Fantastische winkel met super service

Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen Veel keus goede service en vriendelijke verkopers

In alle opzichten TOP!

In alles van ongekend hoge kwaliteit: ontvangst, advies, dienstverlening, inspirerend, afspraken, vakmanschap in-/opbouw, aflevering!

Super goed en vriendelijk bedrijf

Goed en vriendelijk bedrijf wat nog weet wat service is goed geschoold en hulpvaardig personeel. Als klant voel ik mij daar koning

Vriendelijk en vertrouwelijk, maar ook vakkundig en een zeer goede prijs.

van mijn voorkeur caravan stond o.a. een model bij Holiday Sport. Bij ontvangst voelde ik mij als vrij snel thuis en de caravan stond er schitterend bij. Heb zelf rustig rond kunnen kijken en daarna alle vragen gesteld die ik nog had. Bij een lekker bakje koffie zijn die allemaal beantwoord zodat de koop snel rond was. Ook de aflevering verliep ondanks de regels rondom het corona-virus prima. Het handenschudden halen we nog een keer in want hier ga ik graag langs. Zeker als ik met mijn fantastische caravan in de buurt ga camperen.

Prima service en ter zake kundige firma

Ondanks het bijzondere verloop bij het ophalen van onze nieuwe caravan (oorzaak corona-virus) zijn wij zeer tevreden over de gang van zake. Vanaf het eerste contact tot en met de levering van onze nieuwe caravan zijn wij keurig behandeld en op de hoogte gehouden van het verloop van de productie en de afleverdatum.

Zeer plezierig in de onderhandelingen. Zeer deskundig, ook in campers.

Holliday Sport is nog zo'n pareltje van een bedrijf, waar de collega's plezier in hun werk hebben en als een grote familie functioneren. De zaak straalt een heerlijke atmosfeer uit, waarbij je enorm veel zin in vakantie krijgt. Onze verkoper Bert heeft niet alleen verstand van caravans, maar ook van campers. Hij nam uitvoerig de tijd om samen met ons de camper te inspecteren, een proefrit te maken, zonder ons het gevoel te geven te moeten kopen. Bij ophalen van de camper hebben we een 2,5 uur durende uitleg gekregen van Bert over alle technische details van de camper en dat in een zeer ontspannen sfeer. ook de campingwinkel is een bezoekje waard.

Enorm prettig geholpen

Goede service en vriendelijk te woordgeslacht.

Vakkundig personeel en klantvriendelijk

Top bedrijf en vriendelijk personeel

Wij zijn goed geholpen. En zeer tevreden met onze aankoop van een nieuwe caravan.

Bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerkers. Een heel prettig bedrijf.

Wij wilden een tweede gasfles aanschaffen voor onze camper naast onze LPG fles. Goed advies mbt onze keuze en de gasfles werd netjes in onze camper aangesloten. Terloops werd ook nog even snel en vakkundig de storing aan onze Truma verholpen. Een bedrijf met vakkennis en mensen met aardigheid in hun vak. Zeer klantvriendelijk! Zeer uitgebreide collectie landkaarten en reisboeken over heel veel bestemmingen.

Top service!!

Vandaag onze caravan opgehaald na een grote reparatie,wij zijn de firma Holiday Sport zeer dankbaar voor de top service!!

Vanaf het eerste contact voelde het als een vertrouwd adres.

Voor de aankoop van onze nieuwe (gebruikte) caravan waren alle contacten erg goed. Alle tijd voor de klant, geen haast. Het voelde niet als een verkoop, maar als uitgebreide hulp bij een aankoop. De klant staat duidelijk op de eerste plaats.

zeer gedegen kennis en enthousiasme!

Wij zijn goed geholpen en door de goede kennis en het enthousiasme hebben we een mooi caravan gekocht bij deze firma.

Prima bedrijf

Zeer klantvriendelijk. Uitstekende service. Voor zover ik het kan beoordelen leveren ze ook vakwerk af.

We zijn heel goed en vlot geholpen !

Goed advies gekregen bij aanschaf van 2e hands caravan, zeer prettig contact.

Zeer vriendelijke, behulpzame mensen en altijd vakkundig advies.

Als bezoeker van met name de kampeerwinkel zijn we hier al jaren in wisselende frequentie vaste klanten, wetende dat we altijd kunnen vertrouwen op het best mogelijke advies. Met name wat betreft alles aangaande onze dragende onderdanen, te weten onze voetjes en voor schoenen, ergonomische zolen en kledij. Men voelt zich tijdens het adviseren ook niet te groot om te melden waar hun eigen kennis tegen de grenzen aanloopt en durft -indien nodig- door te verwijzen naar deskundigheid op evt. hoger niveau, bv een gediplomeerd podoloog. Klasse! Ook voor onze (tent)kamperenspullen is Holiday Sport in principe altijd onze eerste keuze, ook al is hetzelfde product elders tegen wat lagere prijs verkrijgbaar. SERVICE staat hier echt in graniet gebeiteld !

prima geholpen zijn zeer tevreden.

Nieuwe caravan gekocht en zijn goed geholpen

Super fijne wandelschoenen

Goed geholpen bij de aankoop van nw wandelschoenen. Loop weer zonder zere voeten vele kilometers. Top !

Vriendelijk personeel en een geweldige service.

Vriendelijk personeel met alle aandacht en tijd voor de klant. De klant is hier echt koning!

Het ophalen van de caravan was een feestje

Zeer hartelijke ontvangst je voelt je echt gewaardeerd als klant. Ook het inruilen en onderhandelen ging soepel. Keurig op tijd een brief gekregen met alle informatie.

Uitstekende en prettige service.

De aankoop van onze nieuwe caravan is heel prettig verlopen. Met veel geduld en goede uitleg en service zijn we zeer tevreden over Holiday Sport.

Vakkundig, behulpzaam en correct.

Goed geslaagd bij koop en inruil caravan

De klant is koning !

Goede ontvangst, prima advies. Geen nummer maar echte klant !!

Wat een service, lieve mensen , er wordt mee gedacht. Duidelijke uitleg. Alle tijd. Klant is Koning

Vordenseweg 1 7241 SB Lochem

Over Holiday Sport B.V.

Reizen inspireert, vrije tijd ontspant; in een sfeervolle en avontuurlijke omgeving vindt je naast onze caravanmerken Hobby, Fendt en Dethleffs een breed aanbod BOVAG occasions. In de goed geoutilleerde werkplaats kunt u terecht voor vakkundig onderhoud, reparatie, inbouw en schadeherstel. Daarnaast adviseren specialisten je in de outdoor winkel bij de keuze van kampeer en wandel accessoires. Hier kun je omringt met ruim 6000 reisboeken en kaarten je reis en vakantie goed voorbereiden. Laat je inspireren en verrassen in Lochem.