Probleem snel verholpen!

Een probleem met het roetfilter van mijn Subaru Outback werd meteen verholpen zonder afspraak. Prima en snelle service!

Echt bijzonder goed en plezierig geholpen

Wij zagen op de website een nieuwe Mazda 2 in de showroom staan en zijn op een zaterdagmorgen naar de auto gaan kijken. Het klikte prima met de verkoper die zijn vak verstaat en weet waar hij het over heeft en wij weten uit ervaring dat Eickhof een bijzonder betrouwbare garage is waar wij voor de andere auto ook altijd kwamen, dus hebben we de auto gekocht tot volle tevredenheid, wat rijd hij heerlijk.

Super fijne auto

Allereerst wil ik mijn complimenten geven aan de verkoper Mark. Op sympathieke wijze helpt hij ons door het verkoopproces. Weet precies wat wij willen en speelt daar goed op in. Ik zou dit een win-win relatie willen noemen. Over de auto niets dan goeds. Volgend jaar gaan wij graag voor onze 10 e Mazda CX-5. Ook de service van eickhof vinden wij fantastisch. Altijd bereidwillig en klantvriendelijk. Toen wij bij een vorige nieuwe Mazda de remmen rare geluiden horen maken, werd er adequaat ingegrepen. Zelfs de “baas” bemoeide zich ermee. Maakte zelf een proefrit en greep zonder aarzeling in. “ het zijn de remmen en die vervangen we direct” Daarom blijven wij graag wij garage Eickhof

Fijn personeel

Ik word goed behandeld, uitleg is duidelijk

Aangenaam verrast in mijn eerste jaar als klant.

Ben door een vriend in contact gekomen met Autohuis Eickhof en heb daar mijn (inmiddels 4e) Subaru gekocht. De ervaring die ik in mijn eerste jaar als klant van Eickhof heb gekregen is erg positief. Er wordt op een prettige en ontspannen manier met de klant besproken wat er moet gebeuren en en ik heb de indruk dat er erg veel kennis binnen het bedrijf aanwezig is. De locatie van het bedrijf is voor mij niet naast de deur, maar ik heb de rit naar Apeldoorn er graag voor over.

klantvriendelijk, fijne medewerkers.

mijn ervaring is fantastisch, je bent geen nummer .

Nog nooit teleurgesteld,

Altijd goed geholpen en goed geadvisserd.

Net zoals de auto rijd SUPER !

Erg goed geholpen door het personeel van Eickhof, ze leveren de auto keurig af!

Vriendelijk, kundig en betrouwbaar

We zijn heel blij met de werkwijze van eickhof. Alles is zo'n beetje mogelijk en dat zonder gedoe, er wordt maximaal meegedacht, men heeft verstand van zaken en is buitengewoon vriendelijk. Er wordt daarnaast gehandeld op basis van vertrouwen. Echt een hele prettige ervaring. Daarnaast complimenten voor de stagiaire: echt een topper.

Top ervaring bij Eickhof!

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van onze schade bij Eickhof. Erg goede service van Frank. Aanrader!

Perfecte service voor schappelijke prijzen!

Persoonlijke benadering (ze kennen je bij naam), afspraak is afspraak en zeer deskundig en vriendelijk personeel voor schappelijke prijzen. Deze review is naar aanleiding van een afspraak over een rammeltje en het verhelpen van een klein deukje, maar ik ben nu al 7 jaar klant bij Eickhof en ben nog altijd zeer tevreden. Bij Eickhof kan je ervan op aan dat je voor een eerlijke prijs de beste service krijgt.

Geweldig bedrijf

Super service en advies en bovendien zeer vriendelijk.

We hadden al een goede ervaring met dit bedrijf

Zoals verwacht is de auto afgeleverd zoals afgesproken. Vriendelijke mensen.

Prima uitgevoerde jaarbeurt, ik heb dan ook geen op of aanmerkingen

Betrokkenheid: na het inroepen van een hulpdienst door, de garage gebeld met de vraag wat zij voor mij konden betekenen. Duidelijke informatie, bij onderhoudsbeurt/reparatie Klant vriendelijk: ze weten wie er voor hun staat (voelt je gezien geen nummer}

Klantvriendelijk

Fijne mensen geen koude kak

Denken met je mee

Zijn actief met de klanten bezig

Fantastische service een top garage!

Perfecte service en hele goede communicatie tijdens het onderhoud

Attent en professioneel

Ze zien de mens in de klant. Zo raak je van twee kanten betrokken op elkaar en op de auto zelf

Snel geholpen maar verschrikkelijk duur voor een paar ruitenwissers.

Ik schrok van de prijs. Ik ben daar van te voren ook niet voor gewaarschuwd dat het zo duur was. Dus voor deze vorm van reparatie zal ik zu niet aanbevelen.

goede ervaring

het onderhoud werd voor zover ik kan beoordelen goed en correct uitgevoerd

Prima organisatie,vriendelijke en correcte medewerkers.

Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel,dat smaakt naar meer.

Alles volgens afspraak en een klein probleem goed opgelost

Behulpzaam en meedenkend

Zeer kundig en vriendelijke medewerkers! Een pluim voor jullie!

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn