Waardeer het zeer dat er oog was voor een ander probleem dan waarvoor ik bij de garage was

Uitstekende service, uitstekende kwaliteit.

Uitstekende service. Snelle service. Aanrader!!

Klantvriendelijk en deskundig

Al jaren klant bij Kardol. Ze weten wie je bent en meneer Kardol zwaaide nog vriendelijk naar mij. Ik wordt altijd netjes thuisgebracht en weer opgehaald. Ik wilde graag dat er een mondkapje werd gedragen. Daar werd bij het maken van de afspraak wat moeilijk over gedaan. Maar nadat ik contact heb gezocht met Martin bleek dit geen probleem. Heen heb ik het mondkapje mee voor de bestuurder, terug had de bestuurder het zelf mee. Dat is dus het enige puntje van kritiek want volgens de rivm regels moet je met vreemden in de auto een mondkapje dragen. Ik moest daar enige moeite voor doen. Maar is wel voor mij netjes opgelost. Auto weer netjes terug gekregen. Weet alleen niet of deze ontsmet is door monteur. Dus even zelf gedaan. Verder geen probleem.

Prima geholpen.

Na een belletje vanwege een storingsmelding op het dashboard, ken in dezelfde dag nog terecht en is probleem opgelost.

Prima, communicatie m.b.t. aanvullende reparatie rondom APK is netjes.

APK ging prima. Ontvangst aan de receptie is goed en eventuele klachten worden nog op de bon erbij gezet. Tussendoor komt er een update m.b.t. de bevindingen en mogelijk extra kosten om door de APK te komen. Tevens antwoord op de extra punten. Enige puntje is dat er olie op het dashboard liep. Volgens mij en diverse Pajero websites komt dat uit de hellinghoek meter (kan dan nog steeds verkeerd zijn). Het antwoord daarop was dat men het niet wist. Het probleem lijkt nog steeds de hellinghoek meter. Je ziet namelijk dat deze nu veel meer beweegt (schudden) omdat de olie eruit is.

Perfecte service zoals altijd

APK is goed en snel uitgevoerd.

Prima zeer correct

Prima geholpen

Snelle service

Snelle service via telefoon gelverd

Perfekt opgelost

Een moeilijk te vinden trekhaak toch tevoorschijn weten te halen in België en prima gemonteerd.

uitstekende service

kwam zonder afspraak (kapotte lamp). Snel en goed geholpen = controle bandenspanning en autowassen

goede service

alles werd keurig afgewerkt

Prima volgens afspaak op tijd begonnen.

Ik ben prima geholpen. Moeilijk was het niet. Kleine bestelling uitvoeren in korte tijd. Netjes instapbescherming in geplakt.

zoals ik gewend was in nijmegen,zo goed ben ik geholpen in tiel

perfect snel en vakkundig

zie mijn reacties

De werkzaamheden aan de auto zullen wel goed zijn ,de contacten met Martin van Dijken zijn prima maar het systeem Kardol heeft jarenlang (12 jaar) zeer hoog gestaan maar sinds 2017 bij de aankoop van de Space Star en inruil van de Getz is het bergafwaarts gegaan ,ik tik een paar belachelijke punten aan die mij mateloos irriteren.1/de facturering nog nooit zoiets vreemds gezien.Een factuur met gebruiksaanwijzing. 2/een Cruise Control ingebouwd (€.675,00) die vanaf de bestuurders stoel niet zichtbaar is die dus op de tast bediend moet worden had ik in de Getz wel beter. 3/ Via de verkoper een autoverzekering afgesloten die korte tijd later mij mede deelde dat zij geen connectie meer hebben met Kardol dus bij eventuele schade kan ik dan niet terecht bij mijn "vertrouwde"garage Kardol ..Gaarne reactie!

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk geholpen en duidelijk geïnformeerd wat de verdere kosten werden voor een reparatie.

Probleem met verlichting / kabel vlot verholpen

Een bijzonder prettige en deskundige hulp

De verkoper heeft er alles aan gedaan om het de aspirant koper naar de zin te maken. Verschillende mogelijkheden voor de aankoop van een auto zijn genoemd en er was allesbehalve het gevoel dat je een auto kreeg opgedrongen.

Goede en vriendelijke ervaring

Zijn goed behandeld door de verkoper en hebben op een volwassen wijze zaken met elkaar kunnen doen. Bij de aflevering kwamen wij erachter dat er een beschadiging op een portier zat wat er nog niet op zat bij de koop van het voertuig. De verkoper nam hiervan foto’s en gaf aan dat wij dit samen gaan oplossen, erg vriendelijk. Het enigste wat mij tegen viel, was dat op de site van Kardol geadverteerd wordt met Bovag garantie en bij de verkoop kwamen wij erachter dat dit niet het geval was ( hogere km stand), wij hebben een compromis afgesproken met een Kardol garantie. Hopelijk hebben wij veel geluk met onze mooie BMW en veel km met weinig problemen, de terugreis was erg positief, een heerlijke auto om in te rijden.

aflevering was volgens afspraak doch de controle op o.a de bandensensors was niet in orde, maar word alsnog opgelost. afspraak 6 augustus. Levering van snel laadkabel wordt dan ook geregeld. Verder zeer correct geholpen.

Correcte goede en snelle afhandeling reparatie Airco

Het was even schrikken dat de verdamper kapot was van het Airco systeem, schade 1875 euro,, maar achteraf hadden ze iets minder tijd nodig gehad voor de reparatie. Schade 1650 euro. Toch weer 225 euro op zak kunnen houden. Ja ik zie het maar als een pleister op de wond. Maar al met al werk de Airco weer naar behoren. Bedankt.

Klantgericht

Men denkt mee over de oplossing van een toekomstig mogelijk probleem

Positief, klantgericht en behulpzaam

Positief, klantgericht en behulpzaam

Klasse bedrijf

zeer vriendelijk geholpen nette inruilvoorstel voor mijn auto gekregen Beetje onderhandelen daar speelde de verkoper zeer sportief mee Dit bedrijf bestaat al 30 jaar en dat merk je aan alles mensen hebben verstand van autos en klantgericht zeer fijne mensen waar je goed wordt geholpen en proberen Niks aan te smeren je voelt je op je gemak Ik zou dit bedrijf ten zeerste aanbevelen

vriendelijk ontvangen, beurt correct afgehandeld,

Stephensonsstraat 21

4004JA Tiel

Over Kardol 4WD

Kardol 4WD: de 4WD specialist van Nederland! Welkom bij Kardol 4WD! Al meer dan 40 jaar zijn wij een familiebedrijf met een passie voor 4WD-voertuigen. Onze focus ligt op het bieden van persoonlijk contact en uitstekende service. Als toonaangevende US car dealer in de Betuwe centraal in het midden van het land, zijn we er trots op om officieel dealer te zijn van de merken Dodge RAM, Chevrolet en GMC. Je vindt bij ons dan ook een ruim aanbod van dergelijke auto's zowel nieuw als gebruikt. Bij Kardol 4WD staan we voor je klaar om je te helpen bij het vinden van die ene perfecte auto die past bij jouw wensen en behoeften met bijbehorende garanties. Ook informatie over financieringen, leasing of verzekeringen helpen we je graag verder. Op het gebied van onderhoud, reparatie, accessoires, originele onderdelen, lpg-installatie of APK ben je hier aan het juiste adres. Wij zijn een klein Team en staan graag voor je klaar! Kom je bij ons een kop koffiedrinken? Wij heten je van harte welkom bij Kardol 4WD!