Klantvriendelijk, meedenkend, gezellige sfeer.

Niks te klagen. Gewoon goed.

Fijne elektrische leenfiets

Super geholpen!

Zeer snel en goed geholpen.

Goede service en klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en auto binnen 2 dagen afgeleverd, dus goede service.

Netjes, vriendelijk en vakkundig

Goed contact vooraf, met prijsopgave, waar ze zich netjes aan hebben gehouden. Leenfiets mee, en sneller klaar dan verwacht.

Heel aangenaam

Wij Moeder en zoon Joost waren op zoek naar een stadsauto omdat moeders de Grande Vitara te groot vond. We hebben veel auto’s bekeken en kwamen uiteindelijk bij AutoAvenue in Tilburg uit. De Ignis was een optie en hij stond in jullie showroom. We zijn prima en heel vriendelijk geholpen door Ivo Fransens. We wisten natuurlijk heel goed wat we wilden . Toen jullie een prima voorstel deden was de koop gesloten . En nu rijd ik sinds vrijdag rond in de witte Ignis. Tot volle tevredenheid. Ik moet alleen nog een beetje wennen aan de navigatie. Ondertussen staan hier 3 wiite een zwarte en een grijsbruine Ignissen op de parkeerplaats Vr Gr A.L.Lommert PS weet me geen raad met die grote taart.

correct en vriendelijk personeel/

TOP

Gewoon goed!

Perfect!

Alles tot in de kleine puntjes voortreffelijk

Weer netjes afgehandeld

De 1e beurt van de S-Cross is prima gedaan. Ik kon er zelfs op wachten, wat ook weer prettig was.

Fijne verkoper en prima autootje

Uitmuntend

Ben al vele jaren klant, en altijd tevreden geweest.

Fan tastische service en benadering

Ondanks de negatieve ervaringen met betrekking tot de vertraagde levering werd door auto avenue alles uit de kast gehaald om die pijn te verzachten.

Gewoon een prima bedrijf met vriendelijke medewerkers.

Goede info vooraf, duidelijke communicatie. Offerte en betaald eindbedrag klopten prima.

Zoals altijd prima geholpen

voldoende

Vriendelijk en goed zoals altijd. Erg jammer dat de auto niet glanzend en gewassen klaar stond. Ik geniet daar altijd van, maar dat viel dus nu vies tegen.

prima afsprakengoed na gekomen

vooraf prijs af spraak.na tevreden heid op gelost

goede service

doen het volgens afspraak

Klantvriendelijk, goede communicatie en afstemming, goede en snelle service.

Tijdens het onderhoud kan ik prima wachten in de showroom met een heerlijk bakje koffie. Er is altijd gelegenheid om vragen te stellen. Extra onderhoud wordt altijd in overleg gedaan.

Netjes en zoals afgesproken

Er wordt duidelijk gecommuniceerd over wat er moet gebeuren en de kosten. Zijn vriendelijk en vlot met reageren.

goede service en afspraken

goede service en komen afspraken na, en natuurlijk goede koffie.

Vriendelijk geholpen, deskundig personeel

Goede ervaring. Alles werd goed uitgelegd, er werd meegedacht. Mooie zaak.

Betrouwbaar adres voor uw aankoop en of onderhoud.

Ik kom hier nu al jaren en ik kan niet anders zeggen dan dat ik uiterst tevreden ben over dit bedrijf. De afspraken worden uiterst accuraat en punctueel nagekomen. Het personeel is vakbekwaam en vriendelijk. In het bijzonder ben ik te spreken over de monteurs in de werkplaats die steeds weer goed werk afleveren. Bedankt jongens.

Zoals al vele jaren ben ik tot volle tevredenheid geholpen.

Vriendelijke en vakkundige medewerkers

Keurig geholpen

Vantevoren ingelicht over de nodige werkzaamheden en prijs. Pech dat de airco kapot is en over een maand pas gemaakt kan worden

Kapt Hatterasstraat 11

5015BB Tilburg