Filters

10

Geweldige service

De batterij van mijn e-bike stopte ermee na twee jaar en een maand. Ik was onzeker of het garantie zou worden. Het was eind juni en de ebike store vertelde mij dat het wel even ging duren. Ik zou op fiets vakantie in frankrijk en ik kreeg een leenfiets mee. Fantastisch. De nieuwe batterij was niet te leveren en na de vakantie kreeg ik de leenfiets gewoon mee totdat de batterij gerepareerd zou zijn. Ik wist niet dat het bijna een halfjaar ging duren voordat er een nieuwe zou zijn. Uiteindelijk heb ik een nieuwe batterij gekregen en hoefde ik niets te betalen Een dure batterij dus en 100% garantie. Geweldig bedankt E-bike store

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Kan niet beter
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste John, Wat een heerlijk positief bericht. Daar worden we blij van. Fijn dat we jullie, ondanks alles, konden helpen met een tijdelijke oplossing voor de vakantie en dat nu alles weer is opgelost. Geniet van jullie e-bike en de koffie staat altijd voor jullie klaar! Groeten, Team E-bike Store

4

Storning aan fiets 1/2 uur werk 4 dagen later gereed.

Al ik van te voren had geweten dat het 4 dagen duurt voordat een storing van een half uur sleutelen gereed is dan had ik de fiet liever 4 dagen later gebracht of zelfs helemaal niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Guido, Excuses dat we de storing niet op korter termijn konden verhelpen. We hebben dit intern besproken met het team. We zullen dit de volgende keer beter afstemmen. Groet, Team E-bike Store

5

Service goed maar veel geld

Een nieuwe band en remblokjes vervangen en een controle beurt voor 249 euro. Veel geld voor een fiets

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Judith, Bedankt voor uw reactie. Dit is inderdaad een hoog bedrag. We hebben de werkzaamheden / werkbon met de werkplaats nog eens doorgenomen en er moest behoorlijk wat gesleuteld worden om alles weer veilig en goed te laten lopen. Daardoor valt de prijs hoger uit. Hopelijk zijn de kosten voor een vervolg beurt weer op 'normaal' niveau. Groet, Team E-bike Store

9

De service is uitstekend

Ik bracht mijn fiets om 09.00 uur en kon hen om 13.00 uur weer ophalen. De klacht die ik had was prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor jouw positieve feedback. Fijn dat we je weer snel konden helpen met de fiets. Groeten, Team E-bike Store

10

Goede service, altijd vriendelijk en hulpvaardig

Na aankoop in 2019 laten wij de fietsen 1 keer per jaar goed controleren en dat hebben we nu ook weer gedaan. De ander dag waren ze al weer klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie N.v.t.
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Hilda, Fijn te lezen dat alles weer vlot en naar tevredenheid is gedaan. Geniet weer van je prachtige e-bike en tot volgend jaar... :-) Groeten, Team E-bike Store

9

Goed geregeld

Van het begin tot het einde een goede behandeling gekregen zowel de fiets als de persoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rens, Nick
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is gegaan. Groeten, Team E-bike Store

10

Vlot en netjes geholpen.

Niets op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Marlies, Wat een heerlijk positief bericht om te lezen. Bedankt en veel plezierige kilometers weer gewenst op de fiets. Groeten, Team E-bike Store

10

Vriendelijk en meedenkend

Er werd tijd voor je genomen. Heldere info. Het geeft een betrouwbaar en betrokken gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Betrokken en betrouwbaar
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Ewald, Fijn te lezen dat u prettige ervaring heeft met E-bike Store. Wij wensen u veel plezier met uw prachtige e-bike en als er nog vragen zijn fiets gewoon weer een langs. Groeten, Team E-bike Store

10

Is goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Not
  • Wie heeft u geholpen? Nick
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media

Reactie van het bedrijf

Beste Mark, Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je heel veel plezier met je prachtige e-bike. Groeten, Team E-bike Store

10

De beste winkel om een Stromer te kopen

Op zoek naar een winkel voor de aanschaf van een Stromer heb ik meerdere adressen rondom Amsterdam bezocht. De E-bike Store sprong er meteen uit. Mooie uitstraling, een zeer uitgebreid en prachtig assortiment, en met zeker veel aandacht voor Stromer. Vanaf het begin kreeg ik meteen goede, uitgebreide, en persoonlijke (!) aandacht, en dat is in het vervolgtraject zo gebleven. Jammer dat ze de Stromers niet in grote aantallen op voorraad hebben, zodat je hem op de dag van aankoop direct mee kan nemen, maar daar kan de E-bike store niets aan doen. De E-bike Store blijft voor mij in de toekomst DE plek om mijn fiets te laten onderhouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Wat een heerlijk bericht om te lezen. Daar worden we blij van. Fijn dat Rein jou alles kon vertellen over Stromer, zodat je goed geïnformeerd kon worden om de juiste keuze te maken die past bij jouw wensen. Wij wensen je heel veel veilige kilometers op je prachtige Stromer. Groeten, Team E-bike Store

9

Uitstekende garantie en service

Heel goed, buiten garantie werd accu toch kosteloos vervqngen. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Hi Arjan, Fijn dat we je weer konden helpen met een nieuwe accu. Geniet weer van je e-bike! Groeten, Team E-bike Store

7

blij dat de fiets op voorraad was

behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Youri
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Willem, Bedankt voor je bericht. Super dat we je snel konden helpen met een prachtige e-bike. Heel veel plezier ermee en we spreken elkaar. Groeten, Team E-bike Store

8

Fiets is weer in orde voor de redelijke prijs

Prima meegedacht over reparatie i.v.m. Leeftijd fiets. Enige nadeel is de tijd totaal afspraak maken en werkelijke reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Heleen, Bedankt voor uw reactie. Ja het momenteel nog erg druk in onze werkplaats. We hebben hier extra aandacht voor. Veel plezier weer met uw fiets. Groeten, Team E-bike Store

9

Top!

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Rachid, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat alles naar tevredenheid aan de fiets is verholpen. Groeten, Team E-bike Store

10

Geweldig

Prima afspraken te maken. Afspraak is afspraak. Duidelijke communicatie over werkzaamheden. Zeer vakkundige medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? correct en vriendelijk
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn dat Enrico weer vakkundig heeft kunnen helpen met het onderhouden van de fiets. Groeten, Team E-bike Store

9

vakmanschap: zoals het hoort

keurig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Elly, Bedankt voor je positieve reactie. Groeten, Team E-bike Store

10

Goede service

Goede service en een mooie winkel word altijd netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Sandra, Bedankt voor je positieve feedback. Groeten, Team E-bike Store

8

Mijn fiets fietst weer als een zonnetje

Aardig en vriendelijk personeel. Vond 79.00 euro wel duur voor een onderhoudsbeurt beurt, maar wel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Was dezelfde vriendelijke medewerker
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Liesbeth, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat de fiets weer fietst als een zonnetje. Groeten, Team E-bike Store

8

keurig geholpen

het is gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? keurig netjes
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Jos, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen. Groeten, Team E-bike Store

10

Prima

Meedenkend en snel handelend top in Alkmaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima in Alkmaar
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Fantastisch. Hier worden we blij van. Geniet van uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

Op tijd geregeld

In goed overleg de extra werkzaamheden uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Ad, Bedankt voor uw reactie. Super dat Enrico uw fiets weer goed heeft kunnen onderhouden. Fijne dag! Groeten, Team E-bike Store

10

uitstekende service

Vriendelijk en persoonlijk contact. Heel goede en eerlijke service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? uitstekend
  • Wie heeft u geholpen? Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Anna, Bedankt voor jouw positieve reactie. Fijn dat Rachid je weer goed heeft kunnen helpen met het onderhouden van de fiets. Geniet van de dag! Groeten, Team E-bike Store

8

Vooral tevreden over de communicatie

Wat ons vooral is bijgebleven is de snelle en goede communicatie door de medewerkers. De fiets lijkt ook prima (we hebben 'm pas 24 uur, dus we moeten gaan zien, hoe die blijft na een tijdje) maar alles zit erop en eraan, precies zoals beloofd. Wij hebben er wel vertrouwen in. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Reactie van het bedrijf

Beste Ingeborg, Bedankt voor je positieve reactie. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

3

Verwachtingen verre van waargemaakt

Riese en Muller Load 75 bakfiets gebracht voor reguliere servicebeurt. Daar E-Bike een erkend R&M dealer is. Bij achterlaten fiets word gevraagd naar de kosten van een onderhoudsbeurt: EUR 125,- Bij ophalen blijkt deze zelfde onderhoudsbeurt EUR 199,-! Daarbij was aanvullend verzoek een zwarte spaak te vervangen. Deze was inderdaad vervangen door een zilveren, niet iets wat bijdraagt aan de waarde van de bakfiets, danwel wat je van een R&M dealer mag verwachten. Men zou contact opnemen om eea kosteloos te corrigeren: een vervangende spaak in de kleur zwart. Nu bijna 5 weken later nog steeds niks vernomen. Tevens is een deel van het gevraagde onderhoud / vervangen materiaal niet uitgevoerd. Veel geld, slecht verwachtingsmanagement. Stevige teleurstelling. Mocht er eea nog recht gezet worden, zal ik review aanvullen met verder verloop.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Jelle, Bedankt voor je reactie. De communicatie rondom het onderhoud is vanuit onze kant helaas niet goed gegaan. We hebben dit intern besproken met elkaar. We zullen contact met je opnemen om de situatie met o.a. de (spaak) keuze te bespreken. Dit heeft een reden gehad, maar wellicht was dit niet duidelijk gecommuniceerd. Onze excuses hiervoor en je hoort van ons. Vandaag (24/11) is Joppert langs geweest om alles weer in orde te maken. Wij hopen dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd en wensen je weer mooie en veilige kilometers op de R&M. Groeten, Team E-bike Store

8

Vriendelijk en hulpvaardig, wel duur maar dan heb je ook kwaliteit

Wij zijn als vaste klant vanuit de Drieboomlaan meegegaan naar de e-bike store. We zijn nog steeds zeer tevreden over de aandacht, de service en de kwaliteit. In vergelijking met andere fietsenmakers is de e-bikestore wel duur, maar de kwaliteit, afwikkeling van de service etc zijn top. De servicebeurt vinden we qua prijs wel heel hoog. Omdat ik toch veilig willen rijden op mijn e-bike vind ik het belangrijk om wel te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima, zeer hulpvaardig, voor een klein gebrek werd ik direct geholpen
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Hartelijke dank voor uw reactie. Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd