1

slecht

mijn klacht niet serieus genomen

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? matig
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Karsten, Er wordt even telefonisch contact met u opgenomen om te bespreken wat niet goed is gegaan. Onze excuses. Team E-bike Store

6

Ik vraag mij af of na de reparatie wel even flink word getest

Want na reparatie hoor ik nog af en toe gekraak dat zou met goed testen toch naar voren moeten komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Bakker, Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat de fiets nog een krakend geluid maakt. We nodigen u uit om even langs onze winkel te rijden, zodat we er naar kunnen kijken. Team E-bike Store

10

Prima service,vakkennis en klantvriendelijk

Met aankoop nieuwe fietsen en 7 jr geleden met de vorige fietsen prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico, Rens, Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Ja
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Goede service, vriendelijk, eerlijke prijs

Goede service, vriendelijk, eerlijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Fijn geholpen door Enrico bij het uitzoeken van een nieuwe E-bike.

Ik word altijd heel vriendelijk geholpen, allemaal behulpzame en aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? door Enrico
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? door Enrico
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Top geregeld

Vriendelijk personeel en wordt altijd keurig geholpen, regelen alles ook verzekering. Deskundig wat betreft fiets reparatie. Top bedrijf 👍🏻

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Top
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Top
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico, Leon, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

top service

vriendelijk geholpen fiets vanaf huis adres opgehaald top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Enrico, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Mooie zaak, prima service

Mooie zaak, prima service en uitleg. Moderne fietsen en randartikelen, wel aan de prijs maar daar is de kwaliteit ook naar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? 1e keer weggegaan omdat n medewerker bezig was met andere klant en dit erg lang duurde. 2e Keer voor info geweest en prima geholpen en folder meegekregen. 3e Keer proefrit gemaakt, 4e keer nwe fiets opgehaald!
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

goede service

fiets gebracht...leenfiets staat klaar..keurig een sms als de fiets klaar staat.goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? top
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Top service

Accu oplader van fiets was stuk, werd er na telefoontje werd er meteen een nieuwe accu geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Ja
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Goed

Werd snel geholpen kon mijn fiets s' middags weer ophalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Goede service en goed personeel

Reparatie is goed maar de prijs mag er ook zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Altijd perfecte service

Snel een afspraak kunnen maken, met mogelijkheid om een leenfiets mee te nemen. Prima en deskundig uitgevoerde service beurt. Daarnaast ook nog tijd om een paar proefritten te maken op nieuwe modellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Louis
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Prettige bediening.

Goed onderhoud door aardige technici.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Netjes en goed advies gekregen

Zoals ervoor geschreven, netjes en goed advies voelde vertrouwd en tevreden een fiets gekocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
9

Duidelijke uitleg en kennis van zaken

Door mijn fysieke klachten en achteruitgang hiervan ben ik deels afhankelijk van een elektrische fiets. Na een korte uitleg van de klachten kon de verkoper mij een goed advies geven. Ook kreeg ik uitleg over de verschillen on voor-, midden- en achtermotor. Ik mocht een proefrit maken en heb daarna de fiets gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima. Beleefd en vakkundig.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
8

Vriendelijk en kundig personeel

Ik werd heel vriendelijk ontvangen. Mijn vragen vooraf werden zeer uitvoerig beantwoord. Er werd me geen oefenrit aangeboden, dat vond ik wel jammer. Bij het ophalen ging iets mis, maar dat werd direct opgelost, ondertussen werd ik op een drankje en een gezellig gesprek getrakteerd. Het was op een rustige dag midden in de week, dus dat kon ook op dat moment. Bij ontvangst van de ebike kreeg ik een zeer uitgebreide uitleg. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Louis, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store, Via een bekende
10

Altijd direct en vakkundig geholpen!

Goed en snel geholpen met het repareren van mijn fiets!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Perfect! Rens heeft altijd een passende oplossing!
  • Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Zeer vakkundig gerepareerd zeer tevreden met het resultaat!

Klantvriendelijk en prettig behandeld door het personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via social media
8

Goede service

Gingen direct met het probleem aan de slag. Oorzaak was moeilijk te vinden, aantal keren terug geweest maar ze namen het serieus. Was ook heel prettig dat ik een leenfiets kreeg. Uiteindelijk probleem kosteloos opgelost. Keurig

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
4

matig

Over reparatie niet te vrede.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? redelijk
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? redelijk
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Prima

Op zich goed geholpen alleen op de factuur van zowel van mijn man zijn fiets en mijn fiets zou de 2e check 39,00 euro kosten volgens het schrijven. En op de factuur is 49,00 berekend. Dit vinden we wel raar. De check staat op schrijven wat we mee hebben gekregen na het kopen van de fietsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Rood, Bedankt voor uw feedback. We zien dat er iets niet goed is gegaan met het factuurbedrag. Dit moest inderdaad 39 euro zijn i.p.v 49 euro. We hebben zojuist 20 euro retour gestort op uw rekening. Onze excuses! Met vriendelijke groeten, Team E-bike Store

8

prima geholpen zonder problemen

goede service en prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? klantvriendelijk
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

goede analyse,vakkundig,behulpzaam

Werd zeer goed en vriendelijk geholpen. probleem was snel gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Tim
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina