Vooral tevreden over de communicatie

Wat ons vooral is bijgebleven is de snelle en goede communicatie door de medewerkers. De fiets lijkt ook prima (we hebben 'm pas 24 uur, dus we moeten gaan zien, hoe die blijft na een tijdje) maar alles zit erop en eraan, precies zoals beloofd. Wij hebben er wel vertrouwen in. Bedankt!

• Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Ingeborg, Bedankt voor je positieve reactie. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Verwachtingen verre van waargemaakt

Riese en Muller Load 75 bakfiets gebracht voor reguliere servicebeurt. Daar E-Bike een erkend R&M dealer is. Bij achterlaten fiets word gevraagd naar de kosten van een onderhoudsbeurt: EUR 125,- Bij ophalen blijkt deze zelfde onderhoudsbeurt EUR 199,-! Daarbij was aanvullend verzoek een zwarte spaak te vervangen. Deze was inderdaad vervangen door een zilveren, niet iets wat bijdraagt aan de waarde van de bakfiets, danwel wat je van een R&M dealer mag verwachten. Men zou contact opnemen om eea kosteloos te corrigeren: een vervangende spaak in de kleur zwart. Nu bijna 5 weken later nog steeds niks vernomen. Tevens is een deel van het gevraagde onderhoud / vervangen materiaal niet uitgevoerd. Veel geld, slecht verwachtingsmanagement. Stevige teleurstelling. Mocht er eea nog recht gezet worden, zal ik review aanvullen met verder verloop.

• Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Beste Jelle, Bedankt voor je reactie. De communicatie rondom het onderhoud is vanuit onze kant helaas niet goed gegaan. We hebben dit intern besproken met elkaar. We zullen contact met je opnemen om de situatie met o.a. de (spaak) keuze te bespreken. Dit heeft een reden gehad, maar wellicht was dit niet duidelijk gecommuniceerd. Onze excuses hiervoor en je hoort van ons. Vandaag (24/11) is Joppert langs geweest om alles weer in orde te maken. Wij hopen dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd en wensen je weer mooie en veilige kilometers op de R&M. Groeten, Team E-bike Store

Vriendelijk en hulpvaardig, wel duur maar dan heb je ook kwaliteit

Wij zijn als vaste klant vanuit de Drieboomlaan meegegaan naar de e-bike store. We zijn nog steeds zeer tevreden over de aandacht, de service en de kwaliteit. In vergelijking met andere fietsenmakers is de e-bikestore wel duur, maar de kwaliteit, afwikkeling van de service etc zijn top. De servicebeurt vinden we qua prijs wel heel hoog. Omdat ik toch veilig willen rijden op mijn e-bike vind ik het belangrijk om wel te doen.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima, zeer hulpvaardig, voor een klein gebrek werd ik direct geholpen

Hartelijke dank voor uw reactie. Groeten, Team E-bike Store

uitstekend

zoals gewoonlijk prima

• Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita

Hoi Frans, Bedankt voor je positieve reactie. Groeten, Team E-bike Store

perfect een 10

zeer klantvriendelijk, nemen de tijd voor je, beslist een zaak waar je meteen thuis voelt.

• Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? perfect
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? perfect
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Wim, Wat een heerlijke positieve reactie. Fijn dat je zo te spreken bent over onze dienstverlening. Groeten, Team E-bike Store

Fijne winkel met enthousiaste medewerkers

Prima geholpen en een fijne fiets aangeschaft

• Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Marjon, Bedankt voor je positieve reactie. Heel fijn om te lezen. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Vriendelijk en meedenkende medewerkers

Na dat we vriendelijk thuis een bakfiets hebben uit mogen testen. Is deze besteld door ze. Maar door de langere levertijd, is er naar een oplossing gekeken door ze. En hebben we een tijd een bakfiets te leen gehad om dit te kunnen overbrugen. Een perfecte oplossing voor ons en onze hond. Waren we zeer blij mee. Fam Spruit/Maalman

• Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Daan
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media

Beste Johan, Ja, het was behoorlijk lang wachten voordat de bakfiets er was, maar fijn dat we jullie tussentijds konden helpen met een leen bakfiets. Heel veel plezier - samen met de hond - met jullie prachtige bakfiets! Groeten, Team E-bike Store

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed

Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Groeten, Team E-bike Store

Telefonisch slecht te bereiken maar service is top

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Remco, Bedankt voor je reactie. Wij bezig met het verbeteren van onze bereik via de telefoon. Hier wordt aan gewerkt. Fijn dat de service naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

Prima personeel behulpzaam en vaklui

Mooie fiets gekocht bij e bike store. Proefrit kunnen maken en de afspraken goed nagekomen. Ook achteraf prima geholpen

• Wie heeft u geholpen? Daan
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Willem, Super bericht om te lezen! Hier worden we heel blij van. Veel plezier met je prachtige e-bike. Groeten, Team E-bike Store

Alles loopt weer

Elektrische leenfiets stond klaar

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Netjes
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Netjes
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Chantal, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen en maak er een leuke dag van! Groeten, Team E-bike Store

Goed en correct behandeld.

Goed overleg.Prettig geholpen.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? correct
  • Wie heeft u geholpen? Enrico

Beste Berdien, Bedankt voor je positieve reactie! Groeten, Team E-bike Store

Goede collectie, geen kennis

Heel vriendelijke verkopers, maar geen enkel verstand van fietsen. Qua hoe een fiets moet passen, zitten, etc weet men niet veel. Daarnaast Penny wise, pound foolish benadering: een inbus sleuteltje van retail 9,49 kan er niet vanaf bij een fiets van E 3550,00!! Het is jammer dat de in onze buurt gerenomeerde fietsenwinkels dit merk niet verkopen, anders hadden wij zeker elders onze aankoop gedaan.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? In Purmerend vreselijk slecht, gewoon tegen onbeschofte aan, in Alkmaar redelijk ok
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Niets anders dan lof voor alle medewerkers

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.

Super Theo! Erg fijn om te lezen. Groeten, Team E-bike Store

Nwe pegasus gekocht die af en toe doortrapte dat vond ik erg kwalijk voor een nwe fiets maar het werd adequaat opgelost door achterwiel met versnelling mechanisme te vervangen.

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Youri
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Mary, Fijn om te lezen dat alles weer naar tevredenheid is opgelost. Heel veel plezier en mooie kilometers gewenst op je prachtige Pegasus e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Toppers

De E-Bike store was de eerste zaak die wij bezochten op onze zoektocht naar een e-bike. Vrolijk en enthousiast ontvangen door Lorenz die geduldig en gepassioneerd alle voor en nadelen van de diverse merken uitlegde. Wij konden direct een proefrit maken met 2 modellen die ons het meest aanspraken. Na de proefrit waren we overtuigd en 4 weken later werden de 2 nieuwe R&M e-bikes geleverd. Joppert verzorgde de aflevering van de 2 fietsen en hij nam de tijd om alles goed uit te leggen en te helpen bij de installatie van de diverse apps.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Top!
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Top!
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz, Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Hoi Frank, Wat een heerlijk positief bericht om te lezen. Hier worden wij heel blij van. Heel veel plezier met jullie prachtige Riese & Muller e-bikes! We spreken en zien elkaar weer snel. Groeten, Joppert & Lorenz

Waar is de vriendelijkheid gebleven?

Toen we onze fiets naar de oude vestiging brachten, kenden men ons bij naam. Zelfs als je afspraak hebt gemaakt, wordt er negatief gereageerd.

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zie toelichting
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Ineke, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u dit heeft ervaren. Dit is absoluut niet de bedoeling en we gaan hier intern met het team over spreken. Nogmaals onze excuses. Groeten, Team E-bike Store

goede service

Klantvriendelijke, goede producten en voorlichting. Prima kwaliteit

• Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? uitstekend door Rens
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Miek, Bedankt voor je fijne reactie. Goed te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groeten, Team E-bike Store

Super klantgericht

Een grote uitgave voor precies de fiets die bij mij past doe je niet zomaar ff , daar hebben ze me zo goed bij geholpen dat het allemaal klopt. Zodat ik blij en trots met een goed gevoel de winkel uit fietste.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Super klant gericht
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer vakkundig
  • Wie heeft u geholpen? Nick
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Robert, Wat een heerlijke positieve reactie lezen wij. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen je heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

geen tekst

geen tekst

• Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed

Beste Bea, Bedankt voor uw positieve feedback. Groeten, Team E-bike Store

Zeer professionele en servicegerichte medewerkers.

• Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Cindy, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn te lezen dat je enthousiast ben over onze dienstverlening. Geniet van je prachtige e-bike en de mooie kilometers door de duinen! Groeten, Team E-bike Store

Vriendelijk, vakkundig.

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Dirk, Goed te lezen dat alles weer naar tevredenheid is verlopen. Geniet van je e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Niet tevreden over info verkoper betreft nieuwe fiets

Verkoper niet goed op de hoogte van mogelijkheden en aanpassingen nieuwe fiets met als gevolg: - Na aankoop dure fiets van bijna €4000 thuis erachter komen dat accu lastig te plaatsen/verwijderen is met fietstassen. Verkoper had aangegeven dat dit 'geen enkel' probleem zou zijn - zelf beugel fietstassen moeten inkorten om accu goed te kunnen aarden en verwijderen - bij aflevering nieuwe fiets bleek stuur te laag en niet in hoogte instelbaar. Na bestellen verhoogde stuurstang 2x naar de winkel retour om verhoogde stuurstang op fiets te plaatsen. Nog een aandachtspunt: Complimenten voor alle monteurs in Hoorn (klantvriendelijkheid en service- en oplossingsgericht). De verkoper die ik heb getroffen, kan nog wat van leren van zijn collega monteurs betreft zijn sociale - en klantvriendelijke vaardigheden.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zie feedback hierboven: niet tevreden over.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer goed
  • Wie heeft u geholpen? Youri
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Sandy, Bedankt voor je eerlijke en duidelijke feedback. Wij gaan dit intern bespreken, zodat we hier van gaan leren. Fijn dat onze collega's in de werkplaats het goed hebben opgelost. Wij wensen je veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Prima zaak

Fijn dat er veel tijd en aandacht gegeven wordt bij het uitzoeken van een fiets. Ook de mogelijkheid testritten te maken is prettig. Levering van de fiets ging snel en soepel. Fijne zaak!

• Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Madelon, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen je heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Verliefd op een fiets

Toevallig gingen we op onze vakantie naar de e-bike winkel en ik werd meteen verliefd op een fiets. De verkoper was erg behulpzaam en legde ons alles in detail uit. De levering naar Duitsland zou een week later bij mij geregeld worden, dit werd tijdig uitgevoerd en ik werd over elke stap geïnformeerd, zowel per e-mail als telefonisch. Ik kan de E-Bike Store alleen maar aanbevelen. Nu is mijn liefje bij me en ben ik er elke dag blij mee. Bedankt.

• Reden van uw bezoek Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Helemaal niet
  • Wie heeft u geholpen? Nick
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Beste Silke, Bedankt voor jouw bericht. Fijn dat alles goed is verlopen en het transport naar jullie adres naar Duitsland vlot is gegaan. Geniet van je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.