Prima ervaring en snelle service

Onderhoudsafspraak was snel gepland en er werd meegedacht over de werkzaamheden.

Meer dan tevreden.

Bij het maken van de afspraak, deskundig geholpen en de mogelijkheden besproken. Samen tot een juiste oplossing gekomen. Na de reparatie was ik zeer tevreden.

Eickhof daar blijf je bij terugkomen.

Prima garage, kom er graag nog nooit probleem een ervaren. Vriendelijke mensen.

prima service

prettige en contacten en afhandelen van keuring en onderhoudsbeurten

Prima en betrouwbare zaak

Nette en klantvriendelijke ontvangst. Nu mijn 2e CX 5 daar gekocht. Netjes en volgens afspraak afgeleverd. Eventuele zaken die zich achteraf voordoen (in de garantieperiode) worden in alle redelijkheid en naar tevredenheid opgelost.

Defecten worden goed en correct uitgevoerd.

Tevreden met her uitvoeren van onderhoudsbeurten.

Probleemloze beurt voor mijn auto

Geen gezeur, geen verrassingen, Auto is prima afgesteld en rijdt als een zonnetje.

Ontzettend fijne ervaring!

Op en top klantgericht! Van het wachten in de showroom, het kiezen van de auto en de aflevering was een enorm fijne ervaring.

Goed maar er is meer ruimte voor combinatie van werkzaamheden

De servicebeurt an sich is goed; vriendelijk en netjes Aan het eind van de servicebeurt kreeg ik echter te horen dat er een terugroepactie vanuit Mazda is voor een bepaald onderdeel en dat ik nog een keer een afspraak moet maken om dit te verwisselen en dat ik dan de auto de hele dag kwijt ben. Mij inziens had dit prima gecombineerd kunnen worden met deze servicebeurt (of andersom). Nu moet ik 1 x 2uur wachten en 1x de hele dag geen auto

Top dealer!

We hebben hier een hele mooie MX5 gekocht. De verkoper(s) denken met je mee en komen met suggesties. Super geregeld.

Wederom geweldig!

Zakelijk kopen wij bijna elk jaar een nieuwe Mazda CX-5; ook deze afgelopen week. Met het styling/optiepakket is tot onze verrassing wederom een 'unieke' auto door Marcel en zijn mensen aan ons afgeleverd. Elke keer is de auto met het stylingspakket ( naar eigen inzicht voor de details van Marcel ) 'n plaatje geworden. De aflevering, service en de onderhandelingen zijn altijd naar grote tevredenheid. Deze afgelopen week hebben wij wederom genoten in het rijden met onze nieuwe Mazda CX-5. Autohuis Eickhof een geweldige betrouwbare mobiliteitspartner, door de vele jaren heen!!

Goede garage met vriendelijke mensen.

Mijn Mazda waar ik niet over tevreden was. Is op een goede manier opgelost. De klachten over de Mazda zijn niet te wijten aan Eickhof. Maar ligt aan de Mazda.

Geen aanmerkingen

Doen wat gedaan moet worden. Nooit geen klachten gehad.

Probleem snel verholpen!

Een probleem met het roetfilter van mijn Subaru Outback werd meteen verholpen zonder afspraak. Prima en snelle service!

Echt bijzonder goed en plezierig geholpen

Wij zagen op de website een nieuwe Mazda 2 in de showroom staan en zijn op een zaterdagmorgen naar de auto gaan kijken. Het klikte prima met de verkoper die zijn vak verstaat en weet waar hij het over heeft en wij weten uit ervaring dat Eickhof een bijzonder betrouwbare garage is waar wij voor de andere auto ook altijd kwamen, dus hebben we de auto gekocht tot volle tevredenheid, wat rijd hij heerlijk.

Super fijne auto

Allereerst wil ik mijn complimenten geven aan de verkoper Mark. Op sympathieke wijze helpt hij ons door het verkoopproces. Weet precies wat wij willen en speelt daar goed op in. Ik zou dit een win-win relatie willen noemen. Over de auto niets dan goeds. Volgend jaar gaan wij graag voor onze 10 e Mazda CX-5. Ook de service van eickhof vinden wij fantastisch. Altijd bereidwillig en klantvriendelijk. Toen wij bij een vorige nieuwe Mazda de remmen rare geluiden horen maken, werd er adequaat ingegrepen. Zelfs de “baas” bemoeide zich ermee. Maakte zelf een proefrit en greep zonder aarzeling in. “ het zijn de remmen en die vervangen we direct” Daarom blijven wij graag wij garage Eickhof

Fijn personeel

Ik word goed behandeld, uitleg is duidelijk

Aangenaam verrast in mijn eerste jaar als klant.

Ben door een vriend in contact gekomen met Autohuis Eickhof en heb daar mijn (inmiddels 4e) Subaru gekocht. De ervaring die ik in mijn eerste jaar als klant van Eickhof heb gekregen is erg positief. Er wordt op een prettige en ontspannen manier met de klant besproken wat er moet gebeuren en en ik heb de indruk dat er erg veel kennis binnen het bedrijf aanwezig is. De locatie van het bedrijf is voor mij niet naast de deur, maar ik heb de rit naar Apeldoorn er graag voor over.

klantvriendelijk, fijne medewerkers.

mijn ervaring is fantastisch, je bent geen nummer .

Nog nooit teleurgesteld,

Altijd goed geholpen en goed geadvisserd.

Net zoals de auto rijd SUPER !

Erg goed geholpen door het personeel van Eickhof, ze leveren de auto keurig af!

Vriendelijk, kundig en betrouwbaar

We zijn heel blij met de werkwijze van eickhof. Alles is zo'n beetje mogelijk en dat zonder gedoe, er wordt maximaal meegedacht, men heeft verstand van zaken en is buitengewoon vriendelijk. Er wordt daarnaast gehandeld op basis van vertrouwen. Echt een hele prettige ervaring. Daarnaast complimenten voor de stagiaire: echt een topper.

Top ervaring bij Eickhof!

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van onze schade bij Eickhof. Erg goede service van Frank. Aanrader!

Perfecte service voor schappelijke prijzen!

Persoonlijke benadering (ze kennen je bij naam), afspraak is afspraak en zeer deskundig en vriendelijk personeel voor schappelijke prijzen. Deze review is naar aanleiding van een afspraak over een rammeltje en het verhelpen van een klein deukje, maar ik ben nu al 7 jaar klant bij Eickhof en ben nog altijd zeer tevreden. Bij Eickhof kan je ervan op aan dat je voor een eerlijke prijs de beste service krijgt.

Rijnstraat 62 7332AX Apeldoorn