Jo

Jo

Altijd top service!

Bij de Auto Avenue werken ervaren professionals die je met passie voorzien van fijne informatie en de beste adviezen.

Alles perfect afgehandeld

Heel goed geholpen

Altijd vriendelijk en goede service

Op een punt na is de aflevering positief, er zit n.l. schade op de achter bumper die ik thuis pas gezien heb, ik vind het wel heel jammer dat het niet verteld is door de verkoper.

Naar tevredenheid afgewerkt, de aflevering van de auto.

Genoeg tijd besteed aan de uitleg van de auto.

Er is heel goede communicatie

Alles is uitgevoerd zoals afgesproken , ik ben tevreden

Altijd correct en klantvriendelijke benadering.

Houden de tijd van beurt goed bij, op tijd wordt je gebeld om afspraak in te plannen, dit ook ivm vakantiedrukte waarin onze auto is gekocht.

Super service.

Avond tevoren mijn prima leen auto opgehaald. Dag erna keurig een sms dat mijn auto klaar was. Keurige afhandeling daarna. Top service.

netjes vooraf prijsopgaaf

prijsopgaaf klopte met werkelijke prijs dus netjes

nette zaak en prima geholpen

kan deze zaak aanbevelen , netje en goed geholpen.

Goeie service

Wij zijn tevreden over de service die geleverd wordt En ook dat je van tevoren al een prijs opgave krijgt

Prachtige auto voor een hele nette prijs.

Prachtige auto voor een hele nette prijs. Goede service Vriendelijke medewerkers

Leuk snel en goed

Vriendelijk en blij met mooie auto.

Vriendeijk, meedenkend. Snelle service. Goede informatie. Ook voor afhalen vast alle info gekregen om verzekering te regelen

Het is thuis komen. Zeer vertrouwd en vak kundig.

Goede service, je wordt netjes geholpen en je weet ongeveer vooraf wat een beurt kost!

Goede service, meedenken, klantvriendelijk

Had snel een kleine occasion nodig. Wist wat ik wilde maar kwam van ver dus liever niet twee keer reizen. Is allemaal gelukt, kon de auto na paar uurtjes direct meenemen. Ging niet gehaast, er was tijd voor een extra proefritje en uitleg.

Goede service en laten weten als het meer werk is.

Van te voren een offerte gekregen. Maar uit eindelijk het dubbele moeten betalen ivm meer werkzaamheden. Deze kosten waren naar mijn mening heel hoog.

Erg goede service. Vriendelijke medewerkers.

nette afhandeling

ze doen wat ze zeggen

Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd volgens de afspraak.

ik ben zeer tevreden over de service van de autoavenue. ze komen de afspraken na.

Vriendelijke en meedenkende , goed bereikbare vaklui , die je goed voorlichten

Ik werd uitstekend begeleid door Ivo , met name het proces met de Leasemaatschappij om alles digitaal in orde en volgens verplichte voorwaarden positief af te ronden : Ondanks dat dit bij mij vele uren in beslag nam , bleef hij, met collega volharden en..de heerlijke koffie was altijd een opkikker.!

Vriendelijk en vakkundig en volgens afspraak!

Erg prettige garage in de omgang en afspraak is afspraak

Gewoon goed.

Klaar terwijl U wacht. Met een lekker bakkie koffie.