Heeft zijn werk gedaan, maar niet erg professioneel

Het busje was in goede staat, maar er waren geen duidelijke instructies over hoe de autosleutels na werktijd moesten worden ingeleverd. Bovendien kreeg ik geen kopie van de schadelijst en werd er ook voorgesteld om de auto niet bijgevuld te brengen en dat ze dit later zouden doen (uiteraard tegen een meerprijs). Bovendien is dit de tweede werkdag en heb ik het resterende geld van mijn storting van € 600 nog steeds niet ontvangen. Naar mijn mening had de communicatie en algehele service veel beter gekund.

Goed geholpen en fijne bakwagen

Om een huis leeg te ruimen een sprinter gereserveerd, echter ik werd een uur later gebeld dat deze niet meer vrij was maar dat ze nog wel een bakwagen hadden. Of ik dat ook goed vond, is wel wat duurder. Was geen probleem. Dus ik was blij dat ze dit telefonisch vroegen ( ze hadden ook kunnen melden nee er is geen sprinter meer) en meedenken. Was een splinternieuwe bakwagen. Goed geholpen op de dag van huren en bij het terugbrengen.

Heb al diverse jaren bij jullie een bestel en passagiers bus gehuurd.

Heb al diverse jaren bij jullie een bestel- en passagiers bus gehuurd. Top service. Zal jullie adviseren bij diverse personen.

Zeer tevreden!!!

Super fijne service. Snelle mogelijkheid voor huren! Vriendelijke mensen

Weer prima ervaring met huren bakwagen

Bij Adriaanse huren we eens in de zoveel tijd een bakwagen (grootste die je met rijbewijs B mag rijden) met hydraulische lift (super handig). En deze keer wederom goede service ervaren: de avond van tevoren konden we de wagen al ophalen (tegen alleen 1 dag extra verzekeringskosten), wat ons veel extra tijd gaf om onze spullen alvast in te laden. Daarnaast ook nog een mooie aanbieding voor twee transporthondjes in hun winkel opgepikt... De wagens zijn altijd tip top in orde: rijden als nieuw, en de service aan de balie is altijd prima. Ook fijn dat je op zaterdag de bus tot 9u 's avonds kan inleveren: dat geeft je lekker veel tijd op de dag. Als je een goede bakwagen wilt huren: Adriaanse is een prima adres.

Goede service, goede prijs

Heldere uitleg. Goede service en een goede prijs

Goede service..

Vriendelijk personeel. Duidelijk en eerlijk. Goed overleg

Snel en deskundig

Snel en deskundig

altijd geweldig nette bakwagens met super snelle en nette service

kom hier al meer dan 10 jaar en heb echt niets aan te merken , altijd super geregeld en altijd hele nette wagens waar je mee voor de dag kan komen

probleemloos en vriendelijk

Liep prima zoals altijd.

Prima service vriendelijk personeel

goed perfect zelfs

goede afspraak en niet te duur hoop er nog eens gebruik van te maken

Goede, betrouwbare verhuur

Ik ben netjes geholpen aan het begin en aan het einde. Alles wordt duidelijk uitgelegd en vragen worden beantwoord als je die hebt. Vanaf de reservering tot aan het terugbrengen van de auto. De auto voldeed en was schoon bij het in gebruik nemen. Er werd netjes gecontroleerd op schade.

goede, snelle en vriendelijke service!

Fijne nieuwe voertuigen, goede service en vriendelijke mensen. Support your local heroes!

zeer vriendelijk en net bedrijf

Je moet wel even wachten voor je aan de beurt bent, maar dan nemen ze ook alle tijd voor je en wordt je vriendelijk en netjes geholpen. klien minpuntje: Laadruimte bus zou 4,3m diep zijn, maar aanrechtblad van 4,26 m moest er toch schuin in. Gelukkig paste het allemaal.

Zeer goed!

Snelle en correcte afhandeling bij het ophalen, duidelijke voorwaarden tegen een aantrekkelijk tarief. De gehuurde bus had wat gebruikssporen waar door de medewerker op werd gewezen. Terug brengen probleemloos, terugstorten borg binnen 1 dag. Top geregeld.

alles top geregeld

snelle service

Top ervaring

Eerste keer dat ik hier een bestelbus heb gehuurd ivm verhuizing. Het ophalen en inleveren verliep snel en het uitleg was goed. Heel goed en vriendelijk geholpen. Mochten wij in de toekomst weer een busje nodig hebben weten we waar we moeten zijn =]

Correcte organisatie

Om eerlijk te zijn: ik kende Adriaanse nog niet. Geeft wel een mogelijkheid voor een eerlijke eerste indruk. Voertuig telefonisch gereserveerd, medewerker dacht goed mee om zo het passende voertuig te selecteren. Prettige communicatie vooraf via mail met duidelijke verwachtingen. Op de verhuurder zelf Prettige ontvangen, snel de benodigde administratie afgewerkt. Auto met het bijbestelde pakket aan verhuisbenodigdheden als dekens en steekwagen werd voorgereden en vlot bekeken op kleine schades. Auto verder prima. Bij terugkeer snel afgetankt en administratieve handelingen verwerkt. Borg meteen via pin teruggeblikt. Top service!

Goede en snelle service

Het was makkelijk om een bus te reserveren. Goede instructie wat je allemaal mee moest nemen om de bus op te halen. Alles was snel geregeld.

Fijne service aan de telefoon!!

Alles gewoon tiptop geregeld. Fijne service aan de telefoon, en tevens eenvoudig om bus af te halen en weer in te leveren. Alles gewoon helemaal prima !

Bij Adriaanse altijd een goede auto mee gekregen Helaas was dit keer de auto erg smerig van binnen in de cabine Ook ging onder het rijden continu het S.O.S. lampje branden ( telefonisch gemeld ) en bij het terug brengen ging bij Best het motor management branden Dit hebben wij gemeld bij het terug brengen Mvg gerrit rage-keveronderdelen

Excellent car and easy rental process

Good car and well maintained. Easy to book and no chaos.

Prima bedrijf

Alles verliep goed.

Snelle en top service

Een grote bakwagen met laadklep gehuurd nette wagen werkt naar behoren. Was zo online geregeld makkelijk en snel.