goede ervaring

goed te woord gestaan

Van Nijmegen prima

Van Nijmegen prima

Service beurt is gedaan volgens afspraak, gewoon goed.

Service beurt is gedaan volgens afspraak. Ik heb erop gewacht in de showroom. Daar staat een leestafel waar je prima met je laptop kunt werken. Ook kun je koffie pakken uit de automaat. Kortom prima om zo even te wachten op de beurt, die anderhalf uur duurde.

Vriendelijk en hulpvaardig

De reparative (vervanging van de banden) zou wel wat sneller hebben gekund

Alles volgens afspraak

Correct, behulpzaam

Very pleased with the service I received and will continue with Karol, in Tiel, Martin is A very polite young man and a great asset to Your garage. Thanks and see You next year for my APK. Kind Regards, Steve Moore USAF Retired Veteran

Zeer goed geholpen.

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

prima. alle vragen opgelost

Vriendelijk, snel en efficient geholpen

Bandenwisselafspraak was om 8.00 uur. Direct bij binnenkomst werd ik vriendelijk te woord gestaan. Ongeveer een half uurtje later kon ik weer verder op mijn winterbanden. Tevens meteen afspraak kunnen maken voor mijn auto-onderhoud inclusief APK

Werd prima ontvangen en tussentijds op de hoogte gehouden

Omdat dit voor mij de eerste keer was, dat ik de auto moest gaan brengen voor een beurt. Mijn man is pas kort geleden overleden en ik werd bijzonder attent ontvangen. Vooral omdat je voor het eerst naar Tiel moet in plaats van naar Nijmegen. Ontvangst was prima. Vooral omdat ook nog juist op deze ochtend mijn rechter buitenspiegel er niet meer op zat net als de rechterkap. Waarschijnlijk weggehaald. Men heeft mij aangeboden om een collega die in Nijmegen woont even langs te laten rijden in Molenhoek en dan het kapje er op te zetten. Prima!!!!!

goed en keurig geholpen.

afspraak keurig optijd afgemaakt.

prima, goede service, prettig geholpen!

top!

goeie uitgebreide service

De auto ging voor een apk (1e) en een beurt. Kregen er een wegenwachtabo bij, auto gewassen terug. Uitstekende service

Keurige servicebeurt

Alles was goed, maar voor mij een beetje apart om een auto halverwege naar de garage te brengen en te ruilen met een ander. Overigens vriendelijk personeel.

Klantgerichte service die aansluit bij de klant!

Garage Kardol denkt mee en stemt goed af op de desbetreffende klant. Ik voel me steeds serieus genomen in de opgegeven klachten bij een beurt en ben tevreden over de afhandeling!

Fijne garage, deskundige en vriendelijke medewerkers. Top!

Gewoon goed!!+

Goed, blij met Kardol !

Snel afspraken gemaakt maar

Snel afspraken gemaakt maar omdat er een aanvullende afspraak was dit bij aankomst niet allesgeregeld o.a. ruilauto was niet bekend. Verder prima alles gedaan hoop ik. Maar dat valt zo niet te zeggen.

Ik word er elke keer weer prima geholpen.

Goede ontvangst. De garage mensen aan de slag. Ik aan de koffie/choco, tijdschrift erbij. Heldere terugkoppeling over dingen die nodig zijn. Heel prima...

super

alles klopte

behulpzaam vakkundig en relaxed.

Snelle reparatie strakke afsprraak en behoorlijke koffie.

goed ervaring

correcte afhandeling

Heel erg tevreden. Goeie service en snelle reparatie.

Voor mijn Space Star 4 nieuwe banden besteld en in een uurtje wachten met lekkere koffie weer lekker rijden met goed weggevoel.

Flexibel en goede communicatie.

Dit ging over map update,Mitsubishi outlander. Goede communicatie en flexibel af te spreken. Zeer tevreden met Kardol.

Keurig afgewerkt

Sinds ik in Tiel woont al klant bij Garage Kardol. Nog nooit een klacht over dit bedrijf. Beleefd, goed afgewerkt. Houden zo

Over Kardol 4WD

Kardol 4WD: de 4WD specialist van Nederland! Welkom bij Kardol 4WD! Al meer dan 40 jaar zijn wij een familiebedrijf met een passie voor 4WD-voertuigen. Onze focus ligt op het bieden van persoonlijk contact en uitstekende service. Als toonaangevende US car dealer in de Betuwe centraal in het midden van het land, zijn we er trots op om officieel dealer te zijn van de merken Dodge RAM, Chevrolet en GMC. Je vindt bij ons dan ook een ruim aanbod van dergelijke auto's zowel nieuw als gebruikt. Bij Kardol 4WD staan we voor je klaar om je te helpen bij het vinden van die ene perfecte auto die past bij jouw wensen en behoeften met bijbehorende garanties. Ook informatie over financieringen, leasing of verzekeringen helpen we je graag verder. Op het gebied van onderhoud, reparatie, accessoires, originele onderdelen, lpg-installatie of APK ben je hier aan het juiste adres. Wij zijn een klein Team en staan graag voor je klaar! Kom je bij ons een kop koffiedrinken? Wij heten je van harte welkom bij Kardol 4WD!