uitstekend

a

Alles liep conform afspraak.

Goede en snelle service, personeel is meedenkend en vriendelijk

Fijne Mazda/Subaru dealer. Afspraak maken is gemakkelijk te doen via de site. Wachtruimte is ideaal, ook om b.v. even te werken als je wacht tijdens het onderhoud. Heb je ook mooi even de tijd om rond te snuffelen in de showroom ;-) Personeel is vriendelijk en meedenkend.

Altijd goed

Zoals altijd netjes geholpen, keurige service en er wordt goed meegedacht en overlegt.

Al5ijd vriendelijk, klantgericht, correct en accuraat!

Mijn ervaring met zowel de verkoop- alsook met de werkplaatsafdeling is méér dan goed!!! Indien mogelijk helpen ze je met een reparatievraag direct. Dat noem ik nogeens klantgericht werken! Je blijft je altijd écht klant voelen. Zo ben je aan het wachten op de reparatie van je 2e auto en heeft Marcel zijn oren goed open, waardoor je zomaar je 1e auto inruilt voor een andere auto die méér op je wensen is toegespitst. Dat is toch TOP!

Betrouwbaar, accuraat en prima contact met de klanten. Geven goede informatie over te verwachten kosten van reparaties.

Perfecte service en prettige medewerking

Niets aan toe te voegen: het spreekt vanzelf.

Koop lokaal, het zal je niet teleurstellen

Gewoon een goed en degenlijk autobedrijf met een lange staat van dienst. Aandacht vpor de klant

Altijd welkom en met een goed gevoel naar huis.

Al jaren klant (9 nieuwe auto's) en nooit geen problemen gehad. Top mensen van Eickhof.

Betrouwbaar en vriendelijk

Fijne garage

Geweldig autobedrijf!

Een garage met oog voor de klant, waar je vooral mens bent, en géén nummer! Je voelt je er meteen ‘thuis’..!

Netjes, betrouwbaar en goed!

Betrouwbare garage. Er wordt netjes gehandeld. Keuzes om dingen aan te passen worden bij mij neergelegd. Overleg is goed. Wachten bij de garage is ook zonder problemen. Fijn aan het werk met een bak koffie. Erg tevreden!

Vriendelijk - en servicegericht personeel. Wachtruimte aangenaam!

helemaal prima, zoals verwacht

helemaal prima, zoals verwacht

vriendelijk en accuraat

vriendelijk en accuraat

Als gebruikelijk bij Eickhof: perfect en professioneel geholpen

Zoals altijd bij Eickhof, weer perfect en professioneel geholpen bij onderhoudsbeurt.

Top afgehandeld

Ik zal nooit een 9 of en 10 geven. De mensen/medewerkers bij Eickhof doen hun uiterste best om de onderhoudswerkzaamheden perfect te doen dan wel op te lossen. Hier spreekt een tevreden klant na onderhoud van de Witte Outback

vakkennis, vertrouwen, betrouwbaarheid en empathie zijn bij Eijkhof nog kernwaarden

Wij kochten bij dit bedrijf op basis van één gesprek een nieuwe Mazda CX60 en hebben daar geen moment spijt van. Mark Adiaanse was onze kundige gesprekspartner en hij straalde daarbij de kernwaarden van dit familiebedrijf uit. Dat gaf bij ons vertrouwen. Hij bleek precies aan te voelen wat voor ons belangrijk is en legde geen geforceerde ; verkoopdruk ' op. Het was een verademing om op deze wijze een nieuwe auto te kunnen kopen in deze snel veranderende tijd waarin een persoonlijke benadering steeds zeldzamer wordt.

Ik denk dat ik goed geholpen ben

Vooraf alles duidelijk mbt uitvoerende werkzaamheden.

Prettige heldere communicatie, klantgericht

Geholpen door de heer Adriaanse, prettig in omgang, meedenkend, duidelijke taal, nam zelfs de moeite om in zijn vakantie de hobbels glad te strijken.

Super netjes behandeld

Graag wil ik uitleg geven over de 7 Auto gebracht zeer netjes behandeld Alle punten uitgelegd die er moeten gebeuren En zijn gedaan Ook gebeld voor de ruitenwissers voor Deze hadden wij geen klachten maar waren slecht volgens de inspectie Oke zet er maar nieuwe op geen probleem Maar de achterruitenwisser is wel defect Niet vermeld door mij maar is ook niet opgemerkt door de monteur Ook niet aan gedacht bij ophalen hoor Mijn vrouw attendeerde daar op dus beetje jammer Ook hebben wij het start stop systeem niet in gebruik maar na de update werk deze weer Die kunnen wij niet permanent uitzetten Dit wil ik even mededelen

Altijd goede service

Zie boven. Niets dan lof

Tevreden, noodzakelijk onderhoud is tijdens controle besproken.

Tevreden over het uitgevoerde onderhoud. Afkeuringspunten voor apk tijdens onderhoud besproken en opgelost.

Goed geholpen en netjes op de hoogte gehouden

Goed geholpen en netjes op de hoogte gehouden over de stand van de werkzaamheden. Duidelijke communicatie over wat er moet gebeuren en als de auto weer gereed stond.

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn