Filters

8

Klantgericht en vriendelijk

Kundig vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Ron, Dank voor uw positieve reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

10

Altijd goede service!

Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad. De jongens zijn vriendelijk en erg behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend, altijd vriendelijke jongens in de showroom
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Top
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Alkmaar
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Laila, Wat een heerlijke reactie. Daar worden wij blij van. Groeten, Team E-bike Store

10

Uitstekende service

Ondanks de verandering van naam en de toekomstgerichtheid toch tijd en moeite genomen om mijn 'normale' fiets (sinds 1995, tweedehands in mijn bezit) in onderhoud te nemen. Bravo

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Theo, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn dat we u konden helpen van het onderhouden van de fiets. Groeten, Team E-bike Store

8

Kwaliteits fietsen

Wij zijn erg blij met onze koop. Wat fietst de e-bike lekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Keurig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Keurig
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media

Reactie van het bedrijf

Beste Anne-Loes, Wat geweldig om te lezen. Heel veel plezier met jouw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

goed

alleen wel geschrokken dat de gekochte fiets Flyer go tour elders voor 700 euro minder wordt aangeboden. dus iets te snel beslist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Marieke, Bedankt voor uw reactie. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen. Groeten, Team E-bike Store

10

Deskundig creatief in de oplossing en aardig

Heel erg goed, een onorthodox probleem creatief opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Perfect
  • Wie heeft u geholpen? Micheal (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
2

Ongeïnteresseerd personeel

Ik kreeg via een instantie een fiets, de mvr die mijn "hielp" was onvriendelijk. Ik kreeg de fiets en papieren, en daaagg. Geen uitleg over de fiets, of kijken of er aanpassingen gedaan moesten worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Een simpele controle op de accu, ik was de fiets 4 dagen kwijt.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw eerlijke feedback. Wij gaan dit intern verder bespreken en onze excuses dat dit onpersoonlijk is verlopen. Dit uiteraard niet de bedoeling. Groeten, Team E-bike Store

9

Top service en deskundigheid

Transparante informatie, goede communicatie en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Joppert (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Wouter, Wat een positief bericht lezen wij. Dank voor het vertrouwen in E-bike Store en veel plezier met uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

6

Voldoende

Er was een leenfiets gereserveerd maar ik moest er nog wel om vragen. De accu van de leenfiets was nagenoeg leeg. Ik kon er net mee heen en weer van de e-bike store naar huis. De eerst volgende keer dat ik mijn fiets gebruikte na de service beurt, ging mijn stuur los zitten. Echter op maandag is de zaak gesloten dus kon ik daar niet terecht om het stuur weer vast te laten zetten. Op de route zitten zeker nog twee fietsenzaken met werkplaats maar allemaal op maandag gesloten. Conclusie: op maandag moet men geen pech met de fiets krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Matig. Nagenoeg lege accu. Voor €79,- service beurt verwacht ik dat de banden (zonder commentaar uit de werkplaats) opgepompt worden.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Grietje, Bedankt voor uw eerlijke reactie. Wij hebben dit vandaag intern met het team besproken en het heeft onze aandacht. Onze excuses dat dit deze keer niet prettig is verlopen. Groeten, Team E-bike Store

9

Goede service en luisterend oor.

Goede en vriendelijke winkel, personeel luistert goed wat je te melden hebt en de fiets word prima onderhouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Ton, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

10

gewoon top !

open werkplaats waar je kan zien dat de fiets echt goed nagelopen wordt fiets loopt weer als n zonnetje echt doen zo,n beurt !

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? top
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? ook top
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Micheal (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Adrie, Wat een heerlijk positief bericht. Hier worden we heel blij van! Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

8

keurig geholpen. altijd vriendelijke ontvangst

10 maanden na het verlopen van de garantie is de motor van mijn bulls stuk gegaan na 10.500km. M.i. veel te snel. Met de afgesproken "deal" ben ik het wel eens maar het is toch een dure reparatie geweest. Ik hoop dat de nieuwe motor toch wat langer mee gaat. Toch 'n compliment voor de afhandeling. groetend, Ad Steltenpool

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? keurig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? naar tevredenheid
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Ad, Bedankt voor je reactie. Het was inderdaad een behoorlijke klussen nog een flinke investering, maar we hopen dat de nieuwe motor weer heel veel kilometers mee gaat. Groeten, Team E-bike Store

9

Al jaren bij IBike en zeer tevreden.

Toen ik toe was aan een elecktrische fiets , werd het IBike. Ik ben er nooit meer weggegaan. Prima service, mooi assortiment, zeer goed geholpen. En altijd klant vriendelijk. Kortom ook mijn volgende fiets mogen jullie weer verkopen . Eerst deze oprijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? veel uitleg , veel geprobeerd
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima service
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Hidde (Hoorn), Enrico (Hoorn), Rens (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Hoi Vera, Wat een geweldig positief bericht. Super om te lezen en wij wensen je weer heel veel mooie en veilige kilometers op je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Beste service die ik heb meegemaakt met de grootste vriendelijkheid!

Deze mensen zijn super. Ze denken met je mee, ze zijn erg klantgericht en helpen je met alle oplossingen en doen het professioneel, mijn elektrische fiets 2 dagen weg geweest voor onderhoud en ze hebben gewoon elke detail onder handen genomen, zelfs de fietsbel was vervangen, toppers!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Daan (Alkmaar), Joppert (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Wat een geweldige reactie. Hier worden we heel blij van! Dank voor het vertrouwen in E-bike Store en fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

10

Fantastisch

Door mijn eigen stomme actie kwam de pijp van mijn broek in de remschijf achter terecht. Mijn fiets werd opgehaald en gemaakt. En dat allemaal onder service. Echt fantastisch!! Paula, Alkmaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Fantastisch
  • Wie heeft u geholpen? Daan (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Paula, Wat een fijn bericht en super dat we u snel konden helpen naar alle tevredenheid. Groeten, Team E-bike Store

8

Goed

Snel nagekeken. Communicatie over de rekening gaf verwarring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Ineke, Bedankt voor uw reactie. We hebben dit intern nog even besproken. Hopelijk de volgende keer weer helder en transparant. Groeten, Team E-bike Store

10

Leuke zaak om heen te gaan

Wederom goed geholpen Fijne mensen en een goeie zaak

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

6

Moeizaam

Echte verkooppraatjes waar je goed voor op moet passen. Wordt terug gebeld maar naar verkeerde nummer. Bij afleveren probleem wat bij rijklaar maken ontdekt had moeten worden. Positief is wel dat ebike-store compenseert met extra's. E-bike store heeft goede merkfietsen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitgebreid. Te uitgebreid. En tot slot schuift verkoper het af naar collega.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Ebike niet rijklaar afgeleverd
  • Wie heeft u geholpen? Rein (Amsterdam)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw eerlijke reactie. We hebben dit intern verder besproken en niet alles gegaan zoals we wilde. Onze excuses hiervoor. Wij wensen u veel plezier met een prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

Prima gegaan.

Wij wilden op korte termijn onze binnengekomen R&M fietsen in ontvangst nemen zodat ze mee konden op vakantie. Dat heeft iedereen zijn stinkende best voor gedaan. Klein puntje van kritiek is dat er nog iets meer aandacht besteed mag worden aan het aanpassen van de individuele zithouding. Heb zelf bijvoorbeeld het zadel meer naar achter moeten afstellen voor een betere zit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk en deskundig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Nick (Hoorn), Frans (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij nemen dit weer mee in onze interne evaluatie gesprekken. Groeten, Team E-bike Store

8

Prima service!

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Daan (Alkmaar), Joppert (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Jur, Dank voor uw positieve reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

10

Top

Goed bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel vriendelijk
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Orima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Fijn dat alles weer goed is verlopen. U bent een geweldige ambassadeur van ons bedrijf! Daar zijn we erg blij mee! Groeten, Team E-bike Store

8

Top service

Top personeel erg kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Top
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Top
  • Wie heeft u geholpen? Micheal (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Els, Bedankt voor jouw positieve reactie. Groeten, Team E-bike Store

10

Prima service

Vriendelijk en ervaren personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Frans (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Nel, Bedankt voor uw positieve reactie en heel veel plezier met uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

Super goed

Ben zeer tevreden hoe ik geholpen ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Joppert (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Andre, Bedankt voor uw positieve reactie. Heel veel mooie kilometers gewenst op uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

9

Goede service

Goede service en vakkundige onderhoud en reparatie aan onze fietsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Rens (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Store kunt u bezoeken in Amsterdam, Alkmaar en Hoorn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd