4

Probleem opgelost, maar nieuwe problemen veroorzaakt en slechte communicatie

Er bleek een sensor van de Stromer kapot. Reparatie heeft 3 weken geduurd. Dat kan gebeuren, maar je krijgt alleen informatie over de status als je er zelf achteraan belt. Toen de fiets eenmaal klaar was en weer opgehaald, bleek thuis dat het slotje van de accu niet meer goed werkte en tevens werden we gebeld dat er 2 ringetjes waren achtergebleven. Of we even terug wilde komen. Dus de fiets staat weer bij de winkel. En weer geen inzicht gegeven in termijn waarin het opgelost wordt. Van de prijs van deze fiets (ook bij E-bike Store gekocht) kan je een leuke tweedehandsauto kopen. Dan verwacht ik toch iets meer service (bv leenfiets, uit zichtzelf informeren...etc)

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? gehaast, ze hebben t erg druk
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
5

Niet wat we verwacht hadden

Omdat onze buren positieve feedback gaven over het bedrijf hebben wij besloten naar Hoorn te gaan om 2 elektrische fietsen te kopen. Het advies was goed maar alles wat erna kwam erg teleurstellend,. Beloofde levertijd werd niet aangehouden maar er werd ook niets teruggekoppeld. Gemaakte afspraken werden niet nagekomen en gecommuniceerd werd er niets,. Wel iets extra korting gekregen vanwege het ongemak. Fietsen waren bij aflevering niet zoals het hoort, kabels hingen los, moesten we zelf allemaal doen evenals stuur en zadel op hoogte stellen. Kl Nu we de fietsen ca een maand hebben en er een versnelling niet goed werkt lukt het ook maar niet om een concrete afspraak te krijgen zodat de fiets thuis nagekeken kan worden. We hoopten op een goede service maar ook daarvan is nog niks gebleken. We zijn erg teleurgesteld in het bedrijf en hebben spijt dat we de fietsen niet in onze woonplaats hebben gekocht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Louis
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
9

top

klantvriendelijk en gericht top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? top
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Leon
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Zoals altijd geweldige service.

Bij de aankoop van mijn eerste E-bike werd ik uitstekend voorgelicht en geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Geweldig!

Goede en vriendelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Frans, Tim
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

goed

je wordt goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? ben er niet geweest
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? zeer goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Goede uitleg, meedenken en eerlijk verhaal

Gezocht naar een fiets die uiteindelijk niet geleverd kon worden. Uiteindelijk een mooie demo geworden geheel naar mijn zin. Persoonlijke aandacht zeer goed. Prettige omgang. Echt kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zoeken naar merk dealer
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
8

Goede service en ze zijn klantgericht!

Toen mijn fietsbel niet goed werkte, werd deze zonder moeite vervangen. Ook de tips en de over service bij de aanschaf was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Voldoende
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
8

Uitstekend geholpen door het werkplaats personeel

Door de telefoniste werd gezegd dat ik pas een week later geholpen kon worden. Na doorvragen kreeg ik iemand van de werkplaats. Maar gelukkig kon de volgende dag al gekeken worden naar het display van mijn e bike, omdat ik mijn fiets bijna iedere dag gebruik en niet zonder verlichting in het donker mag fietsen. Na het schoonmaken van de aansluiting van het display deed de verlichting het weer. Kosten 17,50.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

goede ontvangst, informatie en service

na de aankoop van mijn fiets en de tijd die direct werd genomen om me met het startprobleem te verhelpen ben ik zeer tevreden over iedereen werkzaam in uw E-bike store

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
10

Uitstekend

Mijn fiets had een grote onderhoudsbeurt nodig. Vooraf gebeld wat het ging kosten. Dank je wel Rens en collega's

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Perfect
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Goede service

Goed advies en een scherpe prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Louis, Leon
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media, Via Google
8

prima uitleg

Ik had geen ervaring met ebike en was een beetje huiverig om de proefrit te beginnen, maar door de supergoede uitleg was ik snel over die drempel heen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zoon van...heeft ons geholpen
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
10

Persoonlijke aandacht

Jammer dat mijn fiets het niet meer doet. Mooi dat ik een goede leenfiets meekreeg. Hoop dat het geen maandagochtend fiets blijkt te zijn.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

zeer goed proffesioneel geholpen

Lekker relaxed, eerlijk en deskundig advies geen opdringerig gedoe. Dus zeer prettig om je aankoop bij EBIKE store te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

perfect

heel fijn, gemoedelijk, perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
7

Jammer dat een aantal kleine punten niet goed was afgewerkt

Pompjes overgezet, maar banden kunnen er niet mee worden opgepompt omdat de ventielen daar niet op kloppen. Er dienen nog hulpstukjes op te worden gemonteerd. Bidonhouder onvoldoende gemonteerd, er ontbreekt een boutje. Bij een goede controle voor aflevering had moeten worden geconstateerd dat het laadpunt op de fiets niet werkte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Op zich goed maar onvoldoende communicatie tussen de medewerkers onderling
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Louis, Frans, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
8

Goed

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
4

Onze fietsen moet ik zelf na gebruik van een maand alles nog eens vast zetten

Heel jammer eerst mijn fiets drie keer terug geweest omdat hij niet correct afgeleverd was Pakte van de week mijn vrouw nieuwe fiets zat de display op het stuur helemaal los alle vier schroeven los of dat nauw door trillen komt weet ik niet maar heb nog steeds niet het echte lekkere gevoel over de fietsen Heel jammer

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
10

Zeer goed en snel geholpen

Volgens afspraak fiets in een dag gerepareerd en werkt weer super

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Zoals eerder gedacht bij een zaak in dit segment, komt dit tot nu toe uit

We waren op zoek naar kwalitatief een heel goed product. Ik denk zeker dat we ondanks de hoge aanschafwaarde nog achter de aankoop staan. Dit komt natuurlijk mede door de manier hoe we zijn geholpen. Gewoon prima!! Zelf hebben we ook een zaak in het hoger segment gehad, dus we weten wat er dan van je wordt gevraagd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima, vriendelijk en deskundig.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Gaat nog verder gebeuren
  • Wie heeft u geholpen? Louis, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via social media
10

Zeer prettig.

Goed geholpen klant vriendelijk duidelijk uitgelegd hoe de fiets werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Marco
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via social media
8

Prima service 👍

Prima,snel geholpen en opgelost,mijn batterij van de display was leeg,dat kon opgelost worden met een knop op de batterij (dat was bij de aanschaf niet verteld)maar dat weet ik nu wel 😀

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
10

Super!

Bij de zoek tocht naar onze e-bike kregen bij een duidelijk en eerlijk advies! We hebben de verschillen van fietsen, voor motor/achter motor zelf mogen ervaren door een proefrit te maken en dan kom je er toch achter dat dat heel belangrijk is om een keuze te kunnen maken. Ook werd er goed naar onze situatie gekeken en alle opties zijn besproken om een fiets te kopen die bij ons past!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Louis, Leon, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Service ontvangen die ik hoopte te krijgen.

Reparatie goed uitgevoerd tegen redelijke prijs. Wel rekening houden met aantal dagen wachten, maar dat werd aangekondigd en leenfiets beschikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Filter op taal

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.