Uitstekende rijopleiding gekregen met veel maatwerk

Super fijne rijlessen Ik heb bij RVV hele goed en dijn erijlees gehad bij Silva. In één keer geslaagd door goede, professionele begeleiding. Zeker aan te raden!

Super goede motorrijlessen!

De lessen zijn heel gedetailleerd, je leert niet alleen volgens de regeltjes rijden maar veilig en zelfstandig rijden! De organisatie zelf is ook heel overzichtelijk en prettig, het is fijn dat je gewoon online een les kan boeken en betalen. Zeker een aanrader voor iedereen die wil motorrijden!

Had niet beter gekund

Marcel en Jacob zijn de kroegbazen van RVV. Toen ik de eerste keer de rijschool binnenliep voor een proefles, zag het er bezig en rommelig uit. Wat je kan verwachten in een kroeg, niet perse bij een rijschool. Ik had eerder een proefles gedaan bij een andere rijschool. Alles was daar squeaky clean, geordend en netjes. Alleen de motor zat mij niet heel lekker met mijn 1.60 m. Bij RVV deed ik mijn proefles op een Honda CBF500. Hij zat als gegoten.. Toen was de keus eigenlijk gemaakt, bovendien zijn de bruin cafes een bedreigd soort in Amsterdam. Die moet je supporten ;) De sfeer is enorm casual bij RVV, het rommelige van de kroeg geeft een gevoel van gezelligheid. Lessen doe je om iets serieus te leren, maar wel op een manier waar je veel plezier uithaalt. Marcel & Jacob zijn beide gepassioneerde rijders en willen heel graag dat jij comfortabel, zelfverzekerd en veilig de weg op kan. Lukt iets niet, dan doe je het nog een keer en nog een keer.. Geen vraag is teveel, geen uitleg teveel, geen commentaar teveel. Ben je het ergens niet mee eens, dan staan ze open voor discussie. (Meestal winnen zij wel ;)) Ik heb met enorm veel plezier les gehad. Iedere les was leerzaam en had ik het idee dat ik vooruitgang boekte. Het AVB examen vond ik zelf het spannendst, maar is in 1x gelukt. Daarna ga je de weg op en begint naar mijn idee het rijden echt. Dat is echt te gek! Toen ik het idee had dat ik klaar was voor het AVD, werd die ingepland. En gister heb ik hem in 1x gehaald. Praktische dingen: - Je kan jouw lessen zelf online inboeken, betalen en cancellen - Iedere les krijg je tips en commentaar die online terug zijn te lezen - Vooruitgang van niveaus, bijzondere verrichtingen staan duidelijk omschreven - Ze zijn flexibel als je een afspraak wilt veranderen - Je alvast inlezen en youtube filmpjes kijken hebben mij goed geholpen Ik mis de lessen nu al! Thanks Marcel & Jacob!

Hier leer je wat motor rijden inhoudt

Dankzij top instructeurs in korte tijd goed leren motor rijden en voor alle examens geslaagd. Pittige lessen met een dosis humor. Dank je wel Jacob en Marcel voor de fijne samenwerking!!

Super fijne rijlessen

Goede lessen maar je moet je eigen proces bewaken

Marcel en Jacob geven op een directe en fijne manier lessen. Het examen AVB motor werd grondig doorgelopen en ik voelde mij goed voorbereid. De lessen ter voorbereiding voor het praktijkexamen AVD voelden soms onnodig. Ik had al een aantal lessen gehad en voelde alsof ik klaar was voor het examen. Ik heb dit een aantal keer aangegeven en kreeg in eerste instantie wat woede en ergernis over mij heen vanuit de rijschool. Daarna werd er echter wel een examen gepland en kon ik op voor het praktijkexamen. Meteen geslaagd gelukkig maar ik heb het idee dat als ik er zelf niet over was begonnen dat ik er nog wel €500 aan had kunnen uitgeven. Dat vind ik een onprettig gevoel en dat is het enige minpunt aan mijn ervaring bij RVV. Je moet dus actief je eigen proces bewaken.

Uitstekende rijopleiding gekregen met veel maatwerk

Heel goede rijschool. Je kan er tijdens de lessen alle benodigde kleding lenen en communicatie gaat heel goed en duidelijk. Volgens mij niet de goedkoopste, maar zeker het geld waard. Ook is het vaak mogelijk last minute een les (of zelfs examen!) te boeken, ze zijn een stuk flexibeler dan je van een rijschool verwacht. Heb zonder mijn autorijbewijs goed leren motorrijden met dank aan de expertise van alle instructeurs van RVV.

Zeer grondige rijopleiding met kundige instructeurs

Als je goed wilt leren rijden dan ben je hier aan het juiste adres. Gemiddeld krijg je wellicht wat meer lessen dan bij een andere rijschool maar dan ben je wel verzekerd van een goede grondige opleiding zodat je vervolgens veilig en vol vertrouwen de weg op gaat.

Bedankt Marcel, super goede rijlessen, voorbereid op examen gegaan. door nog een paar laatste paar lessen in de avond te krijgen, top service en nog een hele gezellige rijschool ook!

2 sterren: slechter dan verwacht

Proefles geboekt, maar door allerlei redenen hebben wij dit geannuleerd. Het geld voor de proefles hebben wij na veel mailtjes niet terug gekregen, ondanks dat het was toegezegd. Geen stijl! Dus wacht met betalen, eenmaal betaald is het geld weg....

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Eigenwijs en eigengereid. Niet je rijbewijs halen, maar leren rijden. En als je dan kan rijden, dan haal je vanzelf je rijbewijs. TOP rijschool met TOP instructeurs. Bedankt Marcel, Menno, Nikki en Bob voor het ontdekken van de motorrijder in mij ......

Super ervaring bij RVV, de instructerus zijn allemaal vriendelijk en erg bekwaam. Qua lestijden ook heel flexibel.

Zeer goede ervaring! Bob was geduldig en maakte er echt werk van om erachter te komen waar ik aan moest werken om mijn autorijexamen te halen. Een heel fanatieke coach met hart voor zijn vak!

Goede lessen! Je leert enorm goed motorrijden. Is aan de prijzige kant omdat je lang moet doorlessen maar dan zit je daarna wel een stuk veiliger op de motor. Als iedereen in t verkeer zo les krijgt zou het een stuk veiliger op de weg zijn..

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hallo! Even mijn verhaal kwijt betreft het lessen bij RVV.nl Vorige maand heb ik een pakket afgenomen van 999 euro. Het klinkt als een goede deal, helaas kom je snel tot de conclusie dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. In dit pakket, met 18 uur les en beide examens, ga je er in eerste instantie er vanuit dat je met 18 uur les klaar zou zijn, in ieder geval bijna. Natuurlijk zit hier enig verschil in hoe snel je het oppakt. Na 12 uur rijles kreeg ik van instructeur ... te horen dat ik er bijna klaar voor was, alle AVB oefeningen gingen goed, maar moesten nog een aantal dingen beter. Vervolgens ging ... op vakantie en was ik genoodzaakt om bij een andere instructeur mijn lessen te boeken. Na de lessen met ...., kreeg ik te horen dat ik nog wel een aantal lessen nodig had, met weer andere opmerkingen. Het verschil van instructeur en het inzicht is iets wat ik erg kwalijk neem en heb toen daarom ook mijn klacht ingediend bij de rijschoolhouder. Na 16 uur rijles te hebben gehad, noodzakelijk moeten wisselen van instructeur en nu met extra kosten zitten, is iets wat ik als werkwijze van een rijschool erg kwalijk neem. Als antwoord terug krijgen dat kwaliteit beter is als kwantiteit, is dan ook zeker niet de antwoord die ik verwacht van een rijschoolhouder. Ik heb mijn lessen van het pakket moeten betalen en kreeg de rest terug, wel na twee keer moeten vragen. Na 1 proefles bij een andere rijschool staat mijn AVB examen gepland, en kreeg helaas ook de melding dat mijn slechte ervaring al vaker gehoord was. Mijn advies: – Koop geen pakket maar neem losse lessen (bij dezelfde instructeur), zodat je altijd kunt switchen. – Ga niet akkoord met het steeds wisselen van motoren, het kost je elke keer weer een kwartier a 20 minuten om aan de motor te wennen. – Koop je eigen kleding!!!

Zeer professioneel. Hun werkwijze zorgt ervoor dat je met een zeer goed gevoel de weg op gaat en ben blij dat ik mijn lessen hier heb gevolgd. Kan dit iedereen aanraden ten opzichte van ff snel halen voor weinig en dan niet kunnen rijden.

Goede en erg persoonlijke omgang. Voor en na elke les wordt deze besproken. Ze zijn erg gedegen en perfectionistisch. Maar het geeft je de ervaring en skills om veilig de weg op te gaan.

Het RVV heeft een leuk, vakkundig team met veel geduld. Allemaal zeer gericht op een leuke tijd en veilige deelname aan het verkeer!

Goede ervaring met deze rijschool. Je kan met meerdere instructeurs lessen, en dan kan je uiteindelijk kiezen voor degene die je het beste ligt. Mijn instructeurs hebben me enorm geholpen, zeker net voor mijn praktijkexamens, door toch nog een extra les te doen, en de laatste ruwe kantjes bij te schaven.

Naar mijn ervaringen heb ik hier bij rvv, ECHT en VEILIG leren motorrijden en tevens t genieten ervaring ... mijn dank.

De instructeurs zijn erg toegewijd en geven je op een fijne manier les. De lat wordt heel hoog gelegd, waardoor het leertraject bij mijzelf langer duurde, dit voelt daarom ook alsof er geen einde aankomt. Maar daarentegen ben ik nu wel zelfverzekerder in het verkeer.

Ik heb hier met heel veel plezier mijn motorrijlessen gevolgd. Kundige en professionele instructeurs, die naast hun vakkundigheid ook nog eens heel erg gezellig zijn! Kortom, RVV is echt een aanrader!