Filters

10

Super tevreden!!!

Fijne ervaring nog voor ik een fiets gekocht had kreeg ik al een leen fiets klasse! Heel fijn geholpen met het uitzoeken van een nieuwe fiets. Kortom dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Met heel veel aandacht, prettige ervaring.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz (Amsterdam)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Zoals het hoort!!!!

Afspraak gemaakt voor service beurt E-bike ( Kalkhoff ). Snel afspraak kunnen maken. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Kreeg netjes bericht toen de fiets klaar stond. Fiets voelt weer aan als nieuw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Top
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

vriendelijk, en behulpzaam

heel tevreden, alleen moest ik wat lang wachten op de levering van de reeds aanwezige fiets omdat het sleuteltje er niet was. Handig als dit even gecommuniceerd was. Nu moest ik er 2 weken later zelf om vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Frans (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie N.v.t.
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Top ervaring!

Prima advies en service. Rijd nu op een nieuwe Pegasus. Wat een genot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel goed.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima.
  • Wie heeft u geholpen? Daan (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
9

Uitstekend

Goed advies , duidelijk en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

kwaliteit en goede service

Door deskundig advies heb ik mijn E-bike ingeruild en de aankoop gedaan van een Flyer Gotour6.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed !
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Frans (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

prettige dienstverlening

Goede service Kwalitatieve mensen Vriendelijk Aandachtspunt wachttijd voor het maken van afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Snel schakelen en meedenken

Het blijft altijd een gedoe om onze fietsen voor onderhoud naar de E-bike Store te krijgen. Gelukkig hebben ze nu de service dat ze worden opgehaald en gebracht. Daar betaal je een zeer schappelijk bedrag voor en word je helemaal ontzorgt. Verder gaat het contact snel en netjes. Wij zijn hartstikke blij met de service van de E-bike store

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Geweldig
  • Wie heeft u geholpen? Joppert (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Een hele prettige winkel

Omdat ik een dwarslaesie heb opgelopen wilde ik een elektrische fiets kopen. Stella had een nieuwe fiets gelanceerd, dus ik erna toe, afspraak gemaakt om veranderingen aan de fiets te laten doen vanwege mijn handicap. De fiets werd thuis afgeleverd, tot mijn verbazing hadden ze de aanpassingen niet uitgevoerd. Na een aantal telefoontjes bleek dat Stella de afspraak die ik had gemaakt niet wilde uitvoeren, dat zat niet in hun pakket, dus ik heb de fiets gecanceld. Op internet kwam ik op de site van E-bike Store. In Hoorn hadden ze een winkel en werd ik geholpen door Rein, die nam mijn handicap wel serieus en nam alle tijd om een fiets uit te zoeken naar mijn handicap en de aanpassingen was ook geen probleem. De fiets werd afgeleverd met aanpassingen die we hadden afgesproken. De eerst dag was de fiets omgevallen en had schade, Rein heeft het heel goed opgelost De communicatie en klantvriendelijkheid was geweldig en nog steeds. Ook in de werkplaats Als je een handicap of een probleem heb met een gewone fiets zou ik E-bike Store aanraden, die is gespecialiseerd in aanpassingen aan een fiets. Ik rij nu op een Riese en Müller heel Noord-Holland door geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Rein (Amsterdam)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
10

Prima service

Bij een onderhoudsbeurt werd corrosie op de naaf geconstateerd. Ik werd gewezen op de garantie, kreeg een leenfiets tijdens de periode dat mijn fiets niet beschikbaar was, en kreeg vooraf een juiste opgave van de termijn die het zou duren. Het probleem is door de E-Bike Store en de fabrikant goed opgelost. Alles geregeld zonder kosten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Rachid (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Vriendelijk en goed voorgelicht

Fijne benadering en goede voorlichting

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goede voorlichting vriendelijk en ongedwongen
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Frans (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Hartelijke dank voor uw positieve feedback. Heel veel plezier met uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Uitstekende service

Vandaag langs geweest met een defect geraakte accu/ batterij voor opladen fiets. Kreeg gelijk een nieuw exemplaar mee op garantie. Dat is nou service verlenen. Top mannen !!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Marcel, Hartelijke dank voor uw positieve feedback. Groeten, Team E-bike Store

8

Goede service van de E-bike store en Riese en Müller

De problemen die ik ondervond met de vering van de zadelpen en het oplaadpunt van de accu op de fiets zijn onder garantie vervangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? onder garantie 2 onderdelen vervangen
  • Wie heeft u geholpen? Rens (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Emmy, Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Geniet weer van je prachtige Riese & Müller! Groeten, Team E-bike Store

5

Prima reparatie afdeling, sales matig

Er werken zeer deskundige vaklui in de reparatie Sales komt niet prettig over

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Matig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Nick (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Siem, Bedankt voor je feedback. We gaan dit intern verder bespreken. We wensen je veel plezier met je prachtige e-bike. Groeten, Team E-bike Store

10

Deskundig geïnformeerd over breed assortiment

Wij zijn in de store heel uitgebreid geïnformeerd over de kenmerken en verschillen tussen de diverse electrische fietsen. De verkoper was heel duidelijk, met veel kennis van zaken, vriendelijk en niet pusherig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel goed, volledig geïnformeerd, vriendelijk en niet pusherig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Frans (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Ineke, Wat een heerlijke positieve reactie. Heel veel plezier op jouw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Service beurt conform afspraak goed uitgevoerd

Service beurt conform afspraak uitgevoerd. Na bericht fiets gereed, deze opgehaald en er was merkbaar verschil in fiets "beleving" voor en na het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer klantvriendelijk geholpen.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed en deskundig.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groeten, Team E-bike Store

10

Top, vriendelijk professioneel en meedenken

Snel, goed, professioneel, vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Daan (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Marissa, Bedankt voor je super bericht. Hier worden we blij van :-) Geniet van je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Goed geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Rachid (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Lucas, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

8

Prima geholpen.

Zij regelden de verzekering. Duurde wat lang kon later terug komen was alles geregeld. Had na 1,5 week al een nieuwe accu. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Weet de naam van de meneer die mij heeft geholpen niet meer.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Ria, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles weer geregeld is. Geniet weer van je e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

Nemen uitgebreid de tijd voor je.

De medewerkers nemen uitgebreid detijd voor je, zijn deskundig en enthousiasmerend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Daan (Alkmaar), Joppert (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve reactie. Wij wensen u veel plezier met uw prachtige e-bike! Groeten, Daan & Joppert

8

snelle tijdelijke reparatie.

Ik werd meteen geholpen toen mijn remmen het niet meer deden. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor de echte reparatie. Echt top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Rachid (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Mieke, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te lezen! Groeten, Team E-bike Store

8

Klantvriendelijk, goede service.

In principe prima service alleen de aankoop nog niet afgehandeld. We wachten nog op het ringslot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Syme (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Ellen, Bedankt voor je reactie. Zoals besproken zijn we voor je bezig met het ringslot. Deze komt zsm jouw kant op. Veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

prettig en correct

klantvriendelijk, deskundig en adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Bene, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn om te horen. Groeten, Team E-bike Store

10

Top service

Ondanks dat het niet makkelijk vindbaar was, hebben zij niet opgegeven en gevonden. Keurig opgelost met hoge servicegraad (dank Rens)

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Keurig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Keurig
  • Wie heeft u geholpen? Rens (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Dennis, Bedankt voor je reactie. Fijn dat Rens je uiteindelijk kon helpen. Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Store kunt u bezoeken in Amsterdam, Alkmaar en Hoorn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd