Volledig naar behoren en vo afspraak.

Tevoren werd beurt aangekondigd en een prijsopgaaf verstrekt. Evt. was alles nog bespreekbaar en kon je kiezen voor "ja of nee". Beurt m.i. volgens afspraak en naar tevredenheid uitgevoerd, terwijl je comfortabel (goede zit, koffie, krantje, e.d.) op auto kunt wachten. Gastvrij, vriendelijk en (tot nu toe) zonder onaangename verrassingen. Geeft vertrouwen.

Een fijn kleiner bedrijf met goede service en expertice .

Of je nu de receptioniste of de verkoper of de service man hebt, ze zijn allemaal betroken met de het product en de klant .

Ze houden zich aan de afspraken en leveren goed werk. Vriendelijk ontvangst.

Heel erg positief.

Prima ontvangst en snelle, stipte uitvoering van de onderhoudsbeurt. Ben erg tevreden.

positief

Alles is conform afspraak verlopen!

Volgens afspraak afgewerkt

De vooraf geadviseerde werkzaamheden zijn uitgevoerd

Alleen ik denk dat ze vergeten zijn, de olie ververs kmstand te resetten. Het lampje brand sinds vrijdag oranje. Kunnen we daar even voor langs komen?

Is altijd goed.

Mijn ervaring is altijd goed en mooi dat ik er op kan wachten

Fantastische service!

Ik ben zeer tevreden over de service van de auto avenue. Ook bieden ze een eerlijke prijs. Aanrader.

Transparant en goed

Rijdt weer als een zonnetje.

Vaste afspraken en goede service

Zie bovenstaande

Goed geholpen met twee auto een proefrit gemaakt geen probleem.

Verkopers met veel verstand van zaken,

geweldig

volgens afspraak de beurt gedaan , en op tijd klaar

Rustig en vertrouwd.

Altijd keurige behandeling.

over het algemeen goed

wij zijn over het algemeen tevreden

Perfect!!!!.

Al meer als 25 jaar klant bij De Auto Avenue!, en Ook Nu Weer een Jaarlijkse Beurt van mijn Suzuki Ignis Uitstekend Uitgevoerd door de Vriendelijke en Kundige Monteur in de Werkplaats(Top).

Gewoon goed

Zoals het hoort, denk ik Ik voel me er wel thuis Maar misschien zou dat ook bij een ander garage kunnen zijn Maar wij zijn heel tevreden over onze Suzuki Swift

Alles goed geregeld.

Top geregeld en goede uitleg gehad.

Gewoon weg goed

Hebben zelfs mee gedacht in vervangend vervoer, super geregeld! Nu nog meewerken aan een goede inruilprijs

Professioneel en klantvriendelijk

Ik heb bij De Auto Avenue Tilburg een nieuwe Suzuli Ignis gekocht. Ik ben zeer tevreden over de aankoop, de begeleiding en de afhandeling van de zaken die bij het aankopen van een auto horen. Altijd een bakje koffie klaar. Goed geïnformeerd over de levertijd en ook de aflevering van de auto was top. Ik heb geen klachten of opmerkingen.

Goede service, altijd vriendelijk.

Een prettige ervaring waarin vertrouwen snel gewekt was.

Na een 1e kennismaking met het team en de auto, gingen wij de volgende dag een proefrit maken. Na afloop smaakte de koffie goed, en werd alles duidelijk uitgelegd aangaande de extra garantie en verzekering. Ook het inruilen van de oude auto ging vrij soepel. Bij de aflevering was het ook vertrouwd, en zelfs gezellig te noemen.

Alles volgens afspraak verlopen op vriendelijke manier

Na de auto XG 975 S, na leasen, gekocht te hebben, hadden we meer info nodig ivm onderhoud. Goed advies gekregen (voor zover wij na kunnen gaan). Afspraak voor keuring en onderhoud goed gepland. Vriendelijke medewerker(s), rustig zitje met iets te drinken, rekening volgens afspraak en binnen de tijd klaar. We blijven in vol vertrouwen bij deze garage. Met groet!