voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, gedegen en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijke en klant gerichte mensen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meerdere jaren vaste klant van Autobedrijf Peerdeman, en ik vertrouw niemand anders meer.\r\nAltijd een zeer goede service, vriendelijkheid en een no-nonsens aanpak.\r\n\r\nGa zo door!\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Caravancenter Peerdeman een hele mooie gebruikte caravan gekocht. Prima service, deskundig advies. Ik kan Caravancenter Peerdeman zeker aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik belde om 16.20 uur voor een spoedreparatie aan de waterpomp van het toilet in mijn caravan. Hoewel dat natuurlijk erg laat was, mocht ik toch nog even langskomen. Ter plekke werd het euvel direct verholpen tegen een heel schappelijke prijs. Ik vind deze service grote klasse!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn caravan verkocht via dit bedrijf. De voorwaarden zijn duidelijk en alles staat op papier, dus geen onduidelijkheden. Aardige mensen en een vlotte afhandeling als de caravan is verkocht. Ondanks de bemiddelingskosten heb ik vrijwel zeker een betere prijs ontvangen dan als ik hem zelf particulier had verkocht via bijvoorbeeld MP.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ivm de aankoop van een tweedehands caravan, wat voor ons totaal onbekend terrein is, hebben gebruik genaakt van Garage Peerdeman. Naast een kundige keuring waarbij op de kleinste details wordt gelet, hebben zij op een snelle en prettige manier de noodzakelijke reparaties uitgevoerd, tegen een zeer schappelijke prijs.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb geen ervaringen met dit bedrijf. Maar aan gezien het discht bij mijn woonplaats ligt zal ik er zker gaan kijken.\r\nPrima website, uitgebreide onderdelen lijst. Ik zou er zeker wat van kunnen gebruiken.\r\nMaar 1 erg groot minpunt.... er staan geen prijzen bij de artikelen. Ja en dan kijk ik toch verder naar een bedrijf wat de prijzen wel laat zien.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf dat ook snel en spontaan reageert bij storingen op electrisch gebied in je caravan. En een goede winkel waar je niet snel mis grijpt. Een bedrijf waar je nog een echte klant bent.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierige klantbenadering. En afspraak is afspraak.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen al een aantal jaren bij het bedrijf van de familie Peerdeman en we worden altijd prima geholpen. Zowel voor het onderhoud, de APK, als voor advies. Als we acute problemen ondervinden met de auto, dan wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Wij waarderen dat zeer en vandaar onze hoge beoordeling.