Onbeschoft

Ik kwam een gasfles omruilen. Meneer liep met de volle gasfles in zijn handen, achterklep van mijn auto stond open. Achter de auto, bij de achterbak zette meneer de gasfles op de grond. Ik vroeg vriendelijk of meneer de gasfles in de achterbak wilde leggen. Kreeg als antwoord, nee dat doe je zelf maar. Helaas is dit niet de eerste keer. Ik ben een vrouw van 63, doe graag alles zelf maar vind het wel een stukje service en eigenlijk vrij normaal dat als meneer er toch al mee loopt ook even de fles in de achterbak legt.

Prima caravanbedrijf met winkel voor basis-kampeerspullen

Wij komen al jaren bij dit bedrijf, voor een mover, onderhoud, gasflessen en allerlei kleine aankopen. Nu net voor een nieuw slot voor onze caravandeur. Bijzonder aardige, vakkundige en behulpzame mensen. Kleine no-nonsense winkel met precies de praktische kampeerspullen die je de dag voor vertrek nog nodig hebt.

Zeer prettige ervaring, vriendelijk personeel en een goede auto voor een goeie prijs

Waarom verderop kijken als het dichtbij kan. Onze ervaring is alleen maar positief. Geen druk, prettig gesprek, vriendelijk en betrouwbaar. Na altijd in goedkopere auto\'s te hebben gereden, zag ik op de website onze nieuwe beauty staan. Voor ons de eerste \"dure\" auto. En daar was begrip voor en we kregen even bedenktijd. Uiteraard hebben we de auto gekocht en heb ik hem brandschoon, met een grote beurt, kleine reparaties, met garantie, picobello in orde opgehaald. Wij zijn dik tevreden over de service. Geen mannen in pakken die je de dikste auto willen aansmeren, maar gewone lokale ondernemers die hun best doen om de klant tevreden te stellen. Wij houden hier van.

Me auto gebracht voor onderhoud en dit is keurig uitgevoerd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hadden een afspraak om een auto te bekijken en eventueel te kopen. Toen er zelf moeten achterkomen dat de auto verkocht was, ben ik dit na gaan vragen en dit klopte. Een bericht naar mij had wel zo netjes geweest, anders had ik voor Jan l gekomen

• Deskundigheid N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Melanie, jammer dat je ons als oneerlijke garage neerzet. U brengt de auto bij ons voor een APK, de auto wordt op een aantal punten afgekeurd waaronder de uitlaat , onze beoordeling is dat de uitlaat zo slecht was dat lassen geen optie was. U heeft zelf aangegeven eerst te willen kijken/overleggen of u de auto wel wilde gaan repareren . U heeft van ons een offerte gehad van de reparaties die nodig waren voor de APK . Vervolgens laat u de auto daarna bij een ander bedrijf keuren en komt met de offerte van dat bedrijf naar ons toe met de vraag waar het prijsverschil van de offerte in zit. Wij hebben met U besproken dat het prijsverschil van +- € 300,- zit in dat het andere bedrijf de uitlaat gaat lassen maar dat bij onze offerte de uitlaat compleet vervangen zou worden , wat overigens ook de enigste blijvend goede oplossing zou zijn .

Beste Ellen Martin en Rob, Ik wil jullie bedanken voor het meedenken ivm. het kopen van de FIAT 500 voor mijn dochter. Deskundigheid klantvriendelijkheid staat bij jullie zeer hoog in het vaandel!!!! Wij komen zeker weer terug, Met vriendelijke groet Ruud Timman

Prima familiebedrijf die onze caravan correct hebben verkocht.

• Service N.v.t.

Vorige week hebben wij onze caravan opgehaald. Alles tiptop in orde en keurig zoals we 2 weken daarvoor afgesproken hadden. Je wordt heel vriendelijk geholpen, men neemt echt de tijd voor je en geven je het gevoel dat de klant nog echt koning is. Echt een aanrader!!

1 juni 2017 telefonisch contact gehad vanwege problemen met de waterpomp/boiler van de caravan Chateau Calista 390 vanuit Frankrijk. Het euvel is verholpen. Het op afstand gegeven advies door Martin heeft ons geholpen. De helpdesk werkt perfect. Hartelijk dank. Klaas en Bep Bregman.

Het betreft de inkoop/verkoop van onze Caravan daarin geven zij het juiste advies, met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Camper in onderhoud

Ik kom al jaren bij de familie Peerdeman. Met zowel auto\'s als caravans. Altijd goede service, klantvriendelijk en vakmanschap voor een redelijke prijs. ooit geen verrassingen, alles in overleg.

Betrouwbaar en no nonsens familiebedrijf, dat waarmaakt wat ze beloven. Verkoop van onze caravan was bij hen in zeer goede handen!

Caravan altijd voor onderhoud naar Peerdeman gebracht, altijd vakkundig geholpen. Recent gebruik gemaakt van de verkoopbemiddeling voor de caravan. Duidelijke afspraken, vlotte verkoop en afhandeling van alle zaken. Klantvriendelijkheid is helemaal top!

Caravan gekocht. Zeer klantvriendelijk behandeld. Service en aflevering zeer goed. Zeker aan te bevelen.

Ik ben zeer tevreden over jullie Met name de klantvriendelijkheid Is van zeer hoog nivo Daarom zal ik voor al mijn caravan problemen bij jullie terug komen

Een goed adres voor caravan onderhoud en keuring. Vriendelijke en behulpzame mensen. Goede ervaringen.

perfect was het overal maar zo

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring