Ik heb een erg goede ervaring gehad met RVV. Eigenlijk ben ik over alles tevreden, behalve dat de instructeurs onderling niet hebben afgestemd wat voor rijgedrag ze willen zien en dat kan verwarrend zijn. De laatste lessen voor mijn examen heb ik met Guido gereden die precies weet wat je nodig hebt om klaar te zijn voor het examen en veel kunde heeft in het motorrijden. Daarvoor heb ik meerdere lessen bij Robert gereden die ook hele goede feedback geeft en erg gezellig is!

Goede leraren, kundig. Zeggen waar het op staat, niets sugar coaten.

Kwalitatieve lessen en veel persoonlijke aandacht.

Leuke rijschool met ruime lesmogelijkheden. Prioriteit ligt op goede voorbereiding, dus iets langer doorlessen, maar wel meer kans om in 1 keer te slagen. Alleen de kleding van de rijschool ruikt een beetje \'gebruikt\', maar dat vond ik persoonlijk niet zo erg.

Heb een zeer aangename en ook strenge instructeur aan Guido gehad. De flexibiliteit om lessen te verschuiven op een laat moment ook na het overlijden van mijn vader. Goed om ook van instructeur tussendoor te wisselen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Een hele goede school met informele sfeer. Prima en zeer vakkundige instructeurs. Normaal leer je pas rijden als je je rijbewijs hebt, maar bij RVV lijkt het of je jaren ervaring hebt na het behalen van je rijbewijs. Soms streng doch rechtvaardig en daardoor een heel hoge slagingskans.

Ik heb mijn rijopleiding gehad van Bob en het beviel me uitstekend! Ook het boeken en betalen van lessen gaat heel gemakkelijk online en de communicatie van de rijschool is dik in orde.

Leuke les tijd gehad!

Relaxte rijschool met goede leraren. Heel makkelijk om online afspraken in te plannen en genoeg keuze in verschillende motoren om te lessen. Je wordt heel goed voorbereid op je examens.

Het lijkt overdreven, maar echt een 10 ! Iedereen is deskundig en weten waar ze het over hebben. Men staat open voor meningen in welk context dan ook en doen er echt wat mee. Ik raad, en ik zeg het oprecht, iedereen RVV aan ! Bob, Marcel, Tessa, Nicky ontzettend bedankt.

Met veel passie en toewijding word je begeleid tot het halen van je rijbewijs. Je lest over het algemeen denk ik langer bij deze rijschool maar hebt daardoor wel meer zekerheid dat je het examen ook haalt. Je wordt intensief gecoacht en opgeleid tot een zeer getrainde automobilist, (de lat ligt qua niveau dan ook zeer hoog).

Vandaag met een vertrouwd gevoel op de motor voor m\'n examen geslaagd! Waren leuke en leerzame sessies, met extra complimenten voor Guido die mij de meeste uren heeft begeleid. In het hoogseizoen hebben ze het duidelijk druk, maakt het soms wat lastig te plannen, maar uiteindelijk was het ook goed te combineren met werk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede ontvangst door eigenaar Marcel, eerste paar lessen ook gewoon goed. Hierna met verschillende leraren gelest. Te veel wisselen is niet bevorderlijk. Niet alle instructeurs mogen dezelfde lessen geven(avb/avd). Dit zorgt voor vertraging omdat er niet altijd plaats is bij de juiste instructeurs. Eenmaal bij Guido Serné ging het snel naar examen en dat is glansrijk binnen één keer behaald. Ik vind het overigens wel merkwaardig dat de rijschool moet verdienen aan het boeken van een theorie-examen.

Zeer goede lessen, leuke sfeer, helemaal top.

2 sterren: slechter dan verwacht

De meeste beoordelingen op deze site lijken door de eigenaar van RVV zelf ingevuld, en daarom lijkt het allemaal erg positief. Maar bedenk zelf eens of je als belangrijk argument bij je review zou invullen dat \'het plannen met de online agenda zo makkelijk is\'. Marcel, stop eens met die reviews over je eigen rijschool. Tussen deze reviews kom je ook een aantal reviews tegen met ervaringen die ik ook gehad heb, bijvoorbeeld van Irene (12/06/2016), Marielle (09/03/2016), anoniem (14/06/2015), W (13/06/2015) en anoniem (22/09/2014). Een aantal van de instructeurs is erg goed. Helaas bleek dat veel cursisten bij RVV vaak problemen hadden met de eigenaar. Zo zijn er maar twee instructeurs die van de eigenaar les mogen geven in aanloop naar het examen. Die moet je soms wel vier weken van te voren boeken, dus als je bijna klaar bent om af te rijden, dan moet je nog een behoorlijke tijd wachten. Bij mij hadden meerdere instructeurs al aangegeven dat ik kon afrijden, en dit was ook ingepland. Tot tweemaal toe werd één week voor het examen door de eigenaar het examen geannuleerd zonder overleg. De eigenaar wil namelijk voor je examen doet een keer met jou een les doen om te kijken of het goed genoeg is, en dan komt er opeens allemaal kritiek en wordt gezegd dat je nog meer lessen moet nemen. Die kritiek was tot dan toe nooit van de instructeurs gekomen, en die begrepen de kritiek ook niet. Als je aangaf dat je toch wilde afrijden, dan loopt hij gewoon weg. De instructeurs probeerden de eigenaar soms nog op andere gedachten te brengen, en boden hun excuses aan voor het gedrag van de eigenaar. Voor examens worden er dus nog allerlei extra lessen ingepland, die in tijd vaak heel ongunstig voor je zijn, maar die voor de rijschool wel goed uitkomen omdat er dan één cursist staat ingepland in plaats van twee. Alle instructeurs worden door de rijschool ingehuurd, dus het is prijstechnisch ongunstig voor de rijschool als er maar één cursist is, terwijl je de instructeur wel volledig moet betalen. Uiteindelijk ben ik weggegaan bij deze rijschool, en kon na twee lessen afrijden bij een andere rijschool (en gewoon geslaagd). Deze rijschool vertelde me dat ze veel cursisten krijgen die eerst bij RVV les namen. Ik heb achteraf gezien echt wel 10 lessen te veel gehad. Als je bij RVV gaat lessen * koop dan eerst je eigen kleding. De kleding is zo ranzig, dat je na een les het liefste gaat douchen. * neem geen pakket met een examen, zodat je nog een keer kunt switchen van rijschool * neem geen les bij de eigenaar

Goede instructeurs die je niet laten afrijden op de gok. Leuke tijd gehad met mijn instructeur, eerste keer examen meteen geslaagd. Na je examen kan je veilig zelfstandig deelnemen aan het verkeer!

Zeer professionele rijschool met goede, ervaren instructeurs. Examens worden pas ingepland wanneer je er echt klaar voor bent. Hierdoor kan vanwege wachttijden bij CBR soms wat vertraging ontstaan. Misschien niet de goedkoopste manier om je rijbewijs te halen, maar je leert wel ontzettend goed en veilig rijden. Dat lijkt me op de motor uiteindelijk het belangrijkste!

Hele goede ervaring gehad en hele leuke lessen gehad zeer leerzaam waar je ook echt wat aan hebt tijdens maar ook na het behalen van je rijbewijs en je krijgt alles heel erg goed uitgelegd zowel tijdens of na de rijles echt een aanrader ! Beide examen in 1 keer behaald dankzij Quido en marcell dank jullie wel en kom snel weer langs

Brommerinstructeur Tess is erg goed. In 2x2 uur les heeft ze mijn dochter klaargestoomd voor het examen, zowel voor wat betreft techniek, rijvaardigheid en zelfvertrouwen. In één keer geslaagd, super!

RVV is een top rijschool aan het Haarlemmerplein in Amsterdam. Er werd veel aandacht gegeven aan veilig, vlot en vooruitziend leren motor rijden. Ik heb mijn motor rijbewijs categorie A in één klap gehaald. De instructeurs zijn allemaal erg vriendelijk en tegemoetkomend. Bedankt Marcel, Guido, Vincent en de rest!

Heerlijk gereden en veel geleerd, de instructeurs zijn erg goed en weten wat opleiden is. Er wordt niet afgereden als de instructeurs niet voor 100% zeker zijn dat je capabel genoeg bent om alleen de weg op te gaan....