Filters

9

goed geholpen

goed en naar tevredenleid geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Heel vriendelijk

Na 1 dag klein probleem met de fiets, dit is direct opgelost en heel goed afgehandeld, leen fiets gekregen en fiets zelfs op thuis adres afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? zeer goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
1

Teleurgesteld!

Als ik mijn fiets breng voor een onderhoudsbeurt verwacht ik niet dat als ik er op stap mijn trapper eraf ligt. Ik ben behoorlijk gehavend. Wat mij het meest irriteert is dat er door niemand wordt gezegd: sorry. Of: jeetje wat vervelend of iets dergelijks. Alleen de jongen die de fiets kwam ophalen was zeer vriendelijk...

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Niet wat ik gewend ben
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Carla, Bedankt voor uw feedback. We hebben dit intern besproken en we zullen even contact met u opnemen. Team E-bike Store

9

Goed, zorgvuldig en met aandacht gewerkt aan de servicebeurt van onze fietsen

Een aanrader voro eenieder\1

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Supergoed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Goeie service,klantvriendelijk !

Vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media
10

Zeer tevreden

Prettig en vakkundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Zeer positief

Zeer goede en deskundige service. Mooi ingerichte showroom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer goed
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Super

Meedenken met de vraag/probleem van de klant. Snel de reparatie (garantie) uitvoeren

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Zeer vriendelijke zaak

Via een zeer vriendelijke en professionele verkoper Mike 2 Pegasus e-Bikes gekocht. Levering zou lang duren (door Corona) maar duurde toch veel korter dan verwacht. Bij aflevering goede uitleg gekregen. Fietsen zijn geweldig. Kan iedereen aanraden naar de e-Bike store te gaan en niet ergens online een e-Bike te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Top
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Nog niet van toepassing
  • Wie heeft u geholpen? Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Heel relaxed, informatief en alles kan!

Heel relaxed, informatief en alles kan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Relaxed, informatief en alles kan!
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Melvin
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
8

Netjes en prima geholpen.

De eerste service beurt, had nog wat puntjes om na te kijken. is allemaal netjes verholpen, garantie. Kreeg ook een reserve fiets mee. Ben dan ook heel te vrede met de E- Nike store en met mijn fiets. een aanrader .

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Netjes
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Zowel de fietsen als de aankoopbegeleiding zijn van hoge kwaliteit

Van onbekend zijn met e-bikes in het algemeen en het merk dat ik gekocht heb in het bijzonder, tot een tevreden en gepassioneerd e-bike bezitter. Geen geforceerd verkoopgedrag, maar aandacht voor de wensen van de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein, Tim
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Uitstekend

Goede service goed vakmanschap vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Zeer deskundig en klantvriendelijk

Monteurs zijn zeer deskundig. Geven goed advies. Laten jou de beslissing nemen op basis van hun informatie. Denken ook zeker aan je portemonnee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Prima service

Xx

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Vriendelijk
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Tim
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Goed geregelde klachtenoplossing

De serviceafdeling had oog voor mijn probleem en heeft het goed opgelost in 1 dag zodat ik snel weer over de fiets kon beschikken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Deskundig vriendelijk goede prijs kwaliteit verhouding. Geen onnodige extr kosten

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Zeer goede service

Mijn ervaring bij de E-bike Store in Hoorn is uitstekend. Ik werd zowel per mail als telefoon goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en meteen gebeld toen hij aangekomen was bij de store. Persoonlijk contact en erg betrokken toen mijn nieuw gekochte fiets al snel een defect had. Dit is snel verholpen en erg goed opgelost. Voor mij geen andere fietsenwinkel weer, het eerstvolgend onderhoud breng ik hem hier weer heen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Ik had zelf een fiets uitgezocht die niet in de showroom stond, maar waar de e-bike store wel dealer van was
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer goed! Snel en persoonlijk contact.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Leon, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via social media, Via Google
9

zeer klantvriendelijk

Uitgebreid mogen testen en goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Frans, Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Prima verlopen service beurt

Mijn fiets moest een service beurt ondergaan. Bij het brengen vertelde ik dat er een 'tik' hoorbaar was bij het trappen. Aan het begin van de middag werd ik gebeld, dat de tik te wijten was aan een defect in de ketting en dat de ketting vervangen moest worden. Ook werd de reparatieprijs genoemd. Ik stemde er mee in. Nadat ik een sms had gekregen heb ik de fiets opgehaald. De kostenw aren conform de opgave en de fiets loopt weer als vanouds.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed en correct
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Correct
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Vriendelijke medewerkers

Nieuwe fietsen gekocht. Verkoopgesprek liep prima. Aflevering kan iets zorgvuldiger, er werd niet gekeken of de zadelhoogte juist was afgesteld. Ga nog een keertje terug om de bekabeling van een van de fietsen wat netter weg te werken. Komt vast goed, daar heb ik alle vertrouwen in. Verzekering overgeschreven, foutje gemaakt in het polisnummer. Nou ja kan gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Geweldige service en prachtige produkten.

Ik was blij verrast dat er gelukkig nog bedrijven zijn waarbij de klant centraal staat en perfect behandeld wordt. Het assortiment is prachtig gevarieerd en het verkoopproces is uitermate plezierig. Niet opdringerig en de klant bepaalt. De aftersales is ook prima in orde. Al met al een zaak waar ik zeker terug zal komen. Een dikke 10.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Perfect
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
8

Vriendelijk, deskundig personeel

Positief met een paar kleine aandachts puntjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima. Alleen het ophalen van mijn nieuwe fiets verliep erg vlot. Ik moest van hoorn naar Enkhuizen fietsen maar er werd niet even gekeken of mijn zadel wel goed op hoogte stond. Ook is mij niet verteld dat het beeldscherm vastgemaakt zit en er dus niet afgehaald kan worden. Dus paar kleine puntjes...maar over het algemeen zeer tevreden!
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Altijd goed

Of je nu voor een ventieldopje of een complete fiets komt, de service is hetzelfde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein, Enrico, Leon, Rens, Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

De service was geweldig

De sloten van mijn 1.5 jaar oude e-bike deden het niet meer, de sleutel kon niet meer volledig in het slot. Zonder enig probleem werden nieuwe sloten besteld voor zowel de fiets als de accu en toen die aangekomen waren werden ze direct geplaats. Dit alles onder garantie en met een glimlach. Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? perfect
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd