Filters

7

eerste servicebeurt bij E-bike store

2 opmerkingen: 1. mogelijkheid om een leenfiets te reserveren stelde ik erg op prijs, die heb ik nl. nodig voor m'n woon/werkverkeer (Purmerend/Hoorn) Minder prettig als ik op de dag dat ik m'n E-bike voor de servicebeurt kom brengen er 'toevallig' nog 1 fiets (rond 14.00 uur) beschikbaar is. Als ik wat later was geweest, had ik geen vervangende E-bike. De fiets was niet volledig opgeladen & er was geen oplader beschikbaar. Degene die de fiets overhandigde ging er van uit dat ik net mee heen en weer kon komen. Dat gaf me stress en onzekerheid die niet prettig was. 2. ik had aangegeven waar extra naar gekeken moest worden. Bij het ophalen is daar niets over teruggekoppeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? zie boven
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Anita, Bedankt voor uw feedback. Dit is niet goed gegaan en onze excuses. Wij zullen contact met u opnemen om het verder te bespreken. Met vriendelijke groeten, Team E-bike Store

8

Vriendelijk geholpen

Hoe kan het dat in 3 weken een nieuwe asmoer aan gebracht is ? Ik heb er over gebeld, het zou besproken worden. Ik had verwacht dat ik hierover gebeld zou worden hoe dat heeft kunnen gebeuren.In alle vertrouwen hoop ik alsnog uitleg hierover te krijgen,vriendelijke groet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
7

Prettig, hulpvaardig en duidelijk in communicatie.

Prettige medewerkers die kennis hebben van de producten die er qua diversiteit in de winkel staan. Ruimte om een juiste keuze te maken en niks op te dringen. Prettige service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Rein, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Geweldig en prima service

Ik zou iedereen aanbevelen om bij E Bike een fiets te kopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
10

Prima

Fiets voor eerste onderhoudsbeurt weggebracht. Leenfiets meegekregen. Fiets rijdt weer als een zonnetje

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Heel prettig
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Prima

Perfecte service!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Prima service en klantvriendelijk

Prima moderne winkel en was reeds Jaren bekend op oude adres

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

heel goed

Bij de aankoop van nieuw Ebikes goed voorgelichtdoor deskundige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Goed en klantvriendelijk

Goede service en vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Top

Mooie fiets met alle extra's die ik wilde en ook nog snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

In één woord: Een E-fantastische service

Wat een ontzettend fijne winkel en personeel! Zowel bij de aanschaf als nu bij de eerste service beurt hebben wij ervaren wat een gedreven en "meer dan klantvriendelijk" personeel! Met deze zaak en personen wilt u beslist wel "opgezadeld" worden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Fantastiscch
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Frans heeft een prima uitleg gegeven over de fiets

De afhandeling fiscale deel E 1700,= loopt via mijn werkgever (Werksaam) en de e Bike Store. Dit gaf verwarring bij het ophalen van de fiets. Medewerkster Sharita was hiervan niet op de hoogte gebracht. De informatie was door Frans achtergelaten bij de fiets in een tasje. Pas bij het ontdekken hiervan werd het e.e.a. duidelijk. En kon de fiets worden vrij gegeven om mee te nemen. Mijn werkgever gaat er nu mee aan de slag om het e.e.a. te verrekenen met mij salaris. Het ontbrekende deel van de betaling E 1700,= wordt binnenkort door Werksaam overgemaakt aan de e Bike Store. Het andere bedrag van bijna E 1200,= is al door mij contant betaald bij het afhalen van de fiets. Vriendelijke dank daarvoor. Bauke de Joode

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Door Frans
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Leon
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Zeer goede service tijdens de reparatie

De inspanning die geleverd is door E-bike is zeer service vriendelijke tijdens de reparatie van de fiets. Er wordt moeite gedaan om de het euvel onder de verzekering van de fiets te krijgen. Dit is echt meedenken met de klant. Zeer tevreden met het verloop en afronding van de reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer goed en attent.
  • Wie heeft u geholpen? Enrico, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Prima geholpen

Nemen de tijd, duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Super service, zeer tevreden.

Complimenten aan dit fietsenmakers team. Aardige mensen, altijd een Leenfiets en uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Goede snelle service

Alles klopt Afspraak Vriendelijk Reparatie goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

professionele mensen

er is alles aan gedaan om de schade aan mijn pedilac te verhelpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
7

Prima service

Het duurde alleen weken voordat ik er terecht kon voor een onderhoudsbeurt voor mijn EBike.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Klant, Bedankt voor uw feedback. We zijn druk bezig om de reparatietijd in de werkplaats terug te dringen. Dit heeft onze aandacht. Excuses dat het langer heeft geduurd dan normaal. Met vriendelijke groet, Team E-bike Store

7

Xc

De sfeer in de showroom kan geoptimaliseerd worden. Lang wachten, geen vriendelijkheid, kopje koffie ? Klanten spreken mij aan om geholpen te worden. ?! Gehoord worden ........

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Sober
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Marjet, Bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit intern bespreken en heeft onze aandacht. Met vriendelijke groeten, Team E-bike Store

10

Service is altijd top!

Als altijd prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Klant vriendelijk geholpen

Onderhouds beurt,en nieuwe motor,heb altijd te zwaar getrapt,nu heerlijk fietsen. Onze andere fiets heeft het zelfde,maar helaas net 5 jaar oud geen nieuwe motor,erg jammer,dus zwaar trappen blijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Tim
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
7

tevreden

Heb mijn fiets hier gekocht en kan met vragen of problemen hier terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Vriendelijk

Helaas is een afspraak voor een onderhoudsbeurt pas mogelijk via de website over 5 tot 6 weken. Dit is vervelend als bij E - Bike je steeds een melding krijgt dat je een beurt moet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Prima service

Kwam met een dode accu. Direct een leenfiets mee en volgende dag de eigen fiets weer gerepareerd opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Super
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Ik zou iedereen de e-bike store aanraden!

N fijne binnenkomst met n heerlijke geur die je tegemoet komt! Daarnaast meteen aandacht van de verkoper! Je bent zéker geen “nummer” in deze zaak! Er wordt genoeg tijd voor je genomen, een goede uitleg en zéker niet opdringerig! Je wordt ook meteen onthaalt met lekkere koffie, thee of iets fris We zijn érg tevreden tot nu toe en hopen dat de e-bike store zo door blijft gaan! Bij problemen oid mag je ook altíjd langskomen en oo mail wordt altijd gereageerd! In één woord: complimenten voor deze mooie aanwinst in de stad Alkmaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Melvin, Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via social media

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd