Super service!

Wij hadden een prachtige Eldis gekocht die niet door de Bovag keuring heen kwam en ook niet meer als zodanig gerepareerd kon worden. HolidaySport heeft echt van alles geprobeerd. Voor ons een teleurstelling en voor HolidaySport een strop. Lang verhaal, kort! Koopovereenkomst ontbonden en geld terug gestort. Geen gezeur. Mooi bedrijf met heel veel keus aan nieuwe caravans en occassions.

Super vriendelijk, gastvrij en oplossingsgericht familiebedrijf

Naar aanleiding van een advertentie over een Fendt Tendenza Caravan en gelezen reviews over dit familiebedrijf voor onze 1e kennismaking met Holiday sport naar Lochem gereden. Wij werden gastvrij ontvangen met een heerlijk bakkie koffie en daarna met Carmen de door ons gezochte caravan en ook andere types bekeken. Geen dwang, geen gepush etc. Niets van dit alles, gewoon goed geadviseerd de knoop doorgehakt na onze oude vertrouwde caravan te hebben ingeruild. De aflevering was zoals afgesproken in september, helaas ging dit niet naar tevredenheid van verkopende partij en ons maar men heeft alles in het werk gesteld om het alsnog perfect voor elkaar te krijgen en wij geheel tevreden met de nieuwe aanwinst konden vertrekken. Wij kijken terug op een zeer positief contact met Holiday Sport en hun medewerkers, met name veel credits voor Carmen en haar familie. Wij hebben daarna nog aansluitend heerlijk een week kunnen wennen en genieten van de riant uitgeruste Fendt Tendenza. Holiday Sport is wat ons betreft zeer aan te raden.

Voor ons gevoel was alles perfect geregeld en men kwam eerlijk over.

Onze eerste ervaring met Holiday Sport was erg goed. We werden serieus genomen, hadden vertrouwen in de verkoper en de firma. We kregen goede uitleg. Tijdens de aflevering was niet te veel duidelijk met het nalopen van alle punten. Men hielp naar het zoeken van oplossingen.

De mensen zijn zeer bereidwillig, maar de kwaliteit van de caravan bij aflevering kan beter

Diverse keren gebeld met onderstaande klachten, ná de aflevering van de caravan. De mensen zijn aan de telefoon bereidwillig. Maar als je eenmaal de caravan hebt, dan rij je toch niet even iedere keer terug naar de dealer, als er iets mankeert. In ons geval: - het dak van de caravan was behoorlijk zwart/niet echt schoongemaakt - laaddeur zijkant caravan is krom en sluit slecht. Heb e.e.a. Zo goed als mogelijk verholpen. - 13 polige stekker laat regelmatig los uit het omhulsel - slot binnenkastje boven keuken, handgreep was stuk. Heb ik zelf opgelost. - kitranden zijn zwart. Waarschijnlijk ten gevolge van lang buiten staan.

Vriendelijk, welkom, professioneel.

Caravan gekocht, vanaf het eerste moment een vriendelijke en professionele ervaring. Ze denken goed mee en de caravan is netjes volgens afspraak geleverd.

Vriendelijk personeel

Prachtige Fendt Tendenza caravan gekocht. Alleen de Fendtglazen in de toiletruimte ontbreken.

Onze eerste kennismaking is helemaal naar wens verlopen

Vriendelijke mensen, reageren snel op een vraag, nemen de tijd voor je, leggen alles uit en zijn bereid tot overleg

Super goed geholpen. Duidelijke uitleg. Echt de tijd genomen

Top ervaring. Geen gepusht, duidelijke uitleg. Na aankoop goed op de hoogte gehouden. Bij ophalen nieuwe caravan echt de tijd genomen om alles door te nemen en daarna duidelijke uitleg hoe alles werkt. Netjes uitgezwaaid bij weg rijden. Fantastisch!

zeer tevreden

Na veel zoeken op internet naar een Hobby 400 SFE eindelijk gevonden bij Holiday Sport.Afspraak gemaakt en de inruilprijs van onze oude caravan was goed. Ook de gemoedelijkheid van het personeel gaf ons een goed gevoel bij de aankoop van de Hobby.De nieuwe caravan werd perfect afgeleverd en er werd alle tijd uitgetrokken voor de uitleg en vragen.

Zeer vriendelijk en goede service

We hebben een nieuwe Fendt 465 Bianco Activ opgehaald en we werden zeer goed behandeld. Uitstekende uitleg en ook na levering nog tijd voor een kop koffie en een praatje. Ook de inruil van onze oude caravan was prima.

7 april onze Dethleffs Nomad avantgarde 460 EL op mogen halen. Vanaf het begin tot het eind uitstekend geholpen door Mike. Bij afhalen op vrijdag 7 april alle tijd en moeite genomen door het personeel om alles uitleg te geven. Wij zijn zeer blij met onze aankoop. En vooral niet te vergeten het zeer vriendelijke personeel. Fam van der linde

Wij hebben de aflevering van onze nieuwe Hobby caravan als uitstekend en vakkundig ervaren.

Voor de inruil van onze caravan hebben wij een reëel bedrag ontvangen, zijn wij uitstekend geadviseerd over de nieuw caravan en is de gehele afhandeling als uitstekend ervaren. Enige aanbeveling van ons uit was alle sloten voor aflevering van een druppeltje siliconenspray te voorzien.

Een geweldig bedrijf met zeer hulpvaardige vriendelijke mensen.

We zijn heel tevreden over Holiday Sport. Hans de Hart heeft ons zijn zeer vriendelijk ontvangen; hij heeft ons geweldig geholpen, goed geïnformeerd en prima uitleg gegeven over onze nieuwe caravan. 28 maart hebben we onze Fendt Bianco opgehaald met de bedoeling een paar dagen te gaan ‘proefkamperen’ om alles goed te leren kennen. Door het weer is dat er nog niet van gekomen. Gaat binnenkort zeker gebeuren. We vonden het ook geweldig dat ze vanuit Holiday Sport Kika steunen. De Kikabeer heeft al een mooi plekje in de caravan gekregen. Hartelijk dank voor de goede service.

Vriendelijk, gastvrij en alle tijd

We zijn super tevreden over Holiday Sport. Allemaal zo vriendelijk daar, ze nemen alle tijd voor je. Hier ben je als klant koning. Vorige week onze caravan opgehaald. Onze Knaus Sudwind uit 2007, die er als nieuw uitziet. Fijn dat mensen zuinig zijn op hun eigendom. Hans de Hart en z'n collega Mike hebben ons fijn geholpen, alles nagelopen en uitleg gegeven over onze Knaus. Toen bleek dat de zakluifel niet optimaal werkte, werd er ter plaatse een nieuwe opgezet. Echt top! Wat ook een mooi gebaar is, is dat ze Kika steunen. Zo blij met onze Kikabeer. Zelfs een goede fles wijn ontbrak niet. Bedankt voor de goede service.

Van bestellen tot aflevering, het was weer dik in orde..

In augustus bestelden wij op de beurs in Dordrecht onze nieuwe caravan, een Hobby 620 CL. We werden keurig geïnformeerd over de datum waarop de caravan gemaakt werd. Al onze vragen werden direct beantwoord. Wij zijn een trouwe klant van Holiday omdat het een eerlijk bedrijf is waar service en klantvriendelijkheid vanzelfsprekend is. Vandaag werd onze caravan keurig afgeleverd op de camping, ook weer zo'n fijn gebaar. Van aankoop tot aflevering; Holiday Sport maakt het waar. Ik beveel dit bedrijf al jaren aan bij mijn vrienden en kennissen. Ik hoop nog lang klant te blijven bij dit top bedrijf.

Aandacht , service en bejegening zoals je hoopt

We zijn bij Holiday Sport bij al onze contacten steeds weer prettig en correct benaderd. Niet alleen toen we nog klant moesten worden, maar ook na de aankoop. De benadering waar je als klant steeds weer op hoopt maar zo weinig krijgt tegenwoordig. Maar wel in Lochem, Chapeau. Fam. Van Weerd

Vriendelijk, gastvrij, eerlijk en transparant

Op zoek naar een Hobby De Luxe 460 LU kwamen wij in september bij Holiday Sport terecht en wij werden daar zeer vriendelijk en ongedwongen geholpen door Hans de Hart. Er werd alle tijd voor ons genomen, geen druk erop zetten dat we snel moesten beslissen omdat het het laatste 2022 model was. Alles rustig bekeken en de inruil van onze huidige caravan besproken, alles open en eerlijk, geen opgeblazen verkooppraatjes. Uiteindelijk zijn wij tot overeenstemming gekomen en blij keerden wij huiswaarts. Daar zag ik op een foto die ik gemaakt had dat er een bobbel op het plaatwerk van de deur van de Hobby zat. De volgende dag contact opgenomen en direct werd er toegezegd dat er een geheel nieuwe deur in zou komen. Op 29 november hebben wij de nieuwe caravan in ontvangst genomen in Lochem. Wederom werd er alle tijd genomen om alles langs te lopen en een korte instructie voor de mover. Inmiddels staat de caravan veilig in de stalling. In het voorjaar wordt de Unico luifel nog geleverd. Wij kijken ernaar uit om met ons nieuwe pareltje op vakantie te gaan. Bij een volgende caravanaanschaf gaan wij zeker weer terug naar Holiday Sport! Hans de Hart, bedankt voor de prettige en vriendelijke afhandeling.

Fantastisch bedrijf in alle facetten, verkoop, onderhoud en reparatie.

Onze caravan had flinke schade aan een zijwand. Deze moest compleet worden vernieuwd. Daar is een planning opgemaakt. Er zijn data van brengen en halen afgesproken. Op de ophaaldag stond onze caravan klaar en mooi te blinken met een splinternieuwe zijwand, echt als nieuw. Bij Holiday Sport is afspraak nog altijd afspraak en dat werd nu ook weer bewezen ondanks dat dit een moeilijke reparatie was. Wij nemen onze hoed af voor de monteurs van Holiday Sport, maar ook voor de hele organisatie. Wij voelen ons thuis bij dit bedrijf, waar wij nog echt klanten zijn!

Geweldig het overtreft al onze verwachtingen.

Wat er is beloofd is nagekomen gewoon geweldig!!!!!

Uitstekende begleiding vsn Hans met aankoop van een andere caravan.

Wij hebben een duidelijke uitleg gekregen van de "beschadigingen" van de caravan. Zoals afgesproken zijn deze verholpen. Een goede service. Ook de aflevering heeft volgens afspraak plaats gevonden. Toppie

Deskundig en klantgericht bedrijf

We zijn prettig en vlot geholpen bij de aankoop van onze caravan.

Alles naar wens afgehandeld

Ik heb mijn caravan opgehaald en alles was perfect geregeld Ook de uitleg van de caravan was prima

Gastvrij, open en eerlijk

Al ruim 30 jaar klant bij Holiday Sport. Ondanks de gekte in caravanland wordt je hier met de Achterhoekse mentaliteit geholpen. Gastvrij, open en eerlijk in alle rust. In november nieuwe Fendt Bianco 465 TG gekocht. Goede adviezen over aanpassingen en extra's. In April volgens verwachting en naar tevredenheid afgeleverd . Waarbij bij de aflevering in alle rust de caravan bekeken en doorgenomen is. Ook onze jarenlange ervaringen met servicebeurten zijn prima. Alles volgens afspraak en is er wat wordt je gebeld en krijg je het eerlijke verhaal. Wij genieten ook komende jaren weer met een gerust gevoel. Namens Fam. De Vries hartelijk dank.

Werkelijk boven verwachting!

Vorig jaar op vakantie bij verschillende bedrijven naar een andere caravan gekeken. Tot dat wij contact hebben gelegd met Holiday Sport. Offerte aangevraagd met evt inruil. Andere dag zijn we gaan kijken en na 2 uurtjes waren we het eens. We hebben nu een Fendt 515 sge bianco activ gekocht. We zijn op een héél plezierige manier geholpen. De eigenaar heeft alle tijd voor ons uitgetrokken en Héél goed uitleg gegeven. Daarom als u wat wil kopen, dan bent u hier op het goede adres. Proficiat!

Fan-tas-tisch

In 2 jaar tijd door omstandigheden 2 nieuwe caravans gekocht. De laatste uitsluitend via mail en telefoon geregeld. Afgelopen zaterdag 6-3 opgehaald, verwachtingen zijn wederom overtroffen! Een bedrijf wat snapt hoe het spel met de klant werkt! Wij zijn zeer tevreden!

Over Holiday Sport B.V.

Reizen inspireert, vrije tijd ontspant; in een sfeervolle en avontuurlijke omgeving vindt je naast onze caravanmerken Hobby, Fendt en Dethleffs een breed aanbod BOVAG occasions. In de goed geoutilleerde werkplaats kunt u terecht voor vakkundig onderhoud, reparatie, inbouw en schadeherstel. Daarnaast adviseren specialisten je in de outdoor winkel bij de keuze van kampeer en wandel accessoires. Hier kun je omringt met ruim 6000 reisboeken en kaarten je reis en vakantie goed voorbereiden. Laat je inspireren en verrassen in Lochem.