Filters

10

Klantvriendelijk behandeld.

ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg een duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Nick (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Floor, Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

6

Klachten worden serieus genomen.

Wij hebben twee dure nieuwe kalkhoff fietsen gekocht bij jullie. Vanaf aanschaf diverse problemen. Versnellings kabel kwam los te zitten, lekke achterband, bleek gedraaid in buitenband te zitten, ws al sinds aflevering vlgs monteur, computer bleek niet vast te zitten op stuur, moest er weer voor terug komen, fiets maakte reeds na 2 wkn geluidjes, bleek accu te zijn, na service beurt weer geluid, bleek remschijven te zijn. Kortom veel pech.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Sharita, is geen visite kaartje. Ze is onduidelijk en komt niet deskundig over. Lijkt niet goed te luisteren naar de klachten.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Het is nu al de tweede keer dat wij met klachten komen die pas na meerdere bezoeken aan de werkplaats zijn verholpen. Dat is vervelend voor de klant, weer terug moeten komen, leenfiets mee etc. Monteurs zijn wel erg aardig,
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Margret, Bedankt voor uw eerlijke feedback. Wij gaan dit intern bespreken en komen hier z.s.m. op terug. Groeten, Team E-bike Store

6

goed geholpen maar wel al 3x terug gemoeten voor reparatie (150 km gefietst!)

Ik ben prettig en goed geholpen bij de aanschaf en heb daarover niets te klagen. Maar al snel bleek dat de snelheidsmeter niet goed werkte. Kleine reparatie, geen probleem. Het volgende akkefietje was dat ik mijn accu niet uit de fiets kreeg. Bij controle bleek het koppelstuk boven aan de accu verkeerd om gemonteerd te zijn. Kleine reparatie maar toch wee een uur kwijt vanwege de reparatie. Tijdens een fietsvakantie op Texel kwam plots het 3e euvel naar voren. Versnelling werkte niet goed. Bleek dat de kabel niet vrij kon bewegen. Weer kleine reparatie maar toch. Met maar 150 km op de teller toch weer terug voor weer een reparatie! Wat daarbij tegenviel is dat niet alle reparaties in het computer systeem stonden en als er nog een 4e en 5e reparatie aan zitten te komen is het wel zo fijn dat jullie snappen waarom ik niet zo heel tevreden ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? geen klachten
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? geen klachten
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste John, Bedankt voor uw feedback. Onze monteur Rens heeft contact met u opgezocht en hopelijk heeft hij het uw en ander kunnen uitleggen om de genoemde situaties. Wij hopen dat u weer met een goed gevoel op uw prachtige e-bike stapt en mocht u vragen hebben, rij dan gerust even bij ons langs. U bent altijd welkom! Groeten, Team E-bike Store

9

Duidelijk vakundige en vriendelijke hulp

Ik was geinteresseerd in een speedbike en wou deze lenen voor 7 dagen. Na een gesprek aan de telefoon kwamen we er achter dat een proefrit voldoende zou zijn. Duidelijk en prettig advies in de winkel. Vakkundig persoon. Ik voelde me gehoord en goed geholpen ook via de telefoon bleef de communicatie goed en bleef ik op de hoogte van het aanschaf traject. Nu kom ik tzt terug voor een service beurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Voorlichting over een fiets
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Nick (Hoorn), Frans (Hoorn), Syme (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Geja, Bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

Goed geholpen, goede uitleg.

Het fijne was dat we op meedere fietsen mochten testen. Ik denk dat ik daardoor een goeie keus heb kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Frans (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Petra, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn om te lezen. Wij wensen u heel veel mooie kilometers uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Zeer prettig geholpen en goed geadviseerd

Ruime aanbod van Electrischebakfietsen om te testen. Daarbij zeer vriendelijk en goed geholpen door de verkoper. Geen poespas verhalen maar eerlijke bevindingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer goed
  • Wie heeft u geholpen? Daan (Alkmaar), Joppert (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media

Reactie van het bedrijf

Beste Danny, Wat een heerlijke positieve reactie. Fijn dat we jullie konden adviseren met een nieuwe bakfiets. Geniet samen met het gezin van deze prachtige bakfiets! Groeten, Daan & Joppert

9

Klantgericht en doelgericht

Wij hebben een fijne gesprek gehad op de introductie van de assortiment. Wij hebben doelgericht ons bakfiets kunnen uitkiezen en hebben de juiste volgorde van informatie gekregen zodat alles is blijven hangen en wij de juiste keuze hebben kunnen maken. Daarom zijn wij uitermate tevreden met E-bike store. Ook vinden we de service die ze aanbieden erg fijn. Ze hebben een mooie winkel en de producten op een aantrekkelijke en overzichtelijke manier tentoongesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? door een medewerker
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz (Amsterdam)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Adan, Wat een fijne reactie. Fijn dat we je mochten adviseren voor een nieuwe bakfiets. Wij wensen je heel veel mooie kilometers! Groeten, Lorenz

6

Aflevering van fiets niet goed

Bij aflevering bleek de verzekering ineens 40 euro duurder . Onderweg bleek voorwiel los te zitten wat ik erg gevaarlijk vindt. We hebben gevraagd om een reactie van de duurdere verzekering tot op heden niets gehoord

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor uw feedback. Het is bij ons niet goed gegaan. Onze excuses. Onze collega Nick heeft met u contact opgenomen en hopelijk is alles weer naar tevredenheid opgelost. Wij wensen u heel veel plezier met u prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

9

Snel een servicebeurt geregekd

Voor mijn servicebeurt kon ik snel terecht en ik kreeg een goede leenfiets mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Snel en vakkundig
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Mineke, Bedankt voor uw positieve feedback! Groeten, Daan & Joppert

8

goed!

Ik ben heel blij met uw service want ik ga weer met een veilig gevoel op de fiets. Uw mensen zijn heel prettig in de omgang. en verder : ik heb de fiets gebracht en gehaald maar een cijfer geven ? Een 8 - 9 .

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prettig
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback! Groeten, Team E-bike Store

9

Perfect geholpen precies zoals volgens afpraak. Top

Top geholpen precies volgens afspraak ,kreeg zelfs koffie aangeboden bij ophalen fiets. Ik was iets te vroeg met ophalen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Top
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via social media

Reactie van het bedrijf

Beste Wim, Dank voor uw positieve reactie! Geniet weer van uw e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

Prima

Altijd het geduld om even te helpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Ja
  • Wie heeft u geholpen? Daan (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Marja, Fijn om te lezen, u bent altijd welkom in Alkmaar. Groeten, Daan

8

Goede service

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Geniet van uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Vakbekwaam en vriendelijk.

Mooie winkel en goed personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Heel goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw positieve reactie. Fijne dag! Groeten, Team E-bike Store

9

Nog beter dan Piet Pelle

Dit dan voor de oudere! De jongere genraties mogen dit opzoeken op Internet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Haha... beste Hans bedankt voor uw reactie. Nog beter dan een Gazelle? :-)) Groeten, Team E-bike Store

9

Vakkundig, vriendelijk, fijne winkel

Prachtige winkel, vriendelijk personeel, vakkundig geholpen, werd alle tijd voor mij uitgetrokken, en goede service, ik ben een erg tevreden klant, dit is ook al mijn 3e fiets bij jullie vandaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Door Frans/Nick
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Frans
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Nick (Hoorn), Frans (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Wat een geweldige leuke reactie! Hartelijk dank dat jullie wederom geslaagd zijn bij de E-bike Store. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Prima uitvoering van servicebeurt

Tijdens de servicebeurt werd keuerig telefonisich op de hoogte gehouden van een mogelijk noodzakelijke reparatie en de kosten daarvan

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Micheal (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Ger, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Geniet weer van uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

Redelijk positief

Ik kom al jaren bij de E-Bike store en ben daar tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Nick (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Super! heel fijn om te lezen. Groeten, Team E-bike Store

9

Komen met goede oplossingen

Ze losen de vraag op ern goede manier op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw feedback. Geniet weer - samen met de hond -:) - van jullie prachtige bakfiets! Groeten, Team E-bike Store

10

Prima geadviseerd en snel geleverd!

Prettig ervaring, deskundig en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk en proffesioneel
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Nick (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Dank voor de positieve reactie. Heel veel plezier met uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

9

goede servicen snel geholpen

goed en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Rene, Bedankt voor uw positieve reactie! Groeten, Team E-bike Store

8

Goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Jet, Bedankt voor uw positieve reactie! Groeten, Team E-bike Store

10

allemaal mooie en blije mensen

3 x al een fiets gekocht en bevalt prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita (Hoorn), Frans (Hoorn), Enrico (Hoorn)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Margot, Al jarenlang bent u een echte ambassadeur van ons bedrijf. Dank hiervoor. Geniet van uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Goede vriendelijke jongens.

Goed geholpen. Werd de tijd genomen om 3 verschillende merken uit te proberen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer prettig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Joppert (Alkmaar)
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Super Fabian, leuk te lezen dat je enthousiast bent over E-bike Store! Groeten, Daan & Joppert

8

Mooie zaak

Duidelijke en heldere uitleg vd type fietsen. Alleen jammer dat als je deal sluit opeens de prijs is zonder accu dus komt er een extra bedrag bij …

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Nvt
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback. Geniet van uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Store kunt u bezoeken in Amsterdam, Alkmaar en Hoorn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd