Filters

10

Goed advies en ze nemen alle tijd voor je!

Na het uitkiezen van de meest geschikte fiets, zijn er op mijn verzoek een paar aanpassingen gedaan. Geen probleem voor de medewerkers! De fiets is geheel naar wens geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
5

Onpersoonlijk. Geen interesse na verkoop

Na verkoop toont men geen interesse in de persoon en of hoe de fiets bevalt. Bij onderhoud een leenfiets gevraagd. Fiets stond niet klaar moest ter plekke geregeld worden. Ik moest 10km terug naar huis op een oud barrel. E-bike, liep aan en rammelde Als je als E-bike store iets uit wilt stralen, geef je je klant niet zo'n oude fiets mee. Ik zou me schamen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Ze doen hun best
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Geen toelichting of vragen over fiets
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Carla, Bedankt voor uw feedback. Wij gaan het intern bespreken, omdat dit niet goed is gegaan en dat spijt ons. Tevens gaan we onze leenfietsen in 2021 vervangen voor nieuwe fietsen. Zodat u op een goede fiets kunt blijven fietsen als deze bij ons in service staat. Nogmaals onze excuses. Team E-bike Store

4

dubbel

Als men een afspraak wil maken kan dit soms na weken of dagen. een spoed reparatie is vrijwel niet mogelijk. Reden voor mij om in de toekomst een nieuwe fiets ergens anders te halen. p.s. als je uiteindelijk kunt komen voor service of onderhoud wordt je wel goed en klantvriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? zie boven
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste J. Kwakman, Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat u heeft ervaren dat een spoed klusje niet snel uitgevoerd kon worden. Wij willen al onze klanten zo spoedig mogelijk helpen met het onderhoud/ service aan de fiets. Helaas door corona was/is dit een uitzonderlijk jaar. We gaan er alles aan doen dat we dit in de komende maanden op het juiste niveau krijgen. Nogmaals onze excuses. Team E-bike Store

2

Deze keer niet tevreden

Afspraak voor servicebeurt stond al een aantal weken. Er zou dan Dijklanderkorting zijn. Moest om 9.00 brengen. Om 15 uur werd ik gebeld dat er geen korting zou zijn. Maar ik was al onderweg, en met de fiets was nog niets gedaan. Als ik niet had aangedrongen zou het ook niet gebeuren die dag. Was te druk. Om 17 uur kon ik hem toch meenemen. Ik vind de prijs 99 euro voor een beurt buitensporig. Een kennis heeft 45 euro betaald. Ik ga voortaan verder kijken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Helder verhaal, goede service.

Mooie overzichtelijke winkel. Goed luisteren naar wensen en de juiste fiets daarbij uitzoeken. Proefrit mogelijk. Nette prijs, snelle levering, goede uitleg bij levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
9

Goede service bij de servicebeurt

Onze fietsen fietsen weer als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
9

Prachtige winkel met mooie fietsen

Super mooie fietsen, ik zeg de mooiste E-Bikes zijn hier te koop op dit moment. Goede service. Heel blij met mijn Riese&Muller

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? perfect
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz, Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
9

fijne winkel , goede voorlichting

super mooie fietswinkel, mooiste in Nederland en een goed en geduldige verkoopteam met kennis van zaken. Komen afspraken netjes na

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
8

Goed

Goed geholpen en goed naar de klant geluisterd De reparaties zijn goed gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Fijne Klantenservice

Ik kon door mijn ziekte niet zelf naar de zaak komen,mijn fiets dinsdag 7 oktober opgehaald voor een service beurt en woensdag 8 oktober weer netjes terug gebracht,

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
10

Top bedrijf

je wordt geholpen zoals ik vindt dat het hoort klantvriendelijk en meedenken zonder dat ze opdringerig zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Perfecte service!

Ik ben uitstekend geholpen. Al mijn vragen zijn deskundig beantwoord en ik ben heel vriendelijk geholpen. Ik ben zeer enthousiast over het assortiment fietsen dat wordt aangeboden. Er wordt duidelijk de keuze gemaakt voor hoge kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer vriendelijk. Alles werd rustig uitgelegd en besproken.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rein, Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Geweldig,Top

Al vele jaren een zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

deskundig

Voor de aanschaf van mijn e- bik ben ik 3x in de showroom geweest en telkens weer werd de tijd genomen om mij te informeren. Ik ben heel blij dat ik voor een Kalkhoff e-bike heb gekozen, het is een dijk van een fiets/motor/accu. De service en klantvriendelijkheid zijn van prima kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima en uitvoerig voorgelicht
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Vriendelijk en infodmatief
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Uitstekende service

Medewerker nam alle tijd en was eerlijk bij het geven van de informatie. Mogelijkheid om op diverse type fietsen een proefrit te maken. Na afsluiten koopcontract goed op de hoogte gehouden van de levering van de fietsen. Ook nazorg mbt vragen wordt adequaat afgehandeld. Kan iedereen deze winkel aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
10

begrip en vriendelijkheid is nog steeds geweldig!

Toen ik belde voor een afspraak en mijn naam noemde werd gelijk mijn fietsmerk en -soort genoemd door Enrico. Dat voelt direkt vertrouwd en bekend. Als oude klant ( nog van van Vliet, Drieboomlaan aan de even kant!) voelde ik me er gelijk prettig bij. Ik kreeg een voorlopige offerte en een prima leenfiets . De reparaties en nieuwe onderdelen zijn prima uitgevoerd en geleverd. En eeh....ik ben nog niet toe aan een e-bike. Maar mocht ik over enige tijd toch besluiten tot de overstap dan kom ik ook daarvoor zeker bij jullie terug! Overigens was ook de dame bij de kassa uiterst vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? supergoed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Klant-is-koning 2.0

Dank jullie wel voor de super service! Het - ondanks de 1,5 meter afstand - warme welkom, de gedetailleerde uitleg, de klant-is-koning houding, de snelle levering op een aangepast moment EN het super kado! Wat een verrassing! De fiets fietst heerlijk. Ben er super blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Makkelijk benaderbaar en heel deskundig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Frans, Leon, Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store, Via een bekende
10

Perfect

Ongeluk gehad met de e-bike deze is weer vakkundig hersteld .ook goed meegedacht verzekerings technisch! Zeker niet de goedkoopste wel de beste!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Goed geholpen

Goed geholpen, mochten uitgebreid fietsen testen. En mooie fiets gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
10

Prima service

Service beurt gehad en onder garantie een nieuwe standaard gehad. Klasse

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
4

Nog geen service met een grote S

Ik heb de fiets bij de E-bike store gebracht voor een spoedreparatie omdat er voor de tweede keer in 6 weken tijd een schroef los zat bij het spatbord bij het voorwiel (maandagochtend model?) Mijn zoon is helemaal over de kop gegaan met de fiets omdat het niet goed vast zat. De medewerker vroeg als eerste belangstellend hoe het met mijn zoon ging. Toen ik de fiets daar achter liet, kreeg ik een leenfiets mee en tot mijn verbazing was het een gewone fiets met terugtraprem zonder versnellingen. Beetje typisch als je in een E-Bike store bent. Vervolgens is de fiets op kosten van de E-bike store gemaakt; helemaal top! We konden de fiets na twee dagen ophalen. We kregen de fiets echter met een lege accu terug en toen werd er gezegd: Wie brengt de fiets nou met een lege accu? E-bike store, hadden jullie de accu niet even kunnen opladen? Deze service had je toch wel mogen verwachten? Een iets betere ervaring na de vorige keer maar al met al nog geen 100% tevreden klant

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zie omschrijving
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Annemarie, Bedankt voor uw feedback. Erg vervelend en onze excuses. We zullen dit intern bespreken. Met vriendelijke groeten, Team E-bike Store

10

Top fiets en top personeel

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
8

Deskundig

Deskundig, vriendelijk, bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Rein, Frans, Leon
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Dé perfecte plek voor de juiste e-bike!

Zeer deskundig en vaktechnisch personeel. Iedereen neemt alle tijd voor je. Geen druk op verkoop en alles nog een tweede keer vertellen geen bezwaar. Twee schitterende winkels, je wordt als "klant is koning behandeld".

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijke, deskundige, geen haast of druk werd er uitgeoefend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz, Leon
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store, Via een bekende
10

Ik ben bijzonder prettig en deskundig geholpen.

Ik vond de sfeer in de winkel heel prettig en uitnodigend. Ik ben heel vriendelijk en deskundig geholpen. Men nam de tijd voor mij. Ik twijfel altijd over mijn keuzes, maar door de deskundigheid en het advies voelde ik mij zeker over mijn keuze. De fiets die ik heb gekocht voldoet mede hierdoor uitstekend aan mijn wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel prettig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd