Betrouwbare dealer met plezierige flexibele service!

Met mijn Rose Fiat 500 val ik op in Loosdrecht en omstreken. Dit heb ik te danken aan ACM die mij tipte dat deze auto te koop was. Zij hebben ook de bestikkering geregeld en de benodigde onderhoudsbeurten. ACM heeft een prettig team medewerkers, zij denken mee met de klant en geven goede tips. En zou je even moeten wachten op je beurt, dan is er ook altijd lekkere koffie! Een volgende auto zou ik zeker weer hier kopen en in onderhoud geven.

Briljant

Goed gemoitiveerd personeel, direct adequaat geholpen en euvel opgelost. De ervaring met een begeven accu werd ook direct verholpen dus twee keer op rij!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een nieuwe auto of een goed advies. vraag naar Dhr. Kanters \"meedenkend, klantgericht, integer, vakkundig\"dit zijn de woorden die bij hem passen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig advies, correct vooraf een prijsopgave ontvangen van de kosten en de werkzaamheden zijn conform de prijsopgave netjes uitgevoerd. Ik kreeg mijn auto gewassen en schoongemaakt weer mee. Absolute aanrader en ik ga zeker de auto van mijn vrouw ook brengen voor onderhoud!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ACM heeft de door ons recent bij hen aangeschafte auto onder garantie en naar tevredenheid gerepareerd. Bovendien hebben ze de auto gehaald en teruggebracht voor de reparatie. Uitstekende service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto aangeschaft. Heel vriendelijk en transparant. Na een proefrit bleken de remschijven niet goed meer te zijn. Hank bood meteen aan deze te gaan maken. Ik werd op de hoogte gehouden van de reparatie inclusief foto\'s. De reparatie was kosteloos en ze gingen er meteen mee aan de slag. Nu rijdt de auto als nieuw. De auto was scherp geprijsd en met 6 maanden garantie. Voor vragen kan je gemakkelijk even contact opnemen. Voor mij was dit de eerste keer bij autocentrum Maarssen en het was een positieve ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service vooral de werkplaats is top ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen en dat voor een normale prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen ik laatst tegen sluitingstijd belde omdat ik met autopech stond, kwam er meteen een medewerker om mij weg te slepen. Ik kreeg zo een vervangende auto mee, en de volgende dag kreeg ik mijn auto weer terug na reparatie, die overigens kosteloos verricht is!\r\n\r\nDat is Service met een hoofdletter!. Klasse!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben goed geholpen voor het aanschaffen van mijn nieuwe gebruikte auto en blijf zeker ook voor het onderhoud! Goed bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik woon nu een half jaar in Maarssen en ben op aanraden van buren bij Autocentrum maarssen terecht gekomen voor een apk en onderhoudsbeurt voor mijn auto.\r\nVriendelijke mensen die mij op de hoogte hielden, dus geen nare verrassingen achteraf. Ik kom volgend jaar zeker weer terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangst en goede uitleg over het aanbod. Toen we voor een auto kwamen kijken was er geen geschikte auto voor ons op dat moment. Na dat we een zoekopdracht hebben achtergelaten werden we na 2 weken gebeld. De auto die toen wel aan onze wensen voldeed hebben we gekocht. Fijn gevoel dat Autocentrum Maarssen ook nu weer ons volledig ontzorgd heeft..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meerdere keren een auto gekocht bij dit bedrijf. Prima auto\'s voor een eerlijke prijs. Aardige mensen en als er wat is dan wordt je altijd goed geholpen. Nog de ouderwetse vertrouwde service van vroeger, zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Belde in deze drukke eindejaarsweek of ik mijn winterbanden nog kon wisselen. Ondanks dat er bij Autocentrum Maarssen personeel ook vrij was hebben zij toch tussendoor de wielen voor mij gewisseld. Bovendien kon ik mijn zomerbanden gratis in de opslag laten omdat ik ook al geruime tijd bij ACM mijn auto in onderhoud heb. Prima geregeld allemaal en bedankt weer zover

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als er iets niet goed voelt dan is het wel een auto kopen bij een autodealer. Er is één uitzondering! Dat is dit autobedrijf, Autocentrum Maarssen. Klantgericht, transparant, (en waar vind je dit nog:) betrouwbaar! Een groot compliment voor de wijze waarop dhr. van der Linden zijn bedrijf heeft vorm gegeven, maar uiteraard ook zijn medewerkers (inclusief zijn vrouw!)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg plezierig contact. Je weet waar je aan toe bent.\r\nEen zeer degelijk en betrouwbaar bedrijf!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht en een ingeruild zeer netjes geregeld de garantie is uitstekend met een storing terug geweest en verholpen zonder probleem

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via mijn zwager bij; van der Linden terecht gekomen omdat hij zeer goede ervaringen heeft, Hij heeft echt niet overdreven, Ik heb mijn auto nu een aantal jaar in onderhoud en de service is TOP. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto gekocht, zeer deskundig, vriendelijke eigenaar en personeel , goede ontvangst en uitleg, . Mijn navigatiesysteem werd van mijn ingeruilde auto ingebouwd naar de aangeschafte auto, verbaasd was ik, er werden geen extra kosten voor berekent.Vele garages mogen zich een voorbeeld nemen aan deze vakmensen. Ronduit perfect. m.v.g . Arno Hanssen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen door de heer Van der Linden en zijn werknemers bij de aankoop van een auto welke niet bij hem in de verkoop stond.\r\n\r\nNa aankoop bleken er drie puntjes waar we niet helemaal tevreden mee waren en die zijn snel en zonder kosten verholpen!\r\n\r\nEen aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service wij werden prettig te woord gestaan geen verkooppraatjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht . 2 nieuwe banden van een goed merk gemonteerd op mondelinge afspraak. Prima prijs kwaliteits verhouding. Geen gladde verkoop praatjes.Keurig pand. Keurige werkplaats.Eerlijk verhaal. Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en zeer vriendelijke ontvangst in een schoon pand, eerlijk advies en ze nemen de tijd voor je. Dit naast het feit dat zij me 900 euro hebben bespaard met een reparatie, terwijl de officiële dealer meteen de uitlaat en demper wilde vervangen. De volgende keer dat ik een garage nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.\r\n

Over Autocentrum Maarssen