10

goede ervering

goede uitleg bij aaankoop van de fiets en gezellig en deskundig personeel na controlebeurt van fiets

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
7

Mooie winkel met mooie producten

Ervaring met de winkel en de medewerkers is zeer positief. Een tip waardoor de beoordeling toch nog beter kan: De bestelde fiets zou met twee weken worden geleverd, in de praktijk werd dit twee maanden doordat de productie verlaat was. Kan de winkel niets aan doen, toch zou het fijn zijn als vanuit de winkel initiatief richting klant wordt genomen met de mededeling dat de levering later wordt. Nu blijf je als klant in het ongewisse en ga je uiteindelijk, in dit geval twee keer, zelf maar bellen. Wens jullie verder veel succes!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Louis, Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
9

altijd vriendelijk en snel naar tevredenheid geholpen

altijd vriendelijk en snel naar tevredenheid geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? heel goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico, Leon, Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Deskundig en snel

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
8

tevreden

Ik stel het op prijs dat u voor het repareren contact met mij heeft opgenomen over de kosten. Vervolgens tevreden over de reparatie en de vriendelijke omgang met uw klanten

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Super

Ik kreeg een goede leenfietsen mee. En mijn eigen fiets is naar tevredenheid gerapareerd ja wat moet ik er nog meer over zeggen. Garantie reparaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Goed geholpen door vriendelijke medewerkers!

De medewerkers zijn altijd vriendelijk en vrolijk. Ik kom graag bij de e-bike store omdat ik ook nog eens goed geholpen wordt als er iets aan mijn fiets gedaan moet worden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Super goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

uitstekend

Het is duidelijk merkbaar dat de e-bike een onderhoudsbeurt heeft gehad en dat er reparatiewerkzaamheden zijn verricht, hij fietst weer als een "nieuwe" fiets. Ben nog steeds heel blij met mijn Pegasus e-bike van bijna 7 jaar oud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Perfect

Helemaal perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Nog beterder
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Met veel deskundigheid de juiste fiets mee naar huis

Goede ervaring. 👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

;service was goed

er werd meegedacht over een passende fiets; en daar werdt ik goed meegeholpen, en vriendelijk. hij rijd lekker. het is een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Goed

Deskundig en goed gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Leuke mensen, prima geholpen

Op zoek naar een e-bike kon ik op diverse modellen een stukje proef fietsen en vergelijken. Dit maakte de keus veel makkelijker Goed geslaagd en zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Oke

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Heel goed

Word altijd goed geholpen en zeer vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Ook prima
  • Wie heeft u geholpen? Louis, Frans, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Door de kennis en persoonlijke aandacht heb ik met een goed gevoel een speedbike uitgezocht

Ik heb de aankoop van mijn speed pedelic als prettig ervaren. De verkoper nam de tijd om de verschillende mogelijkheden te laten zien, en heeft veel uitleg over alle aspecten van de verschillende merken en opties gegeven. Daardoor ben ik uiterst tevreden over de fiets die ik gekocht heb. Ook de 7 days trial vond ik ontzettend fijn. Dan heb je het immers ook echt ervaren. Verbeterpuntjes: de levertijd was langer dan vooraf benoemd en dat ik nou net op een donkere verlaten landweg een storing op de proeffiets kreeg, was bepaald geen fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? zeer goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? super!
  • Wie heeft u geholpen? Louis, Melvin, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
10

Prima service en contact

Prima service, fijne ebikes daar gekocht. Maken er veel gebruik van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rachid, Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Prima service, altijd vriendelijk geholpen!

Mooie showroom, vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke antwoorden op onze vragen. Fijn dat ik ook meteen verschillende fietsen heb kunnen uitproberen. Na aanschaf van Kalkhoff elektrische fiets bleek na verloop van tijd iets aan de remmen en motor? te mankeren, deze werd vervangen door een nieuwe, zonder problemen. Fijne service en ik fiets weer lekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Vriendelijk en behulpzaam
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Louis
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

geweldig

word meteen geholpen ,koffie toe

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Prima service

Zoals gewoonlijk was de service weer uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
9

Zeer goed personeel

Wordt goed geholpen bij onder houd en bij een schade en de afhandeling daar van

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
8

Prima geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
7

Geweldig

Ik heb de fiets gebracht en werd mij beloofd dat in de middag de fiets klaar zou zijn. Bleek ik die middag om 1 uur een afspraak te hebben. In plaats dat ik de fiets om 3 uur kon ophalen werd na aflevering van de fiets, rond 10 uur werd ik ge-smst dat de fiets klaar was en ik die kon ophalen bij de garage, dit was rond 10 over 12 en half 1 nam ik de fiets weer mee. Snelle service en goed geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Eerste service beurt
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Snel en concreet
  • Wie heeft u geholpen? Louis, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina