Goede service . Bij zowel het kopen van een nieuwe fiets, onderhoud en hulp bij schade

Klantvriendelijke en sociale medewerkers

• Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend

Uitstekend geholpen!

Via Youri terechtgekomen bij E-Bike store in Hoorn om mijn fiets te laten maken. Ik werd snel geholpen door hem en hij was zeer vriendelijk. Eenmaal mijn fiets ingeleverd kreeg ik er ook een elektrische leenfiets voor terug, wat een hele fijne service was aangezien mijn fiets mijn primaire vervoersmiddel is. Tijdens het repareren van de fiets werd ik telefonisch op de hoogte gesteld hoe het ervoor stond en wat het mankement was. Omdat het bleek dat mijn accu kapot was, moest ik een nieuwe. Ik kon mijn fiets weer ophalen met een leenaccu. Ook deze service was weer erg fijn. Rens heeft toen uitgelegd wat er aan de hand was met mijn accu. Hij legde het piekfijn uit en liet ons zelfs data van de kapotte accu zien waaruit bleek dat de accu defect was. Rens heeft vervolgens alles geregeld zodat ik nog vallend onder de garantie, een nieuwe accu kreeg. Wederom werd ik weer telefonisch op de hoogte gehouden. De klantvriendelijkheid en professionaliteit van beide heren was ik zeer over te spreken. Daarnaast zijn de bijkomende service (leenfiets/leenaccu) en manier van communiceren ook zeker reden voor mij om hier terug te komen.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Klantvriendelijk, meedenkend en professioneel door Youri en Rens.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Estée, Wat een heerlijke positieve reactie. Hier worden we heel blij van! Fijn dat we je goed konden informeren over de status van de accu en dat Rens en Youri dit snel konden oplossen met een nieuwe. Wij wensen je weer veel mooie en veilige kilometers toe. Groeten, Team E-bike Store.

Bijna altijd goed, zoals het hoort

Deskundig advies en de fietsen gepoetst na de service beurt. Het zijn de kleine dingen die het doen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Frans, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn te horen dat onze monteurs uw e-bike weer naar tevredenheid in onderhoud hebben genomen. Groeten, Team E-bike Store

Gewoon goed!

• Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Peter, Wat een heerlijk positief bericht. Hier doen we het voor. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. We wensen u weer vele mooie en veilige kilometers op uw e-bike. Groeten, Team E-bike Store

Ontspannen

Relaxed

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Rob, Bedankt dat we u mochten adviseren bij een nieuwe e-bike. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. We wensen u veel veilige kilometers op uw prachtige e-bike. Groeten, Team E-bike Store

gezellige en vriendelijke service gekregen

Op een fijne manier geholpen en de afspraken goed nagekomen.

• Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? okee
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? okee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Cees, Bedankt voor jouw positieve reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

Ik ervaar de ebike store als klantvriendelijk, goede service

• Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Tina, Bedankt voor uw positieve reactie. Hier worden we erg blij van. Geniet weer van uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Voor de prijs verwacht je meer klantvriendelijkheid

Ik belde voor een reparatie. Dit ging met veel pijn en moeite, ik werd gelijk afgekapt dat er bijna 2 maanden wachttijd is. Uiteindelijk mocht ik langskomen om in ieder geval één van de meerdere dingen te laten repareren, voor de overige moest ik een andere afspraak inplannen. Prima, allang blij dat dit probleem opgelost werd. Maar eenmaal in de werkplaats / winkel bleef men maar kortaf op al mijn vragen. Accessoires moest ik maar zelf online kopen en uitzoeken want dat loonde de moeite niet voor de winkel, monteren doen ze ook niet en als ik een kinderzitje wil had ik maar een bakfiets moeten nemen. Binnen 24 uur zou mijn fiets klaar zijn, ik zou een belletje krijgen. Na 24 uur, einde van de dag, zelf maar gebeld en toen kreeg ik te horen dat ze een SMS hadden verzonden dat die allang klaar is. Maar die heb ik nooit gehad. In de winkel zeiden ze: dan heb je een mail ontvangen. Maar ook die niet gehad. Het was hoe dan ook niet hun zorg, "wat maakte het nou uit want ik had toch nu mijn fiets"? De fout lag sowieso niet bij de winkel, er kon geen excuus van af. Voor de prijs die je betaalt voor een fiets zou je verwachten dat de klantvriendelijkheid hoger ligt, maar het zal de winkelmedewerkers echt een worst wezen of ze iets extra's verkopen of niet. Jammer! Mijn man wilde namelijk ook een nieuwe fiets maar hij gaat toch liever ergens anders kijken.

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Ter nauwernood
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Dotri, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat dit zo verlopen is. Dit is uiteraard niet de dienstverlening en communicatie die u van ons mag verwachten. Hierin zijn we duidelijk te kort in geschoten. Onze excuses hiervoor. We gaan dit verder intern bespreken. Groeten, Team E-bike Store

Netjes geholpen en goed geregeld !

Netjes geholpen en goed geregeld !

• Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Patrick, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is geregeld. Groeten, Team E-bike Store

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam,

Informatie over het kopen van een elektrische fiets werd goed uitgelegd. Niet het idee noch gevoel gehad dat er ‘gepusht’ werd van het kopen van een fiets. Medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Alkmaar
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Hallo Marg, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn dat we u mochten adviseren met een nieuwe e-bike. Wij wensen u er heel veel mooie en veilige kilometers mee. Groeten, Team E-bike Store

top

zeer deskundig en vriendelijk geholpen, wat een toppers. zeker een aanrader om een prachtige fiets te kopen

• Hoe bent u geholpen in de showroom? super
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? super
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Hoorn, Medewerkers Amsterdam, Medewerkers service punt Wormerveer
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Elly, Wat super leuk dat jullie er waren tijdens onze magazijn sale. En helemaal tof dat jullie geslaagd zijn voor een prachtige e-bike. Wij wensen jullie prachtige kilometers toe! Groeten, Team E-bike Store

goede hulp, simpele uitleg en snelle levering

erg goed geholpen en goede oplossingen aangedragen

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? heel vriendelijk
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Hartelijk dan voor uw positieve feedback. Veel plezier met u nieuwe e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Vriendelijke, correct en behulpzaam personeel

Zie boven

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Amsterdam, Medewerkers service punt Wormerveer
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Wat een leuk bericht! Fijn te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe e-bike. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Groeten, Team E-bike Store

Ebikes thuis opgehaald op afgesproken tijd en ook op afgesproken tijd (met telefonische aankondiging) weer afgeleverd.

• Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Fantastisch! Hier worden we blij van. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

Top bedrijf

Goed en lief personeel. Perfecte producten.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Kim, Bedankt voor je lieve berichtje en fijn dat we je mochten adviseren bij een nieuwe e-bike. Groeten, Team E-bike Store

Uitstekend!

Goede service. De onderhoudsbeurt is heel goed uitgevoerd. De fietsen waren weer in topconditie gebracht. Ook zijn de aftrapte trappers op eigen initiatief vervangen. Super fijn en wel zo veilig. Veel dank voor de goede service.

• Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk en correct
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Vriendelijke en met goede informatie.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Wat een heerlijke bericht. Dankjewel en hier doen we het voor. We wensen je weer vele mooie en veilige kilometers op je e-bike. Groeten, Team E-bike Store

Goed geholpen.

Wij zijn naar de magazijn uitverkoop geweest. Daar mochten wij verschillende fietsen rijden! Met goede uitleg over de fietsen. Kortom ,tevreden!

• Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Réne, Hartelijke dank voor je positieve reactie. Leuk dat je bij onze magazijn sale binnenstapte en uiteindelijk met een prachtige e-bike naar buiten fietste... Geniet van elke mooie kilometer die komen gaat! Groeten, Team E-bike Store

Vriendelijk personeel!

Vriendelijke jongens in Alkmaar die graag meedenken. Alleen jammer dat onze Lovens toch weer piept tijdens het fietsen en dat bij het remmen je toch weer hard geluid hoort.

• Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk en meedenkend
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Alkmaar
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Laila, Bedankt voor je reactie. Wij zullen even contact met je opnemen hoe we het piepen van de bakfiets op een manier kunnen oplossen. We spreken elkaar en nogmaals dank voor je positieve reactie. Groeten, Team E-bike Store

een heel aangename, gezellige, professionele ervaring deze aankoop bij e bikestore!

superservice, veel aandacht, know how, betrokkenheid, gezelligheid, mooie fietsen in een mooie winkel.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? super
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Amsterdam
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Wendy, Wat een leuk en life bericht lezen wij. Hier worden we erg blij van. Dank voor het vertrouwen in E-bike Store en we wensen je heel veel mooie en veilige kilometers op jouw prachtige Cortina e-bike. Groeten, Team E-bike Store

Fantastisch, de service en het onderhoud was top

Een paar jaar terug hebben we onze Urban Arrow bij de E-bike Store gekocht. Vanaf het eerste moment zijn we zeer te spreken over de benadering de service en de mogelijkheden. We kunnen daarom de E-bike Store dan ook zeker aanraden.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Ik ben zeer kundig en goed geholpen in de showroom.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? De Urban Arrow heeft inmiddels 2 servicebeurten gehad. 1 in Alkmaar en 1 in Wormerveer. De werkplaats in Alkmaar is wat klein, maar dat gaf absoluut geen problemen voor de service. De tweede servicebeurt was in Wormerveer. Met de haal en brengservice helemaal super. Waarbij we ook nog een leen-bakfiets kregen. Al met al hier ook weer een zeer goede ervaring.
  • Wie heeft u geholpen? Medewerkers Alkmaar, Medewerkers service punt Wormerveer
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store, Via een bekende

Beste Roy, Wat een heerlijk positief bericht. Super om te lezen dat de service van de Urban Arrow aan huis zo goed bevalt. Groeten, Team E-bike Store

Persoonlijke, betrokken en deskundige medewerkers

Goed geholpen en blij met mijn nieuwe fiets.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via social media

Beste Arjen, Bedankt voor je positieve reactie en dank dat we je mochten adviseren bij een nieuwe e-bike. Groeten, Team E-bike Store

Heel mee denkend in oplossingen

Vlot en vakkundig met raad en daad

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Top
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

Goed, fijn dat er een leenfiets klaarstond.

Goede service/uitleg

We werden goed voorzien van uitleg om zo tot de juiste fiets te komen.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Top!
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Jacco, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Groeten, Team E-bike Store

prima service

Vriendelijke medewerkers. Servicebeurt goed geregeld.

• Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Carla, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Store kunt u bezoeken in Amsterdam, Alkmaar en Hoorn.