Fiets geweldig. Ligt eraan wie je helpt.

Het was fijn geweest als ik gebeld was dat de levering later was dan aangegeven. Twee weken later heb ik mijn fiets opgehaald. Alkmaar is moeilijk telefonisch te bereiken. Na een aantal keren het geprobeerd te hebben in de ochtend middag heb ik Hoorn gebeld. Daar werd gewoon opgenomen. De fiets ben ik ontzettend blij mee. Tip. Showroom. Een gebruikte fiets die als showmodel weer terug wordt gezet. Had schoongemaakt kunnen worden voordat je de fiets weer tentoon zet. De moddervlekken zaten er nog op. Het is een kleine moeite en het oogt netter.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk en deskundig.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Beste Marieke, Bedankt voor je eerlijke feedback. Vervelend dat de telefoon niet werd opgenomen in Alkmaar. We zullen intern bespreken hoe dat kan, maar het kan zijn geweest dat Joppert en Lorenz allebei in gesprek waren. Misschien dat we de telefoon kunnen doorschakelen naar Hoorn als hij niet wordt opgenomen. Wij zullen ook beter bekijken dat we de fietsen weer schoon terug plaatsen in de winkel na een proefrit. Idd kleine moeite en zorg voor een nette uitstraling. We wensen je mooie en veilige kilometers op je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Goede en prettige service!!

Adequate en klantvriendelijk geholpen! Ook het onderhoud van de fiets is super uitgevoerd! Ik ben erg blij met de service door Rens en Enrico.

• Wie heeft u geholpen? Enrico, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Geweldig Eva! wat een leuk bericht. Wij zullen het aan Rens en Enrico doorgeven en geniet weer van je prachtige fiets! Groeten, Team E-bike Store

Heb hele goede ervaringen. Wordt deskundig en prettig geholpen. Staan direct voor je klaar ook buiten afspraken om

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om te horen. Groeten, Team E-bike Store

Hulde voor de wijze waarop ik ben geholpen.

Goede afspraken te maken.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Voortreffelijk
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Pieter, Wat een heerlijk positief bericht. Fijn dat uw onze dienstverlening al zeer prettig heeft ervaren. Groeten, Team E-bike Store

goede service en uiterst vriendelijk personeel

als je met een probleem komt zijn de medewerkers altijd in staat je te helpen. ik heb de ervaring dat er nooit iets teveel is.

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Marijke, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat alles weer is opgelost aan je fiets. Groeten, Team E-bike Store

Geweldige service

Geweldige service, beter kan ik het niet beschrijven. Je wordt goed verzorgt in een mooie winkel. Ik was speciaal vanuit Beverwijk naar Alkmaar gegaan vanwege de uitgebreide assortiment. Veel keus en slimme mensen met verstand. En erg vriendelijk!

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Wat een geweldige reactie! Hier worden wij zo blij van... Bedankt en veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Topservice

Snel en uitstekend geholpen

• Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media

Beste Dirk-jan, Wat een heerlijk positief bericht. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Voortreffelijk geinformeerd en snelle levering

Direct alle informatie met toelichting verschillen gehad. Uitproberen was geen enkele probleem en zelfs werd niet gevraagd om legitimatie of wat dan ook. Fietsen konden gewoon worden meegenomen.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Youri
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste D.J. Sierkstra, Bedankt voor uw vertrouwen in E-bike Store. Wat een positief bericht en fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Heel veel plezier met uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Uitstekende service!!!

Wij zijn erg blij dat we voor de e-bike store hebben gekozen!! Juiste informatie, goeie prijs, uitmuntende service!!

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel netjes!
  • Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Manon, Wat een heelijk positief bericht en fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Goed geholpen

Ik moest wel meer betalen dan anders. Dat viel wel even tegen. Maar er werd wel goed uitgelegd hoe dat kwam. Remblokjes waren versleten en moesten vervangen worden.

• Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Wil, Bedankt voor je feedback. Fijn dat alles naar tevredenheid door Enrico is opgelost. Groeten, Team E-bike Store

goed geholpen met duidelijke uitleg over de mogelijkheden

Ik heb meerdere fietsen uit geprobeerd en aan de hand van de proefrit ervaring een keus gemaakt.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed geholpen
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Peter, Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen bij het adviseren van een nieuwe e-bike. Hopelijk bevalt de fiets en wij wensen je hele mooie en veilige kilometers op je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

goede service en klantvriendelijk personeel.

Kom al jaren bij de E-bike store. Deskundig personeel en goede service vind ik belangrijk.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Enrico, Tim
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Wim, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat alles weer naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

15 minuten wachten......

Wij kwamen aan de balie met een defecte accu. Het duurde. 15 minuten voor er iemand ons begroeten en tijd voor ons had. Als er een klant komt om een fiets te kopen, staan er direct een of meerdere verkopers paraat. Kom je met een hulpvraag sta je in de wacht tot........... Verder prima geholpen en tevreden met het eindresultaat. Maar je gewoon negeren en laten wachten, kost wat ons betreft veel punten. Ons rapport cijfer is een magere 5,5.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Na 15 minuten wachten, oké.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Gerben, Bedankt voor je feedback en excuses dat je op ons lang moest wachten voordat je geholpen werd. Dit is niet goed gegaan. Wij zullen dit verder intern bespreken en heeft onze aandacht. Groeten, Team E-bike Store

Geheel volgens afspraak. Communicatie over extra kosten. Wel klanten 5 minuten buiten laten staan, omdat de winkel te laat open ging. Telefoon werd niet opgenomen, geen excuus.

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Correct
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Joke, Bedankt voor uw feedback. Eerst onze excuses dat we 5 minuten later open gingen. We zaten met ons gehele team nog in overleg. Dat is niet netjes en we zullen hier de volgende keer rekening mee houden. Fijn dat de reparatie naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

Zeer klantvriendelijk, men neemt alle tijd voor de klant

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima (nieuwe ebike voor mijn echtgenoot)
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima (onderhoud mijn ebike)
  • Wie heeft u geholpen? Mike, Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media

Beste Trudy, Wat een leuke reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

bijzonder prettig geholpen

Bij de aankoop van een nieuwe e-bike ben ik op een heel prettige manier geholpen. De betreffende medewerker legde mij op een rustige manier uit welke functies te gebruiken zijn en hoe. Hij nam hier alle tijd voor. Ook gaf hij mij tips betreffende to do en not to do. Vragen werden op een duidelijke manier beantwoord. Kortom, ik werd geholpen op een manier die je graag wilt bij de aankoop van een nieuwe e-bike.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? op een prettige manier
  • Wie heeft u geholpen? Rein, Enrico, Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Wat een fijn om te lezen dat ons advies over een nieuwe e-bike positief is ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Rene, Bedankt voor je feedback. Fijn dat alles weer naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

Super service!

Helaas weigerde mijn Kalkhoff opnieuw dienst en moest ik mij met een niet werkende Ebike weer melden bij de Ebike-store. Los van het feit dat ik het vervelend vond dat mijn fiets het opnieuw niet deed, vond ik het vervelend dat ik de hardwerkende, vriendelijke medewerkers van de Ebike store weer moest benaderen met een probleem met mijn fiets. Hij deed echter helemaal niets meer, en om weer een werkende Ebike te hebben ben ik toch echt van hen afhankelijk.. De mensen van de Ebike store waren weer allervriendelijkst, geduldig en toegankelijk, zelfs tijdens mijn stevige klaagzang over de herhaaldelijke storingen bij deze nieuwe fiets. Ik ga weer met goede moed en hoop een mooie fietstoekomst tegemoet met deze Kalkhoff dankzij de medewerkers van de Ebike store!

• Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Ilse, Bedankt voor je eerlijke feedback. We staan altijd voor je klaar en zullen er alles aan doen om te zorgen dat je (weer) super blij op je prachtige Kalkhoff e-bike stapt. Mochten er weer problemen voortdoen, dan horen we dat graag. Voor nu heel veel rijplezier. Groeten, Team E-bike Store

Uitstekende service en prettige communicatie.

Uitstekende service en prettige communicatie.

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Tine, Fijn te lezen dat het onderhoud naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

zeer goed geholpen door de medewerkers

zeer goed

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? top
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste John, Fijn te lezen dat alles weer naar tevredenheid is opgelost. Groeten, Team E-bike Store

Zeer tevreden over de service

Vanuit de E-Bike Store heb ik zeer goede service ervaren bij de aanschaf van een speed-pedelec. Goed advies bij de keuze. Toen de winkel door corona noodgedwongen gesloten was werd een fiets aan huis gebracht en gehaald voor de 7-day trial. Een probleem dat optrad bij de leenfiets werd zeer adequaat aangepakt, ook weer met service aan huis.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer vriendelijk en met kennis van zaken
  • Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Andries, Bedankt voor je feedback. Fijn dat je onze dienstverlening naar tevredenheid hebt ervaren. Ook goed om te horen dat 7 days trial een mooie uitkomst is om een e-bike te testen. Wij wensen je heel veel mooie en veilige kilometers op je prachtige high speed e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Komen de gemaakte afspraken perfect na!

Na een lekke band afspraak gemaakt en prima opgelost!

• Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Henk, Bedankt voor je feedback. Fijn te lezen dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Fijne dag! Groeten, Team E-bike Store

Fiets was de volgende dag gerepareerd, super.

Fiets was snel en vakkundig gerepareerd. Heel belangrijk.

• Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Emmy, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn dat we je weer snel konden helpen. Groeten, Team E-bike Store

• Wie heeft u geholpen? Rens

Beste Dick, Bedankt voor je positieve reactie. Groeten, Team E-bike Store

Heel goed, vriendelijk, deskundig en klantgericht

Prima ervaring

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Nelly, Wat een heerlijk positief bericht. Hier worden we blij van. Heel veel plezier met jouw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.