Prettige rijschool.

Na 4 keer ben ik geslaagd voor mijn praktijk. Het was jammer dat ik 3 keer van instructeur moest wisselen doordat 2 eerdere instructeurs van mij gingen stoppen. Toch heb ik door Alan echt geleerd om veilig, vlot en zelfstandig auto te rijden. Ik ga nu met zekerheid de weg op. Al met al een goede ervaring.

• Uw instructeur Alan

Beste Claire, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! En bedankt voor de eerlijke en positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Alan & Team de Ridder

Vloeiend en rustig

De lessen gingen goed, kreeg rustig feedback, bij fouten werd er rustig ingegrepen en netjes uitgelegd wat er verkeerd ging en wat ik wel had moeten/kunnen doen

• Uw instructeur N.v.t.

Beste Rebecca, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! En bedankt voor de eerlijke en positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Ruben & Team de Ridder

Alles goed geregeld bij deze rijschool!

Het inplannen van de rijlessen en het examen gaat bij De Ridder makkelijk en de communicatie is prettig en vriendelijk. De rijlessen vond ik heel goed. Blij met mijn behaalde aanhanger rijbewijs BE !

• Uw instructeur Ismail

Beste Lex, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je E achter B! En bedankt voor het delen van jou eerlijke & positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe. Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Hele fijne rijschool

Ik heb een half jaar gelesd bij alan en ben in een keer geslaagd, super fijne aardige en vooral rustige instructeur. Ik denk niet dat ik ergens anders beter of sneller mijn rijbewijs had gehaald.

• Uw instructeur Alan

Beste Meine, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! En bedankt voor de eerlijke en positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Alan & Team de Ridder

top

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij de Ridder! Ze waren altijd goed bereikbaar als ik vragen had (telefonisch of per email) en ze hebben mij goed geholpen bij het kiezen van een lespakket en het inplannen van mijn examens bij het CBR. Mijn rij instructeur was Alan en de lessen waren altijd leerzaam en gezellig. Door hem ging ik voorbereid de TTT en het examen in!

• Uw instructeur Alan

Beste Mila, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van jou eerlijke & positieve ervaring. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Alan & Team de Ridder

Goede ervaring! Aanrader

Goede communicatie met de rijschool. Personeel is vriendelijk en professioneel. De app die wordt gebruikt is heel handig.

• Uw instructeur Els

Beste Tara, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van jou positieve en eerlijke beoordeling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Els & Team de Ridder

Altijd gezellig ontvangst en uitleg is direct en duidelijk.

Ik vond het altijd gezellig om bij Verkeersschool De Ridder binnen te stappen. Vriendelijk ontvangst en de mogelijkheid om nog even iets te drinken te pakken. De lessen werden altijd goed en snel ingepland met na iedere wijziging of aanpassing een bevestiging per mail. De rijlessen heb ik gevolgd bij Justin en hij is gewoon heel direct en duidelijk. Als het even niet gaat dan weet hij toch met iets positiefs af te sluiten en als je denkt dat je het wel weet, dan word je weer met beide benen op de grond gezet. Hij houdt je dus ten alle tijden scherp en herinnerd je eraan dat je moet genieten.

• Uw instructeur Justin

Beste Paul, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je motor rijbewijs! Wij vonden het ook altijd hartstikke gezellig om jou over de vloer bij ons te hebben. Bedankt voor je eerlijke, uitgebreide en mega positieve beoordeling. Wij, (dames van kantoor) zouden Justin niet beter kunnen omschrijven. We zien je gauw voorbij komen op je eigen motor! Groetjes, Justin & Team De Ridder

ik ben heel tevreden

ervaring was prima, waren soepel in afspraken maken. goede instructeur die me in alle rust al het belangrijks van het examen bijbracht

• Prijs/Kwaliteitverhouding
  • Keuze lespakketten N.v.t.
  • Uw instructeur Ismail

Beste Horst, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je E achter B! Bedankt voor het delen van jou positieve en eerlijke beoordeling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Ismail & Team de Ridder

Alles in 1x gehaald voor het motorrijbewijs.

Erg fijn en behulpzaam team! Het contact was helder en vriendelijk en ik zou iedereen die motorrijder wilt worden Justin als instructeur willen aanraden. Duidelijke les en een echte pro!

• Uw instructeur Justin

Beste Dylan, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou motorrijbewijs! Bedankt voor het delen van jou positieve en eerlijke beoordeling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe! Groetjes, Justin & Team de Ridder

Altijd bereikbaar en goede

Ik heb, door omstandigheden, in totaal bij 3 verschillende rijinstructeurs gereden. De eerste 2 keer dat ik praktijkexamen deed had ik moeite met het mentale aspect van het ‘moeten’ presteren op het moment suprême. Toen ik bij Peter kwam heeft hij mij goed geholpen bij het mentale aspect van het autorijden, waarna ik het examen wel (direct) heb gehaald. De medewerkers bij de Rijschool waren vriendelijk en altijd goed bereikbaar.

• Uw instructeur Peter

Altijd goed geholpen, flexibele school!

Hele fijne en professionele instructeur die me alle vertrouwen heeft meegegeven om veilig de weg op te gaan. Ik kon altijd met vragen terecht bij de Ridder en werd goed geholpen.

• Uw instructeur Alan

Beste Lize, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van jou eerlijke & positieve ervaring. We wensen je veel rijplezier toe & veilige kilometers! Groetjes, Alan & Team de Ridder

Enorm fijne ervaring - in 1 x geslaagd!

Dankzij Alysha ben ik in 1 x geslaagd voor mijn rijexamen. Nadat ik een minder goede ervaring had bij een andere rijschool, ben ik overgestapt naar de Ridder. Erg blij dat ik deze keuze uiteindelijk heb gemaakt. Alysha heeft mij er echt doorheen geholpen en mij precies de lessen en ervaring geven die ik nodig had. Ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar. Ik kan rijschool de Ridder en voornamelijk Alysha van harte aanbevelen!

• Uw instructeur Alysha

Beste Kiki, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We zijn blij om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad en dat Alysha je uitstekend heeft begeleid. En wat fijn om te horen dat je je op je gemak voelde tijdens de lessen en de nodige ervaring hebt opgedaan. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groetjes, Alysha & Team de Ridder

Top rijschool, daar heb ik weinig woorden voor nodig

Afgelopen week geslaagd voor AVD en nu heb ik eindelijk mijn felbegeerde motorrijbewijs. Ik heb alles in 1 keer gehaald met zelfs 1 les over uit mijn pakket van 10. Justin is een goede finne instructeur die geen onzin praat en je ook geen extra lessen probeert aan te praten. Ik heb veel geleerd, ook over zijdelingse zaken. De school an sich is een prettige omgeving waar ook graag gelachen wordt. Ik beveel De Ridder echt aan!!!

• Uw instructeur Justin

Beste Joey, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs! Wat fijn om te horen dat je niet alleen rijvaardigheden hebt opgedaan, maar ook waardevolle inzichten hebt verkregen en dat de sfeer op kantoor aangenaam is. Bedankt voor je positieve en eerlijke beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe & veilige kilometers! Groetjes, Justin & Team de Ridder

Fijne rijlessen gehad

Had er eerst veel moeite mee. Dankzij mijn rijinstructeur alan heb ik mijn rijbewijs gehaald. Ben hem erg dankbaar daarvoor

• Uw instructeur Alan

Beste Jelle, Van harte gefeliciteerd met het behalen van jou autorijbewijs! En bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe & veilige kilometers! Groetjes, Alan & Team de Ridder

Goede rijschool!

Ben heel erg te vrede over de rijschool. Goede service. Fijne rij instructeur. Zeker aan te bevelen.

• Uw instructeur Jari

Beste Sven, Gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! En bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier toe & vele veilige kilometers. Groetjes, Jari en Team De Ridder

Great experience

Overall, I am happy with the way the driving lessons and the whole process went. Dennis is an amazing instructor. He is spot-on in his feedback and encourages self-reflection. He made me feel at ease in the car and I am confident I can drive independently and stress-free going forward!

• Uw instructeur Dennis

Dear Liza, Congratulations with your driving license! Thank you for your positive review. Great to read that you had a positive experience with Dennis. We wish you lots of driving pleasure and many safe kilometers. Regards, Dennis & Team de Ridder

Ontspannen en gezellig zonder te zakken je motorrijbewijs halen binnen 3 maanden

Bij Verkeersschool de Ridder heb ik afgelopen maanden gelest en mijn rijbewijs A gehaald. Instructeur Justin was vanaf de proefles vriendelijk, en gaf me een eerlijk en realistische verwachting van hoeveel lessen ik nodig zou hebben. Ik heb in totaal 13 rijlessen van 1,5u gehad voor beide examens en ben voor beide in 1x geslaagd. Justin leert je hoe je door de hoepeltjes van CBR moet springen, maar maakt ook concreet en inzichtelijk waarom bepaalde handelingen of gedragingen veiliger of gevaarlijk zijn. Hij leert je niet alleen je pasje halen, maar hecht ook waarde aan dat jij na je rijlessen "een motorrijder" wordt. Hij doet dat op een manier waaruit zijn mensenkennis en ervaring als instructeur blijkt. Zo werd ik vaak samen in lessen ingedeeld met leerlingen die sterke kanten hadden waar ik wat van kon leren, maar ook zwaktes hadden waar ik juist weer goed in was. Zo leerden we veel makkelijker van elkaar. Justin legde vaak de nadruk op serieuze leermomenten maar sprak ook vloeiend sarcasme. Lessen is altijd gezellig. Hij is nooit te laat geweest voor mijn lessen, de motoren zijn altijd goed onderhouden en functionerend geweest en hij heeft me goed voorbereid op de examens. Zo stonden we op het AVB terrein te wachten tot wij aan de beurt waren, en zijn er achtereenvolgens 2 rijscholen bij ons langs gekomen. Van één leerling werden de schoenen afgekeurd, of wij even schoenen konden uitlenen. Bij de ander zat de kickstand te los en werd de motor afgekeurd; of wij onze motor konden uitlenen. Met zo'n instructeur zou ik me niet comfortabel en veilig voelen. Verkeersschool de Ridder heeft wat dat betreft haar zaakjes goed op orde. Ook de medewerkers van reserveringen denken met je mee als het aankomt op inplannen van lessen, examens, of betalingsafspraken maken over de facturen. Dat ging allemaal erg flexibel. De Ridder is geen prijsvechter en waarschijnlijk niet de goedkoopste rijschool in de regio, maar ik zou iedereen aanraden om hier te gaan lessen.

• Uw instructeur Justin

Gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs bij Verkeersschool de Ridder! Het lijkt erop dat je een geweldige ervaring hebt gehad met instructeur Justin en de rijschool in het algemeen. Het feit dat je in slechts 3 maanden en met 13 lessen geslaagd bent, geeft aan dat de begeleiding en instructie effectief waren. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en aanbeveling! Veel veilige en plezierige kilometers op de weg gewenst. Groetjes, Team Verkeersschool de Ridder

xx

• Uw instructeur Justin

Beste Milan, Gefeliciteerd met het behalen van je scooterrijbewijs! Bedankt voor je positieve beoordeling. Wij wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe. Groetjes, Justin & Team de Ridder

Very good driving school and instructor!

I highly recommend Dennis! Thanks to him, I passed my test on the first try and feel confident on the road.

• Uw instructeur Dennis

Dear Eva, Congratulations on getting your driving license! Thank you for your positive review. Great to read that you had a positive experience with Dennis's lessons and that you passed the first try! We wish you lots of driving pleasure and safe kilometers. Greetings, Dennis & Team de Ridder

Erg kundige instructeurs en goed bestede lessen

Alan geeft je goed onderbouwde feedback zodat je jezelf kunt verbeteren waar nodig. Ik was zeker niet de makkelijkste leerling, maar hij heeft geduld voor tien. De lessen zijn goed opgebouwd en er is veel ruimte voor nabespreking.

• Uw instructeur Alan

Beste Kees, Gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je de lessen van Alan als positief ervaren hebt. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe. Groetjes, Alan & Team de Ridder

Klantvriendelijk en kundig

De Ridder is een rijschool die probeert met je mee te denken en je graag wil helpen. Mijn instructeur legde alles goed uit en heeft me met veel geduld en vaak vertellen dat ik me aan het snelheidslimiet moet houden leren rijden. Ik raad deze rijschool zeker aan.

• Uw instructeur Ismail

Beste Ylse, Gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons hebt gehad. Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe. Groetjes, Ismail & Team de Ridder

I recommend it!!

Im very happy with De Ridder administration and also with Justin, he was my motorcycle instructor and he helped me to be more secure and more in control of the motorcycle, I liked very much the way of his teaching, very patient! I recommend him 100%!

• Uw instructeur Justin

Dear Mirna, Congratulations on getting your motorcycle license! Thank you for your very positive review. Nice to read that you had a positive experience with Justin's lessons and also the hospitality at our office. We would love to see you visit the office again on your own motorcycle. Greetings, Justin & Team De Ridder

Super fijn, altijd bereid om een oplossing te zoeken.

Ik heb een fijne ervaring gehad, wanneer er een probleem was wilde zij altijd helpen (bijv les verplaatsen). Verder leuke instructeurs en personeel!!

• Uw instructeur Ismail

Beste Eva, Gefeliciteerd met het behalen van je autorijbewijs! Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt met onze collega's. Bedankt voor je leuke beoordeling en aanbeveling. We wensen je veel rijplezier & veilige kilometers toe. Groetjes, Ismail & Team De Ridder

Opluchting van het jaar

Ik heb bij verkeersschool De Ridder voor mijn motor alles in een keer gehaald. Niet alleen voelde ik mij welkom bij de rijschool zelf, maar mijn instructeur Justin was ook top. Indien je opzoek bent naar een rijschool waar je je welkom voelt en lessen krijgt waar je daadwerkelijk veel van kan leren, dan is De Ridder, en specifiek Justin als instructeur sterk aan te raden!

• Uw instructeur Justin

Beste Tristan, Gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs! Bedankt voor je mega positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je de lessen van Justin positief ervaren hebt en ook de gastvrijheid bij ons op kantoor. We zien je graag nog een keer langs kantoor komen op je eigen motor. Groetjes, Justin & Team De Ridder

Dankzij Justin's deskundigheid en inzicht ben ik in één keer geslaagd voor mijn motorrijexamen

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor mijn rijinstructeur Justin bij Rijschool de Ridder. Dankzij Justin's deskundige begeleiding en geduld ben ik overal in één keer voor geslaagd. Wat me vooral opviel, was zijn unieke vermogen om precies aan te voelen hoe je het beste leert. Voor iedereen die op zoek is naar een topkwaliteit rijopleiding, raad ik Justin bij Rijschool de Ridder ten zeerste aan. Je zult er absoluut geen spijt van krijgen!

• Uw instructeur Justin

Beste Wim, Gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs! Leuk om te lezen dat je de lessen bij Justin positief hebt ervaren. Bedankt voor je uitgebreide beoordeling en aanbeveling. Veel rijplezier toegewenst en we zien je gauw voorbij komen op je eigen motor. Groetjes, Justin & Team De Ridder