Prima en snelle service

De. Banden er opzetten en de opslag van de winterbanden gaat zonder problemen. Het is wel prijzig.

Uitstekend geholpen

Zoals altijd snel en prima geholpen.

Bijzonder klantvriendelijk

Gewoon tijd maken voor een kleine reparatie tussendoor.

Prima bedrijf

Er wordt goed overlegd bij extra kosten . Auto komt goed terug.

Klantvriendelijk & klantgericht

De koffie staat altijd klaar, ik ga altijd weer weg met een goed gevoel!

Heel goede service, duidelijke informatie en sympathieke medewerkers. Auto wordt prima in orde gehouden door uw servicebeurten. Kortom, wij hebben vertrouwen in u en dat is belangrijk.

perfect

optijd ,vriendelijk, deskundig. goede prijs.

Goede service en pro actief handelen

Kwam voor de bandenwissel, maar er werd gelijk geconstateerd dat de 2 veren aan de voorkant waren gebroken. Ze wilden mij niet op deze wijze naar huis laten gaan. Dus veren besteld en de volgende dag gemonteerd. Heel netjes gehandeld!!!

Maximale inspanning voor een tevreden klant

De cx 60 is zeker geen probleemloze auto. De Eickhof medewerkers doen er alles aan om hun klanten toch zo goed mogelijk te bedienen.

Betrouwbaar en altijd goede service

Banden wissel van winter naar zomer banden conform afspraak Belangrijke service is opslag van de banden en dat ze ook verzekerd zijn Altijd plezierig geholpen met immer juiste adviezen

Prettig, vriendelijk, adequaat

Prettig, vriendelijk, adequaat

Wij zijn een nieuwe klant bij Mazda Eickhof maar de service is perfect. Het personeel is vriendelijk en geeft goed advies. Kortom wij zijn zeer blij dat wij hier klant zijn geworden.

Keurig en vriendelijk geholpen

Vriendelijke ontvangst, goed geluisterd naar vragen, buiten het reguliere onderhoud en snelle service.

Geweldig bedrijf

Ik ben al ruim 30 jaar klant en zeer tevreden. Altijd prettige contacten met de medewerkers.

Professioneel

Grote beurt laten doen alle nodige punten worden netjes overlegd en uitgevoerd

Goed en vetrouwd

Altijd vriendelijk, goede service en natuurlijk mooie auto's.

Fijn geholpen door Mark. Nam alle tijd en luisterde goed. Ook na de koop goed bereikbaar.

Netjes vriendelijk en betrouwbaar

Fijn dat je vaak kan wachten bij een klus ( dan een heerlijk kopje koffie bij de leestafel

Wij zijn helemaal tevreden

Er wordt goed geluisterd naar wat wij aangaven. Correcte afhandeling en leuke attentie!

Hele goede service en zeer klantvriendelijk

Banden wissel van winter naar zomerbanden verliep zoals verwacht. Fantastisch

Stipt en netjes

Volgens afspraak geholpen en prima plek om even te wachten

Aankoop is goed gegaan de aflevering is mij op een punt tegengevallen

De aflevering is op een punt erg tegengevallen omdat ik er tijdens naar huis rijden er achter kwam dat ik ongeveer op de reserve tank aan het rijden was. Ben eerst maar gaan tanken

Super auto

Ik kwam voor een hele andere auto. Ik ben met een Suzuki Swift naar huis gegaan. Het advies was plezierig en goed. Het is een hele fijne auto. Alleen jammer dat de centrale deurvergrendeling niet werkt

Leuk, vriendelijk met verstand van zaken geholpen.

Heel tevreden over de service

Je kunt er snel terecht, wordt vriendelijk te woord gestaan en veel technische kennis aanwezig! En de koffie is er ook lekker!!