conform verwachting

conform afspraak en verwachting OH uitgevoerd

Betrouwbaar en servicegericht

Snel en accuraat, vriendelijk.

Ze hebben mij goed geholpen en een oplossing gezocht voor mijn probleem met de auto de koppeling wordt 20 October gerepareerd en dat valt nog onder Gerantie

Uitstekende servive

Van tevoren prijsopgave,vriendelijke behandeling

Alles volgens afspraak en prima geregeld

Duidelijk over de te verwachten kosten en communiceren goed.

Uitstekend geholpen!

Mooie auto gekocht super trots op de aanschaf. Goed geholpen met de aankoop en uitstekend afgeleverd.

Altijd goed geholpen

GOED

WEL DUUR ONDERHOUD !

APK en groot onderhoudsbeurt correct uitgevoerd.

Uitstekende service

uitstekend

doen wat ze zeggen

Betrouwbare garage

Ik werd vriendelijk geholpen aan de balie voor een onderhoudsbeurt en APK. Kreeg een elektrische fiets van goede kwaliteit als vervangend vervoer. Mijn auto was vrij snel weer klaar. Kortom een prettige ervaring.

zeer tevreden over de werkzaamheden

zolang ik mijn outlander bij jullie in onderhoud heb , heb ik geen klachten nooit problemen gehad met de auto altijd de afspraak na gekomen vriendelijk ontvangen aan de receptie.

gewoon veel geld maar daar kunnen jullie niets aan doen kunnen jullie mij alsnog jullie IBAN nr. doorgeven want dat is niet goed overgekomen bij de mail met de rekening

Ben erg goed geholpen en geadviseerd

Zijn erg vriendelijk Afspraken kloppen en de koffie is goed

Prima beurt, duurde wel erg lang

Heb lang moeten wachten omdat de monteur steeds naar een andere klus moest

Prima service en klantgerichtheid

Wordt altijd goed geholpen super

Goede service en vriendelijk personeel

Transparante prijzen, goede Service

Altijd vriendelijk en correct. Je wordt er prima geholpen en duidelijk aangegeven wat onderhout of reparatie gaat kosten en met vragen kun je er altijd terecht.

afspraak ,

alles was in orde. Het personeel verwelkomde me vriendelijk. . . Met dank .

Goed gevoel door persoonlijke contacten

Vriendelijk geholpen en prima geadviseerd. Ik heb geen enkel puntje van kritiek.

Goede service en uitleg

Ondanks het lange wachten( 9 maanden) auto op een fijne manier geleverd. Hebben contact gehouden tijdens het wachten. Niemand kon daar iets aan doen

Altijd goede service en prettige omgang

Altijd goede service en prettige omgang