Filters

10

Goede service en advies

Snelle hulpvaardig medewerker. En duidelijk advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Top
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
10

Duidelijke uitleg en fantastische fietsen

We zijn echt geweldig geholpen door Lorenz. Hij neemt je stap voor stap mee in het maken van de keuze en we hebben 2 onwijs mooie e-bikes gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Geweldig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
10

uitstekend

uitstekend geholpen met advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico, Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
7

Geen compensatie voor showroom-model

Goede uitleg gehad bij aanschaf Kalkhoff ebike. Nu 2 weken in bezit en rijdt prima. Mag ook wel voor een fiets van bijna €4000 Het was een showroom-model, stond 30 km op de teller en op de accu enkele schoenkrassen. Eigenlijk wel teleurgesteld dat daar dan bij oplevering niets mee gedaan wordt. Alles wat er extra bij komt ( leren handvatten, spiegel,oplaadsnoertje) moet je betalen. Nou ja, de snelbinder van 6,95 kreeg ik dan kado.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
9

Prima ervaring

Ik ben eind januari dit jaar komen kijken voor een ebike en deze begin februari besteld. Ik wist dat de levering even zou duren, maar door de Corona crisis werd dit veel langer... ik had graag wat meer op de hoogte gebleven over de levertijd van de fiets. Dat het langer duurt begrijp ik best, maar de klant op de hoogte houden vind ik zelf erg belangrijk. De fiets bevalt mij uitstekend, ik heb samen met de verkoper een prima keuze gemaakt. Goed advies dus. Al 3 vriendinnen van mij hebben ook hun ebike bij jullie gekocht, op ons aanraden. En omdat er in Alkmaar veel behoefte is voor een goede winkel in het centrum van de stad, waar persoonlijk gerichte service voorop staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Caroline, Bedankt voor uw feedback! Wij zullen uw punt over - communicatie naar de klant over levertijden - intern bespreken. Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige fiets! Met vriendelijke groeten, Team E-bike Store

5

Goede voorlichting, afgeraffelde aflevering

Twee keer geweest om mijzelf voor te laten lichten om een keuze te kunnen maken welke e-bike voor mij de juiste zou zijn. Twee keer zeer vriendelijk geholpen, door Rein en Enrico. Met de aflevering stond ik echter zó weer buiten. Ik had het gevoel dat meneer andere dingen te doen had. Al na de eerste kilometer had ik vragen. Het is toch geen broodje kroket wat je koopt, maar een hele dure fiets! Gelukkig kun je veel vinden op Internet. Dus mijn ervaring: positief totdat je je bestelling hebt gedaan......

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rein, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw De Haan, Bedankt voor uw reactie. Wij betreuren dat het niet goed is gegaan met de aflevering van uw prachtige fiets. Wij hebben hier intern over gesproken, om dit in de toekomst te voorkomen. Onze oprechte excuses! Team E-bike Store

9

betrouwbaar

Prettige sfeer. Klantgericht en degelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Leon, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

ruime keus en goede voorlichting

men neemt de tijd voor je om een geschikte keus te maken zonder opdringerig te worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? zeer goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
10

Prachtige Store!

We werden goed geholpen door Frans en Rein! Goede uitleg over verschillende fietsen en hun eigenschappen. Proefritten waren geen probleem met de vele modellen. We zijn heel tevreden met de fietsen die we hebben gekocht. Problemen met de tasjes werd goed opgepakt en opgelost! Bij de aflevering van de fietsen zat er geen gebruiksaanwijzing bij van het display. Toen we daar om vroegen kregen we die alsnog.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
9

Grote service, klantvriendelijk

De eerste keer dat ik met een niet bij u aangeschafte fiets kwam, omdat ik de accu niet uit de houder kreeg, werd dit door een van de medewerkers gratis gedaan en tevens een niet door mij geconstateerde gebrek gelijktijdig verholpen. Dit was voor mij de reden om bij de aanschaf van een nieuwe fiets voor mijn vrouw geen andere winkel te bezoeken. Tijdens het gesprek met de verkoper kregen we duidelijke voorlichting op alle vragen die we hadden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Tot volle tevredenheid
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Prettig geholpen, goede informatie gekregen, en de gekochte e-bike rijdt als een zonnetje!

Hoe is

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rein, Enrico, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Prima service gelijk mogelijkheid tot proefrit

Prima en professioneel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Nog niet geweest
  • Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende, Via Google
10

Er wordt geluisterd naar de klant.

Mijn navigatiesysteem werkt vanaf het begin niet goed en Frans zou het "probleem" aankaarten bij de fabrikant. Op zijn vrije dag neemt hij contact op met Duitsland en belt mij hierna terug (!). De fabrikant ondersteunt dit systeem niet meer, maar hij kwam wel met een oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel, Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima, er is gebeld voor toestemming voor het plaatsen van nieuwe remblokjes
  • Wie heeft u geholpen? Frans, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Geweldig een goede service.

Met problemen met mijn E-bike een Kalkhoff i.v.m storing in de accu bij de E-bike Store geweest en er werd gratis een nieuwe accu geplaatst. Wat een geweldige service en ook nog super snel. Heel erg bedankt hiervoor, voor mij geen andere fietswinkel dan de E-Bike Store.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? geweldig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? geweldig
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
6

Prachtige zaak met allure!

De service is zeker klantgericht. Het zou fijn zijn wanneer ik als klant iets meer geinformeerd wordt over de status van de service. Bijvoorbeeld wanneer een onderdeel geleverd wordt, wanneer de reperatie van de fiets klaar is. Als dat niet bekend is kan dat ook gecommuniceerd worden, in de zin van, 'we zijn er mee bezig, het heeft onze aandacht'.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk, informatieverstrekking had iets meer afgestemd kunnen worden.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Melvin, Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Prima , klantvriendelijke en prettige benadering

Rustige en inhoudelijk goede benadering met voldoende toelichting en suggesties. Niet opdringerig en erg begripvol. Wel trage afhandeling van een besteld insteekslot dat ruim een maand na dato nog steeds niet geleverd is maar wel betaald is. Aangegeven dat ik nu maar zelf een slot heb gekocht met het verzoek de reeds betaalde € 35,- aan mij terug te betalen. Tot op heden is dit niet gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Melvin, Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Zie

Geweldig geholpen met een prima advies door Enrico. Een top ambassadeur van de zaak. Hij is technisch heel goed en communicatief ook sterk. Snapt wat de klant wil! Een aantal teleurstellende ervaringen gehad in de laatste 1,5 jaar. Dankzij hem kom ik weer in de zaak. Dat Sparta een kettingkast afstuurt in twee zendingen en vervolgens meldt dat de complete kettingkast niet meer is te leveren, is niet de schuld van Enrico en/ of Sharita!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zie boven
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Prima geregeld.

Werd snel geïnformeerd nadat defilés klaar was. Alleen vanwege de drukte kon er pas na enkele weken een afspraak gepland worden. Verder tevreden over hoe het geregeld is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Deskundig, vriendelijk.

Je wordt altijd vriendelijk en kundig geholpen. Ze staan je met raad en daad bij. Alleen jammer dat de omringkorting niet doorging. Volgens mij is een oude fiets inruilen geen actie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

De service is uitstekend

Gebeld i.v.m. storing kom maar even langs was het antwoord. In de werkplaats werd er tijd vrij gemaakt en het werd opgelost en uitgelegd wat er aan de hand was. Goede tip gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Top service

Dit bedrijf heeft mederwerkers die zeggen wat ze doen, En doenbaar ze zeggen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Eerlijke uitleg en geen sprookjes vertellen
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend zoals altijd
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Goed geholpen

Prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
10

Fantastisch en kundig

gewoon...een zeer plezier bedrijf !!! Met kundige en zeer vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? erg goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Erg tevreden

De service is prima. Contact verloopt op een vriendelijke manier. Mijn fiets is met hulp van de verkoper Helemaal naar mijn wens uitgekozen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima, ondanks een communicatie fout werd mijn fiets toch nagekeken.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Goed en deskundig geholpen.

Ze leveren een eerlijk product af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Vakmensen
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd