Uitstekende rijopleiding gekregen met veel maatwerk

Heel goede rijschool. Je kan er tijdens de lessen alle benodigde kleding lenen en communicatie gaat heel goed en duidelijk. Volgens mij niet de goedkoopste, maar zeker het geld waard. Ook is het vaak mogelijk last minute een les (of zelfs examen!) te boeken, ze zijn een stuk flexibeler dan je van een rijschool verwacht. Heb zonder mijn autorijbewijs goed leren motorrijden met dank aan de expertise van alle instructeurs van RVV.

Zeer grondige rijopleiding met kundige instructeurs

Als je goed wilt leren rijden dan ben je hier aan het juiste adres. Gemiddeld krijg je wellicht wat meer lessen dan bij een andere rijschool maar dan ben je wel verzekerd van een goede grondige opleiding zodat je vervolgens veilig en vol vertrouwen de weg op gaat.

Bedankt Marcel, super goede rijlessen, voorbereid op examen gegaan. door nog een paar laatste paar lessen in de avond te krijgen, top service en nog een hele gezellige rijschool ook!

2 sterren: slechter dan verwacht

Proefles geboekt, maar door allerlei redenen hebben wij dit geannuleerd. Het geld voor de proefles hebben wij na veel mailtjes niet terug gekregen, ondanks dat het was toegezegd. Geen stijl! Dus wacht met betalen, eenmaal betaald is het geld weg....

Eigenwijs en eigengereid. Niet je rijbewijs halen, maar leren rijden. En als je dan kan rijden, dan haal je vanzelf je rijbewijs. TOP rijschool met TOP instructeurs. Bedankt Marcel, Menno, Nikki en Bob voor het ontdekken van de motorrijder in mij ......

Super ervaring bij RVV, de instructerus zijn allemaal vriendelijk en erg bekwaam. Qua lestijden ook heel flexibel.

Zeer goede ervaring! Bob was geduldig en maakte er echt werk van om erachter te komen waar ik aan moest werken om mijn autorijexamen te halen. Een heel fanatieke coach met hart voor zijn vak!

Goede lessen! Je leert enorm goed motorrijden. Is aan de prijzige kant omdat je lang moet doorlessen maar dan zit je daarna wel een stuk veiliger op de motor. Als iedereen in t verkeer zo les krijgt zou het een stuk veiliger op de weg zijn..

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hallo! Even mijn verhaal kwijt betreft het lessen bij RVV.nl Vorige maand heb ik een pakket afgenomen van 999 euro. Het klinkt als een goede deal, helaas kom je snel tot de conclusie dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. In dit pakket, met 18 uur les en beide examens, ga je er in eerste instantie er vanuit dat je met 18 uur les klaar zou zijn, in ieder geval bijna. Natuurlijk zit hier enig verschil in hoe snel je het oppakt. Na 12 uur rijles kreeg ik van instructeur ... te horen dat ik er bijna klaar voor was, alle AVB oefeningen gingen goed, maar moesten nog een aantal dingen beter. Vervolgens ging ... op vakantie en was ik genoodzaakt om bij een andere instructeur mijn lessen te boeken. Na de lessen met ...., kreeg ik te horen dat ik nog wel een aantal lessen nodig had, met weer andere opmerkingen. Het verschil van instructeur en het inzicht is iets wat ik erg kwalijk neem en heb toen daarom ook mijn klacht ingediend bij de rijschoolhouder. Na 16 uur rijles te hebben gehad, noodzakelijk moeten wisselen van instructeur en nu met extra kosten zitten, is iets wat ik als werkwijze van een rijschool erg kwalijk neem. Als antwoord terug krijgen dat kwaliteit beter is als kwantiteit, is dan ook zeker niet de antwoord die ik verwacht van een rijschoolhouder. Ik heb mijn lessen van het pakket moeten betalen en kreeg de rest terug, wel na twee keer moeten vragen. Na 1 proefles bij een andere rijschool staat mijn AVB examen gepland, en kreeg helaas ook de melding dat mijn slechte ervaring al vaker gehoord was. Mijn advies: – Koop geen pakket maar neem losse lessen (bij dezelfde instructeur), zodat je altijd kunt switchen. – Ga niet akkoord met het steeds wisselen van motoren, het kost je elke keer weer een kwartier a 20 minuten om aan de motor te wennen. – Koop je eigen kleding!!!

Zeer professioneel. Hun werkwijze zorgt ervoor dat je met een zeer goed gevoel de weg op gaat en ben blij dat ik mijn lessen hier heb gevolgd. Kan dit iedereen aanraden ten opzichte van ff snel halen voor weinig en dan niet kunnen rijden.

Goede en erg persoonlijke omgang. Voor en na elke les wordt deze besproken. Ze zijn erg gedegen en perfectionistisch. Maar het geeft je de ervaring en skills om veilig de weg op te gaan.

Het RVV heeft een leuk, vakkundig team met veel geduld. Allemaal zeer gericht op een leuke tijd en veilige deelname aan het verkeer!

Goede ervaring met deze rijschool. Je kan met meerdere instructeurs lessen, en dan kan je uiteindelijk kiezen voor degene die je het beste ligt. Mijn instructeurs hebben me enorm geholpen, zeker net voor mijn praktijkexamens, door toch nog een extra les te doen, en de laatste ruwe kantjes bij te schaven.

Naar mijn ervaringen heb ik hier bij rvv, ECHT en VEILIG leren motorrijden en tevens t genieten ervaring ... mijn dank.

De instructeurs zijn erg toegewijd en geven je op een fijne manier les. De lat wordt heel hoog gelegd, waardoor het leertraject bij mijzelf langer duurde, dit voelt daarom ook alsof er geen einde aankomt. Maar daarentegen ben ik nu wel zelfverzekerder in het verkeer.

Ik heb hier met heel veel plezier mijn motorrijlessen gevolgd. Kundige en professionele instructeurs, die naast hun vakkundigheid ook nog eens heel erg gezellig zijn! Kortom, RVV is echt een aanrader!

Ik heb een erg goede ervaring gehad met RVV. Eigenlijk ben ik over alles tevreden, behalve dat de instructeurs onderling niet hebben afgestemd wat voor rijgedrag ze willen zien en dat kan verwarrend zijn. De laatste lessen voor mijn examen heb ik met Guido gereden die precies weet wat je nodig hebt om klaar te zijn voor het examen en veel kunde heeft in het motorrijden. Daarvoor heb ik meerdere lessen bij Robert gereden die ook hele goede feedback geeft en erg gezellig is!

Goede leraren, kundig. Zeggen waar het op staat, niets sugar coaten.

Kwalitatieve lessen en veel persoonlijke aandacht.

Leuke rijschool met ruime lesmogelijkheden. Prioriteit ligt op goede voorbereiding, dus iets langer doorlessen, maar wel meer kans om in 1 keer te slagen. Alleen de kleding van de rijschool ruikt een beetje \'gebruikt\', maar dat vond ik persoonlijk niet zo erg.