Klantvriendelijk en denken fijn mee!

Wat een klantvriendelijk bedrijf is E-bike Store! De sfeer in de winkel is prettig, je wordt goed en uitgebreid geholpen en de medewerkers zijn ontzettend aardig en eerlijk. Al met al; fijn bedrijf!

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Erg goed! En ondanks dat ik af en toe ineens kwam ‘aansjesen’ nam hij evengoed elke keer de tijd voor mijn vragen.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Mwah, communicatie kan (moet) beter.

De motor van mijn fiets, nieuw aangeschaft in 2019, een Kalkhoff Image, hield er tijdens een rit van 40 kilometer vier keer mee op. Ik heb de fiets naar de vestiging in Alkmaar gebracht. De E-bike Store heeft de fiets vervoerd naar Hoorn, omdat hij enkel daar ‘uitgelezen’ kan worden. Mijn fiets was gelukkig snel weer terug. Met de mededeling dat de software geüpdate was. Graag had ik gehoord waarom de motor ermee gestopt was, maar daar kon de medewerker geen antwoord op geven. Het geeft te denken dat kennelijk verouderde software van deze high-end fiets al binnen een jaar zorgt voor een disfunctionele motor. Oftewel, ik begrijp het niet, en vind de afhandeling niet bevredigend. Fingers crossed dat mijn fiets het nu (veel) langer blijft doen. Dat maakt me helaas onzeker over mijn aanschaf bij de E-Bike Store.

Tegenvaller

Vandaag is mijn man in de E-bike store geweest om een klein onderdeel voor in het spatbord op te halen. Dit onderdeel is na enkele keren gefietst te hebben, we hebben de fiets slechts een paar weken, er af gevallen. Mijn man kreeg het onderdeel zo in zijn handen van de mevrouw achter de balie met het verzoek het zelf te plaatsen. Mijn man was verbijsterd maar vroeg toch maar om een tang. Het plaatsen lukte hem niet. Toen kwam dhr Bimmerman erbij en ook dit lukte pas na enkele minuten. Wij vragen ons af, gezien het moeilijk terugplaatsen van het onderdeel, of het überhaupt wel goed vast heeft gezeten bij aankoop van de fiets. Ook konden we nog even €4,95 betalen. Op de vraag of dit onder de garantie viel was het antwoord kort en krachtig NEE! Het gaat niet om de €4,95 maar toch.... Toen mijn man het onderdeel kwam bestellen had hij ook nog even een vraag over de vochtvlek in het schermpje. Dit mag ons inziens ook niet na een paar weken...Het antwoord, wederom van de dame achter de balie hierop was: “Ja, het regent vaak in Nederland”. Dit is niet het antwoord dat je wilt horen als je net een nieuwe fiets hebt gekocht....Dit alles bij elkaar was een grote tegenvaller na de vriendelijke communicatie met Joppert toen we de fiets kochten.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Niet vriendelijk , mijn mand voelde zich niet gehoord
  • Wie heeft u geholpen? Sharita
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Annemarie, Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren de situatie die is ontstaan en dit is niet goed verlopen vanuit onze kant. Onze excuses. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groeten, Team E-bike Store

Vriendelijke, vlotte service

2 zakelijke leasefietsen geregeld bij E-Bike Store Alkmaar. Vlotte, vriendelijke service waarbij ze altijd met je mee proberen te denken.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Door elke werknemer zeer vriendelijk geholpen.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz, Leon, Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

heel goed

Alles goed en vriendelijk geregeld

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Keurig
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

klantgerichte aandacht en advies!

Goede ervaring met de aankoop en service. Tijdens aankoopproces goed geadviseerd en voorgelicht. We zijn erg blij met onze fietsen!

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed, deskundig, vriendelijk
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz

Correct en snel

• Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

zeer vriendelijk en uitgebreid geinformeerd.

heel persoonlijk behandeld en enorm welkom gevoel gehad. Top!

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? zie boven
  • Wie heeft u geholpen? Melvin
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media

Vakkundig,rustig en duidelijk

Onze complimenten speciaal aan de jonge medewerker in Hoorn die ons een goed advies kon geven en veel vragen kon beantwoorden. Nadat we veel informatie gekregen hadden werd ons iets te drinken aangeboden om alles rustig te overleggen. Nadat de keus op een Riese &Muller was gevallen wist hij meteen te vertellen dat er nog een in een ander filiaal stond en zo zijn wij allebei binnen een paar dagen de zeer tevreden eigenaar van 2 prachtige en heerlijk rijdende fietsen waar de eerste kilometers al op zitten, Bedankt namens Jan en Ria de Lange Wittenberg uit Blokker.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Mike
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store, Via een bekende

Bij E-bikestore begrijpt men hoe het werkt en waar het om draait.

Klantvriendelijk, goede kennis en servicegericht.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Leon
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Kennis van zaken en oprechte aandacht voor de klant!

Verkoper had kennis van zaken en gaf ons de tijd op een beslissing te nemen!

• Wie heeft u geholpen? Rein, Joppert

Professioneel

Hele goede informatie, prettige benadering, klantgericht, meedenkend. Er werd alle tijd genomen om tot een goede keus te komen. Fiets in filiaal Hoorn gekocht en kon hem met 2 dagen ophalen in filiaal Alkmaar. Top

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer goed

Prima maar prijzig

Fiets voor reguliere onderhoudsbeurt gebracht Vond ik te duur

• Showroom N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Rachid

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

• Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

De fietsen van mijn vrouw en mijzelf vallen op een belangrijk punt tegen.

De fietsen die wij hebben gekocht zijn op zich prima en comfortabele fietsen. Wat ons niet lekker zit is het gevoel niet goed te zijn voorgelicht over de versnellingen, nl de Nuvinci. We hebben duidelijk gevraagd naar de verschillen: Nuvinci of Rohloff. Waar we al snel tegenaan liepen was het feit dat op hogere snelheid het maximum bereik van de Nuvinci te snel bereikt wordt en je dan in een relatief hoge trapfrequentie fietst en niet meer verder kan schakelen. Ik heb dat al snel aangegeven, maar er blijkt niks aan te doen te zijn. Daar heb ik moeite mee en had achteraf dan liever voor de Rohloff gekozen, aannemend dat die op hogere snelheid (>38 km/u) nog verder kan schakelen. Ik had dat graag van tevoren geweten. Mijn fiets heeft nog steeds een rammel, ook na vervangen van de voorvork, waarbij ik al niet overtuigd was van deze in de winkel aangegeven oorzaak. Jammer ook dat werd aangegeven dat er op mijn fiets geen ringslot past, terwijl ik het er achteraf zelf moeiteloos heb opgeschroefd. Regelen verzekering ging zeer moeizaam en uiteindelijk was het mij niet duidelijk wat ik naar de winkel moest opsturen, had het verkeerde gestuurd. Nogmaals, prachtige fietsen, zeer comfortabel en degelijk, maar deze punten, afgezet tegen de forse aanschafprijs, zorgen toch voor flinke minpunten. Ik heb lang geaarzeld of ik dit zou aangeven, maar heb besloten het toch te doen. Groeten, René den Heijer, Benningbroek.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? over het algemeen goed, met kanttekeningen zie hierboven.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed, maar problemen werden niet opgelost.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste René, Bedankt voor uw feedback. Wij gaan persoonlijk contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groeten, Team E-bike Store

Zeer prettig en positief

Correct, klantvriendelijkheid en begripvol en dit al op een normale Manier met een dosis humor. Prettige sfeer in de winkel.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Rens

Uitstekende service

Goed contact vakkundig personeel neemt alle tijd voor je.Het is voor mij al lang de vaste fietsenwinkel en als het aan mij ligt blijft het nog lang zo.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? perfect
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? perfect
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico, Leon, Rens

Uitstekende service

Ondanks de beperkte garantie van kalkhoff ben ik voor relatief een laag reparatie bedrag keurig weer op weg geholpen!

• Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Top
  • Wie heeft u geholpen? Rens

Zorgeloos

De aanschaf van onze e-bikes was in alle opzichten een feestje: kwaliteit en prijs van de fietsen, behulpzaamheid en vriendelijkheid van de medewerkers. Voor de "finetuning" van de fietsen na aanschaf kun je in de winkel op elk moment terecht. De E-bike Store zit bij ons "om de hoek" en daar prijzen we ons gelukkig mee.................

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Ik voel me bekocht.

Na een fiets uitgezocht te hebben onderhandeld over de prijs van fiets. De fiets die we kochten kostte € 3.199,-. Er kon € 300,- van de rijs af als we een hele goede fiets in ruilden. Dit deden we niet. De fiets kostte ons uiteindelijk € 2.914,-. Bij aflevering kregen we de nota mee. Bij het verzekeren van de fiets bleek dat er op de nota een prijssticker van de fiets was geplakt. Op de sticker stond van € 3.199,- voor € 2.699,-. Naar aanleiding hiervan een mail gestuurd. Niets meer op gehoord. Ook gebeld met de zaak. Er kwam een verhaal dat de prijs van € 2.699,- de prijs na inruil was. Heel onduidelijk. Omdat de prijs van de fiets bij de fietsvoordeelshop € 2.699,- zonder inruil is hou ik aan deze aankoop een heel slecht gevoel over. Ik ben er niet tegen dat mensen wat verdienen maar door de sticker is het gevoel niet goed. Ook het feit dat ik op mijn mail geen reactie heb gekregen vind ik niet netjes.

• Medewerkers N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Ruud, Bedankt voor uw eerlijke feedback. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groeten, Team E-bike Store

Slecht zins jullie hier zitten ben veel beter van jullie gewent geweest

Slecht geen goede serves

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Rommelig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Met een rouw en een snouw
  • Wie heeft u geholpen? Sharita
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste mevrouw Kool, Bedankt voor uw eerlijke feedback. Wij betreuren dat u zo onze dienstverlening heeft ervaren. We zullen dit intern verder bespreken om dit in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team E-bike Store

Wat een geweldige zaak

Zonder enige kennis of ervaring de E-Bike store binnen gestapt. Super geholpen een uitgebreide uitleg gekregen en verschillende test mogen uitvoeren om vervolgens onder het genot van een heerlijk kopje koffie de aankoop besloten, een fijne ervaring.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Super
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Voortreffelijk

klantvriendelijk en deskundig

klantvriendelijk en deskundig

• Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Rachid

Heel goed

Prettige mensen en goede service

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Rein
  • Wie heeft u geholpen? Rein, Rachid

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.