Filters

8

Goed en prettig geholpen!!

Goed en prettig geholpen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prettig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prettig
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Youri, Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Geweldige servers

Een geweldige servers en top geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Toppie
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Werkplaats is zeer oplossing gericht

Verkopers willen veel verkopen maar kunnen hun leverings afspraken niet nakomen bij bepaalde merken Kunnen beter open kaart spelen over leverings tijden van fietsen dan kan de klant een andere optie kiezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets, Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Perfect
  • Wie heeft u geholpen? Youri, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google
10

Prima winkel

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

ik ben super vriendelijk en goed geholpen

prachtig assortiment, ruime keuze in merken en uitvoeringen, zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerkers die gaan tot het uiterste om de klant te informeren en aan diens wensen te voldoen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Overige
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? super
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Gewoon zeer goed!

Geven goede en waardevolle informatie, ze weten waar ze het over hebben. Ze zijn heel klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima, ze nemen de tijd
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Vriendelijkheid en persoonlijke aandacht voor de client staan centraal.

Mijn ervaring strekt nog niet verder dan die van de aanschaf van een nieuwe E-bike.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Met aandacht
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende
8

Redelijk (door lange reparatietijd)

Helaas binnen de garantietermijn wederom diverse problemen met mijn 2 eco vouwfietsen. Net als vorig jaar moest onze hotel-fietsvakantie daardoor onderbroken worden omdat er ook problemen waren met het display en/of de bedrading. Heel vervelend!! De verder fijne fietsen blijken helaas nogal storingsgevoelig. Jammer. Ook vervelend dat we na thuiskomst de vakantie niet konden voortzetten. Het bleek niet mogelijk op korte termijn e.a. te herstellen. Vandaag (30 juli) de afgesproken dag waarop de reparaties gereed zouden zijn, bleek dat slechts 1 fiets gereed was. De andere in de loop van de komende week. Weer een tegenvaller. Het (telefonisch) contact met het personeel was overigens correct. PS: nieuw email-adres: hansstoffels@live.nl

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed (helaas lange reparatietijd)
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

geweldig

de monteurs van E-bike Store staan direct voor je klaar en je wordt vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? vakkundig en snel
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Heldere en duidelijke voorlichting op basis van gedegen kennis

Helaas in afhandeling enkele administratieve slordigheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vakkundig
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
10

Wij zijn zeer tevreden

Mooie winkel, mooie fietsen, mooie mensen die er werken en jullie hebben mooi voldaan aan onze wensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
8

Vertrouwde service

Vriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed en vriendelijk
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
6

Mike , mijn man is zeer tevreden over uw service

Toch wil ik er graag wat aan toevoegen , wij hebben samen dezefde fiets gekocht . Mike kan er prima op rijden . Ik niet , zadel verzet , stuur hoog en omlaag , gevallen . Dit is bij uw firma bekend . Wat ik niet snap dat u nooit met een voorstel bent gekomen dat ik wel kan fietsen . Jammer !! Vriendelijke groeten Mike en Tonny. HET ONDERSTAANDE BETREFT MIKE ZIJN FIETS .MIJN FIETS STAAT IN DE BERGING .

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed !
  • Wie heeft u geholpen? Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

Snel en geen opmerkingen

Fiets gebracht en binnen het uur een melding dat de service gedaan was en de fiets weer opgehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
10

prettig geholpen, volgens afspraak

voor een servicebeurt afspraak gemaakt, snel geholpen en snel klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store
9

Goede service

Prettig telefonische verkeer, goede hulp bij het uitzoeken van mogelijkheden. Zeer tevreden over het product

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Wendy, Wat een positieve reactie! Super om te lezen dat onze dienstverlening (ook telefonisch) goed is bevallen. Wij wensen je heel veel plezier kilometers op je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

Prettige zaak

Goed advies mag mijn wensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor uw reactie. Heel veel plezier met uw prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

8

geweldige fietsen .

In het begin verkeerd voorgelicht over levertijd maar na een aantal weken is het door Frans uitstekend opgelost. Hierdoor konden wij toch met nieuwe E-bikes op vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? vakkundig
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Youri, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles naar tevredenheid door Frans is opgelost. Fijne vakantie! Groeten, Team E-bike Store

8

Goede fietsenzaak.

Prettig geholpen en goede en kundige verkopers!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Frans, Youri
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Deskundig en vriendelijk advies

Medewerker kon duidelijk aangeven welke fietsen er aan mijn wensen (oa korte termijn beschikbaar) en budget voldeden. Na proefritten en advies goede keuze kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Direct, duidelijk en concreet advies
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Youri, Mike
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store, Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Dorien, Wat een prachtige reactie. Hier worden we heel blij van. Geniet van je prachtige e-bike en fijne zomervakantie! Groeten, E-bike Store

10

goed

wel duur

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? goed
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Lino, Bedankt voor je reactie en aanbeveling. Fijne dag! Groeten, E-bike Store

10

Perfect

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Beste Tiny, Bedankt voor je positieve reactie. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Geweldige service

Vriendelijk geholpen, ze nemen alle tijd voor je. De afspraak op afspraak is echt ideaal je hebt alle tijd met een verkoper en dat maakt dat je echt de tijd kan nemen om een mooie fiets uit te zoeken die bij je past.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Perfect
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Prima
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Reactie van het bedrijf

Hoi Mascha, Super om deze reactie te lezen. Fijn om te zien dat het maken van een afspraak nog steeds goed bevalt. Wij vinden het ook een hele persoonlijke service die we mogen verlenen. Wij wensen je heel veel plezier op je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

10

Super snel

Moest me fiets laten nakijken voor een grote onderhoudsbeurt ze waren super snel klaar er mee Top mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Robbert, Bedankt voor je positieve reactie. Super dat alles weer snel is geregeld en je weer heerlijk kan fietsen! Groeten, Team E-bike Store

7

Verkoop proces met een maar ...... !

Verkoper was prima in zijn introductie voor de verkoop. Onze keuze is gemaakt op de voor en nadelen van enkele fietsen die ons zijn getoond. Na akkoord op de prijsopgaaf was de verassing de gewenst noodzakelijke aanbetaling. Motiverende reden hiervoor onduidelijk en mijn inziens ook niet wettelijk toegestaan. Aflevering is netjes verlopen, met de opmerking dat mijn fiets achter afgezien niet afgestemd versus afgesteld is op mijn body bij aflevering. Het speciale geadviseerde en gemonteerde zadel was niet gebaseerd op de uitkomst van de zgn. zitbotjes test. Dit zadel is nu vervangen door een geadviseerd zadel na de afdruk van de zitbotjes. De monteur gaf nog wat tips en trucs om dit zadel zelf af te stellen om het zitcomfort te optimaliseren. Dit ter voorkoming van zadel pijn. Helaas heb ik na 300 km nog niet het zit comfort wat ik verwacht had. Hoe verder hiermee?????

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs/Kwaliteit
  • Medewerkers
  • Communicatie
  • Showroom
  • Bereikbaarheid winkel
  • Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Goed
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Goed
  • Wie heeft u geholpen? Sharita, Rein, Enrico
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Reactie van het bedrijf

Beste Udo, Bedankt voor je reactie. Wij zullen telefonisch contact met je opnemen om het bovenstaande te bespreken. Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd