Filters

9

Zeer goed

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Fred, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn dat alles weer naar tevredenheid is uitgevoerd. Geniet weer van je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

Prima service. Deskundig personeel.

Wij kochten de bakfiets na een week proefrijden. De huurkosten werden van de prijs afgehaald. Met een prima advies en hulp deden we de bestelling. En zo kregen we 6 weken later onze eigen bakfiets. Deze werd goed afgeleverd en met de juiste adviezen verlieten we de winkel. Ik had alleen graag het advies gehoord dat je de accu er beter altijd uit kan halen met koud weer en zeker nooit opladen in de kou. Dat hoorden we weer van anderen. Op het spatbord was een kras die was weggestipt met een Edding. Daar krijgen we als het goed is nog een vervanger voor. Dus alles top geregeld. Goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Top
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Alkmaar
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Wouter, Bedankt voor je feedback. We pakken de openstaande punten weer op. Groeten, Team E-bike Store

10

Vriendelijk, snel en deskundig

Wij hebben ervaring met de vestigingen in Hoorn en Amsterdam. Op beide locaties zijn wij erg vriendelijk ontvangen. Deskundige medewerkers die alle tijd nemen. Ook na levering blijvend advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn, Medewerkers Amsterdam
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Piet, Bedankt voor uw positieve reactie. Hier worden we blij van! Groeten, Team E-bike Store

9

Medewerkers nemen uitgebreid de tijd om de geschikte fiets te vinden

Mijn ervaring is positief. Ik kreeg alle gelegenheid om mijn vragen te stellen en de verschillende fietsen uit te proberen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed ook nu ervaarde ik dat de tijd voor het probleem
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? zie boven
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Amsterdam
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Elly, Fijn dat we u mochten adviseren met een nieuwe e-bike. Groeten, Team E-bike Store

7

Moeizaam

......

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Nette zaak en goed personeel, die goed op de hoogte zijn van hun assortiment.

Netjes geholpen, jonge jongen met veel verstand van zaken en rustig geholpen. Niet te opdringer. Daarnaast ook alle fietsen mogen uitproberen. Na twee uigezocht te hebben. Ging de verkoper netjes alle twee aankleden en kijken welke het beste bij ons past. Als snel werd onze fiets geleverd. Klein foutje de lovens bakfiets had zwarten handvaten en een zadel. Gelukkig worden deze aankomende maandag netjes bij ons thuis verwisseld. Dit noem ik nou service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer deskundig en rustig geholpen
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Alkmaar
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Niels, Wat een heerlijk positief bericht. Soms gaat het niet in 1 keer goed, maar dan proberen we het direct weer op te lossen. Heel veel plezier met je prachtige Lovens bakfiets. Groeten, Team E-bike Store

10

Goeie service

Vriendelijk en duidelijk geholpen en fiets naar meer dan tevredenheid gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer goed
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Marco, Bedankt voor je positieve feedback! Groeten, Team E-bike Store

10

wederom uitstekend geholpen

goede kontakten en voorlichting. gebeld omdat bij de onderhoudsbeurt meer te repareren was

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? ben zeer tevreden
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Ad, Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn dat we u weer konden helpen met het onderhoud van uw fiets. Groeten, Team E-bike Store

8

Prima onderhoudsbeurt

Preventief onderhoud laten doen op de kalkhoff, fiets is nu 4 jaar oud. Fiets is weer prima en rijdt merkbaar soepeler. Verder geen bijzonderheden, en zo hoort het.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Eric, Bedankt voor uw positieve reactie! Geniet weer van de mooie kilometers... Groeten, Team E-bike Store

10

Al 40 jaar zeer tevreden klant (eerst bij de fietsenmaker en daarna mee naar de E-bike Store

Altijd behulpzaam personeel, technisch kundig uitgebreid in voorlichting goede hulp bij kiezen van een andere/nieuwe fiets. Tijd voor een praatje. Sfeervolle winkel om een rondje te lopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel, Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Anneke, Wat een heerlijk positief bericht. Fijn dat u al jaren lang een geweldige ambassadeur bent van ons bedrijf. Groeten, Team E-bike Store

8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Alkmaar
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback! Groeten, Team E-bike Store

7

Net bedrijf, doet zijn best om de klanten te helpen. Wel kan communicatie wel beter

De medewerkers van de e-bike store doen hun best om de klanten te helpen. Ik vind som wel eens moeilijk om communicatief contact te krijgen. Ik merk dat ze me niet begrijpen en ik krijg het ook niet duidelijk. Dan gaat mijn partner en die begrijpen ze wel. Ik zou toch graag zien dat er iets aan klanten communcatie gedaan word. Wat betreft vakkennis en kundigheid van de medewerkers hebben we alleen maar complimenten. Prijs jullie zelf alleen niet uit de markt door de te duur te worden. Er zijn ook mensen met een gemiddeld budget die graag bij jullie blijven komen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel, Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? netjes
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? zie omschrijving hier boven
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw eerlijke reactie en goede suggesties. Wij gaan dit intern verder bespreken en hier mee aan slag. Groeten, Team E-bike Store

10

Top, goede service en snelle hulp

Fietsen voor onderhoud gebracht, alles keurig uitgevoerd en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Patrick, Wat een heerlijke positieve reactie. Hier worden wij blij van. Groeten, Team E-bike Store

9

Super

Goeie service en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Alkmaar
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Janneke, Wat fijn om te lezen. Geniet weer van je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

7

positief

goede service, nadat ik gepraat heb met de bedrijfsleider

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? matig
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Jos, Bedankt voor je feedback en we bespreken dit weer intern. Groeten, Team E-bike Store

10

Top

Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Nien, Bedankt voor uw positieve reactie. Wij wensen u heel veel mooie en veilige kilometers op uw prachtige e-bike. Groeten, Team E-bike Store

9

Alles uitgevoerd zodat ik weer soepel op de pedalen sta.

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? zeer klantvriendelijk
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Ruud, Dank voor uw reactie. Fijn te lezen dat alles weer naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

7

Uitstekend

Vriendelijk, klant gericht betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Correct
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Vriendelijk
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Mariska, Bedankt voor uw positieve feedback. Groeten, Team E-bike Store

10

Grandioos

Service beurt gehad en mijn ebike ook nog schoongemaakt! Durfde er bijna niet mee de regen 8n zo mooi! Hulde aan de mannen speciaal aan Frans wat een kanjer

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Margot, Haha.... wat een prachtige bericht en we zullen dit zeker doorgeven aan Frans. Groeten, Team E-bike Store

10

prima

het probleem serieus genomen en goed verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Dick, Dank voor uw reactie. Fijn dat we het weer konden oplossen naar uw wensen. Groeten, Team E-bike Store

9

Top service samen met vriendelijkheid

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Top
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Bedankt voor uw positieve feedback! Groeten, Team E-bike Store

7

Goed

Goed! Wel vond ik het opmerkelijk dat er betaald moest worden voor de eerste check na 3 maanden eigenaar. Ik had verwacht, gezien de prijs van de fiets, dat dit onder service valt. Was zeer verrast dat er een factuur bij zat:)

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Tessa, Bedankt voor uw eerlijke feedback en ja we begrijpen dat het niet leuk is om een factuur te ontvangen voor een eerste service beurt. Wellicht is dat bij aanschaf van de fiets niet goed gecommuniceerd, dat het onderhouden van de fiets door onze opgeleide monteurs niet in de prijs zit van de fiets. We zullen hier nog beter op letten en dit intern verder bespreken. Hopelijk is het onderhoud wel naar volledig tevredenheid uitgevoerd? Anders horen we dat graag. Groeten, Team E-bike Store

7

Goede service

Goede service keurig gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Bedankt voor uw positieve feedback. Groeten, Team E-bike Store

10

Snel en vakkundig geholpen nog voor de openingstijden van de winkel in Amsterdam

De snaar was van mijn fiets gelopen tijdens sneeuwprut en modder. De snaar zat blijkbaar te los en/of de weersomstandigheden waren te bar. Bij de e-bikestore in Amsterdam is alles gecheckt en de snaar op de juiste spanning gebracht. Voor mij kon dat al voor de officiële openingstijd van de winkel. Hulde voor Rein, dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Top
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Amsterdam
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Peter, Wat een heerlijk positief bericht. We zullen het ook zeker met Rein delen. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

10

Prima geholpen

Heb gevraagd naar de status van mijn accu. Kreeg een duidelijk advies om die te vervangen; ook kreeg ik een prijsindicatie. Vervolgens afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt van mijn fiets,

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Jim, Bedankt voor je positieve feedback. Hopelijk rijdt de fiets weer als een zonnetje met een goede accu voor de komende jaren! Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Store kunt u bezoeken in Amsterdam, Alkmaar en Hoorn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd