Heel goed geholpen door Johan Reemers en Peter Janssen. Zeer klantvriendelijk. Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. En waar zie je nog dat de eigenaar gewoon in zijn overall de klanten helpt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We gingen in eerste instantie voor een gebruikte auto kijken. Eenmaal in de showroom zagen we de i10 die meteen ons hart sneller deed kloppen. Na een gesprek met Peter maakten we een proefrit. Vervolgens gepraat over de inruil van onze auto. Alles viel mooi in elkaar en uiteindelijk hebben we een nieuwe i10 gekocht. Het mooiste was dat de directeur zelf in overall rondliep. Dat zie je nergens meer. Ook Johan gaf zeer goede uitleg over alles. We zullen iedereen aanbevelen om naar jullie toe te komen. Groeten Jan en Christine uit Weert.

Geweldig bedrijf met een goede service Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto

Snelle service, klant-vriendelijk

super! qua inruil en communicatie echt een super bedrijf!ik heb onlangs mijn 2e hyundai Tucson besteld. Ga zo door, en ik bestel mijn volgende ook weer bij jullie!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Als kerkradenaar die in Weert werkt kwam ik met mijn \"oude\" I20 in contact met autobedrijf Janssen voor de onderhoudsbeurten (leenauto altijd geen probleem). Vervolgens mijn nieuwe I20 aangeschaft na een prima offerte en uitleg nadien. Ondanks dialect verschillen was communicatie nooit een probleem. Zeer vriendelijke en innemende Crew leden !!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service en klantvriendelijk personeel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb 21-03-2016 een Occasion gekocht. Mijn vrouw en ik werden hartelijk welkom geheten door verkoper Johan Reemers met een heerlijk bakje koffie. Na enige zeer heldere uitleg kwam de directeur (in overall waar zie dat nog) even over de inruil auto praten.Tot mijn verbazing kreeg ik een heel goed bod aangeboden waardoor de koop vrij snel beklonken was. Mijn vorige auto was trouwens een Hyundai en nu is het weer een Hyundai geworden. Heb ook meteen een autoverzekering afgesloten met een zeer concurrerende premie. Onze dank gaat uit naar Peter en Johan die zeer vriendelijk zijn en zeer kundig. P.s. bedankt voor de heerlijke bonbons. Ik heb vanmorgen toevallig in de krant gelezen over gesjoemel met afleveringskosten van een auto. Toch als je op site kijkt staan er altijd heel netjes de afleveringskosten bij vermeld!!!

Speciaal vanuit Leeuwarden naar Weert gereden. van begin tot eind een een TOP ervaring. Dat de directeur in overal aan het werk is.. geweldig! een no nonsens bedrijf dat je oprecht weet te verrassen in positieve zin. met name ervaring gehad met Peter en Johan die ervoor zorgen dat ik vrienden en familie rustig naar Weert stuur. De Hyundai i40 wagon voldoet echt grandioos! Mannen bedankt!

Na kennismaking gelijk een goed gevoel omdat er met open vizier en alle tijd onderhandeld werd. Fijne verkoper ( Johan) die duidelijk alles uitlegde en verstand van zaken had. Eigenaar in blauwe overal droeg bij tot de ontspannen sfeer. Goed gevoel overgehouden, en zaterdag onze nieuwe auto opgehaald.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Dit is een goed bedrijf wat zich altijd prima aan de afspraken houdt. ALTIJD van te voren telefoneert over eventuele dingen die ze tegenkomen alvorens ze het zomaar repareren. Nooit geen gekke dingen meegemaakt maar eerlijk en bruikbaar advies. En dat is bij heel veel garages wel anders. Heb je en vraag waar ze het antwoord even niet op weten, dan bellen ze je later nog netjes op ookal ben je zelf de vraag alweer vergeten bij wijze van. Mijn auto rijdt in ieder geval als een trein! (niet letterlijk haha). Een aanrader!

Onlangs onze eerste Hyundai IX35 bij garagebedrijf Peter Janssen gekocht. Geweldig bedrijf. Wij hadden geen ervaring met Peter Janssen alleen info via reviews op internet. Deze kloppen inderdaad. Wat zijn we blij dat we helemaal uit Zuid-Limburg naar dit bedrijf gereden zijn. Geweldige ontvangst waar ze nog alle moeite doen om mensen goed te adviseren en te begeleiden. Is nog echt een bedrijf waar de mensen centraal staan. Leuk om te zien dat Peter Janssen (de directeur) nog in een blauwe overal loopt. Afspraken voortreffelijk nagekomen. Schitterende auto. Wij blijven bij dit autobedrijf. Een aanrader.

Ik ben al sinds 2006 klant bij Hyundai Autobedrijf Peter Janssen. Peter onderscheid zichzelf door altijd in de werkplaats dan wel in de showroom aanspreekbaar te zijn voor zijn klanten! Daar waar andere \'filiaalhouders\' zich veelal in driedelig kostuum achter een bureau verstoppen weet Peter hierdoor exact wat er speelt. Ik heb onlangs niet voor niets mijn 4e Hyundai bij dit excellente bedrijf aangeschaft!

• Reden bezoek Andere reden

er bestaan nog mensen van hun woord! online auto aangeboden, telefonisch prijs afgesproken mits de auto was als beschreven, en de afgesproken prijs gekregen, super! nette en snelle afhandeling en toch met een lekker bakkie erbij. wat een verademing in vergelijking met de randstad

• Reden bezoek Andere reden

Op afstand (per telefoon en per e-mail) een gebruikte auto bij dit bedrijf aangeschaft en eigen auto ingeruild. Op de dag van afhalen van de auto en gelijktijdige inruil werd alles conform de (telefonische en e-mail) afspraken keurig geregeld via de heren Peter Janssen en Johan Reemers.

Zeer deskundig, vriendelijk en een uitstekende service.

Vriendelijkheid.kennis, betrouwbaar en onderhoudskosten nooit te duur. Als er iets extra\'s aan de auto moet gebeuren wordt er altijd telefonisch kontakt opgenomen zodat je later niet voor verassingen komt te staan. Kortom : Uitstkende service.

Fijn bedrijf om de auto in onderhoud te hebben.

Niks is voor dit autobedrijf te veel gevraagd !! Om de auto waarin we geïnteresseerd waren,4 dagen in optie te houden was voor hen geen enkel probleem. Eens we daar waren werden we supervriendelijk ontvangen met een bakje koffie. De vragen die we hadden werden naar mijn gevoel op een eerlijke manier beantwoordt.Na een relaxte testrit hebben we dan ook de auto (Toyota Avensis) aangeschaft waarbij de afwikkeling zeer vriendelijk en prettig verliep! Het was de trip vanuit zeeland dan ook zéér de moeite waard.

Autobedrijf Peter Janssen is een super onderneming.Nooit is hun iets teveel, je merkt hier duidelijk dat het belang van de klanten voorop staat. Hier een Tucson gekocht en ga na 2 jaar nog altijd vanuit het Zuiden terug voor het onderhoud.