Absolute topper in caravanland.

Absolute topper in caravanland. Net onze 3de caravan opgehaald. Kwaliteit en Service resulteert in terugkomende klanten. Zeer blij met Holiday Sport in Lochem!

Goede sfeer,en eerlijk advies.

Uit het bezoek van verschillende dealers,sprong Holiday Sport er bovenuit. Vooral de uitgebreide tijd die voor ons werd vrijgemaakt, zonder enige verkoop drang, was uitermate prettig.

Meer dan goed

Klantvriendelijk en tijdens het rijklaar maken van de caravan heb ik het als heel prettig ervaren dat Marcel contact met me opnam voor overleg.

je voelt je er thuis en begepen zonder dat men je iets opdringt.

gewoon een prettige zaak zonder poespas. Ze doen wat ze zeggen ( beloven) prettig personeel.

Ijskastdeurtje sloot niet meer goed

In de werkplaats het probleem uitgelegd. Nieuwe veren en bevestigingsmateriaal gekocht. Op mijn vraag hoe dit te monteren was het antwoord. Ik kom wel even langs op de camping om dit op te lossen. Wat een geweldige service. Daarom beveel ik dit bedrijf van harte aan. Mooie winkel met veel voor de caravan en outdoor.

Fantastisch!

We zijn zo fantastisch geholpen, we kwamen toevallig langs, gingen even leuke caravans kijken. Heel erg vriendelijk te woord gestaan, we kregen alle tijd en aandacht. Uiteindelijk zijn we met een ‘nieuwe’ tweedehands Eriba weer verder gegaan. Na 3 dagen konden we hem ophalen en al onze spullen overhevelen in ons nieuwe huisje en de tweede week van onze vakantie met de nieuwe caravan op pad! Echt fantastisch! Zeer aan te bevelen.

Klantvriendelijk en goede sfeer

Ik heb dit bedrijf op vakantie leren kennen. Mijn waterpompje van de caravan was kapot en ik had 5 zekeringen nodig. Het werd prompt gepakt uit de voorraad. We hebben toen we daar toch waren even naar een Hobby caravan gekeken. 2 dagen later onze oude caravan ingeruild en een nieuwe gekocht. 3 weken later werd deze geleverd, heel positief.

Vriendelijke en vakkundige mensen

Vriendelijke mensen die de tijd nemen om je te adviseren en een super service. Absoluut top

Super service

Vandaag (zaterdag) bij holiday geweest, we wilden afreizen naar Frankrijk maar kwamen vlak voor vertrek erachter dat de remlichten het niet deden. Marcel heeft alles doorgemeten en schoongemaakt, maar het bleek aan de auto te liggen. Ze hebben snel een auto garage gebeld of die ons nog kon helpen. De caravan even laten staan en snel naar auto garage Nobel gereden. Die heeft super snel het euvel verholpen geheel gratis. Snel de caravan weer aangekoppeld en op weg naar frankrijk. Wat een klasse en wat een sevice!!!!!! Marcel vanuit Luxemburg bedankt!!

Aflevering van gekochte caravan als prima beleeft, het presentje als welkom. Vriendelijke verkoper meedenkend.

Prettige gesprekken en een positieve instelling. Hier ben je als client aan het goede adres!

Een fantastisch bedrijf, met uitstekende service

Wij komen hier al vele jaren met veel plezier. Het bedrijf is eerlijk, betrouwbaar en geeft goede service.

Uitmuntend

Goede service, denken met je mee...vriendelijke mensen,allemaal!!!

Persoonlijke aandacht. Goed advies

Persoonlijke behandeling. Goed advies. Vriendelijke verkoop.

Inruil en aflevering caravan was prima!

Duidelijk en zonder “ mooie praatjes” geholpen. Dat is wat wij graag willen!

Duidelijke uitleg, en klantgericht

Nieuwe caravan gekocht. Bij verkoop prima uitleg en suggesties. Er wordt tijd voor je genomen. Hetzelfde geldt voor de levering van de caravan. Ik kon bij thuiskomst alles bedienen, zoals uitgelegd.

service met hoofdletter S

Afgelopen najaar een caravan bij Holiday Sport gekocht. Met Pinksteren het eerste weekend met de caravan weg blijkt de boiler niet aangesloten te zijn. Erg vervelend met de huidige Corona richtlijnen. Wat bleek, de boiler was lek en dus daarom niet aangesloten. Één mailtje naar Holiday en een uur later werd een nieuwe boiler op onze camping afgeleverd. Het inbouwen is voor mij geen probleem dus dat heb ik zelf gedaan. Echt fantastische service noem ik dat.

Eerlijk en persoonlijk vriendelijk advies, TOP service, een dikke 10!

Wij hebben wederom, nu voor de tweede keer een nieuwe caravan hier gekocht. Diverse vergelijkingen gemaakt maar de eerlijke persoonlijke adviezen zonder opdringerigheid gaven ons een zeer goed gevoel. Uiteraard een zeer net voorstel gekregen waarbij uiteindelijk onze keuze toch weer op Holiday Sport viel. Het is hier echt goed met een geweldig team zeer kundige vakmensen die altijd voor je klaar staan met een vriendelijke glimlach! HET ZIJN HIER TOPPERS OP GEBIED VAN KAMPEREN. Wij kunnen iedereen Holiday Sport echt aanbevelen! Ook als je het zelf even niet goed weet. Vriendelijke groet uit Soest Jan & Annelies

Prettig bedrijf, no nonsens

Omdat ik al wist welke nieuwe caravan ik wilde was de koop snel rond. Zeer prettige kennismaking met dhr Bert Zevenbergen. Ook de inruil voor de oude caravan was reëel. Ook al bleek er een onverwachte schade aan het dak, dat is door de verzekeraar en Holiday sport professioneel opgelost. Al met al een zeer tevreden klant.

na 21 jaar weer daar terecht gekomen en het voelt als thuis komen

In allerlei opzichten word je er als koning behandeld en een ieder neemt de tijd voor je.

Top zaak, de klant is hier koning

Eind vorig jaar een caravan gekocht met een voortent en luifel aan de voortent. Onlangs de caravan geplaatst op onze vaste plek, bleek dat we spijt hadden van het type luifel en hebben deze nog kunnen ruilen. Men denkt mee en is zeer coulant, ook in de after sales. Wij zouden er opnieuw voor uit Delft naartoe rijden. Een aanrader!

Heel fijn bedrijf!

Eerst bij een paar andere bedrijven geweest hier kregen we echt een fijn gevoel allemaal een beetje onpersoonlijk en toen op naar Lochem. De reviews van google gaven goede hoop. Bij aankomst werden we direct hartelijk begroet en voorzien van koffie. Na diverse caravans bekeken te hebben en verder advies te hebben ingewonnen zijn we geslaagd. We zijn heel goed geadviseerd en ook de inruilprijs die we kregen was prima. We hebben afgelopen week de caravan opgehaald ook nu hebben ze alle tijd om uitleg te geven en worden alle vragen beantwoord. Verder werden we nog verrast met een heerlijke fles wijn en een Kika beer (voor het goede doel). Kort samen gevat een hele fijne zaak met kundig personeel die ook op het menselijk vlak belanstelling toont!

Prettige zaak om aankopen te doen, ze houden zich aan de afspraken.

Vreemd is wel, dat je bij een nieuwe caravan een zelf te betalen verplichte vocht controle moet laten uitvoeren, om een vocht garantie te krijgen. Je hebt toch garantie, waarom dan deze betaling?

Helemaaaaaaal top!

Prima service, goed vakmanschap en altijd op zoek naar een passende oplossing voor elke kampeerwens.

Zeer tevreden over de service en kwaliteit.

We hebben een gebruikte caravan gekocht. Deze is helemaal nagekeken en waar nodig gerepareerd. Zo is een hor en het tafelblad hersteld. De caravan stond netjes gepoetst voor ons klaar en na een uitleg door een medewerker is de caravan door Holiday naar onze eerste camping gebracht. Wij hebben namelijk zelf geen trekhaak aan onze auto. We zijn super tevreden over de klantgerichtheid!

Over Holiday Sport B.V.

Reizen inspireert, vrije tijd ontspant; in een sfeervolle en avontuurlijke omgeving vindt je naast onze caravanmerken Hobby, Fendt en Dethleffs een breed aanbod BOVAG occasions. In de goed geoutilleerde werkplaats kunt u terecht voor vakkundig onderhoud, reparatie, inbouw en schadeherstel. Daarnaast adviseren specialisten je in de outdoor winkel bij de keuze van kampeer en wandel accessoires. Hier kun je omringt met ruim 6000 reisboeken en kaarten je reis en vakantie goed voorbereiden. Laat je inspireren en verrassen in Lochem.