Geweldige service!!

Goede ontvangst, alles keurig geregeld, wat wil je nog meer!!

Vriendelijk, service gericht, helder en duidelijk

We zijn hier super goed en zeer vriendelijk geholpen. Je voelt je welkom en serieus genomen. Duidelijke afspraken en komen deze ook na. Kortom TOP!

Heb de auto pas een paar dagen

Heb nog geen ervaring

Vriendelijk personeel ,goede uitleg

Ik heb het als goed ervaren ,er waren nog extra onkosten dit werd goed uitgelegd.

correcte en vriendelijke afwikkeling

je wordt gewoon geholpen zoals het hoort

Tevreden

Maar...het zou handig zijn als de monteur niet alle knopjes anders zet. Reed s avonds zonder licht ( staat altijd op automaat) En de ventilator bleek op binnen te staan. En zo nog wat meer Was beetje onhandig, want ik rij vooral s avonds en moest nu in het donker van alles op proberen te lossen Maar verder prima gedaan hoor Ben weer tevreden

Fijne service en men neemt de tijd voor je.

Online afspraak maken , herinneringen en vooraf een prijsopgaaf. Dus je weet je kosten voordat je je auto inlevert.

Goed hoor, zoals gebruikelijk

Zie boven, zij het dat van de noodhamer links van de bestuurdersstoel de bevestigingsklem is verdwenen. Er rest slechts een gat. Het ding slingert dus wat rond, niet 'voor het grijpen', wat de bedoeling is. Minpuntje, dat ik zelf moest ontdekken.

Vriendelijk en accuraat

Zeer prettig

Top geregeld!

Top geregeld, transparantie over kosten, prima service!

Goed geholpen

Werken met veel moeite om alles goed te maken

prima service

Alles volgens afspraak verlopen.

Heel goed.

Geweldige service, staan altijd voor je klaar, geven goed advies en uitleg waar nodig is. Ben zeer tevreden!

vertrouwen op een vertrouwd adres

jaarbeurt volledig volgens afspraak en tijdstip geregeld dank voor de tevoren verkregen adviezen ( Jordy)

De raming die wordt afgegeven vooraf stelt niets voor.

Als het bedrag meer dan 200 euro hoger is, zonder vooraf overleg, vindt ik dit niet kloppen.

Makkelijk een afspraak gepland, vooraf een kostenspecificatie ontvangen en op tijd weer een bericht ontvangen dat de auto weer klaar stond. Ben zeer tevreden!

is goed

Ik ben netjes ontvangen en werd goed geholpen.

onderhoud keurig volgens afspraak uitgevoerd

goede ervaring met goede informatie omtrent werkzaamheden

Alles is correct verlopen

Ik word er altijd netjes en correct behandeld.

Buitengewoon zoal ik gewoon ben.

Correct behandeld

Zie boven. Op tijd gewerkt.prijs tevoren bekend.

Volgens afspraak uitgevoerd

Goede duidelijke afspraken en ook zo uitgevoerd

Eerlijkheid geeft vertrouwen

We komen al bijna 30 jaar bij Auto Avenue en zoals gebruikelijk is de advisering/meedenken omtrent nieuwe auto of gebruikte auto altijd eerlijk en dat zorgt voor vertrouwen

Zoals altijd: erg goed.

Alles volgens afspraak, auto rijdt weer als een nieuwe.