Klantvriendelijk en kundig

De Ridder is een rijschool die probeert met je mee te denken en je graag wil helpen. Mijn instructeur legde alles goed uit en heeft me met veel geduld en vaak vertellen dat ik me aan het snelheidslimiet moet houden leren rijden. Ik raad deze rijschool zeker aan.

• Uw instructeur Ismail

Beste Ylse, Gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons hebt gehad. Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe. Groetjes, Ismail & Team de Ridder

I recommend it!!

Im very happy with De Ridder administration and also with Justin, he was my motorcycle instructor and he helped me to be more secure and more in control of the motorcycle, I liked very much the way of his teaching, very patient! I recommend him 100%!

• Uw instructeur Justin

Dear Mirna, Congratulations on getting your motorcycle license! Thank you for your very positive review. Nice to read that you had a positive experience with Justin's lessons and also the hospitality at our office. We would love to see you visit the office again on your own motorcycle. Greetings, Justin & Team De Ridder

Super fijn, altijd bereid om een oplossing te zoeken.

Ik heb een fijne ervaring gehad, wanneer er een probleem was wilde zij altijd helpen (bijv les verplaatsen). Verder leuke instructeurs en personeel!!

• Uw instructeur Ismail

Beste Eva, Gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt met onze collega's. Bedankt voor je leuke beoordeling en aanbeveling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe. Groetjes, Ismail & Team De Ridder

Opluchting van het jaar

Ik heb bij verkeersschool De Ridder voor mijn motor alles in een keer gehaald. Niet alleen voelde ik mij welkom bij de rijschool zelf, maar mijn instructeur Justin was ook top. Indien je opzoek bent naar een rijschool waar je je welkom voelt en lessen krijgt waar je daadwerkelijk veel van kan leren, dan is De Ridder, en specifiek Justin als instructeur sterk aan te raden!

• Uw instructeur Justin

Beste Tristan, Gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs! Bedankt voor je mega positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je de lessen van Justin positief ervaren hebt en ook de gastvrijheid bij ons op kantoor. We zien je graag nog een keer langs kantoor komen op je eigen motor. Groetjes, Justin & Team De Ridder

Dankzij Justin's deskundigheid en inzicht ben ik in één keer geslaagd voor mijn motorrijexamen

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor mijn rijinstructeur Justin bij Rijschool de Ridder. Dankzij Justin's deskundige begeleiding en geduld ben ik overal in één keer voor geslaagd. Wat me vooral opviel, was zijn unieke vermogen om precies aan te voelen hoe je het beste leert. Voor iedereen die op zoek is naar een topkwaliteit rijopleiding, raad ik Justin bij Rijschool de Ridder ten zeerste aan. Je zult er absoluut geen spijt van krijgen!

• Uw instructeur Justin

Beste Wim, Gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs! Leuk om te lezen dat je de lessen bij Justin positief hebt ervaren. Bedankt voor je uitgebreide beoordeling en aanbeveling. Veel rijplezier toegewenst en we zien je gauw voorbij komen op je eigen motor. Groetjes, Justin & Team De Ridder

Was alles goed

Was ĥet alles goed

• Uw instructeur Ismail

Beste Ufuk, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou E achter B! Bedankt voor het delen van jou eerlijke & positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Fijne stapsgewijze rijopleiding

Ik kwam aan bij de Ridder met al aardig wat mindere ervaringen achter de rug en de nodige spanning en angst omtrent het rijden. Ik ben geen natuurtalent, maar ben wel in 1 keer geslaagd voor mijn tussentijdse toets én rijexamen. De Ridder heeft een fijne stapsgewijze aanpak die opbouwt qua handelingen. Deze stappen zijn terug te vinden in de app en de voortgang ervan werd netjes bijgehouden door mijn instructeur Ismail. Dit vond ik erg fijn, ik vond namelijk rijden vrij overweldigend en dit hielp met het opbreken in overzichtelijke stapjes, en ik wist welke dingen er nog aan kwamen. Ik vind dat Ismail een fijne manier heeft van feedback geven. Hij benoemt de punten voor ontwikkeling en handelingen die vergeten worden, maar benoemt ook waar het goed gaat en correct wordt gehandeld. Dit hielp mij vertrouwen opbouwen in mijn eigen kunnen. Ik heb eerder meegemaakt dat instructeurs bleven hangen op fouten en dit extra benadrukten, en positieve acties niet benoemden. Dit gaf mij dan gauw een gevoel van falen en mijn zelfvertrouwen daalde. Bij Ismail heb ik dit gevoel nooit gehad. Hij verbetert waar nodig en gaat daarna weer door, dit hielp mij in het proces om niet te blijven hangen in mijn eigen fouten en vond ik erg fijn.

• Uw instructeur Ismail

Beste Myrthe, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! En bedankt voor het delen van je uitgebreide, eerlijke en positieve ervaring met ons. Fijn dat we hebben kunnen bijdragen in je zelfvertrouwen op de weg. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe. Groetjes, Ismail & Team De Ridder

Eerlijk & doortastend met veel plezier veilig onderweg.

Justin geeft rustig en eerlijke feedback. Met de nodige humor..Waardoor je met een veilig gevoel begint aan jouw motoravontuur. Hij kijkt goed en vraagt naar wat je nodig hebt om de les zoveel mogelijk op maat te geven waardoor je als rijder niet alleen plezier ervaart maar ook sneller vertrouwd raakt met je eigen kunnen. Hij daagt je ,met respect voor iedereen zijn persoonlijke grenzen, uit om zelfstandig te groeien. Net zolang als daadwerkelijk nodig is om zelfverzekerd af te rijden.

• Uw instructeur Justin

Beste Bonnie, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je motor rijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons. We zien je gauw voorbij rijden op je eigen motor. Groetjes, Justin & Team De Ridder

Super ervaring!

Ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail, over waneer mijn rijlessen waren. Aardige en goede rij instructeur. Ben in 1 keer geslaagd.

• Uw instructeur Justin

Beste Ginger, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou scooterrijbewijs! Bedankt voor het delen van jou eerlijke & positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Justin & Team de Ridder

Een goeie professionele maar ook gezellige rijschool!

Ik heb met veel plezier bij Alan in de auto gezeten en rijlessen gevolgd. We hadden het altijd gezellig en hij heeft me goed geholpen om meer zelfvertrouwen te krijgen in de auto. Elke les was anders en uitdagend, maar al met al een top ervaring!

• Uw instructeur Alan

Beste Ina, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van jou eerlijke & positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Alan & Team de Ridder

Top les, duidelijk overzicht en Ismael top instructeur

Via via bij de Ridder terecht gekomen. Ze maken waar wat er over gezegt wordt, en van begin tot eind gegaan zo is afgesproken.

• Uw instructeur Ismail

Beste Raymond, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou E achter B! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Het was echt een leuk uitdaging!

Ik rijd al motor sinds mijn vierde dacht dat ik alles wist, maar Justin verraste me elke keer met inzicht en tips, bedankt man.

• Uw instructeur Justin

Beste Alberto, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou motorrijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel veilige kilometers toe! Groetjes, Justin & Team de Ridder

Zeer goede rijlessen met ervaren instructeur

Na een paar lessen had ik door dat Ismail zeer goed rijles kon geven, waardoor ik met meer plezier naar de lessen toeging, ook doordat het gezellig was in de auto. Hierdoor pikte ik het rijden sneller op en gaf ik de rijles prioriteit. De rijlessen waren goed gestructureerd: deze waren zowel relevant voor algemene rijervaring, als relevant voor het praktijk examen. Ismail heeft me bij mijn praktijk ook onwijs geholpen door me veel te laten lessen in de dagen voor het praktijk examen. Na les te hebben gehad van Ismail kan ik met een goede basis de weg op.

• Uw instructeur Ismail

Beste Jens, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van jou eerlijke & positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

• Uw instructeur Robert

Beste Berend, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Robert & Team de Ridder

Goede rijlessen

Ik vond de rijlessen goed en leerde snel over het verkeer en auto beheersing zodat ik veilig de weg op kan. De instructeur had veel ervaring en gaf mij duidelijke tips.

• Uw instructeur Alan

Beste Simon, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Alan & Team de Ridder

Ontspannen en georganiseerd

Goed functionerende rijschool met deskundige instructeurs, schone en fijne voertuigen. Goed bereikbaar voor eventuele wijzigingen en vriendelijke medewerkers.

• Uw instructeur Sergiu

Beste Thijs, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Sergiu & Team de Ridder

Top. Professioneel, vriendelijk en sterke begeleiding

Zeer goede ervaring. Goed contact met kantoor over planning, heldere samenvattingen van aankomende lessen. Fijne auto en duidelijk doelgerichte begeleiding op het examen maar vooral het goed en veilig rijden daarna. Heel vriendelijk, open en vooral kundige instructeur, Ismail.

• Uw instructeur Ismail

Beste Hans, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou E achter B! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met het behalen van je BE rijbewijs via de Ridder! We zijn blij te horen dat je tevreden was met de instructeur, kantoor en dat alles tijdens en na de rijlessen duidelijk werd uitgelegd. Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Fijne deskundige rijleraar

Fijne geduldige rijleraar

• Uw instructeur Ismail

Beste Anna, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

In 1 keer geslaagd!

Ben heel goed geholpen door ismail, heel erg bedankt!!

• Uw instructeur Ismail

Heel tevreden over Verkeersschool De Ridder!

Persoonlijk en betrokken medewerkers.

• Uw instructeur Ismail

Beste Arthur, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Ontzettend tevreden

Ik heb rijles gehad van Sergiu en van Els. Beide rij-instructeuren hebben mij met veel geduld, duidelijkheid en vriendelijkheid leren autorijden.

• Uw instructeur Sergiu

Beste Thera, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Sergiu, Els & Team de Ridder

Top rijschool

Goeie rijschool met goed materieel, de uitleg was helder.

• Uw instructeur Ismail

Beste Rinie, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je E achter B! Bedankt voor je eerlijke & positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Kunnen goed les geven

In 1 keer geslaagd. Ismail heeft me goed les gegeven.

• Uw instructeur Ismail

Beste Jerry, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je E achter B! Bedankt voor je eerlijke & positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Doeltreffend

Na veel rijlessen mijn examen gehaald door de leerzame tijd bij rijinstructeur Alan en het uiteindelijke doel bereikt door de doelgerichte werkwijze van rijinstructeur Ismaël.

• Uw instructeur Ismail

Beste Domenico, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze rijschool. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Met Peter afgereden, zeer tevreden. Enorm geholpen met faalangst en veel steun met zowel het netjes rijden en de achterliggende stress. Bedankt rijschool de ridder en Peter!

• Uw instructeur Peter

Beste Luca, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Bedankt voor je positieve & eerlijke beoordeling. We wensen je heel veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Peter & Team de Ridder

Badhuisstraat 169 2584 HH Den haag (scheveningen)

070 355 25 54