geweldig

goede service, klantvriendelijk.

Afhandeling volledig conform afspraak.

De ontvangst bij de receptie was s correct. De afgesproken handelingen werden binnen redelijke tijd afgehandeld, zodat ik daarop kon wachten.

goed en snel

prima bedrijf voor onderhoud van mijn auto, welke ik daar ook heb gekocht 4 jaar geleden.

Prima service.

Super dat onze auto zelfs bij ons thuis werd opgehaald en weer teruggebracht nu de garage in Nijmegen even niet beschikbaar is. Top geregeld. Prettig klantcontact.

Prima garage, uitstekend contact, uitmuntende service.

Onze ervaringen met garage Kardol zijn uitsluitend positief. Prettige contacten, uitstekend werk, goed advies. Dit laat niets te wensen over!

correct en vlot afgehandeld

Accuraat

Zoals het hoort te zijn Goed luisteren en restpecteren wederzijds , Betreft tot het overeenkomen!?!

Zoals altijd goed geholpen

Lastige is dat ze niet meer in nijmegen zitten. Heb nu de tijd zitten wachten tot ze klaar waren. Wel alles netjes op tijd meteen geholpen toen ik er was. Ook in Tiel ben ik netjes geholpen zoals ik gewend ben in nijmegen. Monteur heeft aantal dingen uitgelegd en advies gegeven.

zoals ik gewend was in nijmegen zo gaat de service verder in tiel

zie boven

Prima geholpen en snelle service

Netjes van te voren doorgegeven wat de gebreken waren voordat het gemaakt werd.

Vlot, correct en vriendelijk.

Prima mix van formeel en persoonlijk. Nette ruimte, auto netjes terug en een prima leenauto.

Zeer prettig geholpen.

Zeer prettig en zeer vriendelijk geholpen.

Geweldig en zeer betrouwbaar bedrijf.

Heb bij Kardol een mooie Bmw X3 2,8i xdrive, M sport gekocht. Heb op een zeer prettige manier zaken kunnen doen met Yordi. Wat een fijne en uiterst betrouwbare vent is dat. Bij de aflevering, bleken er een aantal storingen te zijn in boordcomputer die ineens oppopten. Aangezien ik helemaal uit Maastricht kwam de auto toch meegenomen. In overleg met Yordi mocht ik de auto naar een bmw dealer bij mij in de buurt brengen, die de storingen zou oplossen. De storingen werden idd. Netjes opgelost door bmw dealer. Ook werden enkele sensoren vervangen en de waterpomp bleek ook stuk te zijn. Al met al, maakte Kardol geen enkel probleem hiervan en mijn auto werd bij de bmw dealer in Maastricht vakkundig gerepareerd en dit geheel onder de garantie van Kardol in Tiel. Ik ben meer dan tevreden hierdoor. WAT EEN SERVICE en vertrouwd gevoel. Ik zal in de toekomst bij het aanschaffen van een nieuwe auto, de showroom van Kardol in Tiel, zeer zeker gaan bezoeken. Yordi, nogmaals heel hartelijk bedankt voor alles. Ik voel mij een zeer gewaardeerde klant van jullie. Groeten uit Maastricht. Fam. Ceulemans

Voldoende

Rekening komt niet overeen wat op internet staat.

Klantvriendelijke bediening

Na een jaarlijkse beurt en een reparatie aan het koel systeem van mijn Saab 95, moest ik een km na vertrek uit de garage koelvloeistof bijvullen. Blijkbaar was het koel systeem nog onvoldoende gevuld. Later bleek het niveau op peil te blijven.

Goede service.

Auto opgehaald bij pand Kardol in Nijmegen. Leenauto gekregen. Monteur auto meegenomen naar Tielvoor servicebeurt. Later auto weer omgeruild.

prima service, duidelijke afspraken

prima service, duidelijke afspraken

geen klachten na het onderhoud

Een eerste keer, na aankoop van de auto, onderhoud laten doen door Kardol Tiel. OP dit moment geen klachten en ik hoop dat dit zo blijft.

Ben er voor mijn apk geweest heb er op kunnen wachten je word voorzien van koffie en krant. Vriendelijke mensen die er werken en meteen duidelijkheid over de eventuele kosten van je apk keuring.

vriendelijk te woord gestaan. service snel conform afspraak uitgevoerd. Nazorg over nieuwe telefoongegevens overdracht als prima ervaren.

Koop nooit een Mitsubishi Space Star

Wat zijn die versnellingsbakken slecht van die auto's. Heb eentje uit 2016 handgeschakeld en heeft een versleten versnellingsbak lagers auto met een z'n lage km stand 128.000. Mitsubishi kan hier niks aan doen aangezien de garantie tot 100.000 km is. Net buiten de garantie is onderhandelen niet bespreekbaar. Voor mij gelijk de laatste Mitsubishi. Ik adviseer niemand een Mitsubishi Space Star te kopen.

Geachte heer Bouchikhi, Dat u een auto koopt bij een garage die u geen garantie geeft daar kunnen wij niets aan doen. Had u bij ons een auto gekocht dan hadden wij u te alle tijden geholpen en had u minimaal Bovag garantie gehad. Doordat u bij een handelaar een auto koopt die vervolgens niet goed is vind u dat u ons hiermee moet confronteren en dat dit door ons kosteloos of onder garantie moet worden opgelost. Zo werkt dat natuurlijk niet. Een beetje hetzelfde als iemand bij een ander zakt voor zijn rijbewijs en u hiervoor verantwoordelijk houdt. Beetje raar. Wij hopen dat u niet zulke flauwe klanten krijgt die u op een dergelijke manier een review geven. Wij nemen hem dan ook niet serieus. Wij hebben u alleen maar zo goed mogelijk geholpen. Ons advies is dan ook voortaan een auto bij een Bovag of dealer bedrijf aan te schaffen dan heb je dit soort problemen niet. Een goede leer voor een volgende keer.

vertrouwenwekkend

prettig informatief contact met een bedrijf met een klantvriendelijke en solide uitstraling

Ik vind dat de hele reparatie vanaf het tijd van bach help aanmelden tot mijn auto in orde maken was perfect geregeld. Opeens mijn auto (zaterdag round 22:30 uur) niet meer schakelt??? mitsubishi pech help bellen , ANWB help arrived, mijn auto wordt netjes opgehaald en ik kreeg een vervangt auto voor het weekend...Maandag mijn auto naar Mitsubishi-dealer Kardol Autobedrijf gebracht en werd ik gebeld met alle info over wat voor pech dat was en wat wordt voorgedaan..Dinsdag effe langs de garage om een andere vervang auto op te halen Eindelijk donderdag mijn auto tot mijn buitendoor gebracht ..Nu mijn auto rijd zoals vroeger . De hele ervaring-ondanks dat mijn auto na bijna 10 jaar rijden een bech gehad-was prima geregeld .Ik heb geen enkel minuten zonder auto gestaan, De garage medewerker zijn zo vriendelijk , begripvol en behulpzaam DUS BEDANKT VOOR ALLE WERK DAT JULLIE GEDAAN HADDEN

Onderhoudsbeurt uitstekend, wasbeurt was slecht

Receptie en afhandeling waren uitstekend; de wasbeurt ‘binnen en buiten’ was vèr onder de maat!

Stephensonsstraat 21 4004JA Tiel

Over Kardol 4WD

Kardol 4WD: de 4WD specialist van Nederland! Welkom bij Kardol 4WD! Al meer dan 40 jaar zijn wij een familiebedrijf met een passie voor 4WD-voertuigen. Onze focus ligt op het bieden van persoonlijk contact en uitstekende service. Als toonaangevende US car dealer in de Betuwe centraal in het midden van het land, zijn we er trots op om officieel dealer te zijn van de merken Dodge RAM, Chevrolet en GMC. Je vindt bij ons dan ook een ruim aanbod van dergelijke auto's zowel nieuw als gebruikt. Bij Kardol 4WD staan we voor je klaar om je te helpen bij het vinden van die ene perfecte auto die past bij jouw wensen en behoeften met bijbehorende garanties. Ook informatie over financieringen, leasing of verzekeringen helpen we je graag verder. Op het gebied van onderhoud, reparatie, accessoires, originele onderdelen, lpg-installatie of APK ben je hier aan het juiste adres. Wij zijn een klein Team en staan graag voor je klaar! Kom je bij ons een kop koffiedrinken? Wij heten je van harte welkom bij Kardol 4WD!