Prima bedrijf met goede service

Zeer goede ervaring met de aanschaf van wederom een nieuwe auto. Ondertussen een zeer lange klantrelatie opgebouwd, waardoor het bedrijf precies weet op welke wensen en eisen ze moeten ingaan. Daarbij zijn ze eerlijk door ook bepaalde zaken af te raden en niet alleen naar verkoopcijfers te kijken. Kortom prima bedrijf om een goede auto aan te schaffen, waarbij service hoog in he vaandel staat.

Goed. Maar 54 euro voor een lamp wisselen vind ik eennbeetje veel

Persoonlijk, betrouwbaar en afspraken worden nagekomen.

Vriendelijke ontvangst. Rustig koffiedrinken en krant lezen, terwijl de auto zijn beurt krijgt.

direct geholpen

Vriendelijk en vlot geholpen

Vertrouwd

Behulpzaam

Zeer netjes geholpen

Op een zeer vriendelijke wijze ontvangen en netjes allles afgewerkt.

Vriendelijk, goed en deskundig

Na Warm ontvangst goed, deskundig en eerlijk gesproken vooraf aan de aankoop van mijn Mazda C5. De door mij gekochte auto bevalt uitstekend en ben zeer tevreden

Fantastisch fijne garage.

Super fijne garage waar je goed advies krijgt en netjes geholpen wordt. Fijne en heldere communicatie. Waar je nog geholpen wordt door gewone sociale mensen. Een groot compliment voor Team Eickhof.

Alles goed niks veranderen

Goede service en altijd behulpzaam!

Eijckhof is zeer goed autobedrijf. In advies, onderhoud maar ook als je direct hulp nodig hebt. Fijne mensen!

Betrouwbaar

Altijd netjes geholpen.

Zeer prettig en deskundig, meedenkend!

In een woord uitstekend.

Buitengewoon tevreden.

Mijn buitengewone tevredenheid heeft betrekking op het proces van de verkoop en de eerste volle week rijden in de nieuwe Mazda CX5.

Klantvriendelijk

Auto netjes opgeleverd met uitleg. Maar nog belangrijker is de weg om te besluiten om deze auto te kopen/leasen. Duidelijke uitleg, altijd tijd, makkelijk om een proefrit te maken. Goed geregeld

Reparatie prima. Waardeloos zo lang moeten wachten.

Per saldo overheerst het gevoel dat ik maanden moet wachten op een bandenwissel.

Uitstekend bedrijf.

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn occasion! Was de reis ernaartoe zeker waard. De Mazda CX5 bevalt, tot nog toe, prima. Kan en zal de zaak zeker aanbevelen.

Top garage

Zoals altijd weer perfect geholpen, dit keer bandenwissel en software update

Prima en snel hehoplen, uitstekende service.

Op eens een een knal in de auto, geen idee wat dit was. Onderkant bekeken en niets te vinden. Autohuis Eickhof receptie gebeld voor mogelijke afspraak omdat bij hobbelig wegdek constant een metaalachtig gerammel klonk. Dit was op een dinsdag en de donderdag daarop zouden wij met de auto op vakantie gaan. Gelukkig konden wij op donderdag 08:00 uur in de werkplaats terecht. Oorzaak door monteur snel gevonden, nu bleek dat de remvoering van de voorremmen bijna geheel versleten was en het bijna metaal op metaal werd geremd. Probleem werd snel opgelost door nieuwe remblokken te plaatsen en konden wij bijna op de geplande tijd op vakantie gaan

Goed geholpen

Het was binnenlopen en verder rustig wachten. Genoeg te lezen en te bekijken.

Goede service en klantvriendelijk

Altijd bereid ruimte te zoeken voor onderhoud. Klant staat voorop.

Van begin tot eind onderhandeling zeer prettig.

Inleving situatie. Goed advies Meedenken Duidelijk uitleg after sale traject Correcte aflevering en uitleg

Heel positief

Zowel de aankoop als de levering verliep zoals het eigenlijk hoort ; probleemloos. Goede uitleg van de auto . Ook een klein probleem werd vlot opgelost. Kortom zeer aanbevelenswaardig.

ALLE LOF VOOR EICKHOF

Afgelopen week is onze 4e auto afgeleverd.in 20 jaar tijd bij deze garage Altijd naar alle tevredenheid hier als klant mogen komen. Om het in 1 zin te zeggen ,,Alle lof voor Eickhof"

Vriendelijke personeel

Ze bellen Altijd even op ,als er wat vervangen moet worden. Goede service.

service en uitleg perfect

Afspraak wordt netjes nogmaals in een mail aan mij doorgegeven. Koffie is van goede kwaliteit en krant is beschikbaar. Uitleg over de uitgevoerde servicebeurt etc is perfect en medewerkers zijn vriendelijk.

Bedrijfsgegevens

Rijnstraat 62

7332AX Apeldoorn

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.