Slechte conclusie mankement

Met defect in winkel Hoorn aangekomen, geen stroom meer met de fiets, mogelijke defect aan bedrading, afspraak gemaakt, na 4 weken pas mogelijk in verband met drukte, 26 mei fiets afgeleverd, defect was bedrading van display, had toen ook al kunnen worden vastgesteld , op 26 mei pas besteld en nu fiets nog niet klaar, jammer en teleurstellend, ik ben toch een klant die daar 2 fietsen heeft gekocht a € 5400,00. Frank Eggerding

• Reden van uw bezoek Onderhoud fiets, Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Kan beter
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Kan beter
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Frank, Bedankt voor je eerlijke feedback. Wij hebben besproken met Enrico en Rens vanuit de werkplaats. Vervelend dat je onze dienstverlening zo slecht heeft ervaren. Wij proberen alle storingen zo goed en snel mogelijk om te lossen. Soms lukt dat niet direct en moeten we dit op een ander tijdstip doen. Dat kan vervelend zijn en hiervoor onze excuses. De collega's uit de werkplaats hebben aangegeven dat de storing is opgelost (nieuw display) en dat alles weer goed werkt. Mocht dat niet het geval te zijn, dan horen wij dat uiteraard graag. Groeten, Team E-bike Store

Prima zaak, betrouwbaar en goede service

Nadat ik in januari besloten had een speed pedelec aan te schaffen voor woon-werk verkeer heb ik e-bike store benaderd. Dezelfde zaterdag kwamen ze met de fiets die ik graag wilde (uitgezocht op internet) en nog een andere waar ze zelf goede ervaring mee hadden bij ons thuis om een proefrit te maken. Een prima service, en bij de proefrit vond ik de fiets die in eerste instantie niet mijn voorkeur had toch het lekkerst rijden. Dus hebben we besloten deze te bestellen. Men dacht dat de levertijd 3 tot 4 weken was maar dit werd al snel langer. Als service heb ik toen gratis een (ander merk) speed-pedelec mogen gebruiken. Hier was ik erg blij mee en reed prima. In mei is toen mijn fiets geleverd dus iets later dan verwacht, maar prima opgelost door de gratis leenfiets. Ik was blij dat mijn mooie nieuwe Speed pedelec was geleverd en ging trots de eerste keer naar mijn werk. Echter wat bleek, hij heeft moeite om de actieradius heen en weer naar mijn werk te halen.. Helaas... Ik kan mijn huis terug eigenlijk niet meer halen en moet het laatste stuk van zo'n 5 tot 10 km behoorlijk aan snelheid minderen om thuis te komen.. Hopelijk heeft de e-bike store hier nog een passende oplossing voor, want verder ben ik zeer tevreden met de service en afhandeling. Misschien een tip om meer rekening te houden met de afstand woon-werkverkeer als de fiets hiervoor wordt gebruikt bij het adviseren van merk en type fiets...

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer vriendelijk en ontvangen met een bakje koffie.
  • Wie heeft u geholpen? Rein
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Eduard, Bedankt voor je reactie. Rein zal contact met je opnemen om je vraag/ opmerking over de actieradius. We gaan hier intern mee aan de slag. Groeten, Team E-bike Store

Mooie showroom

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Dirk, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Zeer deskundig advies op maat zonder tijdsdruk en goede service.

Na een afspraak gemaakt te hebben kregen mijn vrouw en ik in een relaxte sfeer deskundig advies op maat. daarnaast hebben wij na het advies diverse elektrische fietsen op ons gemak uit kunnen proberen door een mooie rit te maken door de binnenstad. Zowel hevels als bruggen, lange rechte fietspaden, kronkelende wegen en klinkerpaden kunnen uitproberen zodat er een goed beeld verkregen werd hoe de fietsen in verschillende omstandigheden reageerden. Mooie winkels met een luxe uitstraling en deskundig vriendelijk personeel. Voor ieder wat wils van de beginende fietser tot de die-hard mountainbiker of speed pedelac riders. Of hier begint misschien je eerste fietsvakantie. Voor ons was het een keuze om meer te bewegen, minder de auto te gebruiken maar door de ondersteuning wat verder te komen dan met een normale fiets. Met de fietsendrager gaan de fietsen mee op vakantie naar het buitenland of een dagje op de Veluwe.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Zeer vriendelijk en deskundig
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via social media

Beste Pierre, Wat een heerlijke positieve reactie om te lezen. Hier worden we heel blij van. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie prachtige e-bikes! Groeten, Team E-bike Store

ben beter gewend

voor een 2e controle vond ik 5 uur wachten erg lang. het was ook niet duidelijk hoe lang het ging duren, kon men niet vertellen. bij 1e controle was het snel klaar. maar als je na 5 uur wachten ( gevraagd of het nog lang ging duren, kon men niet vertellen) toch naar huis gaat en thuis gekomen eigenlijk meteen weer terug kon omdat de fiets klaar was. vond ik heel jammer. ik had toch een afspraak gemaakt? ik kreeg de indruk dat er teveel afspraken stonden voor die dag aan het gemopper te horen in de werkplaats. ik vind het niet erg als het een dag zou gaan duren maar zeg dat dan.

• Reden van uw bezoek Onderhoud fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? alleraardigst
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? N.v.t.
  • Wie heeft u geholpen? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Heleen, Wat vervelend dat de 2de servicebeurt zo is verlopen. De communicatie is niet goed gegaan en dat heeft onze aandacht. Onze oprechte excuses hiervoor. We gaan dit intern verder bespreken en hopelijk kunnen we u de volgende keer weer sneller helpen en duidelijk informeren hoe lang het onderhoud aan uw fiets gaat duren. Groeten, Team E-bike Store

Snel klaar

Ik heb mijn fiets 's morgens gebracht en na een halve dag was die al weer klaar. Ik had een leenfiets besteld. Het enige jammere was dat deze werd gegeven met een bijna lege accu. Daar kwam ik onderweg achter, de lampjes op de accu deden het niet en op het fietsstuur moest ik even goed kijken. Ja echt leeg. Ik heb het net aan gered heen en weer

• Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Karin, Bedankt voor je feedback. Fijn dat het onderhoud aan je fiets weer goed is verlopen. De volgende keer zullen we de accu langer opladen zodat je met een gerust gevoel naar huis kan rijden, Groeten, Team E-bike Store

Prima!

Goed. Alleen jammer dat ik geen offerte heb ontvangen om mijn Pegasus in te ruilen voor een Riese & Müller……

• Wie heeft u geholpen? Lorenz, Geen idee
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Ireen, Bedankt voor je feedback. Wij gaan de inruilmogelijkheden intern verder bespreken. Fijn dat het onderhoud naar tevredenheid is uitgevoerd. Groeten, Team E-bike Store

Lang gewacht, goed geleverd.

In eerste instantie een e-bike uitgekozen die niet meer in de gevraagde kleuren te leveren was. Gewacht op de nieuwe collectie en in oktober 2020 besteld. Helaas de levering werd keer op keer uitgesteld iets waar de e-bike store niets aan kon doen, maar dat we niet op de hoogte werden gehouden en steeds zelf moesten bellen om te horen waarom de toegezegde leverdatum niet gehaald werd vonden we minder prettig. Vaak kregen we te horen dat ze net contact hadden gehad met de leverancier en dat er weer een vertraging was. Verder op de uiteindelijke leveringsdag (mei 2021) prima geholpen. Alles goed uitgelegd en vriendelijk te woord gestaan.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Vriendelijk en vakkundig
  • Wie heeft u geholpen? Lorenz, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Rene, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat de levering steeds weer werd uitgesteld. Wij proberen zoveel mogelijk de klanten hierover van te voren te informeren, maar soms lukt het ons niet om iedereen van te voren op de hoogte te brengen. Wij begrijpen dat het vervelend is als je steeds zelf moet bellen. Wij hebben dit ook intern besproken. Onze excuses hiervoor en heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Prettig.

Prettige toon, duidelijke informatie en de mogelijkheid om zelf te ervaren.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima, ondanks drukte en telefoon
  • Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via de media, Via Google

Beste Wilma, Bedankt voor je feedback. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groeten, Team E-bike Store

Geweldig goede service

Accu van E-bike defect. Nieuwe accu gekregen voor 100€ Ik ben er erg blij mee!

• Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Els, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn dat we je weer konden helpen met een nieuwe accu. Veel plezier weer met je e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Snel geholpen, ondanks grote drukte. Goede service

• Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Zeer goed
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Peter, Wat fijn te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen door Enrico in de werkplaats. Het is inderdaad erg druk momenteel, maar met het gehele team proberen we iedereen zo goed mogelijk te helpen. Groeten, Team E-bike Store

Goede service , vriendelijk en behulpzaam

Heel positief

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Deskundig en zeer behulpzaam
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Joan, Wat een fijn bericht! Hier worden we heel blij van. Heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

...

• Wie heeft u geholpen? Youri
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via social media

Beste Jurgen, Bedankt voor je positieve reactie! Heel veel plezier met je prachtige e-bike. Groeten, Team E-bike Store

Hele goeie service

Snel klaar

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Prima
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Monique, Bedankt voor je positieve bericht. Fijn dat Enrico je weer vlot kon helpen met het onderhoud aan je fiets. Groeten, Team E-bike Store

Heel tevreden

Net

• Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Gerlof, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn dat alles weer naar tevredenheid is verholpen in de werkplaats! Groeten, Team E-bike Store

Kundige bevlogen mensen die hun afspraken nakomen

Zie bovenstaande opmerking. Met name bij garantiekwesties komen ze gemaakte afspraken goed na. Ook al is dit op dit moment niet gemakkelijk vanwege slechte leveringen vanuit Azië voor belangrijke onderdelen.

• Wie heeft u geholpen? Enrico, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Han, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat alles weer naar tevredenheid is verholpen. Groeten, Team E-bike Store

Heel goed en betrouwbaar

We werden heel goed geholpen

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Heel goe
  • Wie heeft u geholpen? Frans, Leon, Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store, Via een bekende

Beste Frans, Bedankt voor je positieve reactie. We wensen je heel veel mooie en veilige kilometers op je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Volgens afspraak, prima

Brengen voor jaarlijkse beurt en vastzetten voordrager, leenfiets mee, keurig op tijd klaar. Alles naar wens, zoals we gewend zijn.

• Wie heeft u geholpen? Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Marieke, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles goed is verlopen. Fijne dag! Groeten, Team E-bike Store

Duidelijke communicatie

Helaas moest mijn fiets naar de fabriek in duitsland terug. Gedurende dit proces werd ik regelmatig geïnformeerd over de voortgang

• Wie heeft u geholpen? Rens
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Ronald, Bedankt voor je feedback en goed te horen dat alles weer naar tevredenheid is opgelost. Groeten, Team E-bike Store

Super blij met mijn mooie Riese&muller

Wat werden wij hartelijk ontvangen,met direct een kop koffie.Heel erg leuk en met geduld zijn wij geholpen door Leon.Super hoor! En wat was het mooi dat ik mijn mooie fiets diezelfde dag nog mee naar huis kon nemen. Rachid heeft mijn stuur en nyon nog gesteld , zodat hij voor mij perfect was. Zijn nu een weekje fietsen op de Veluwe en heb al heel wat kilometertjes gemaakt met deze geweldige fiets. Groetjes van een blije joke

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Super
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Super
  • Wie heeft u geholpen? Leon, Rachid
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een bekende

Beste Joke, Wat een super leuke reactie. Hier worden wij heel erg blij van! Heel veel plezier met je prachtige R&M. Groeten, Team E-bike Store

Heel prettige zaak

Heel prettig personeel, duidelijke uitleg, snelle levering en goede after sales.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? uitstekend
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? uitstekend
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store, Via een bekende

Beste Ted, Bedankt voor je positieve feedback! super om te horen en we wensen je vele mooie kilometers op je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Goede keuze in fietsen

Ondanks corona tijd toch makkelijk om afspraak te maken en prettig om een proefrit te mogen maken.

• Wie heeft u geholpen? Joppert
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Beste Paul, Bedankt voor je positieve reactie en fijn dat je onze dienstverlening naar tevredenheid hebt ervaren. We wensen je heel veel plezier met je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

fantastisch geholpen.

Fietsen zijn hier niet goedkoop maar dat zochten wij ook niet. Het gedragvan de medewerkers straalde trots passie en kennis uit over de producten die ze verkopen. De afleverservice was super!!

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? erg goef
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Ferenc, Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je heel veel mooie kilometers op je prachtige e-bike! Groeten, Team E-bike Store

Deskundig advies gekregen wat resulteerde in de aanschaf van twee fietsen.

Wij zijn heel prettig en deskundig geadviseerd, er werd ruim voldoende tijd voor ons uitgetrokken. Het ophalen van de twee nieuwe Kalkhoff fietsen verliep daarentegen wel erg rommelig. Zo zaten de fietstassen en sloten zaten nog niet op de fiets en het enige dat we gratis zouden krijgen (een mini cijferslotje van een paar euro om de fietstassen vast te zetten) was er niet en hebben we niet gekregen. Ook klopten de facturen helemaal niet, waardoor we een half uur moesten wachten voor dat in orde was. Ook is ons niet verteld of en en wanneer de fietsen voor een onderhoudsbeurt moeten komen en of dat dit dan service is of niet.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe fiets
  • Hoe bent u geholpen in de showroom? Uitstekend bij het kopen, minder goed bij het ophalen.
  • Wie heeft u geholpen? Frans
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste fam. van Berkum, Bedankt voor uw eerlijke feedback. Vervelend dat bij het ophalen van de e-bikes, de communicatie en werkzaamheden erg rommelig is verlopen. Wij gaan dat intern bespreken met het team. Onze excuses hiervoor. Wij wensen jullie fijne en veilige kilometers op de prachtige Kalkhoff e-bikes. Groeten, Team E-bike Store

• Hoe bent u geholpen in de showroom? Perfect
  • Hoe bent u geholpen in de werkplaats? Perfect
  • Wie heeft u geholpen? Sharita
  • Hoe heeft u ons gevonden? Was al bekend met E-bike Store

Beste Hans, Bedankt voor het positieve bericht. Fijn dat je onze dienstverlening als prettig hebt ervaren. Groeten, Team E-bike Store

Over E-bike Store

Bij E-bike Store willen we zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor de e-bike. Onze specialisten doen dat dagelijks door hun passie voor deze prachtige manier van persoonlijk vervoer te delen met klanten. E-bikes maken langere afstanden makkelijker overbrugbaar. Ze brengen mensen op een leuke, duurzame en gezonde manier dichter bij elkaar. Dat is een mooie ontwikkeling waar we als team graag actief aan bijdragen. Onze E-bike Stores kunt u bezoeken in Hoorn & Alkmaar.