Zeer goede service

Ivo Jansen was de verkoper van de ASX Niet opdringerig maar wel met de juiste informatie. Hierdoor werd het over te gaan tot aankoop makkelijk gemaakt. Chapo

Alles prima geregeld volgens afspraak.

Rop garage

Komt zijn afspraken na

Voor herhaling vatbaar.

Mijn auto had ik een jaar geleden gekocht in Eindhoven. Omdat hij aan de eerste onderhoudsbeurt toe was heb ik een dealer in Tilburg gekozen. Ik werd vriendelijk door het personeel te woord gestaan. Na een bakje koffie en een tijdschrift gelezen te hebben was de auto klaar.

altijd goed

Redelijk oke

Ik vraag mij eigen af hoe de voor banden door de apk zijn gekomen.

goed geholpen

Stipt, correct en vakkundig

Uitermate klantvriendelijk. Ruim van te voren via mail geïnformeerd dat auto aan de beurt is "voor de beurt." Vervangende auto staat klaar. Prijsopgave van te voren per mail. SMS info dat de auto klaar is en geen verrassingen. Kortom voor mij een betrouwbare relatie waar ik mijn auto's koop en in onderhoud geef.

Goe

Een hele vlotte, klantgerichte en efficiënte benadering!

Nog nooit binnen 24 uur een auto gekocht. Tot nu toe uiterst tevreden!

Afspraken nakomen, goede service en advies

Al vele jaren een vertrouwd adres. Rijdt al vele jaren een Suzuki

Eerlijke service

Er werd goed meegedacht wat handig was om te doen zo voor de vakantie. Is ie besloten een onderhoudondereel niet uit te voeren.

Goede prijs, top service en goed advies.

Ik kwam binnen om me te oriënteren op wat ik nu precies wil, maar zag direct 2 mooie auto's. Na een proefrit was ik meteen verkocht. Samen de juiste keuze gemaakt en ik kreeg ook nog een hele mooie prijs voor mijn oude auto.

Zeer goede service

Goed geholpen door vriendelijk personeel!

Vriendelijk geholpen.

Alleen jammer dat ik had aangegeven te willen wachten. Vervolgens een melding kreeg dat dat niet kon. En dat bij binnenkomst bleek dat ik wel had kunnen wachten (maar ik zou dat niet hebben gewild. :(

Prettige aankoopervaring.

Verkoopadviseur Ivo heeft verstand van zaken, is zeer servicegericht, en denkt met de klant mee. Hij heeft ons tijdens het hele aankooptraject van een nieuwe auto zeer goed geholpen. En ook bij de aflevering duidelijke uitleg gegeven. Alles op een manier die wij als prettig hebben ervaren. Over dit traject zijn wij zeer tevreden.

Keurig netjes geholpen door Ivo

We werden welkom geheten en geholpen door Ivo. Hij legde alles prima uit, was heel erg vriendelijk en behulpzaam en we kregen als verrassing ook nog een lekkere taart.

Goede persoonlijke behandeling

Prima werk geleverd..

Afspraak prima geregeld, vriendelijke service gedaan wat moest gebeuren.

Top bedrijf om een auto te kopen

Vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Open en eerlijk ook t.a.v. de in te ruilen auto.

ben vriendelijk ontvangen

Goed ontvangen en de koffie was heerlijk,

Topservice

Altijd vriendelijk en correcte service

Het is de eerste keer dat we hier een auto kopen. We zijn zeer tevreden geholpen. Vriendelijke personeel en nemen ook de tijd voor je. Aflevering van de auto ook goed geregeld.

Gewoon goed

Niet heel spannend, kleine beurt met apk. Goed en snel uitgevoerd.

Zeer positief

Ofschoon mijn auto een maand op zich liet wachten is de service en contact met auto Aveneu zeer goed verlopen.