritant bij mij over. Hij was rond de 25 en ik ben 69. Voelde mij ontzettend gekleineerd. Was al snel klaar met deze man en verliet geïrriteerd de winkel. Heb later bij een andere winkel een nieuwe Ebike gekocht met een waarde van 2500 euro. Kreeg 1000 euro terug voor de in te ruilen fiets. Winkelier deelde mede dat de fiets er dusdanig mooi uitzag dat hij als demo model verkocht ging worden. Mijn andere E Bike zijnde een Kalkhoff heb ik op woensdag 25 november wederom naar E bikke Hoorn gebracht, omdat de midden motor doortrapte en een krakend geluid hierbij maakte. De meneer van de werkplaats deelde mede dat dit een bekend euvel was en ik de fiets achter kon laten, zodat er een nieuwe motor gemonteerd kon worden. Vrijdag zou hij klaar zijn. Inderdaad vrijdag 27 november de fiets opgehaald en was er een nieuwe motor geplaats. Prima service en aardige man van de werkplaats. Hou echter mijn hard vast of de motor nu goed blijft of dat ik over enige tijd wederom dit probleem krijg met de motor. Op internet staat dat de impulse motor van Kalkhoff deze problemen vertoond. De voldoendes in de beoordeling zijn positief voor de werkplaats maar zwaar onvoldoende voor de showroom, verkoper. Weet niet of ik ooit nog een fiets koop bij ebike Hoorn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? zeer slecht.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? perfect
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Vakkundige winkel

Bij de E-bike store werken vakkundige mensen met een uitstekende klantgerichtheid. Ze nemen alle tijd om je uitvoerig te informeren. Kan iedereen deze mooie winkel aanraden! Leuk om opnieuw Mike te ontmoeten! Super verkoper!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Top!
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Mooie winkel met goede service

Mijn Riese & Muller weggebracht voor een beurtje, kwam weer keurig afgeleverd in mijn bezit....

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
10

Super service tegen super prijs

Eerlijk en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goef
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
10

Goed advies en ze nemen alle tijd voor je!

Na het uitkiezen van de meest geschikte fiets, zijn er op mijn verzoek een paar aanpassingen gedaan. Geen probleem voor de medewerkers! De fiets is geheel naar wens geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
5

Onpersoonlijk. Geen interesse na verkoop

Na verkoop toont men geen interesse in de persoon en of hoe de fiets bevalt. Bij onderhoud een leenfiets gevraagd. Fiets stond niet klaar moest ter plekke geregeld worden. Ik moest 10km terug naar huis op een oud barrel. E-bike, liep aan en rammelde Als je als E-bike store iets uit wilt stralen, geef je je klant niet zo'n oude fiets mee. Ik zou me schamen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Ze doen hun best
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Geen toelichting of vragen over fiets
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Carla, Bedankt voor uw feedback. Wij gaan het intern bespreken, omdat dit niet goed is gegaan en dat spijt ons. Tevens gaan we onze leenfietsen in 2021 vervangen voor nieuwe fietsen. Zodat u op een goede fiets kunt blijven fietsen als deze bij ons in service staat. Nogmaals onze excuses. Team E-bike Store

4

dubbel

Als men een afspraak wil maken kan dit soms na weken of dagen. een spoed reparatie is vrijwel niet mogelijk. Reden voor mij om in de toekomst een nieuwe fiets ergens anders te halen. p.s. als je uiteindelijk kunt komen voor service of onderhoud wordt je wel goed en klantvriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? zie boven
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste J. Kwakman, Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat u heeft ervaren dat een spoed klusje niet snel uitgevoerd kon worden. Wij willen al onze klanten zo spoedig mogelijk helpen met het onderhoud/ service aan de fiets. Helaas door corona was/is dit een uitzonderlijk jaar. We gaan er alles aan doen dat we dit in de komende maanden op het juiste niveau krijgen. Nogmaals onze excuses. Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd